/fotboll/osk/forum/4989.aspx/fotboll/osk/forum/4989.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Paulinho-Örebro
2010-05-02 12:29
hahah hoppas aik förlorar igen idag ... faan va gött
Örebro Sekt. E
2010-05-02 12:20
Jag lovar ha segerhalsduken från senaste hemmamatchen på. Glömde den i tv-soffan sist, men nu är det ju dags för tre pinnar igen. Det vore mycket kul att se Nilsson på plan från start.
Örebro ÖSK-Karl
2010-05-02 11:52
Lotta potta//

Idag kan du ju stava igen, så då kan du säkert ta dig till BA, ta med en spypåse!

Eftersom de andra skrockgrejorna efter lyckade perioder tagit slut så var vi ett gäng som igår bestämde oss för en ny.

Vi skall inte raka oss innan ÖSK får stryk (gäller fram till uppehållet), vi hoppas på att ha helskägg när vårsäsongen är över. Häng gärna på!
Örebro Lotta potta
2010-05-02 11:32
Hoppas Lotta potta mår så bra så han/hon kan gå på matchen ;)
Örebro Kronblom
2010-05-02 11:05
Ämne: Min startelva mot Hä....
gillar egentligen inte att man ska anpassa spelet efter motståndet,åtminstone inte på hemmaplan.Dock eftersom det är avstängning på Ale och div skadeproblem så kan det vara läge att prova ett 4-4-2 med en mittfältsdiamant,kan faktiskt löna sig mot ett lag som Häcken.

ÖSK väldigt mycket upp och ner i årets Allsvenska,varvar bra insatser mot riktigt usla som senast i kalmar.Häcken har däremot haft en dalande form under en längre tid och jag vill hellre möta ett Häcken i motgång än i medgång.Trots ÖSKs mindre bra match i kalmar får man ändå gälla som favoriter!
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-02 10:03
Kul att se Davis pigg igen!
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-02 09:59
Hehe - I samma Laul. Alla HIF:are odlar mustach så länge de inte förlorar.
Örebro Gustav666
2010-05-02 09:56
Tja alla fotbollsvänner....hoppas på en 2-1 vinst idag :)
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-02 09:56
I Laul Calling är det med ett repotage med Bedoay & kost. "Jag brukade dricka coke i pausen" ;)
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-02 09:52
//Aspen - Ja du hade nog rätt. Det var mer Herman som ältade bloggandet i NA tv. Även om TN säger att han nog inte skulle tillåta bloggande spelare som tränare.
Örebro Aspen
2010-05-02 09:37
För att återgå till Alvbåges bristande form. I dagens NA-TV hoppas Thomas N att Alvbåge sovit gott några nätter. Därav kan vi nog avfärda bloggandet som problem för formen. Slipper han sedan cykla till BA kan vi räkna med en fokuserad och fräsh målvakt igen.
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-02 08:37
Jaså blir det Wirre på mitten? Känns väl så där. Aldrig sett han där och det kanske funkar bättre än man tror. Men hans känns väl inte som en spelare som passar där. Men han kanske varit bra på träning där.
Örebro Aspen
2010-05-02 08:28
Min startelva mot Häcken:
--------- Paulinho - Kim
----------Gerzic - Astvald
----------Kihlberg - Nilsson
Wowoah - Ze - Almebäck - Anttonen
-----------Alvbåge----------------

Jag tycker Roni ska reda ut sina etiska problem med öSK innan han kommer in på planen igen.
Inga skadade eller sjuka spelare i startelvan.
Örebro rirobban
2010-05-02 02:22
Som ÖSK-Karl skrev så bör Lennart hålla knäpptyst om allt. Han kanske är den som kan förstöra allting på egen hand (om det nu finns något att förstöra?).
Örebro den oumbärlige
2010-05-02 02:08
Robert Laul snackar ner Lennart Sjögren på sin blogg. Bra reflektion. Se länktips!
Örebro Rudolf Blodstrupmoen
2010-05-02 01:24
Ja man kan ju hoppas att det blir 4-4-2. Dels för att vårat disponibla spelarmaterial lämpar sig bättre för det och dels för att vi möter ett femmannamittfält.
Örebro Kajanus
2010-05-02 01:11
Det kan bli så att han går ner till 4-4-2, men Wirtanen startar iaf. :)
Örebro Rudolf Blodstrupmoen
2010-05-02 00:54
Kajanus// Tror faktiskt att Wirtanen skulle vara rätt värdelös som central mittfältare. Ska man gå på dom byten som Sixten har gjort dom senaste matcherna så är det Erik Nilsson som är fjärdemittfältare.
Örebro Kajanus
2010-05-02 00:36
Den preliminära start11:an imorgon blir som följande:

Paulinho - Kim - Astvald

Gerzic - Kihlberg - Wirtanen

Wowoah - Wikström - Almebäck - Anttonen

-----------Alvbåge----------------
Örebro Lotta potta
2010-05-01 23:53
Bara en rolig hiistoiria jag fått på min mail innnan jag slocknar:
Lille Pelle kommer till skolan på morgonen och frågar fröken:
- Kan man komma till himmeln med benen före?
Fröken: Nej lille Pelle, det kan man inte enligt bibeln.
Pelle: Det var konstigt fröken! För när jag kom hem från skolan igår så låg mamma med
benen rakt upp i vädret och skrek: "OOhh GUD JAG KOMMER, OOhh GUD JAG KOMMER !!!",
och jag ger mig fan på att hon hade gett sig iväg om inte brevbäraren Lennart legat ovan på henne!

In med Ze ut med sixten, sixten rimmar på rassisten, imorn drar vi öber Häcken
Örebro ÖSK-Karl
2010-05-01 23:06
Miroslav Kuba//

Det är väl för att nollåttorna inte hinner mobilisera så tidigt? Fast 12.30 fungerar ju i England. Men kanske inte i Örebro?

Lotta potta/
Skriv inget mer inatt, bara ett gott råd ;)
Örebro Lotta potta
2010-05-01 23:01
Ösk-Karl: Okey, jag lyder, bara för det kommer ifrån dig, ohhh en sån Karl. Men jag skulle även lyda typ aspem och tratten, ni skriver så bra så jaag har aldrig behövt skriva förut, mem jag måste väl kunna få skriva att dubbelagegenten skall dra med första bästa tåg till Västerås? hick o gonatt o in med Ze.
Örebro Miroslav kuba
2010-05-01 22:56
Lotta potta du är rolig haha skål!!!. ÖSK-Karl: Varför finns det så stort hat till matchstart tiden 12:30 Söndagar? Sover Alla då eller? 12:30 tycker jag är en rätt bra tid faktiskt då har man ju en hel dag på sig sen att analysera vad som gick bra/dåligt i matchen.
Örebro ÖSK-Karl
2010-05-01 22:51
Lotta potta//

Ett gott råd, skriv inget mer om du är på kanelen. Risken är att du kan bli avstängd och i mina ögon verkar det tråkigt ;) Men det där med med att Liston inte kunde få någon lever av Sköldmark var roligt!

Jag trodde faktiskt Liston var död, sov nu av dig ruset så du kan gå till BA imorgon!
Örebro Lotta potta
2010-05-01 22:40
Ösk-KARL: Eller också är jag lesbisk! Jag är så glad att vara hemma i Sverige igen, men sedan läser man ifatt allt som hänt och som vanligt har Västeråsarn Sjögren gjort bort sig, bort med eländet direkt, se så Lennart, bara försvinn, ingen tycker om dig, alla hatar dig, bara för du är så dum. Jag tror Lennart (vilket bögnamn) hatar Örebro, han är dubbelagent och Liston lever även om hans lever inte mår så bra, Tyvärr kunde han inte få någon av Herr Sköldmark, hans var ännu värre. In med Ze ut med Lennart.

Ursäkta mig en aning, men jag och vänniorna har druckit mycket lådvin ikväll, men av barn o fyllon får man höra sanningen.
Örebro Miroslav kuba
2010-05-01 22:31
Revanch i morgon KROSSA HÄCKEN!!!! Och ja jag röstar oxå för in med Berra!!!
Örebro ÖSK-Karl
2010-05-01 22:23
Lotta potta//

Nja, om Sixten skulle vara rassist borde han inte köra så hårt med Vovven, möjligen är han språkrassist, om det finns ett sådant ord? Liston, lever han?

Välkommen till forumet, du verkar vara en frisk fläkt, men Lotta..., du verkar vara en man? Eller?
Örebro Lotta potta
2010-05-01 22:00
ÖSK-KARL: Visst skulle det vara grymt om Ze gick in, jag tror han skulle ha lekstuga. Undrar om Sixten är rassist?.

GE SJÖGREN SPARKEN IGÅR, SKICKA HEM HONOM TILL VÄSTERÅS, DÄR GÖR HAN INGEN SKADA. SÄTT IHOP HONOM MED LISTON!!!
Örebro ÖSK-Karl
2010-05-01 21:05
Vi kan nog då vara överens om att Alvbåges bloggande inte påverkar hans målvaktsjobb. Säkert värre att ha blivit småbarnsförälder igen. Det minns jag fortfarande tar på krafterna!

Men för att nå årets mål en tredjeplats behöver vi Alvbåge i gammalt gott slag.

Inför matchen imorgon hoppas jag att inte Sixten kör med en halvskadad Wiken utan ger Berra chansen från start. Om Berra får lira några matcher innan uppehållet hoppas jag han förlänger, om nu ÖSK och framförallt Berra vill det. Spelarinvest önskar absolut det.
Gefle Jävlare
2010-05-01 19:23
Jävligt bra med söndagens manifestation lär jag säga. Dags att vi säger ifrån.
Annons: