/fotboll/osk/forum/4432.aspx/fotboll/osk/forum/4432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2010-12-08 11:44
Marta/ Men denna cup är väl i större format än exempelvis Futsal som spelas på handbollsplan. Är väl konstgräs och större plan? I så fall är det ju lättare jämförelse med utomhus.
Örebro Mickee?
2010-12-08 11:37
Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)//

Ja, tycker inte Porokara gjorde en speciellt bra säsong och inte kul att ha en spelare som publiken suckar varje gång han får bollen

Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-12-08 11:37
Tillägg 1: Inomhusfotboll är en annan sport jämfört med utomhusfotboll.
Tillägg 2: Ibrahim har väl inte ens varit ordinarie under större delen av förra säsongen?
Örebro Mickee?
2010-12-08 11:20
Kronblom //

Hamad och Durmaz har väl ändå inte blommat ut "fort", har väl varit Mff 2-3 säsonger och först nu är väl en av dem ordinarie?

Hursomhelst tycker jag Ibrahim låter milsvis sundare än Porokara i dagsläget vad det går att läsa om han
Örebro MrCrowly
2010-12-08 11:20
Nästa säsongs måsteköp :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Mackan kommer att designa en egen "Leopardkalsong" med ÖSK märke på som snart kommer att finnas i den nya ÖSK shopen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Örebro Kronblom
2010-12-08 11:12
jag såg Ibrahim i sv cupen mot Degerfors i våras,Forward förlorade matchen klart men tycker Ibrahim var grymt bra(spelade dock bara andra halvlek) i den matchen...så hoppas man lyckas ro honom iland.Dock så kan man inte förvänta sig att han ska blomma ut lika fort som Durmaz och Hamad gjort men han är en talang att satsa på helt klart!
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2010-12-08 10:59
Har tyvärr aldrig fått chansen att se Ibrahim, men har hört av folk inom Forwards tränarstab att han skulle vara den bästa spelaren i Mariedals cup där Forward vann. En cup som anses vara lite av SM i inomhusfotboll. Tydligen otroligt snabb med boll och bra teknik.

Ni som sett honom: Hur stora är chanserna att han går rakt in i startelvan i nuläget? Tar han Ronis plats? (OM han nu skriver på)
Malmö FF MFFCampione
2010-12-08 10:58
Saywee

Talang såklart =). Poängen är att har du inte rätt inställning och starkt psyke kan du ha hur mycket talang som helst men du kommer ändå aldrig lyckas. En annan viktig aspekt är fysiken, skador har fördärvat många karriärer.
Örebro Steiger
2010-12-08 10:32
Nix.

Ingen Dulee i ÖSK.

Ska vi gå framåt så måste fler saker funka än bara fotbollsspelandet. Lagkänslan måste också vara på topp och där platsar inte Dulee på långa vägar.

Dessutom kostar han ca 1 milj om året. De pengarna kan vi använda bättre.
Som t.ex på en förlängning av Nordin.
Örebro Kaj Spasmér
2010-12-08 09:40
Tycker Dulee skulle passa rätt bra i Örebro. Så vi kan hålla uppe viss statistik i stan.
Örebro Sekt. E
2010-12-08 09:39
Givetvis ska vi inte snacka med Dulee.
Örebro ÖSK KRILLE (Signa Per)
2010-12-08 09:36
Angående Dulee Johnson så säger Sjögren i gårdagens aftonbladets pappertidning att "- Han är inte aktuell utifrån den sportsliga situation vi har just nu".

Jag vill inte se Dulee i ÖSK!
2010-12-08 09:29
Riktigt kul om Ibrahim signar på ett kontrakt. Han får väl bli våran egen Ibra :).
AIK Saywee
2010-12-08 09:19
MFF Campione, och resterande 10% handlar om "ork" ?
AIK Saywee
2010-12-08 09:16
Ibrahim-o-vic
Malmö FF MFFCampione
2010-12-08 09:12
Karlssson

MFF har haft träningsledigt sedan den 25 november och kommer ha detta fram till 8 januari då försäsongen drar igång igen. Dock har alla spelare fått individuella träningsprogram med sig som de måste följa. Hamad var nog bara hemma hos familjen i Örebro. Han anses nog som den viktigast "yttern" i MFF tillsammans med Molins.

Jag är lite förvånad att MFF aldrig erbjöd Josef Ibrahim ett kontrakt trots två provspel, tyvärr blev han skadad under det ena. Ska bli intressant och se hur han lyckas i örebro. Han känns intressant men det är alltid svårt att veta hur spelare lyckas, 90% handlar om inställning och psyke.
2010-12-08 09:10
Marta (hane)//
Ja nu va du först med den nyheten :). Jag hade lagt mig vid den tidpunkten tyvärr.
Örebro Farside
2010-12-08 08:18
Riktigt roligt att Ibrahim är nära att signa.
enligt min kontakt så kan det bli tal om dubbel presentation på fredag...

Men jag kan tyvärr inte gå helt igod för detta då saker inte är 100% klara.
För som nån nedan sa , är det 100% klart så skulle spelaren vara presenterad.

Men iaf , något att hoppas och längta till förutom jultomten! :)
2010-12-08 07:46
Fattar inte hur ni ens kan diskutera hans namn.
Örebro kenya
2010-12-08 00:13
Möjligt att han som person inte är guds bästa barn men som fotbollspelare håller han hög allsvensk klass... Du skulle ju förmodligen inte tacka nej till Cassano på topp trots hans personlighet.

Örebro Godzilla Hårddisksson
2010-12-07 23:18
Kenya: det skulle jag. Skulle bli rent av förbannad om Sportklubben skulle signa honom. Det finns en anledning till att han fått foten/nästan foten från så gott som samtliga klubbar han varit i. Plus att han verkar vara en rätt hemsk personlighet.
Örebro kenya
2010-12-07 22:59
Om vi skulle tappa Nordin eller Bedoya så skulle inte jag tacka nej till Dulle...
Örebro SportKlubben_1908_Svartvit
2010-12-07 22:55
AIK sparkar Dulee Johnson, skulle han va nåt att ha i Sportklubben?
2010-12-07 22:54
Krille/ Den här gången vann jag i länk-snabbhet
Örebro SportKlubben_1908_Svartvit
2010-12-07 22:52
in med Boniek Maruti på plan//
Vem är det du snacka med?
Örebro in med Boniek Maruti på plan
2010-12-07 21:55
Snackade med en av mina kompisar idag som lirar i ÖSK. Han bekräfta att Josef Ibrahim är snart klar för oss. Ingen bomb direkt men att ÖSK har såna grymma talanger är skit kul. Berger Ibrahim astvald skoglund erik Nilsson(kan bli hur bra som helst) med flera
Örebro Karlssson
2010-12-07 21:38
Såg Jiloan Hamad i Örebro idag. Blev genast fundersam om han kan vara en av "bomben". Men det känns ju inte troligt att han vill spela för oss istället för Malmö, så troligen var han väl bara hemma och träffade familj och vänner. Om det är så att Malmö har träningsledigt än, någon som har koll?
Örebro Staro
2010-12-07 21:22
Alvbåge

Stoor, Almebäck, Wikström, Vovven

Bedoya, Kihl-Berg, Gerzic

Astvald, Forsell, ?

Kommentar: Högerbacken är svår, Stoor vore ju grym o plocka hem. I anfallet har jag inga bra förslag till vänsterforwards. Gillar Lantto men han var snabb med att skriva kontrakt efter säsongsavslutningen.
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Täpp till hörnen på BEHRN ARENA)
2010-12-07 20:53
Svartvitseger//

med 3 nyförvärv

Alven
Stoor Mike Wikström Vovven
Bedoya Berger Gerzic
Astvald Anselmo Lantto

Utan de nyförvärven... Alven
Tommy Mike Wikström Vovven
Bedoya Berger Gerzic
Astvald Staaf Nilsson

uppställning nr 2 e väl ca 10 plats i AS Anfallet är super1anklass :)
Örebro svartvitseger!
2010-12-07 20:22
Dött här . vilka vill ni ha nästa år som startlag?
Annons: