/fotboll/osk/forum/454.aspx/fotboll/osk/forum/454.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Jonas r
2016-12-25 13:25
[QUOTE=Asbjörn#10]Det ska även tilläggas att Tom aldrig valde ÖFK över ÖSK. Då ÖSK inte var beredda att lägga den övergångssumma på cirkus en miljon som krävdes för att lösa honom från sitt blåvita kontrakt så hade han aldrig ÖSK som ett valbart alternativ. Enligt Simon har vi under hans nu dryga två år i klubben legat mellan 300-700k för de nyförvärv vi har tvingats lösa från avtal. Att i nuläget gå över de summorna i rena övergångspengar för en enskild spelare kräver enligt honom något extraordinärt. Tom P är inte extraordinär. [/QUOTE] Jag upplevde från början att debatten va onyanserad från flera skribenter här ang Tom P. Oftast utifrån ogrundad fakta. Undrar hur dem tänker idag?
Postat via SvenskaFans-appen
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-25 13:05
God fortsättning ...
Örebro Asbjörn#10
2016-12-25 12:30
Det ska även tilläggas att Tom aldrig valde ÖFK över ÖSK.

Då ÖSK inte var beredda att lägga den övergångssumma på cirkus en miljon som krävdes för att lösa honom från sitt blåvita kontrakt så hade han aldrig ÖSK som ett valbart alternativ.

Enligt Simon har vi under hans nu dryga två år i klubben legat mellan 300-700k för de nyförvärv vi har tvingats lösa från avtal. Att i nuläget gå över de summorna i rena övergångspengar för en enskild spelare kräver enligt honom något extraordinärt.

Tom P är inte extraordinär.
Örebro BK Fåfängan
2016-12-25 12:16
@Benny Böckling:

Hon har alltså fått jobb inom ÖFK och ska jobba nära Potter. Handlar, som jag förstår det, inte att hon ska träna damer.
Örebro Benny Böckling
2016-12-25 12:03
@Laul32:

Där kunde väl KIF ha hjälpt till lite...
Örebro Hitta avslut!!
2016-12-25 11:18
Gott att höra faktiskt!
Örebro Laul32
2016-12-25 10:00
Att Tom Pettersson valde ÖFK före ÖSK berodde inte bara på pengar utan också att dom lyckades skrapa fram ett tränarjobb inom klubben till hans fru Johanna Almgren.
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 17:04
Glädjen och den goda stämningen försvann, allt för fort :(
Örebro Hagge till landslaget
2016-12-24 16:32
Förresten, ni som säger att ni använder andra forum, vilka är dessa? Tar gärna en inbjudan dit för mer intressant läsning isåfall.

God jul, fint jultips är att youtube:a Valdet Rama Örebro SK, där snackar vi fart och fläkt.
Örebro Gnell Strömberg (alla heter Gnell i Örebro)
2016-12-24 14:37
Mr Milton: Välkommen tillbaka!
Sen kan man fundera på varför ditt inlägg genast ska följas av inlägg av en annan som gnager som en finne på ett visst ställe.
Boniek Maruti
2016-12-24 14:11
Har inte nämnt ditt namn så ifall du tagit åt dig är det du som känt dig träffad.
Jag har hetat detta nicket ganska länge. Och följt dina "samma" inlägg i många år.
Tror inte vi kommer ha så många konversationer för jag vill prata fotboll och då går vi nog inte ihop.
Ha de bra!
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 13:53
Erik W, räkan hälsar att det är OK med OT i jul :)
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 13:49
Boniek, välkommen om du är ny här ...

... men om det är en örebroare som ideligen försöker gömma sig bakom nickbyten ..

... så vill jag undra varför dessa ständiga tråkiga upprepningar sker?

Vad är det för fel?

Vad är problemet?

Vad vill du allra helst?

Kan vi inte bara låta julefriden och våra gemensamma önskningar få en dag av gemenskap !

ÖSK
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 13:37
Sedan finns det ju oxå 2-3 som ständigt hatar ...

Jaja, så länge varade den gemytliga stämningen:(
Boniek Maruti
2016-12-24 13:19
@Mr.Milton:

Kul och ha dig tillbaka som sagt! De finns 2-3 troll som får härja hur det vill men så länge deras orelaterade inlägg ignoreras kan forumet hålla bra fart.
Forumet är till fotboll och inget annat!
Örebro Erik Wärlegård
2016-12-24 11:59
God Jul till alla fina ÖSK:are! Vi ses nästa år. Jag tar gärna emot feedback på vad ni vill se mer/mindre av. Först senapssill, rödbetssallad och "Kan du vissla Johanna".
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 11:06
Detta inlägg tänkte jag lägga in eftermiddag, men kan ta det redan nu ...

"Alla tillsammans kan vi nå målet och kanske få uppleva det vi alla önskar, ingenting är omöjligt, vi vill, vi tror, vi kan.

Att glädjas tillsammans i ett svartvitt glädjerus.

Nu ger vi järnet för vår fina klubb.

ÖSK !!!"
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 10:53
Nu verkar tyvärr nivån sänkas :(
Örebro Mr.Milton
2016-12-24 09:58
@Boniek Maruti:

Tackar :)

Blev efter elva år spärrad av ett rötägg till admin (som SF själva erkänt) då jag bad en skribent sluta med sina politiska inlägg (Bastad on Parade hade en dålig kväll, har för övrigt inget otalt med honom). Har därefter varit spärrad i fem år. Eftersom jag är aktiv på flera andra forum med samma namn har jag vägrat att skapa ett nytt konto här. Har i omgångar vädjat till SF att släpa på spärren men inte ens fått ett svar från dem. Min kärlek till Sportklubben är dock för stor så jag har svalt min stolthet och nu skapt ett nytt konto. Långsint sa Bill, nä långsynt sa Bull :)

Kul att vara tillbaka och jag vill önska alla en riktigt God Jul.
Örebro Öreskå
2016-12-24 09:53
God Jul och Gott Nytt År alla Svar Vita Systrar och Bröder!!
Örebro svartvitthjärta
2016-12-24 07:35
God jul alla Svartvita!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Örebro Ansiktet
2016-12-24 02:36
Nivån på detta forum har de senaste dagarna varit bättre än på mycket länge. Vi fortsätter så! God jul!
Örebro Hitta avslut!!
2016-12-24 02:16
God jul alla Svartvita!
Örebro Pedretti
2016-12-24 00:40
God jul svartvita bröder och systrar!
AIK ÖSK-Saywee
2016-12-24 00:35
God Jul
Örebro Vinter
2016-12-24 00:21
God Jul!!
Örebro I can resist everything/anything except temptation
2016-12-23 23:54
Lite jul OT Skinkan i ungen, tre sorters sill klara och pepparkakshuset ser för jävlig ut med rosa glasyr (all annan färg var slutsåld) och med knäckta bitar ihopkittade med nämnda glasyr Vill med detta önska er alla en riktigt God Jul och en god fortsättning i detta forum!!
Örebro I can resist everything/anything except temptation
2016-12-23 23:11
@Vinter:

ah ok. Då hörde jag fel
Örebro Vinter
2016-12-23 22:20
@I can resist everything/anything except temptation:

Det sa' han inte. Han sa' att han kommer att träna med laget "fortsatt under våren" och att det sedan kan bli aktuellt med utlåning, men att det också "kan gå fort", "vi får se här under januari", "det finns flera klubbar som är intresserade och som har hört av sig"
Örebro Jonas r
2016-12-23 22:17
[QUOTE=Boniek Maruti]Jätte konstigt sagt såfall. [/QUOTE] Han sa va jag minns redan i mitten på januari vet dem mer hur de blir inte på hösten.
Annons: