/fotboll/osk/forum/4588.aspx/fotboll/osk/forum/4588.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro huggorm
2010-09-25 08:35
Nu funkade det????????
Örebro huggorm
2010-09-25 08:31
Fast jag är inloggad så kommer det upp att nicname är upptaget när man skickar det man skrivigt.Så man fick byta nicname så gick det inte bra.
sgfsDGs
2010-09-25 08:28
Varför inte öppna den här sidan så att man inte behöver vara inloggad när man vill skriva.Ett tag tills SF har fixat det här med att man blir utloggad hela tiden.
Örebro Grixx
2010-09-24 21:54
..och som BB säger var är Edit...nu måste man ju vara på tårna hela tiden och stava rätt...oj oj oj Hasse borg...hur 17 ska det här gå????
Örebro Grixx
2010-09-24 21:51
..och jag undrar också om tippningen kommer att fungera till mot Kalmar eller om det upphörde i och med förra omgången?
Örebro Grixx
2010-09-24 21:37
Äntligen lyckas man logga in...efter ett dygns försök:-/
Örebro Blå Bergen Blues
2010-09-24 18:49
"varför omgång 23 kom efter omg 24" ska det givetvis var i det jag skrev nedan! Var är edit-funktionen??

I övrigt: Värdelöst med detta nya forum!! Man kastas ut så snart man skrivit ett inlägg!!
Örebro Blå Bergen Blues
2010-09-24 18:43
Två ÖSK:are, Nordin och Paulinho i omg 23 av DN-elvan i dagens pappers-DN som presenteras idag samtidigt med omgång 24:s elva där å andra sidan ingen ÖSK:are tar plats.

Samtidigt får vi också en förklaring(?) till varför omgång 23 kom före omg 24 för vissa lag, däribland vårt: ”Eftersom inget svenskt lag lyckades ta sig vidare i Europaspelet justerades spelschemat för ett par höstomgångar i allsvenskan. Det ledde till att omgång 23 färdigspelades före omgång 24.” Problemet är bara att de lyckades förvirra genom att skriva ”före” istället för ”efter”…. Skulle alltså vara ”Det ledde till att omgång 23 färdigspelades EFTER omgång 24.”
Örebro micro_42
2010-09-24 18:13
och var tippar man?
Örebro micro_42
2010-09-24 18:11
Hur sparar man inloggningen?
Örebro Rojas
2010-09-24 17:49
Glömde tillägga att länk tipset nedan bäst illustrerar .Vilka som är fans..och vad som är fansens skyldighet... ALLA bör sjunga ..gamla som unga...Generaler,Bankdirektörer liksom Ungdomar och studerande.
Örebro Rojas
2010-09-24 17:45
Annars finns det 2 givna sånger vi i Örebro ska sjunga enligt mig...

Pennywise- Bro hymn...Förklaring onödig ? de heter ju till och med PENNYwise
PAOK-Oo paokara...visst kör gnaget den sången redan, men gnaget är inte svartvita...det är bara VI ..Den är för övrigt antagligen den bästa supportervisan någonsin.

Forza SvartVitt
Örebro Rojas
2010-09-24 17:42
BBB// Bra att du är kreativ, men den sången känns aningen ....nja vet inte riktigt vad den är..den är någonting i alla fall...
Örebro Rojas
2010-09-24 17:41
Den nya designen känns riktigt jobbig än så länge, men jag är väl inte van än !
Widemarsh // Förstår vad du menar angående Behrn Arena och det borde kunna göras några mindre förändringar tycker man. Exempelvis att bygga ihop de 2 hörnen vid västra. Men trots allt är den fortfarande en av de bättre arenorna i Allsvenskan !
AIK Saywee
2010-09-24 17:38
Jag kan skriva redan nu, om det skulle ske i framtiden, Gud bevare ...

.. den dagen Nordin Gerzic spelar sin sista match i eleganternas svartvita dress (oavsett hur många pengar klubben fått), då kommer jag inte att vara särskilt glad, men han skall hyllas, enormt mycket!

NORDIN GERZIC!
Örebro Blå Bergen Blues
2010-09-24 14:53
Saywee//

Jag tar stafettpinnen! :-)

Nordin är stor
Nordin är stor
(han) dribblar och snurrar
Vi bara hurrar
Nordin är stor
Uti hans ben finns bara spring
motståndar’n fattar (alls) ingenting
och när de väl gjort det
har han gjort mål
Nordin är stor
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-09-24 12:33
Han står nog i ett hål... Verkar inte trovärdigt :)
AIK Saywee
2010-09-24 12:29
NORDIN ÄR STOR ;)
2010-09-24 12:22
Shit va kort Nordin är jämfört med Lundh förresten. Nästan förnedrande bild
2010-09-24 12:19
Gummianka/ Sjuuuukt trevlig, t.o.m.
Örebro Gummianka
2010-09-24 11:09
Trevlig liten krönika..
Örebro pemo
2010-09-24 11:06
Jag skriver och blir utkastad med hänvisningen "nic upptaget"???
Gör ett nytt försök.
Bedoya står fortfarande med bland de avstängda i nästa omgång på SvFF:s hemsida.
Någon som vet varför?

Sedan undrar jag lite om de "bortglömda"spelarna. Vet någon hur det är med Jidsjö, Lundhol och Rosendahl? ( målisen som spelade för Väsby )
Kommer Staaf tillbaka eller går hans kontrakt ut?

Örebro ÖSK KRILLE (Berra kvar i ÖSK)
2010-09-24 11:00
Jag tycker att Behrn Arena är en fin och modern arena. Men det finns saker att förbättra på arenan.

Det här tycker jag man borde göra:

* Södra läktaren måste byggas om till en mer modernare läktare.

* Hörnen måste byggas in.

* Västra stå får gärna bli lite större.

* En modern arena måste också ha en mycket modernare resultattavla.
AIK Saywee
2010-09-24 09:57
Snygg plattform, bra jobbat!
Örebro den oumbärlige
2010-09-24 09:06
Sajtens nya plattform kommer sakta att fixas, det tar tid att sätta allt på plats. Vill ni rapportera om olika buggar gör ni det här info@svenskafans.com

Tycker själv löpsedeln har blivit allt fräschare och när forumets buggar fixas kommer det också vara bättre. Enda problemet är att vi nu har en fet flash-annons högst upp på högerspalten i löpsedeln.
Örebro Blå Bergen Blues
2010-09-24 08:10
Appropå nya arenor så börjar nu nya nationalarenan mäktigt växa fram, se länk. Har nu insett att jag kan skåda det på min färdväg till o från jobbet...
Malmö FF Chicko (Sikki Sakka)
2010-09-24 07:37
Värdelös design.
AIK Saywee
2010-09-23 23:59
Trelleborgs nya "framtida", planerade arena verkar häftig.

Men 1500-3200 på en normal allsvensk- eller superetta-match?

Varifrån kommer de andra tusental som kan ge den nya arenan en bra "inramning"?

Hemmafansen är relativt få och bortafansen är oxå relativt få, förutom vid så kallade skånederby´n, eller?

Publikt har de inte något större underlag i ett Skåne som har större (=mer publika) lag vid sundet ...?
Örebro widemarsh
2010-09-23 22:48
Skiss på Trelleborgs nya arena på länktips.
För ett par år sen hade vi en av Sveriges finaste arenor.
Om ett par år har vi en av dom sämsta. Jag fattar inte hur de kunde bygga så att det blev 4 helt olika läktare och varför dom byggde en i taget. Istället för att göra som Malmö eller Göteborg att bygga en sammanhängande och framför allt hopbyggd arena.
Örebro rirobban
2010-09-23 22:16
Nu verkar Trelleborg få en ny arena.

Malmö, IFK Göteborg, Elfsborg har nya byggen.

Halmstad, Djurgården och Trelleborg är på gång med nya byggen.

AIK och Gefle kan vara på gång med nya arenor (Strömvallen mest upprustning).

I Superettan har vi Norrköping och Hammarby med nya arenor (kallar Norrköpings för ny eftersom nästan allt renoverats).

Känns som övriga Sverige drar ifrån nu, trots att Behrn arena hållit ganska hög klass för att vara i Sverige. Ska vi hänga med när de andra dra ifrån nu så gäller det att södra byggs om! Och den ska byggas exakt likadan som norra, då räddar vi framtiden med arenan.
Annons: