/fotboll/osk/forum/4712.aspx/fotboll/osk/forum/4712.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro RobertoBaggio
2010-09-04 16:59
Sekt.E//

Håller med dig angående forumet.

Jag anser att det har varit väldigt otrevlig ton här, men nu tycker jag att det råder en trevlig stämning.

Angående DIF borta såg jag att endast 19 personer var anmälda i dagsläget. Det är nog ingenting att oroa sig förut. Förra året mot Hammarby borta gick det bara en buss, men vi var säkert 250-300 på plats. Många som åker snett.
Örebro Lotta potta
2010-09-04 16:40
Kramelet: Skicka ett pm till Conjuration på det här forumet. Vet att de varit strul under en period.

Men nu drar jag mig undan i respekt till Saywee.
Örebro Kramelet
2010-09-04 16:33
Lotta Potta;
Har du koll på hur de går med anmälningar till 24 forumet? Tror jag anmälde mig innan sommaren men vet inte om de godkänner folk när sökfunktionen här var ur funktion, eller så passade ja inte in =)
Örebro Lotta potta
2010-09-04 16:26
Sekt.E: Håller helt med om att de skulle vara skönt att bli av med vissa, du har inte funderat på att lägga ner, eller ?
Örebro Sekt. E
2010-09-04 16:19
Det är klart att det går upp och ner på ett forum som detta. Antar att det dyker in nya forumiter, precis som en del försvinner. Några som försvunnit kommer saknas, och en del andra är det skönt att vara av med tycker jag.

Hur ser det ut med anmälningar till dif-resan, någon som vet? Antar att många åker snett till just den resan så iaf 500 borde det väl bli på bortaläktaren. Av någon anledning är just dif ett av de lagen det känns skönast att spöa för mig.
Örebro Krontorps
2010-09-04 16:01
//den oumbärlige
Se nu bara för fan till att inte lägga upp nån amatörmässig rishög till layout, nu när allmänheten varit med och designat. Den nuvarande layouten är inte så tokig så byt inte för bytandets skull tack! ;)
Örebro den oumbärlige
2010-09-04 15:33
cellblock// ny layout för SvartVitt kommer nästa vecka.
Örebro Krontorps
2010-09-04 15:09
Ja, hoppas att dom som nu "lämnat" kommer tillbaka, att hålla lite rull på forumet är bra även med offtopic snack ibland, det håller liv i det hela
Örebro cellblock
2010-09-04 15:06
Vad händer med designtävlingen? Tycker Svartvitt börjar se sletet och gammalt ut. Byt
Örebro den oumbärlige
2010-09-04 14:59
Någon som har koll på vilka svenska spelare som sitter på utgående kontrakt?
Örebro Lotta potta
2010-09-04 14:19
Grohl: Ansök som medlem på länken, mycket trevligt Öskforum, tror 98% av alla där börjar skriva här igen när forumet styrs upp. Där får du också mängder med inside o hjälp med att se matcher i repris.
Örebro Grohl
2010-09-04 14:03
Känns som att hela SvartVitt håller på att dö? Själv pallar/hinner jag ju inte styra upp diskussionerna, men det är alltid trevligt att logga in några gånger i veckan till ett aktivt forum och snacka lite ÖSK. Speciellt för en exilare som jag själv.

Trist!
Örebro Grohl
2010-09-04 14:01
Inte utan att man småler lite när U-21 får stryk med Almebäck på bänken.. Väldans otur att han konkurrerar med två samspelta mittbackar bara =/

Känns som att individuellt är han bättre än båda två. Bara hoppas att han får lira mot Bulgarien och att vi tar en säker seger där!
Örebro Thlumman
2010-09-04 11:12
Det skulle vara sjukt roligt om Alven skulle göra en ny "roadmovie". Som den när man åkte upp till Sundsvall.
Örebro Dejmon
2010-09-04 02:53
Ämne: Åhh vad jag saknar/l....
Samma här. Ena brodern Alvenbrand (Ursäkta om jag stavat fel) som höll i det här på Svartvitt kör ju intervjuver för officiella nu och spelarna kanske har lite mycket annat att koncentrera sig på i dessa dagar men det borde ju finnas nån som har tid/lust att snacka lite med spelare/ledare iaf och slänga upp lite här. Kamera får man låna av SF om det behövs, om jag inte minns fel.
Örebro Conjuration ★
2010-09-04 01:29
Åhh vad jag saknar/längtar efter FAN TV.
Örebro Dejmon
2010-09-04 01:20
702 25
Har läst att flera har tagit upp det men det är väl inge fel på den sidan? Inte nu längre iallafall. Om det blir nått fel på en liknande "statistiksida" igen så är det ganska enkelt att få fram dessa genom att söka på google å sen välja "catchad version".
Örebro 702 25
2010-09-03 23:54
Var har sportklubben.net tagit vägen? =/
Örebro den oumbärlige
2010-09-03 22:58
Wikström har varit bra, men så är det oftast. När hela laget fungerar går det fint fint. Men tyvärr är inte Magnus 28 år eller så utan snart kommer hans fysiska attributer att minska, då behövs någon som kommer in. Om 1-2 säsonger kan vi t.o.m. ha en helt ny backlinje beroende på om Anttonen inte får förlängt.
Örebro Ropesin (7-0 mot Helsingborg)
2010-09-03 20:56
Rojas// Efter Helsingborgsmatchen har jag svårt att hålla med dig om "Berra istället för Wiken nästa säsong". Visserligen är jag också ett stort fan av Berra, men Wikström var fenomenal senast.
Örebro Rojas
2010-09-03 17:44
Ibland brukar man få höra rykten eller tips på bra spännande spelare..som skulle kunna vara på väg eller borde vara på väg till SvartVitt ..men det är rätt tomt på den fronten idag...kanske för att vi ligger där vi ligger

Jag ser enbart desto större anledning att värva bra och mycket...
Örebro Rojas
2010-09-03 17:42
Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk) //
Så sant iofs det är lätt att vara efterklok
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-09-03 17:19
Den rivige kunde gärna fått ha varit Bangura. Samtidigt är jag stolt över att vi inte köpte grisen i säcken utan provspel som AIK gjorde.
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-09-03 17:17
Tycker senaste matchen visar att vi, i vissa match-typer, klarar oss bra mycket bättre med andra spelartyper än Kim. Kan tänka mig att Adriano hade kunnat vara ok med i en match som denna. En som hugger på allt och är snabb. Men i matchen mot typ Mjällby hade en Kim varit otroligt värdefull. Den positionen är så viktig i ett 4-3-3-spel och gör olika typer av spel möjliga. tror det vore rätt bra om vi hade något att laborera med här. En rivig djupledare och en target. Samtidigt som båda gärna får ha lite teknik.
Örebro Brus-Nilsson
2010-09-03 17:16
Ingen Almebäck från start i U21-matchen. Den sänds på TV6 med start 17.30.
Örebro Rojas
2010-09-03 16:39
Jo har hört många säga det..men e verkligen en ny Kim vad vi behöver...Ex Bangura på den positionen tror jag hade varit mkt bättre än Kim ..Idag tkr jaga att svartvitts spel ser annorlunda ut pga att Kim dragit... Berra istället för Wiken nästa säsong..och 2 nya yttrar ?
Örebro Sekt. E
2010-09-03 16:24
Rojas// En stor stygg ny Kim behöver vi.
Örebro Gummianka
2010-09-03 15:48
Ämne: Vilka spelare altern....
En giraff såklart, skitbra på fasta situationer.
Örebro Gummianka
2010-09-03 15:39
Ämne: Gummianka
Enligt ra....
Jaha fan. Misslyckad scouting då.. fast vi är ju bortskämda med rätt bra värv de senaste åren så nån plump är väl inget att bli alltför sur på. Hoppas se mer av Belle då.. och Denis Abdulahi. Astrit har ju redan visat upp sig med råge.
Örebro Rojas
2010-09-03 15:13
Vilka spelare alternativt djur behöver vi för att kunna vinna SM nästa år !?

Diskussion efterlyses
Annons: