/fotboll/osk/forum/4631.aspx/fotboll/osk/forum/4631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Ropesin (7-0 mot Helsingborg)
2010-09-06 21:30
Varför inte sluta upp på bortaläktaren allihopa? Då behöver man inte tveka om man ska jubla eller inte!
Örebro Lotta potta, Signa Berra!
2010-09-06 21:29
Krontorps: Lovar !
Djurgården Krumbuktu
2010-09-06 21:27
Det finns några sektioner ni bör undvika om ni inte tänker stå på fondläktaren. Typ m, n (klack), o, g, e och f. Möjligtvis även h, k och l men framförallt de förstnämda.
Örebro Brus-Nilsson
2010-09-06 21:27
Ämne: Efter några sporadis....
Just precis! :-D
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-09-06 21:26
Svartvitt forever/ Välkommen tillbaka och må du ta kontroll över dina kroniska? tekniska problem!
Örebro Krontorps
2010-09-06 21:21
ska nog inte vara nått problem att hurra för öskmål på sittläktarn på stadion, håll dig borta från dif-klacken bara
2010-09-06 21:07
Conjuration: Hålla sig neutral är lättare sagt än gjort, när Ösk gör mål åker man ju automatiskt upp o vrålskriker. Sedan börjar man titta sig omkring. Inte så kul på en Djugårdsläktare !
Örebro Sekt. E
2010-09-06 21:04
EH//
1. Han tänkte fel.
2. Han blåste fel.
Örebro EH
2010-09-06 21:01
Två frågor jag skulle vilja ha svar på:

1. Hur tänkte linjedomaren när han efter lång tid plötsligt slängde upp flaggan så att ÖSK:s mål underkändes mot Helsingborg?

2. Varför blåste domaren straff för Gefle när ÖSK spelade borta i våras?

Örebro Svartvitt forever
2010-09-06 20:27
Efter några sporadiska inhopp under annat nick för ganska länge sen, och kroniska tekniska problem att logga in mig igen, hoppas jag att jag inte "halkar ur" igen och kan fortsätta att inte bara läsa utan också skriva på detta förträffliga forum. Jag syntes tidigare "indirekt" på Svartvitts sida då jag översatte Ales bloggar.

Om jag räknar rätt så har ÖSK inte tappat poäng på något av Stockholmslagen i år utan vunnit varje gång med 1-0. Det talar för vinst med 1-0 på söndag.
Örebro Ropesin (7-0 mot Helsingborg)
2010-09-06 19:49
Om någon tänker bojkotta resan på söndag på grund av att man ser dåligt från bortaläktaren så får man fasiken skämmas ordentligt. Ska spelarna skita i att vinna om man ogillar gräset eller omklädningsrummen på en arena? Nej dom tar sitt ansvar oavsett var matchen spelas och detsamma gör vi! ALLA till Stadion!
Örebro DaSa
2010-09-06 19:30
Kan inte MIlic vara en bra ersättare för Roni?
Örebro DaSa
2010-09-06 19:15
Kubatown// Låter lovande, har som sagt inte sett honom men om Forward släpper i väg honom på provträning till ÖSK så blir man ju misstänksam:)

ÖSK-Karl// Jepp, men han känns inte så nära en plats i truppen. Men vi får hoppas det beror på hans skadebekymmer...
Örebro ÖSK öster
2010-09-06 18:57
Givetvis ska du stå bland ÖSK:arna på söndag. Djurgården verkar ha insett att det är svårt o ta betalt för den produkten (läs bortastå), priset är därför satt till 100kr (förköp). Billigast i allsvenskan?

Längtar.
Örebro Sekt. E
2010-09-06 18:53
Jag får hålla med dig Henke. Hellre bland ÖSK´are med lite sämre sikt, än bland motståndare.
Örebro Henke(Old Boys)
2010-09-06 18:22
Ämne: Bortaläktaren på DIF....
så jävla illa ser man inte så att man sätter sig bland motståndarna.
Örebro Kubatown
2010-09-06 18:05
Ang. Ibrahim så har han haft ljumskproblem men innan dess gjorde han ett och annat superinhopp och var stundtals dominerande även från start.
Att Ösk kollar på honom nu i sin vanliga miljö kan nog vara bra innan malmö hugger honom framför näsan på oss när han väl skulle dominera igen.
Örebro ÖSK-Karl(RÄDDA BERRA)
2010-09-06 17:51
DaSa//

Kan mycket väl vara så att Forward "leker" med oss, men Simon L. är väl väldigt ung?
Örebro ÖSK-Karl(RÄDDA BERRA)
2010-09-06 17:48
Wivallius//

Nu på Söndag.
Örebro DaSa
2010-09-06 17:47
Sen angående Ibrahim så ha rjag inte sett honom spela men om han inte dominerar i Forward så tycker jag inte vi skall värva honom. Jag har för mig att både Jiloan och Durmaz dominerade i Forward när MFF köpte dem. Vilket inte Simon L gjorde utan han var knappt ordinarie i div 1. Jag tror att Forward leker med oss, de skickar ngn halvbra talang till oss då och då för att få fortsätt låna spelare. Medan garanterat nästa super-talang (om de får fram fler sådana) går till MFF. Kanske låter negativ men hittills har det varit fakta...
Örebro Conjuration ★
2010-09-06 17:46
Bortaläktaren på DIF:s stadion är utpekat av flera som den sämsta i hela allsvenskan, med all rätt. Så därför klär man sig neutralt och sätter sig tillsammans med alla djurgårdare och håller låg profil ;)
Örebro DaSa
2010-09-06 17:44
Sen är jag så jävla less på Zlatan hypen. Tycker han beter sig som ett tjurigt barn, allt skall vara på hans villkor hela tiden och media dansar efter hans pipa. Vem tror att det var tack vare hans tips som Milan värvade Robinho? Var Robinho en okänd spelare som Zlatan lyckades scouta upp via sin slisk-agent Raiola?:)
Örebro DaSa
2010-09-06 17:41
Hade en diskussion med ngn för ett tag sedan om rimligheten att Henke skulle vilja träna oss nästa säsong. Enligt den länkade artikeln så känns det som att det kunde vara rätt så realistisk om vi vill ha honom nästa säsong. Men för tillfället så känns nog kontinuiteten med Sixten som en bättre lösning, men det kan ju svänga snabbt efter ngr förluster:)

Inte många som gråter att Hammarby missköts. Med deras publikunderlag och varumärke så är det en bedrift att inte ligga på övre halvan av allsvenskan år efter år. Så ÖSK får tacka att de har en konkurrent mindre.
Örebro Godzilla Hårddisksson
2010-09-06 17:34
Hammarby verkar vara i fullständigt fritt fall. Ruskigt trist att klassiska föreningar tillåter sig att bli kidnappade av element som inte borde höra hemma inom fotbollen. Det måste vara fruktansvärt stressigt som spelare och ledare att ens representera sthlms-klubbarna(undantaget BP).
Wivallius (Ge Berra kontrakt nu!)
2010-09-06 17:20
ÖSK-Karl//

Nej. Stannat till i Tyskland (Berlin) på tredagarsmöte på väg hem från Australien. Äntligen i rätt tidszon i alla fall. Jag är helt lost. Vilken dag lirar ÖSK mot apa?
Örebro Disasterpiece
2010-09-06 17:12
Ämne: Själv har jag aldrig....
Nej du behöver ingen kikare... åk med och stötta laget ffs! :)
2010-09-06 17:09
KungKong: Tack!

Fan också, då lär man se bättre på O´Learys, samtidigt vill man ju stötta killarna på plats.
Djurgården KungKong
2010-09-06 17:08
Ämne: Vilket drömresultat ....
Tycker du ska kika lite på statistiken för DIF - ÖSK under 2000-talet innan du tar ut den "självklara" segern. Förutom det har ni plockat hur många segrar i år på gräs och vilka var det ni råkade vinna mot?
Djurgården KungKong
2010-09-06 17:05
Ämne: Själv har jag aldrig....
Japp det stämmer
Örebro ÖSK KRILLE (Berra kvar i ÖSK)
2010-09-06 17:04
Lotta Potta, Signa Berra!//
Tackar!
Annons: