/fotboll/osk/forum/4965.aspx/fotboll/osk/forum/4965.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Djurgården Pentasa
2010-05-07 11:14
Brinkewall

Tack för infon!
Hörde igår på Stadion att det skulle var direktinsläpp på nån sittplatssektion, men men.

Förköp it is!
Örebro K.Carlos
2010-05-07 11:07
Lite roligt att se kommentarerna från HIF:arna som för det första frågar om vi hade ett enda vettigt avslut på hela matchen, när dom själva bara har två skott på mål.

Samt frågar om vi fick låna bollen i första när jag tror mig minnas att bollinnehavet var 52-48 efter första och efter slutsignalen 48-52.

0-0 hade varit rättvist i mina ögon.
Örebro Brinkewall
2010-05-07 11:04
Ämne: Hej ösk!
Jag tänker....

Jag skulle rekommendera dig att förköpa. Tror inte de säljer sittplats på plats. Du köper enklast via ösk's hemsida och skriver ut biljetten hemma.
Djurgården Pentasa
2010-05-07 11:01
Hej ösk!
Jag tänker ta med grabben på söndag, är det direktinsläpp på någon av sittplatssektionerna, eller måste jag förköpa?

Tacksam för svar.
Örebro Marquis de Sade
2010-05-07 10:45
mmm.

Nu ja.
Helsingborg depe
2010-05-07 10:45
Vi räcker inte till, vi har inte det som krävs för att vinna? 9 segrar och två kryss.

Lycka till framöver!

Have it!
Örebro Marquis de Sade
2010-05-07 10:38
Hälsingborg räcker inte till.
Finns liksom inte det som krävs för att vinna.
Kan med tur nå en 3-4 plats.
Lycka till och hej då, hälsingborgare!
Helsingborg Hamburger SV
2010-05-07 10:26
Hahaha Lotta potta, vilken patetisk idiot du är.

Chicko skrev här under mitt inlägg den sanna slutsatsen om gårdagens match, mer behövs inte säga. Lycka till kubaner.
Malmö FF Chicko ♥
2010-05-07 10:21
Vi gjorde ingen bra match, och ni vann rättså rättvist. Punkt.
Örebro Lotta potta
2010-05-07 10:17
depe:
Dra iväg och kolla om de har filmträning istället. Ja, ni tråkade ut oss fullständigt med ert filmande, fotbollsmördare.
Helsingborg depe
2010-05-07 10:13
.. och laget som passar hem bollen till målvakten som plockar upp den gnäller på domaren.

.. och gnäller på en massa annat.

Någon som är förvånad?
Helsingborg depe
2010-05-07 10:09
Ämne: Tänkte inte skriva n....
"Att HIF leder serien med Conny är väl inte så konstigt. De kör samma stil som TFF när de van superettan. vinner med 1-0 och tråkar ihjäl motståndarna."

Du tyckte alltså att vi tråkade ut er under första halvlek. Fick ni låna boll? Borde vi gjort fler mål. Kom ni till ett enda vettigt avslut.

Slut ljug.
Örebro pemo
2010-05-07 09:40
Tänkte inte skriva något förrän jag sett repris av matchen i em., men jag reagerar mot det som stod i dagens pappers-NA.
Wikström har ont i ljumskarna, men : - inget som hindrar för spel "
Va fan, vi ska ju inte spela med skadade spelare. Det är klart att det hindrar omedvetet om du har ont någonstans
Nu vill jag ( trots allt ) se Berra på mittbacksplatsen mot DIF.

Men vem går in på vb? Wirtanen? Inte sätter han väl in Per J som inte har någon match i benen? Visserligen har inte DIF någon raket på kanten, men ändå?

Fick Wiken sin tredje varning?

Att HIF leder serien med Conny är väl inte så konstigt. De kör samma stil som TFF när de van superettan. vinner med 1-0 och tråkar ihjäl motståndarna.
Men det tar slut i Gefle. HIF är ju "allergiska" mot syntetplaner.

Helsingborg mattzzon
2010-05-07 09:36
Svårt utan plastgräs?
Örebro Blå Bergen Blues
2010-05-07 08:09
Har skummat lite bland det som skrivits. Inte överraskande så diskuteras utvisningen. Ja, visst var den mycket hård dömd. Däremot jobbade Wikström ihop till bra många fler varningar än den enda han fick, minst tre räknade jag till att han borde haft.. Så allt jämnar väl ut sig på nåt sätt?
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-07 07:29
Kajanus //Men hur är helheten rent socialt? Även om Kim har kul med killarna i stan så kanske familjen vill ha honom hemma?
Örebro Kajanus
2010-05-07 06:34
Trots att familjen bor i Danmark så trivs Kim i Örebro. Skulle han mot förmodan bryta sitt kontrakt och åka till Danmark så är hans fotbollskarriär över. Han kommer ju knappast att ta plats i SAS-ligan. Möjligen i Div.1.
Så jag köper inte det där.
Örebro Kurt von Traatt
2010-05-07 06:27
Uddling i NA idag:

"NA:s avslöjande att landslagsanfallaren Jerry Bengtson från Honduras är på ingång till ÖSK är bara ytterligare ett tecken på att klubben förbereder sig för spelartapp i sommar. Och än en gång beskrivs garderingen som en utpräglad central anfallare.
Olsen, Paulinho och Staaf finns redan i truppen. Ingen vill säga något – men allt agerande från ÖSK skriker ut budskapet att Kim Olsen är på väg hem till Danmark i förtid av sociala skäl.
Något annat kan inte motivera klubbens handlande."
Örebro gazzettadellosport
2010-05-07 02:40
Alltså. Vad. I. Helvete. Håller. Domaren. På. Med?

Ska det vara såhär? Utvisning? F Ö R V A D D Å? Helvete.

Ändå en förlust vi får ta, fortfarande tredjeplats. Vinst mot DIF ett måste nu!
Örebro Lotta potta
2010-05-07 02:06
Och årets filmpris går till Helsingborg. Finns det ett sånt på fotbollsgalan ? Priset hämtas av Sundin.
Örebro Lotta potta
2010-05-07 02:03
Saywee: Klart jag menade vilken liten kåk, han skulle ju försvinna i en stor.....Snuskig fantasi VictorGlans har.
Örebro Dejmon
2010-05-07 01:09
Liten kok (på spisen, gryta..)? Oxå fel grammatik. Bör ju vara litet kok men man kan aldrig vara säker på folks grammatiska kunskaper dessa dagar..
Örebro Dejmon
2010-05-07 01:06
Saywee//
Eller kanske han den dära Lotta skrev fel å egentligen undrade om han har ett litet kök? Inte omöjligt...
AIK Saywee
2010-05-07 00:55
filmfusk lyckas aldrig till bra slut !
Örebro Dejmon
2010-05-07 00:54
Ämne: Hoppas verkligen ni ....
Se du efter ditt eget forum så ser vi, och våra mods, efter vårat.
Helsingborg mushmis
2010-05-07 00:50
saywee

Många stjärnor men bara en filmare om du frågar mig...

Skit samma. Jag gillar den här filmen, hittills. Hoppas på ett lyckligt slut bara.
AIK Saywee
2010-05-07 00:50
Ämne: Ämne: Dejmon,....
Nu börjar du backa, hur stort antal filmningar tyckte du att det var?

"Antal", handlar väl åtminstone om tre, eller?
Annars skriver man väl "ett par", eller?

Ja inte vet jag, men räkna på du, många var det!
AIK Saywee
2010-05-07 00:47
Ämne: Hoppas verkligen ni ....
Jaa, kanske, men tänk om han har en liten kåk och det är du som har konstig fantasi, fast konstigt är det, det är vad det är?
Helsingborg Gashtastic
2010-05-07 00:45
Ämne: Dejmon, håller med d....
Nu var det ju knappast så att det var en match med ovanligt mycket filmningar..
Kim Olsen filmade en del han med.

Skulle säga att det är oerhört mycket filmande som sker överlag i allsvenskan. Domarnivån är så pinsamt låg och spelarna vet om det.
Örebro MrCrowly
2010-05-07 00:45
äh va fan ÖSK va bra, HIF va bättre domarna va SÄMST, ingen va bra... Så e de med svensk "fotboll" tyvärr... fan va gött när man får se riktig fotboll i sommar (VM) :D
Annons: