/fotboll/osk/forum/4967.aspx/fotboll/osk/forum/4967.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:54
Leif: Å va gör du här, skiter fullständigt i dig och ditt filmteam.
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:52
Fattar mig inte på dessa djävla domare, borde de inte lärt sig hur Heifarna filmar hela tiden ? De ska fan knappt ha frispark vid benbrott.
Örebro widemarsh
2010-05-06 23:48
Livar upp stämningen med ett otroligt humoristiskt länktips :)
Helsingborg Leif
2010-05-06 23:46
Ropesin: Ja att inte se att det är frispark i den situationen är nog att blunda.

Lotta potta: Imponerande språk, antar att du tredubblat din ålder för att försöka lura andra att tro att du är äldre än vad du är. Men ursäkta för att jag försöker föra en normal debatt. Till din nivå kommer jag aldrig att sjunka.
Örebro widemarsh
2010-05-06 23:44
Usch vad onödigt 1-0-målet är.
Alvbåge härjar på Kihlberg att han ska komma ner och täcka första stolpen, men för sent. Eftersom Kihlberg är på väg bakåt kan han inte hoppa upp ordentligt och nicka bort bollen, vilket han kunnat göra om han redan stått på linjen.
Surt...
Örebro Dejmon
2010-05-06 23:41
Saywee//
Nöjd med resultatet? Ett tips är att du kollar vilken tröja jag har på mig så lär du veta svaret på den otroligt klippska frågan.

Synd är det att vi inte vann och blev lite ledsen efter 2-0 när de kändes rätt kört. Hoppades såklart men var rätt inställd på att det kunde gå så här redan innan.

Sen är jag givetvis sjukt nöjd över att Sålna åkte på storstryk idag, precis som de flesta Örebroare, så jag finner glädje i det istället för att gräva ner mig.

Är du nöjd med kvällens resultat Saywee?
Örebro Erkan
2010-05-06 23:39
ajaj okej 2a halvlek
Örebro Ropesin
2010-05-06 23:39
Leif// Det var ingen tackling innan 1-0? HIF:aren ser att han inte har en chans att få med sig bollen och lägger sig, som i många andra situationer. Bedrövligt att se vissa uppträda så jäkla dåligt. Asper i Mjällby är en annan...
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:37
osarn: Är Helsingborg en stad ? Trodde det var en förort till Malmö.
AIK Saywee
2010-05-06 23:35
Gashstastic// vart tog du vägen, du skulle ju kunna räkna antalet filmningar, men det kanske blev för känsligt ...

tar ditt avslutande inlägg ...
"Hade vi mer tur idag? Möjligtvis.
Tycker att de flesta frisparkar var korrekta.. Vi fick dock ett antal oförtjänta frisparkar när det filmades."

Hur många tycker du verkar vara ett antal?

Tackar för en ärlig HIF´are !
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:35
Leif: Vad menar du med Wikström, du måste vara helt dum i huvet. Han kan väl inte hjälpa att han är stor mot era dvärgar ?
Helsingborg Leif
2010-05-06 23:33
Widemarsch: Att dra i armen ska vara gult och lita på att han drog Rasmus i armen när han ändå kunde göra 2-0. Tacklingen innan 1-0 är också varning.
Örebro widemarsh
2010-05-06 23:31
Leif// Wikström fick den varning han skulle ha i matchen, dra dig tillbaka och njut av segern :)
Örebro den oumbärlige
2010-05-06 23:30
Jobbigt överlag med folk som vill göra reklam för sin blogg hela tiden. De bästa skrivs ju redan på SF.
Helsingborg Leif
2010-05-06 23:29
Det är väl som för andra när Nordahl snackar. Han brukar dessutom vara rejält ute och resa..
Örebro osarn
2010-05-06 23:29
Helsingborg är en väldigt liten stad.
Helsingborg Leif
2010-05-06 23:28
Widemarsch: Men du gillar Wikström som håller fast Rasmus vid två tillfällen, tacklar honom med baken en gång och välter Lantz över ända i sin, enligt regelboken, fjärde varningsberättigade förseelse...
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:27
Leif: Varför skulle Wickström haft rött ?
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:25
Nästa skånematch jag eventuellt köper hem tänker jag fråga vem som talar. Gick inte att höra ett dugg vad halvdansken sa. Andra halvlek drog jag av ljudet. Behövs tolk.
Helsingborg Leif
2010-05-06 23:25
Efter att ha sett situationen igen så kan jag konstatera att det inte ska vara målchansutvisning, frisparken och gult kort däremot för dragningen i armen hade varit korrekt. Fast skulle allt varit korrekt borde Wikström haft rött så det jämnar väl ut sig.
AIK Saywee
2010-05-06 23:24
Ämne: Muntert värre här. Ä....
Är du nöjd med resultatet, Sixten´s coachning och domarens insats, perfekt eller?
Örebro widemarsh
2010-05-06 23:23
Såg nyss utvisningen igen. Det är en patetisk filmning av May och dessutom är Almebäck jämsides med honom när han kör döende svanen.

Även om domaren går på filmningen så är det aldrig i helvete ett rött kort i den situationen när Almebäck ligger jämsides med HIFaren.

Det måste gå att överklaga den här avstängningen, usch vad såna filmare äcklar mig. Sundin och Mahlangu.
Örebro Lotta potta
2010-05-06 23:22
Tur jag såg kvällens match med en AIK:kompis, trodde han skulle börja grina när han såg resultaten droppa in. Läst igenom några inläggssidor. Håller helt med ÖSK_KARL O Widemarsh. Staaf tillför Nada, nån bättre måste väl Sixten haft att skicka in. Varför inte Ze som kan nicka på inläggsbollarna ?
Sarp (red)
2010-05-06 23:16
Kommer strax upp en artikel där ni kan sätta betyg på spelarnas prestationer från matchen ikväll.

Mvh
Örebro widemarsh
2010-05-06 23:13
Dessutom saknade jag Porokara idag, det är klart vi får det svårt mot serieledarna borta med bara en fungerande kant.

Hoppas på Porokara(hel) - Paulinho - Astvald mot DIF.
Paulinho har gjort 3 mål på begränsad speltid på fel position, impnerande. Man har ju lite förhoppningar på vad han skulle kunna göra på centerpositionen.
Örebro Conjuration ★
2010-05-06 23:11
Bempa// Hädelse! Hur vågar du kritisera Alvbåge?! hehe, skämtar bara, Alven har ju snudd till helig status med all rätt :)

Man kan bara älska Alven!

En till bra sak är att ingen bryr sig om den här matchen förutom vi och HIF, media riktar sina hungriga, kladdiga fingrar mot AIK. Ibland är det skönt att inte vara i centrum ;)
Örebro rirobban
2010-05-06 23:11
Ämne: Med risk att få hel....
Å andra sidan så gör han väl en ganska stark insats när luftbollarna kommer? Han känns trygg på dem och tar ned dem tidigt. Sen var han ute några gånger och fick bort bollen en bit ut när försvaret var överspelat. Men visst, ibland gör han dåliga beslut.
Örebro widemarsh
2010-05-06 23:09
För övrig förstår jag inte vad Sixten ser i Robin Staaf som gör att han får hoppa in match efter match. Han har väl inte skapat ett dugg på sina inhopp? Han hade sin superhöst 2008, inte mycket efter det.

Nä, in med Bassombeng på bänken igen. Det är ju en spelare som kan komma in och skapa något framåt när man jagar kvittering.
Att Sixten inte gör mer en ett byte tycker jag är tjänstefel. Istället för att kasta upp Wikström på topp, varför inte sätta in Berra där om man ändå bara tänker slå långt?
Erik Nilsson kunde fått en del speltid idag med.
Örebro Kom hem Kuba
2010-05-06 23:07
Fan vad man längtar till söndag nu! Kan det bli 7-8000 på läktarna kanske?
Örebro Bempa no:10
2010-05-06 23:05
Med risk att få hela forumet på mig måste faktiskt kritisera Alvbåge idag för det första jag fattar inte att de envisas med att skicka ned en spelare på mål linjen på frisparken(ar)som idag han kan ju inte slänga sig i genom kilhberg ??? vid 1 a målet och om de skall göra detta DÅ SKALL VÄL OLSEN STÅ DÄR OCH INGEN ANNAN....och vid 2 a målet står han kvar på mål linjen in i det sista i stället för att gå ut när wikström fajtas med deras anfallare för han hinner ju för sjutton få kontroll på bollen trots dålig balans innan han hinner skjuta fast det kanske bara är jag som såg detta idag,då man själv varit en målis en gång i tiden "DE BÄSTA SPELARNA SITTER ALLTID PÅ LÄKTARN HEHEHE"
Annons: