/fotboll/osk/forum/4766.aspx/fotboll/osk/forum/4766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Kurt von Traatt
2010-08-05 02:33
.
Örebro ÖSK-Karl
2010-08-05 02:33
ÖSK KRILLE//

Det finns redan en rädda Berra grupp på facebook, men den behöver bli större.
Örebro ÖSK-Karl
2010-08-05 02:29
ÖSK KRILLE//

Vad har han för mailadress?
Örebro ÖSK-Karl
2010-08-05 02:28
ÖSK KRILLE//

Pengarna bara rullar in. Nu får vi sätta blåslampa på Sjögren så Anttonen också signar för 3 år.

Förlängningarna med Nordback och Wirtanen förstår jag inte alls. Backupper finns i en uppsjö på mittfältet och Wirtanen har inte en chans mot Björnkvist.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 02:25
ÖSK-Karl//
Ja jag ska skicka ett "rädda Berra i ÖSK" mail till Sjögern :). Kanske starta en Facebook grupp med samma namn också ;). Eller en "Rädda Berra" grupp på facebook ;).
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 02:21
Jag hörde att sittplatserna ska vara i stort sätt slut till Malmö matchen på Lördag redan nu!? Jag tror det kan bli över 11,000 på Lördag!
Örebro ÖSK-Karl
2010-08-05 02:19
Allvarligt talat. Berra är ung, billig i drift. Tydligen svarar ju Sjögren på mail. Kan någon lägga ut mailadressen så ser vi till och önskar att så många som möjligt mailar. Sedan vill då inte jag ha en löjlig signing på 1/år. 3 år och ÖSK kommer med största sannolikhet tjäna pengar på denna jättetalang.

FORZA BERRA!
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 02:06
Kurt von Traatt//
Gör det får du se va du får för svar :). Får du samma svar som jag fick så vet du att det är ett autosvar :).
Örebro Kurt von Traatt
2010-08-05 02:03
ÖSK KRILLE //Jag kanske borde för att se vad jag får för svar ;)
Örebro Kurt von Traatt
2010-08-05 02:02
Nej, det blev inte Svennis som tog över Fulham. Mark Hughes har presenterats som nye managern sedan man misslyckats med att värva Ajax tränare Martin Jol.

Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 02:02
Kurt von Traat//
Har du skickat ett sånt mail ;)?
Örebro Kurt von Traatt
2010-08-05 01:53
ÖSK KRILLE//Kan ju inte vara ett autosvar. Då svarar han mail som

"Hej Lennart! Ville bara säga att du är seg som sirap med kontraktsförnyelse. Jag känner till en man som kan ta över ditt jobb och göra det mycket effektivare."

Med

Tack för tipset KvT!
Vi kollar detta tips vidare!

Så det faller på sin egen rimlighet
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 01:43
Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite coolt att Roy Hodgson ska träna Liverpool :). En tränare som har tränat ÖSK 1983-1984. Vem´vet kanske Rafael Benítez tränar ÖSK i framtiden haha :).
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 00:55
P.O//
Det tycker jag är riktigt dåligt! Jag kan förstå att de får många mail per dag. Men då får han fanemig ta sin tid!
Örebro Dejmon
2010-08-05 00:44
Lider otroligt mycker med Nordin just nu. En så underbar kille som gått en tuff väg. Nu när det börjar gå riktigt bra för han så händer en sån här grej. Hoppas han kan bearbeta sorgen på ett bra sätt och att han och hans familj mår någolunda bra.. Sen så kommer även jag sakna en väldigt positiv och trevlig man framför västra stå nästa hemmamatch! Vila i frid!
Örebro P.O
2010-08-05 00:38
ÖSK KRILLE//
Ja, antagligen.. Tänkte väll att han lät lite väl optimistisk.. hehe
Örebro Dejmon
2010-08-05 00:34
Marta (hane)//
Har missat det
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-05 00:26
P.O//
Ja! Då är det ett automatiskt svar vi fått!?
Örebro P.O
2010-08-05 00:18
ÖSK KRILLE//

"Tack för tipset NAMN!
Vi kollar detta tips vidare!"

Något i den stilen?

Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-04 23:29
Drömdebut för Robin Staaf i Ängelholm.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-04 23:27
Jag såg Rosenborg - AEKÅ. AIK var inte bra i andra halvlek. ÖSK borde vinna lätt mot dessa stöddiga råttor! Får ÖSK ett mål hysat tidigt så kan de spela ut ordentligt tror jag.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-04 23:19
P.O//
Jag fick ett tack från Sjögren och mitt namn var med då :). Så jag tror han läser igenom det han tycker låter intressant.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-04 23:17
Hur är det med Bedoyas skada? kan han spela mot Grötpratarna?
Örebro P.O
2010-08-04 23:16
Är det någon som vet om Sjögren har ett standardformulär när han svarar på folk som skickat in tips om spelare?
Kan vara kul att veta om de verkligen tackar för tipset....
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-04 23:10
De två saker jag inte kan föstå vad AIK har gjort?
1. Hur man kunde sälja Bojan Djordjic och Martin Mutumba som jag tyckte var AIK:s bästa spelare i vår?
2. Hur man kunde anställa Alex Miller som tränare,? Visst han har bra meriter men hans personlighet och tränarfilosofi förstår jag mig inte på?
Örebro Marta (hane)
2010-08-04 23:06
ÖSK borde ha utländska klubbars ögon på sig som man spelar just nu. Så om vi ska sälja Nordin till utlandet så borde detta vara säsongen som det kan ske tror jag. Kan tänka mig att det kommer sitta både en och två scouter på läktarna mot MFF.

Sjögrens huvudsysslor just nu borde bestå av Anttonen, Berra och jaga anfallare inför nästa år.
Örebro ÖSK KRILLE
2010-08-04 23:01
Skit kul att Bedoya kom med i USA:s trupp mot brassarna :).Om Nordin ska bli såld så måste han gå till en i utlandet och inte till en allsvensk konkurrent! För då kan man lika gärna behålla honom själva! Utländska klubbar har mer pengar och det lönar sig att vänta. Bedoya tror jag kan inbringa en hel del pengar till ÖSK!
Örebro ÖSK-Karl
2010-08-04 23:01
Från det ena till det andra. Undrar hur SvFF gör om Aik åker ur AS? Kanske de utökar serien till 18 lag för att få upp sina kelgrisar direkt? Iofs har jag inget emot det, 34 matcher på ett år skall heltidsproffs klara lätt.
Örebro ÖSK-Karl
2010-08-04 22:50
KvT//

Senast i våras. Själv studerade jag Berra ingående i Åtvidaberg. Han var felfri, faktum är att jag känner mig säker på att han redan idag skulle göra ett minst lika bra jobb som Wiken.

Sedan dessa överlag sega och sena förlängningar blir man minst sagt trött på.
Örebro Marta (hane)
2010-08-04 22:43
Borde dock bli fina pengar för Bedoya. Säljer vi Nordin med (och han fortsätter som han börjat denna del av säsongen så borde vi få in ett antal miljoner att investera på en etablerad anfallare eller mittfältare. Vi kommer behöva en bolltrygg sådan om Khilen skulle trappa ner nästa år vilket verkar troligt. Nobbe känns inte som ngn som kan axla en sådan roll fullt ut. Hoppas Nordin blir kvar dock. Han skulle bli en klockren kugge i ett framtida ÖSK, men vill inte ta ifrån honom utlandsdröm heller.
Annons: