/fotboll/osk/forum/4424.aspx/fotboll/osk/forum/4424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Mickee?
2010-12-13 11:57
Fatcit (feta-citat)//

Haha, det har nog varit ganska snålt på bra vänsteryttrar i årets allsvenskan, dessutom vilken känga mot Porokara
Örebro kenya
2010-12-13 11:57
Haha basse... vad lirade han, typ 30 min som vänstermitt? ;)
Örebro Fatcit (feta-citat)
2010-12-13 11:47
Årets vänsterytter! :)
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-12-13 11:08
Sjukt bra intervju! Jättekul läsning!
Är det någon som sett Leo in action och vidare någon som har viljan och möjligheten att ta sig ner o kika på islänningen? Islänningen borde ju kunna prestera snabbare?
Örebro Dejmon (pessimist) avgå alla!
2010-12-13 10:14
Förresten på tal om danska "mästarna" så skriver Ab att MFF är hetaste alternativet för Lantz,, Måste ju vara ett skämt?

Har vi förlängt med Kihlen redan? Nobbe fick ett år va?
2010-12-13 10:01
Håller med föregående talare.. Massa pepp Sarp! Grym intervjuv!

Skönt att gå in i det nya året som "svenska mästare"!
Örebro Elliot2007(Bygg in hörnen på Behrn Arena!)
2010-12-13 09:46
Bra intervju med Nordin, Sarp!
Och Nordin, att du är en fantastisk fotbollsspelare visste jag redan, men dessutom verkar du vara en fantastisk människa!
Lycka till i framtiden! Jag hoppas verkligen det blir hos oss, men även om du känner att du måste ta chansen i nån annan klubb, kanske för att trygga ekonomin, så kommer iallafall jag att välkomna dig tillbaks senare i karriären!
2010-12-13 09:32
Vilken kan den tredje klubben som visat intresse för Ibra jr vara tro? Peking?

edit: om den verkligen existerar dvs.
Örebro Chipset
2010-12-13 09:26
Ibrahim verkar ju försiktigt positiv till ÖSK i dagsläget. Får se om provträningen med Syrianska förändrar den inställningen.
Örebro Chipset
2010-12-13 09:22
N.Bates// Eidur har väl 1-års kontrakt med Stoke som går ut i Augusti. Han är inte i matchform och spenderar tid med reserverna. Ett lån av Eidur har nog aldrig varit så ekonomiskt rimligt som det är nu men det skulle fortfarande kräva extera resurser. Vilket skulle kunna finnas. Jag menar, nämner du efternamnet Gudjonhsen bland ÖSK-supportrar och sponsorer så börjar folk omedvetet slicka sig runt munnen.
Örebro Rojas Veritas Palí
2010-12-13 00:32
Ja sant Kacaniklic är riktigt intressant, såg hans mål för något år sen i en cup final. Riktigt snyggt!
Örebro Karlssson
2010-12-12 22:43
In med Alexander Kacaniklic! En svensk ytter som spelar i Fulhams reservlag och som dessförinnan fostrats i Liverpools Akademi. Han beskrivs som en teknisk och passningsskicklig spelare. En perfekt ersättare för Porokara som man säkert kan locka till sig genom ett lån över säsongen.
Örebro den oumbärlige
2010-12-12 22:40
syrianska har många investerare. de har kanske inte världens största supporterskara som går på matcher och hejar men de som gör är brinnande passionerade - laget symboliserar deras etnicitet.
Därför kanske det också är lättare för dem att öppna plånboken. Hur många örebroare har vi av den varan?

Vi behöver en fet sponsor, eller flera små som tillsammans blir en FET.
2010-12-12 22:23
Svarta pengar ryktas det om
Örebro Ropesin (7-0 mot Helsingborg)
2010-12-12 22:20
Hur kommer det sig att dom är så rika då?
Örebro ÖSK-Karl AVGÅ SS (SJÖGREN/SKÖLDMARK)
2010-12-12 22:20
Syrianska har pengar som gräs, det är ingen idé att ge sig in i budtävling med dem.
Örebro N. Bates
2010-12-12 22:12
Jonte R/

Önskedröm. ;)
Men vad gör han nu för tiden förresten?

Edit: Utlånad till Tottenham om Wikipedia har rätt.
Edit 2: Stoke
Örebro Sekt. E
2010-12-12 21:54
Vågar man hoppas att alla test och förvärv på ytteranfallspositionerna egentligen innenbär att vi redan är långt framme i förhandlingar med en etablerad central anfallare!?
Örebro Chipset
2010-12-12 21:19
Han har faktiskt, till skillnad från många andra, en hyfsad video den där islänningen. Å andra sidan är vi inte bortskämda med spelare med bra arbetsprover.
Örebro Jonte R
2010-12-12 20:56
N. Bates// Önskedröm eller har du något som backar upp detta?
Örebro Aspen (Berra i ÖSK)
2010-12-12 20:36
Äntligen en spelare som passar vårt klimat som fisken i vattnet
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-12 20:26
På tisdag är det match på Karslund på Karslund Arena, 17.00.
Alla kommer dit!
Match på torsdag mot Forward också på Karslund Arena, 20.15.
Samma sak gäller där, alla ska ska dit!
Örebro N. Bates
2010-12-12 20:21
Tror vi snart kommer ha två islänningar i truppen, där den ena heter Kristinn och den andra är en mer namnkunnig tidigare storspelare som med fördel spelar centralt i anfallet....
Örebro Bastard on Parade
2010-12-12 20:05
Vet någon vart man hittar statistik över speltid hos BK Forward? Jag har för mig att Yasin fått spela mer än Ibrahim, ändå verkar vissa som inte sett dem spela ranka Ibrahim högre? Yasin gjorde dessutom fler mål än Ibrahim senaste säsongen.

Nu är det länge sedan jag såg dem spela, men båda är stora talanger. Får vi båda så är det skitkul för oss. Går vi miste om Ibrahim är det tråkigt så klart, men inte så mycket att göra åt.

Det som är mest positivt är dock att vi signar en talangfull spelare från forward på 4 år. Förhoppningsvis är det starten på ett långsiktigt samarbete som gynnar båda parter.
2010-12-12 20:03
Jag tycker definitivt inte vi skall erbjuda IBRAhim för hög lön, om en Örebroare väljer syrianska istället för ÖSK för ex 5 tkr mer i månaden skämmer han ut sig för livet. För att lyckas som fotbollsspelare är det ett stort plus att tänka långsiktigt. Det är upp till Ibrahim att visa att han kan göra det.
Benny Böckling
2010-12-12 19:39
För mig känns Ibrahim ganska så överskattad.
Örebro hemvändarn
2010-12-12 19:19
Lite kul är det. Om en spelare inte signas av Malmö är han att betrakta som talanglös men om han gör det är Sjögren att betrakta som inkompetent. ;)

Ibrahim jagas inte bara utav ÖSK utan har kontakt med flera klubbar. Det är klart att han vill ha ett så förmånligt kontrakt som möjligt och vill se vad ÖSK kan erbjuda. Det är förhandlingsteknik och gamlbling. Inga uppgifter man bör dra några stora växlar på utan att känna till summor.

Jag hoppas det löser sig. Jag vill gärna se Ibrahims omtalade teknik på Behrn Arena även om jag aldrig sett den.
Örebro Rudolf Blodstrupmoen (Värva alla)
2010-12-12 18:53
Islänningen känns spännande! Mål i drygt var tredje match är jäkligt bra för en spelare som är född 1990. Visserligen är nog Isländska ligan rätt svag men han har trots allt spelat i mästarlaget. Det tyder iaf för att han håller en viss klass.

Kan det kanske vara Arnor den store som tipsat ÖSK om Spelaren?
Örebro Conjuration
2010-12-12 18:15
Vore Ibra lika bra/bättre än Porokara så hade han (precis som kenya skriver här nedan) blivit upplockad för länge sen.

Han är säkert en väldigt duktig spelare men istället för lönen bör han tänka på vilken otrolig chans han får i ÖSK om han bevisar sig.

Vänsterytter posittionen helt öppen, europaspel osv, spel med ikoner som Alven, Nordin, Almebäck osv. Och nu provspel för Syrianska? De kan inte erbjuda lika mycket som oss.

Jag vill verkligen ha Ibra till ÖSK men inte till vilket pris som helst.
Örebro kenya
2010-12-12 17:56
Tycker inte vi ska äventyra ekonomin eller eventuella etablerade nyförvärv för en ung oprövad spelare. Jag har iofs inte sett ibra live men känns som att Hasse borg snott han för länge sen om han varit något exceptionelt.
Annons: