/fotboll/osk/forum/490.aspx/fotboll/osk/forum/490.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK ÖSK-Saywee
2016-11-20 17:19
"Ja, vilka idioter. I sådana lägen önskade man ju sig att polisen/vakterna hade ett sånt där nät som poliserna i Ankeborg ibland fångar in Björnligan i. Bara släppa ned nätet över de rånarluvemaskerade och knyta ihop. Och sedan direkt till häkte"

INSTÄMMER, våld, våldtendenser eller liknande får bara inte förstöra fotboll, ellet annat heller, för den delen ...

Håller med dig om idioterna !
Örebro backseat driver
2016-11-20 17:02
@I can resist everything/anything except temptation:

Ja, vilka idioter. I sådana lägen önskade man ju sig att polisen/vakterna hade ett sånt där nät som poliserna i Ankeborg ibland fångar in Björnligan i. Bara släppa ned nätet över de rånarluvemaskerade och knyta ihop. Och sedan direkt till häktet.
När det gäller matchen så tycker jag lite att Helsingborg har sig själva att skylla. Backade och backade och lät HBK spela och skjuta in sig. I första halvlek kändes det som att "HBK var höst-ÖSK". Bra fram till sista tredjedelen, men sedan rann det mesta ut i sanden. Trots att båda lagen ligger mig ungefär lika varmt (eller ljummet) om hjärtat kom jag på mig själv med att heja stenhårt på HBK (och jubla vid 2-1-målet). Absolut det roligaste laget i det här mötet. HIF fantasilösa. Och Haksabanovic, vilken lirare! Otroligt roligt att Sverige får fram ett flertal riktigt duktiga, unga spelare.
Örebro I can resist everything/anything except temptation
2016-11-20 16:35
@Benny Böckling(Avgå Axén):

Fint avsked från fansen till Jordan
Örebro berra-z
2016-11-20 16:34
Åtvid placerade sig ok i SE men lär inte vara ett jättesvårt motstånd. BKH förstås största hindret. Man vet aldrig med Häcken. Också regerande cupenmästare och Stahre in. Fördel oss då att vi spelar hemma 2 matcher samt möter just Häcken hemma. Någon som vet något om Norrtälje?
Postat via SvenskaFans-appen
2016-11-20 16:33
@Benny Böckling(Avgå Axén):

Känns som vi jämnt får Häcken ;=)

Norrtälje kan man köra en Ålands-kombi på

Örebro öörebrooo
2016-11-20 16:22
Synd att vi inte fick Degerfors.
Örebro Benny Böckling(Avgå Axén)
2016-11-20 16:20
ÖSK
Häcken
Åtvidaberg
Norrtälje
AIK ÖSK-Saywee
2016-11-20 16:02
Håbekå !!!
2016-11-20 15:22
Pass på å skänk en tanke till Tomer också...
2016-11-20 15:20
Kul för Halmstad!

Helsingborg har jag inte mycket för.. Lär gå en tuff framtid tillmötes.
Örebro berra-z
2016-11-20 14:56
Om HBK inte klarar kvalet är ju Haksabanovic en spelare som många allsvenska lag kommer vilja ha... Däremot är han ju en spelartyp det finns gott om i ÖSK. Vilken klubb ser vi honom i allsvenskan 2017?
Heja på ÖSK
2016-11-20 14:35
Börjar bli ganska farligt när man redan i november törstar efter nyförvärv. Hade vart intressant att om Na kunde göra en liten uppföljning av vissa spelare, vill klubben behålla Ekstrand-Hamren och Ring exempelvis?
Örebro berra-z
2016-11-20 14:12
@ösk supporter: JAG ÄLSKAR DIG. Ge oss Zé. Ge oss Stolthet, Hjärta & Passion - på riktigt.
2016-11-20 13:52
Cuplottning kl.16

Hade varit kul med Degen!
Örebro öörebrooo
2016-11-20 12:04
Hellre Axén än Nanne alla dagar i veckan.
2016-11-20 11:37
Tar hellre Tom Pettersson då än Haglund
Örebro Asbjörn#10
2016-11-20 10:58
@Hitta avslut!!:

Om Bajen inte vill förlänga tror jag inte Haglund skulle bli speciellt mycket dyrare än det RÅP begär för ett nytt kontrakt.

Har varit inne på Faltsetas tidigare också men honom får vi nog avskriva då han precis som Broberg verkar mentalt inställd på en utlandskarriär framöver...
Örebro Snö
2016-11-20 10:28
Nanne är en riktigt bra tränare, och inte så dryg:) kanske dax att fundera när Axet sitter på utgående 17
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Hitta avslut!!
2016-11-20 10:14
Haglund är garanterat svindyr sett till kvalité. Säkert 75k+/månad. Fyller dessutom 30 år nästa säsong. Tror nog han tar ett par till år i Bajen så han kan hänga vidare i city.

Däremot Faltsetas. En begränsad fotbollsknegare som inte tar några fångar. Fint. Precis den typ ÖSK behöver. Bör väl inte kosta så mycket heller?
Örebro BK Fåfängan
2016-11-20 09:23
Var också inne på Haglund, eller Faltsetas, för någon vecka sedan. Faltsetas ryktades väl ha intresse från MLS så han kanske är körd, men jag tror att Haglund skulle ersätta RÅP på ett bra sätt. Gillar verkligen karaktären RÅP men tror att det finns andra som skulle kunna bidra mer i spelet.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
AIK ÖSK-Saywee
2016-11-20 08:21
I eftermiddag avgörs vilket kvallag som tar plats i Allsvenskan 2017. Jag har inget emot Halmstad, de får gärna komma åter.
Örebro Asbjörn#10
2016-11-20 01:43
Själv har jag ju tidigare i höstas plussat för en eventuellt blivande kontraktslös Haglund. Jag skulle faktiskt se honom som en uppgradering gentemot RÅP.

Bra karaktär som är jämbördig RÅP i bollvinnandet men med bättre passningsfot och bättre i luftspelet.
2016-11-19 23:32
@Laul32:

Ryser när jag hör det namnet
2016-11-19 23:27
@Laul32:

Fattar inte riktigt - Tyckte Philip Haglund var hur bra som helst för några år sedan - Vad hände?
Örebro GT
2016-11-19 21:58
Grabbar ! Seriöst, höj nivån på era kommentarer !
Personligen tycker jag man skall värva Johan Bertilsson som i "tysthet" för ett anonymt Gefle gjorde åtta mål under säsongen. (Nordin och Astrit är två av mina absoluta ÖSK-favoriter men de gjorde tyvärr bara 4+4 mål ihop i år, som jämförelse)
Extra kul dessutom eftersom JB har ett förflutet i sur-degen !!
Örebro InHaggeWeTrust!
2016-11-19 21:21
Walker
Örebro InHaggeWeTrust!
2016-11-19 21:21
Walker
Örebro InHaggeWeTrust!
2016-11-19 21:18
Rodevåg, Tomer och Ibrahim in..
Örebro ösk supporter
2016-11-19 21:05
Moberg kanske på väg bort en gammal spelare på väg in ryktas det om en spelare med karaktär underbart om det vore Berra.
Örebro Laul32
2016-11-19 19:13
Eidur var ju lysande sist han var på Island också, nej tack. Klingberg är en habil superettanspelare som hatar ÖSK.
Annons: