/fotboll/osk/forum/4634.aspx/fotboll/osk/forum/4634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Sekt. E
2010-09-04 20:54
Spot on Grixx
Örebro Godzilla Hårddisksson
2010-09-04 20:26
Helsinborg lär sjunka som en sten i tabellen. De borde i varje fall inte ha en chans mot MFF i guldracet och tyvärr heller inte vi. Men en andraplats ter sig som mer och mer realistisk om vi bara håller ihop mot Djurgården. Är ruggigt nervös inför den matchen.
Örebro go_osk
2010-09-04 20:25
Alla som sympatiserar med ÖSK är välkomna på samlingen. Jag har fått indikationer på att vi blir ett gäng. Se länktips för mer information.
Örebro Grixx
2010-09-04 20:07
Sekt.E// En psykolog bör nog göra ett hembesök till HIFarna. För de verkar inte själva ha insikten att de skulle behöva en sådan;-)

Edit- To many words
Örebro Sekt. E
2010-09-04 19:42
Förlusten måste tagit hårt åt hif... minst sagt. De dryftar fortfarande vårt konstgräs på sitt forum. Undrar om de är stressade av hur avslutningen av säsongen ska bli. Det vore onekligen skönt att gå om dem.
Örebro Rojas
2010-09-04 19:19
Haha det e ju givet...Örebro är ju en modern blandning av Soviet och 60 talets USA
Örebro huggorm
2010-09-04 18:48
Ämne: huggorm// Jag tror d....
Ha ha ja man skulle inte bli förvånad om dom fick det till att det var så.
Örebro Rojas
2010-09-04 18:46
huggorm// Jag tror det kanske var de beryktade o farliga kubanerna som slogs mot varandra...allt enligt hemliga uppgifter ifrån Örebropolisen och NA..
Örebro Rojas
2010-09-04 18:41
Det har du säkert rätt i !,Till Sthlm brukar det ju vara många bilar, plus alla Öskare som bor där..
Örebro huggorm
2010-09-04 18:36
På tal om huliganer.
Örebro RobertoBaggio
2010-09-04 18:28
Den första håller på att fyllas. Oavsett hur många bussar som går iväg kommer vi att bli många! Som jag skrev förut, mot bajen gick det bara iväg en buss, men vi var flera hundra på ståplats. Förutspår samma scenario nu.
Örebro Rojas
2010-09-04 18:25
Härligt ! Var det så många sist alltså ?, hade för mig att det var rätt få...Med risk för att vara för lat hur många bussar e bokade ?
Örebro Sekt. E
2010-09-04 18:15
Rojas// Det är nog fullt rimligt att det blir fler än 300 tror jag.

JohnWirhenfirth// Väl bekomme.
Örebro RobertoBaggio
2010-09-04 18:12
Rojas//

300 är absolut inte en omöjlighet. Vi var 500 förra gången mot DIF och runt 300 mot Hammarby borta sist. Tror vi blir någonstans däremellan.

Söndag, vi ligger trea, många ÖSK.are i Sthlm och nära avstånd. Vi blir minst 300.
Malmö FF JohnWirthenfirth
2010-09-04 18:06
Återigen ett stort tack till alla trevliga Örebroare för att ni så smakfullt krossade Heif.

Dom skyller på underlaget, men glömmer bort att MFF klarade sig bra på samma underlag. Nä, det här handlar om att heifarna , både supportrar och fans, har dålig inställning. Deras spelare gråter så fort de ska till Örebro och deras fans skyller på allt, till och med Gud om de förlorar. Domaren, underlaget,vinden,Lantz, Lantz katt, Lantz mor. Linjedomaren, solens strålar, jordens rotation, tappade linser, ALLT.

Dom skyller alltid KONSTANT på något. Gnälliga och saknar vinnarmentalitet, men sen är dom ju också en parantes i den allsvenska historien.

Tack Örebro, för att ni finns.
Örebro Rojas
2010-09-04 18:03
Får hoppas att det åker upp många...300 känns som ett trolig siffra..Eller hoppas man på för mycket ?
Örebro Conjuration ★
2010-09-04 18:03
Grohl: "Annars är det något som känns lite fel med att behöva ansöka och visa sig värdig för att kunna få diskutera ÖSK med likasinnade supportrar.." Inte sant - vi vill bara undvika "flamers" som man säger på internet språk.

Kramelet: Jag har din medlemsansökan, tyvärr så funkar/funkade inte sökfunktionen på SF men jag har alla vilande ansökningar från personer på min prio 1 lista.
Örebro Rojas
2010-09-04 18:01
Ämne: Det skulle vara sjuk....
Sant det skulle behövas... Vad fan e forum24 vad fan e västerås ?
Örebro Grohl
2010-09-04 17:44
Även jag är anmälde mig till forum24 i princip när det startade, men det verkar som sagt ha varit lite strul med sökfunktionen å jag har ju inte varit en av dom mest aktiva här kanske.

Annars är det något som känns lite fel med att behöva ansöka och visa sig värdig för att kunna få diskutera ÖSK med likasinnade supportrar..

Inlägg som det från Lotta Potta några rader ner (och även i princip alla andra gjorda av den användaren som jag sett) är ju knappast vad som hör till "god ton". Kommer han in känns det som att de ansvariga för forum24 släpper in folk som håller med dom (exempelvis i Sjögrenfrågan) istället för de som klarar av att hålla en diskussion i hyffsad nivå.
Örebro Sekt. E
2010-09-04 17:40
RobertoBaggio// Det har varit delvis otrevlig ton här under de senaste veckorna. Som jag skrev tidigare är det ganska skönt att vara av med några "nick". Hoppas att vi som är kvar fortsätter hålla en viss nivå på saker och ting så kan andra köra på forum där de trivs bättre.

Angående anmälningarna til dif får vi hoppas att det strömmar till många. Laget förtjänar bra stöd.
Örebro RobertoBaggio
2010-09-04 16:59
Sekt.E//

Håller med dig angående forumet.

Jag anser att det har varit väldigt otrevlig ton här, men nu tycker jag att det råder en trevlig stämning.

Angående DIF borta såg jag att endast 19 personer var anmälda i dagsläget. Det är nog ingenting att oroa sig förut. Förra året mot Hammarby borta gick det bara en buss, men vi var säkert 250-300 på plats. Många som åker snett.
Örebro Lotta potta
2010-09-04 16:40
Kramelet: Skicka ett pm till Conjuration på det här forumet. Vet att de varit strul under en period.

Men nu drar jag mig undan i respekt till Saywee.
Örebro Kramelet
2010-09-04 16:33
Lotta Potta;
Har du koll på hur de går med anmälningar till 24 forumet? Tror jag anmälde mig innan sommaren men vet inte om de godkänner folk när sökfunktionen här var ur funktion, eller så passade ja inte in =)
Örebro Lotta potta
2010-09-04 16:26
Sekt.E: Håller helt med om att de skulle vara skönt att bli av med vissa, du har inte funderat på att lägga ner, eller ?
Örebro Sekt. E
2010-09-04 16:19
Det är klart att det går upp och ner på ett forum som detta. Antar att det dyker in nya forumiter, precis som en del försvinner. Några som försvunnit kommer saknas, och en del andra är det skönt att vara av med tycker jag.

Hur ser det ut med anmälningar till dif-resan, någon som vet? Antar att många åker snett till just den resan så iaf 500 borde det väl bli på bortaläktaren. Av någon anledning är just dif ett av de lagen det känns skönast att spöa för mig.
Örebro Krontorps
2010-09-04 16:01
//den oumbärlige
Se nu bara för fan till att inte lägga upp nån amatörmässig rishög till layout, nu när allmänheten varit med och designat. Den nuvarande layouten är inte så tokig så byt inte för bytandets skull tack! ;)
Örebro den oumbärlige
2010-09-04 15:33
cellblock// ny layout för SvartVitt kommer nästa vecka.
Örebro Krontorps
2010-09-04 15:09
Ja, hoppas att dom som nu "lämnat" kommer tillbaka, att hålla lite rull på forumet är bra även med offtopic snack ibland, det håller liv i det hela
Örebro cellblock
2010-09-04 15:06
Vad händer med designtävlingen? Tycker Svartvitt börjar se sletet och gammalt ut. Byt
Örebro den oumbärlige
2010-09-04 14:59
Någon som har koll på vilka svenska spelare som sitter på utgående kontrakt?
Annons: