/fotboll/osk/forum/4883.aspx/fotboll/osk/forum/4883.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Godfoten
2010-06-09 00:07
Ja, Bertilsson hade säkerligen petat Gerzic, Bedoya eller Astvald. Så vi gråter ögonen ur oss för att en Superettanspelare väljer att gå till ett sämre lag med sämre publiksiffror.
AIK Saywee
2010-06-08 23:56
kapten bölja, jag vet inte om det är klart, men om det är klart, så var han inte så smart och då är det klart, att vi hittar någon som är smart, med lite fart .....
Kalmar kapten bölja
2010-06-08 23:44
Bertilsson klar för KFF nu. Presenteras imorgon. Där hängde ni inte med. ;-)
AIK Saywee
2010-06-08 23:28
Ämne: Det går rykte om att....
Vilket rykte?
Vilken Bertilsson?
Vilket FF?
Halmstads BK Lacus Clyne
2010-06-08 23:07
Ämne: Kul med lite provspe....
DaSa:

Har hört att Astrit inte skall vara någon lag spelare, att Liverpool, Leicester och hans egna agent skall ha brutit med honom för hans dåliga attityd.
Kalmar hv_robban
2010-06-08 22:54
Det går rykte om att Bertilsson blir klar för FF imorgon.
Örebro Pintorp
2010-06-08 22:35
Egyptsson: Vilket sött argument du kommer med då du påstår att "Guldfågeln Arena" skulle vara att föredra framför "Behrn Arena" då det förstnämnda skapar debatt och uppmärksamhet. Varför döper ni inte er anläggning till "Hata-alla-muslimer Arena" istället? Gratisreklamen sprungen ur det namnet skulle vida överstiga sponsorintäkterna från Guldfågeln.
AIK Saywee
2010-06-08 21:54
Egyptsson, behövs inte utvecklas vidare, men det är det töntiga namnet jag har hakat upp mig på lite grann, men det kan ju inte hjälpas, det handlar ju om pengar.

Dessutom är det skillnad på Bern Arena och Behrn Arena ;)

Att spela i EL-kval, gäller väl möjligtvis i år, men jag tänkte lite längre fram i tiden .....
Örebro Sekt. E
2010-06-08 21:07
Hej Egyptsson. Vår arena har samma namn som en lokal och ganska stor fastighetsägare. Det var en bra lösning för oss när det begav sig. Hoppas er lösning blir bra för er, även om namnet kan ge upphov till ett leende.
Örebro Sekt. E
2010-06-08 21:05
Absolut spännande testspelare. Med lite flyt är det riktigt bra scoutat.
Örebro DaSa
2010-06-08 20:59
Kul med lite provspelare. Astrit har ju riktigt bra meriter, verkar ju ha kostat Liverpool ca 10 miljoner så han borde ha varit riktigt talangfull för ngt år sedan:)
Örebro den oumbärlige
2010-06-08 20:42
Det roliga med alla testspelare är deras unga ålder. ÖSK är verkligen på jakt efter lite ungt blod vilket med tanke på att laget har en del äldre spelare nära pension.
Wivallius
2010-06-08 20:17
Egyptsson//

Puss på dig!

Bertilsson mot Guldkalven Arena? Tro't den som vill.
Kalmar Egyptsson
2010-06-08 20:08
Ämne: Ämne: Vore on....
Utveckla gärna varför det inte skulle vara smart att spela på en av Sveriges finaste och modernaste arenor. Är det namnet du bygger ditt påstående på? Till skillnad från ert anonyma och intetsägande namn (vad står det för egentligen?) så skapar vårat debatt och jag tror redan fler personer i Sverige vet vad vår arena kommer att heta än vad det finns folk som vet vad er heter. Bern Arena, är inte det en hockeyhall i Schweiz?

Jag vet inte hur smart det är att gå till ÖSK om han vill spela i europa, sist jag kollade är det KFF och inte ÖSK som ska kvala till EL.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-06-08 20:06
Någon som vet vem den unga franska backen som spelar i USA kan vara?
Örebro Godfoten
2010-06-08 18:39
Skit. Meningslöst att se matchen då.

Örebro Aspen
2010-06-08 18:21
ALMEBÄCK PETAD i U21
Pierre Bengtsson tar hand om Michael Almebäcks ytterbacksplats och Rasmus Jönsson startar i anfallet i stället för John Guidetti.
Örebro osarn
2010-06-08 17:20
Vad krävs egentligen för att få bort de tomtar som fått hållas allt för länge? Är det livstidsposter månne? Verkar onekligen som det. Hoppas supporterunionen kan få säga sitt ordentligt så nytt blod kan komma in i SvFF.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-06-08 17:18
Astrit Ajdarevic & Denis Abdulahi ska provspela med ÖSK.
AIK Saywee
2010-06-08 17:04
osarn, ja detta var faktiskt mycket läsvärt.

Att "de" som leder SvFF och SEF leder svensk fotboll rakt in i "ett mörker" är inte så svårt att förstå.

MEN, att exempelvis en av ledarna, har valt om sig år efter år, i ett pajasförbund är ganska förvånande och att han själv förvånas över vikande publiksiffror, visar ju bara så förbaskat tydligt att han inte har "hängt med" under flera år ................?!

Finns det tomtar?
Örebro osarn
2010-06-08 15:37
Mycket läsvärt!
AIK Saywee
2010-06-08 14:35
Ämne: Vore onekligen en in....
Är han (Bertilsson) smart, väljer han Örebro och skiter i "infektioner" och rivalitet.

Är han inte smart, väljer han att spela hemma i en ny rödvitt dress, på Chicken Arena.

Jag tror nämligen, ärligt skrivet, att Kalmars tid snart "är förbi", medans Örebro´s är "coming".

Vill han visa sig i Europa, bör han välja ÖSK?!
Örebro Marta (hane)
2010-06-08 14:07
Vore onekligen en intressant påse att knyta ihop även om det lutar åt Kalmar. Kanske kan Henriksson säga ngt uppmuntrande om Örebro. Kanske använda Magnus Samuelsson? Men en spelare som helt ligger i linje med de riktlinjer som ÖSK ställt upp för spelarförstärkningar. Kanske kan man ha med en bytesspelare/lånespelare, som verkar så populärt i transfervärlden just nu? Bassombeng lär väl vilja visa upp sig i seriespel?
Örebro chlirre
2010-06-08 13:54
Ang. Kalmars arena: Synd för rubrik-makarna att Ägguren inte spelar kvar.
Örebro Rudolf Blodstrupmoen
2010-06-08 12:08
hemvändarn// På måndag.
Örebro hemvändarn
2010-06-08 10:54
När återupptas träningarna för A-truppen?
AIK Saywee
2010-06-08 00:55
låggaut ... zzzzzz
AIK Saywee
2010-06-08 00:01
Ett, till två inlägg i timmen, under ett dygn, så blir vi heta på SF`s "ligans hetaste forum".

Verkar vara en "allsvensk avtrappning" eller kanske en "VM- uppladdning" som gör att det är ganska svalt här och nu ...

... men varför skulle vi bli heta? Det finns väl inget speciellt, som är spännande just nu, allt verkar ha stannat av ....

... undrar vad Sköldmark pysslar med ;)

Jag har svartvit abstinens, och den är svårbotad!
AIK Saywee
2010-06-07 23:48
Ropesin//
Instämmer till största delen i ditt inlägg och undrar om det inte behövs fler "järnkaminer" under den kalla årstiden ... ;)

"Hjärnkaninerna" verkar vara utrotade i år, i alla fall på Västkusten, vete tusan, om inte "räven" varit framme ...?
AIK Saywee
2010-06-07 23:44
OREBRO//
Jag glömde "Starke Arvid Arena" bland töntbenämningarna, e re nån som tjekar spenat ...?
Annons: