/fotboll/osk/forum/4645.aspx/fotboll/osk/forum/4645.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro rirobban
2010-08-30 22:53
widemarsh//
Vet men jag skrev inlägget ett par minuter innan, men gick inte att skicka då, så jag fick skicka när det gick, men det innebär att vi tycker lika:)
Örebro ÖSK KRILLE (Berra kvar i ÖSK)
2010-08-30 22:53
Varför hota sina egna? Själv blev jag hotat för ett år sen av en Helsingborgsupporter här på SF via PM. Stå på dig Saywee! Var kvar på forumet!
Örebro widemarsh (vi vill ha Berra kvar!)
2010-08-30 22:52
rirobban// Härmapa ;)
Örebro ÖSK-Karl(RÄDDA BERRA)
2010-08-30 22:51
Saywee har över 10.000 inlägg och varit med sedan 2003 på vårt forum, om någon "egen" har hotat honom via pm kommer jag personligen att följa upp det via centralredaktionen.
Örebro rirobban
Ämne: Glädjer mig till omg....
Det brukar vara 3 med. Denna omgång borde minst 5 vara med, nämligen dessa:

* Nordin
* Porokara
* Wikström (som kanske gjorde sin bästa match någonsin i ÖSK?)
* Bedoya
* Sixten

Bubblare: Astvald o Kilen
Örebro widemarsh (vi vill ha Berra kvar!)
Nordin, Bedoya, Porokara och Wisktröm kunde dom ta med i veckans elva + Sixten då!
Örebro jappel
2010-08-30 22:49
Ja dom var bra på alla positioner. Hoppas verkligen att dom minns och kan återkalla det spelet framöver nu.
Örebro Dejmon
2010-08-30 22:48
Ämne: Ämne: Ämne....
:D

Svartvitt glöder så starkt just nu!
2010-08-30 22:47
jappel//

Jag tänkte precis skriva samma sak!
Örebro jappel
2010-08-30 22:46
jag har för övrigt inte tippat dif matchen...jag tippar sällan, och om jag väl gör det så sker det inte innan lagupptsällningarna är kända. Vill minnas att det inte finns något sätt att ändra tips efter att dom väl registrerats...
Örebro jappel
2010-08-30 22:43
Ämne: Ämne: Glädjer....Enklast är det väl om dom helt enkelt tar ut ÖSK i veckans lag :) ingen nämnd ingen glömd.
Örebro Matta
2010-08-30 22:40
Saywee//Kommer verkligen att sakna dig!!!!
2010-08-30 22:38
Du har många med dig, det vet du Saywee. Utan dig kan ju i princip detta forum läggas ned, kom igen nu!
Örebro Dejmon
2010-08-30 22:36
Ämne: Glädjer mig till omg....
Lascaux
Nordin borde ju vara given. Sixten också kanske? Har vi några mer kandidater denna vecka?
Örebro jappel
2010-08-30 22:34
Hot, vad är det för virrpannor som tror att dom har rätt att påverka ditt/andras syn på verkligheten med våld eller hot om våld. Skicka in eventuella hot till polisen. Det är ganska lätt för dom att spåra varifrån ett meddelande skickats, speciellt om det är nick som finns på SF. Jag står på din sida Saywee.
2010-08-30 22:27
Saywee//

Har du blivit hotad via pm?
Örebro go_osk
2010-08-30 22:26
Saywee//
Låt inte 10-15 individers handlingar påverka så att du slutar följa ÖSK. Kanske lättare sagt än gjort, men det gäller att inte ge vika.

Fortsätt stå upp för världens bästa Sportklubb!
AIK Saywee
2010-08-30 22:25
Eftersom jag återigen blivit hotad från svartvita led, lämnar jag detta forum ...

.. kanske återkommer, men med nytt nic!

Ge aldrig upp mot våldet, det gör inte jag, viker inte ned mig, men fegar lite ändå, sorry!

Saywee önskar er en riktigt bra framtid!!!
Örebro Dejmon
2010-08-30 22:23
Saywee
Varför inte AIK? Du verkar ju ha hjärta för den klubben också och då kan du ju hoppa in och "stånga dig blodig" med miljontals antivåldsflosker i deras forum? Där har du ju sas våldets högborg..
KvT//

Ja, Zetterlund stannade väl ett år för länge och Dala två.

Wenger håller jag högre än Ferguson med tanke på resurser.
Örebro jappel
Jag förstår mig inte på planeringen i årets allsvenska. Är det verkligen rimligt att ha ett uppehåll på 2veckor bara för att det är landskamper runt om i världen? är det inte bättre att låta de lag som eventuellt påverkas av landskamper få dispans och senare/tidigarelägga matcherna?
Nu hinner man ju få ÖSK abstinens i väntan på nästa drabbning.
Örebro Lascaux
2010-08-30 22:20
Glädjer mig till omgångens elva kommer ut på Svenska Fans, kan vi räkna med 3 ÖSK:are?
Örebro Kurt von Traatt (BERRA! )
2010-08-30 22:19
PM Saywee
Örebro Dejmon
2010-08-30 22:18
Medans skåningarna gick loss på vanligt folk utanför arenan var det 3 piketbussar och civilare som stod och vaktade utanför en krog inärheten där ett gäng Örebroare samlats. Så personal verkar ju funnits denna gång.

Bra prioriterat Örebropolisen.
2010-08-30 22:18
ÖSK-Karl//
Ja det kanske jag kan :).
AIK Saywee
2010-08-30 22:14
KvT, innan jag försvinner, det är inte ditt fel, du är en av de absolut bästa skribenterna enligt mitt sätt att se på verkligheten. KvT det är inte ditt fel att jag försvinner, snarare tvärtom, dina inlägg har gjort att jag orkat hålla ut så länge.

Men jag har totalt tappat förtroendet för flera andra, när jag försöker bearbeta "smygvåldet" som närmar sig vår fina klubb.

Jag orkar snart inte längre att bearbeta destruktiva krafter, åldern ni vet, =ork, men jag ger nog aldrig upp. ALDRIG!

FORZA KvT, du är en av de skribenter jag högaktar, men snart är jag väck här ...

... liksom godfoten och andra trevliga skribenter som försvunnit, fy attan vad tråkigt.

Funderar på mitt nya nic och vilken klubbbdress jag skall dra på mig, inte "blävitt" det var ett djävulskt "skämt" apropå skämt, och AIK är för tydligt, jag kanske smyger omkring i Brage´s färger i framtiden, eller ?

Många roliga år har det varit, men nu börjar jag verkligen tröttna!

ÖSK!
2010-08-30 22:11
ÖSK KRILLE//

Skicka ett pm via forum24 till U-län, han verkar vara en fena på data, jag vet inte hur han gör. Sedan kanske du kan lägga upp matchen här?
Örebro Kurt von Traatt (BERRA! )
2010-08-30 22:04
ÖSK-Karl// Det är sant. Jag håller ändå Nanne mycket högt (tillsammans med några andra).

Jag tror att varje tränare når en punkt med sitt lag när man kanske inte kommer så mycket längre. I kombination med sämre spelarmaterial osv blir det rekyler. Se bara Zetterlund & Dala i ÖSK historiskt.

Sen finns det undantag. Alex Fegrusson och Arsène Wenger är ju två tränare som ständigt håller sin lag på en hög nivå. Men då har de tränarna ständigt toppklass på sina spelare vilket gör att lagena lite grann till sist blir ett självspelande piano.
2010-08-30 22:01
ÖSK-Karl//
Ska jag skicka ett PM till U-län? Skickar han hem eller över nätet?
Örebro Dejmon
2010-08-30 22:00
KvT
Underbar lyteskomik!

Saywee
Nått som jag tror är farligare för Svensk klubbfotboll än fanatiska supporters, huliganer, våldsromantiker eller vad ni nu vill kalla dem är folk som saknar hjärta för klubben. Iaf "farligare" än våra "ligister" som sköter sig rätt optimalt enligt min mening och i princip aldrig gör några våldyttringar i anslutning till arenan eller mot oskyldiga.

Om du väljer att byta klubb att "supporta" p.g.a ett skämt över en våldsdebatt som verkar gått helt över styr så kommer iallafall inte jag sakna dig.

ÖSK-Karl
Intresset över en repris på matchen verkar ju ganska stort även här. Går det inte att be den personen som spelat in att lägga upp en kopia på piratebay eller liknande? Vore mycket snällt.
Annons: