/fotboll/osk/forum/4754.aspx/fotboll/osk/forum/4754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro frrreddo
2010-08-07 14:11
nån som hört nått om alven???
Örebro öskung
2010-08-07 13:59
Wivallius//

Hur kan man som lekman se hur många platser som är kvar på BA?
Örebro öskung
2010-08-07 13:57
Ämne: öskung//

En Avenb....
ÖSK-Karl//

Så är det säkert. Har svårt med alla kloningar märker jag ;)
Wivallius (Ge Berra kontrakt nu!)
Nu är det snart slut på U-sektionerna, också! :-)
Örebro ÖSK-Karl(RÄDDA BERRA)
Wivallius//

Har du inte gjort dig av med boendet i Degerfors ännu, klart, det är väl osäljbart ;)
Örebro öskung
2010-08-07 13:56
Ämne: ÖSK-Karl// På samma ....
_Adde_// Har jag måntro blivit klonad likt ryktena om att Wivallius och ÖSK-Karl är samma person?

Har också Newcastle som andralag efter solklara 1:an Örebro SK.

Och så heter jag Andreas. :)

Hällevik vet jag inte ens vart det ligger så där kommer jag definitivt inte vara iaf.

Bara 2 timmar kvar nu!!!

FORZA ÖSK!!
2010-08-07 13:55
_Adde_//

Teknikens under, men då får du se matcherna på rätt udda tider i Hongkong.

Jappel o Saywee bor ju nära Strandvallen, så tre lär ni ändå bli ;)
2010-08-07 13:54
ÖSK-KArl//

Sorry, kvar i stugan i Degerfors. Kommer direkt till avspark. Sista dagarna på semestern du vet.
2010-08-07 13:53
öskung//

En Avenbrandt jobbar väl för svenska fans och den andra brodern för ÖSK. De är inte lätta att ersätta och stackars Sarp är väl ganska ensam på redaktionen just nu?
Örebro _Adde_
2010-08-07 13:49
ÖSK-Karl// På samma sätt som här, genom att köpa hem dem på datorn. Suck! Men har 1 veckas semester nästa vecka, så då blir det att se hjältarna live nere i Hällevik! =) Några andra som ska dit?

Snart avspark, för att stilla mitt begär kan jag avnjuta mitt andralag Newcastle mot Rangers vid 14 i väntan på "the big game"!!!
Örebro öskung
2010-08-07 13:49
Avenbrandts har väl börjat jobba lite för ÖSK:s officiella hemsida oskfotboll.se? Bland annat har Johannes Avenbrandt nyligen intervjuat Santiago Bedoya och hans tid under provperioden här i Örebro.

Även om jag tycker att införrapporterna samt matchanalyserna har varit bra här på SF så kan jag lika gärna läsa dem på ÖSK:s officiella. För där finns dom, om inte alltid skrivna av bröderna Avenbrandts.

KOM IGEN NU ÖSK! KÄMPA FÖR SEGER!!!
Örebro ÖSK-nisse - Et ipsa scientia potestas est
2010-08-07 13:44
Förlorar Örebro idag känns vi avhängda. Nu gäller det att visa att vi är en seriös utmanare till MFF och Henkeborg. Kom igen nu Örebro!
2010-08-07 13:43
Wivallius//

Kommer du till stamstället idag?
2010-08-07 13:43
BBB//

Ajdå, det blir nog svårt att slå idag. Men hänger vi med i toppen finns ju flera publikmatcher kvar.

Jag gissar att ÖSK börjar närma sig budget och förhoppningsvis går över (trots vintermatcherna), när serien är slut.
Örebro kubajonte
2010-08-07 13:39
Chipset / Nu är det så att jag inte klagar utan att ha anledning. Örebro redaktionen har annars hållit superb klass på bra artiklar "inför matchen" och diverse krönikor" framförallt är "den alternativa ledarsidan" en av mina favoriter.

och jag som sagt jag förstår att alla har semester och diverse ting speciellt under uppehållet av Allsvenkan. Men eftersom allsvenskan är igång och framförallt Örebro haft 2 toppmöten mot Elfsborg och ett tredje väntar nu mot MFF som kan bli en av dom viktigaste matcherna på säsongen så har jag all rätt att klaga på Örebro redaktionens arbete för stunden. Visst jag kan anmäla mitt intresse jag med men eftersom jag är en exil örebroare bosatt i sthlm och endast kan se flertalet matcher på tv så vet jag inte om jag kan skriva samma fina artiklar som dessa herrar brukar kunna skriva när dom faktiskt är aktiva.

Nåja match mot MFF idag Hjärtat säger 2-1 hjärnan säger 1-1 Malmö är ett väldigt bra lag tyvärr :/
Örebro Blå Bergen Blues
2010-08-07 13:38
Ämne: Någon som vet vad pu....
ÖSK-Karl// Publikrekord nya Behrn arena: 11 565 åskådare, 25 juni 2007: ÖSK-Djurgården.
2010-08-07 13:37
Wivallius//

Dålig planering ;)
2010-08-07 13:35
_Adde_//

Du byter defenitivt upp dig med bostadsort, men hur skall du kunna se ÖSK:s matcher i Hongkong?
Örebro _Adde_
2010-08-07 13:34
Wivallius// Jag reagerade också på det! Tänkte kommentera det, men orkade inte skaffa användare på expressen.se. ;) Snacka om att killen har krav, har ändå varit runt på en hel del fotbollsarenor i Europa och måste säga att nya Behrn Arena står sig riktigt bra. I Sveriger riktigt, riktigt, bra till och med!

För att ta nästa steg för ÖSK gäller det bara att införliva denna pärla i egen ägo... men dit är det nog tyvärr långt.
2010-08-07 13:33
... och jag missar hemmamatcherna mot Blåvitt och AIK eftersom jag är i Australien och Nya Zeeland i tre veckor. Botten!! :-(
2010-08-07 13:32
Wivallius//

Jag reagerade på samma sak, det är inte många arenor i Sverige som kan mäta sig med BA.
Örebro _Adde_
2010-08-07 13:31
Angående Europa-debatten... Jag skulle garanterat åka varsomhelst för att stötta ÖSK i Europa! Men mitt största bekymmer nu är ifall ÖSK skulle gå och knipa guldet i år, då jag snart flyttar från Trondheim till Hongkong och vid ett eventuellt firande så måste man ju fara hem och gratulera grabbarna!!

SKÅL!
2010-08-07 13:29
Chipset//

Vad menar Expressen-snubben med : "...den annars något sterila och inte alls lika roliga Behrn Arena."
2010-08-07 13:21
Rirobban//

Ok, tack! Då får vi hoppas att det slås idag.
Örebro Chipset
2010-08-07 13:12
Artikel som peppar upp lite inför dagens match.
Örebro rirobban
2010-08-07 13:12
Ämne: Någon som vet vad pu....
11 191 mot IFK Göteborg i fjol?
2010-08-07 13:10
Någon som vet vad publikrekordet är på nya BA?
Örebro Kurt von Traatt ( Signa Berra )
2010-08-07 13:03
ÖSK-Karl// He he - Och hagelbössa?

Annrs ser det bra ut. Alla sitt på södra/norra är slutsålda bortsett från lite strö på P

Det finns dock ganska gott om sitt på östra

Totalt sett vid denna tid bättre sålt än motsvarande tid mot Ellos. Skulle nog tro att vi når upp till ca 11 000 iag
2010-08-07 12:54
Marta(hane)//

Svagare motstånd, kanske det, då borde ju Aik hemma vara lämpligt? Då hoppas jag att Wiken åker på sin tredje mot Mjällby borta.

Skulle vara kul om Berra fick visa upp sig en hel match hemma på BA. På Kopparvallen imponerade han helt klart.
Malmö FF Fermat
2010-08-07 12:47
Hoppas på en ärlig, härlig fajt idag!
Se upp för Molins.
Annons: