/fotboll/osk/forum/4417.aspx/fotboll/osk/forum/4417.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Rojas Veritas Palí
2010-12-15 19:04
MrCrowly/ Kom ner på jorden tack. En bagatell skall inte blåsas upp så här mycket. Om du dessutom är örebroare vet du att vi är ökända för tuffa vakter.
AIK Saywee
2010-12-15 18:58
Mickee? 18.49//

Ärligt så tror jag inte att vi köper fler "landsortstidningar" pga olika nyheter, vi tar till oss mediala nyheter på ett annat sätt idag, text-teve, internet, iphone, P4, ipad, METRO etc etc

Tror snarare att NA kan tappa trogna prenumeranter på om de inte tilltalar nuvarande prenumeranter på olika områden.
Örebro ÖSK KRILLE (Signa Per)
2010-12-15 18:54
Jag tycker NA ska börja namnge alla som blirt anklagade på helgerna för fylla och våld mot tjänsteman. Att hänga ut folk som inte är dömda med namn tycker jag i alla fall är fel! oavsätt om de är kända eller inte!
Örebro Mickee?
2010-12-15 18:49
Saywee//

Självklart kan det få omvänd effekt! Men för att sidospåra lite men kolla nyheten om "självmordsbombaren", tidningarna frossar i nyheten och jag antar att "vi" köper fler upplagor?
AIK Saywee
2010-12-15 18:46
Men Mickee? 18.40, jag vet väl vid min ålder att det tjötas om att det säljer med elände, våld och annat skit, men hur många tror du köper en pappers-NA imorgon eller ringer och säger att nu vill vi prenumerara på NA?

Prenumerationen kan för vissa få omvänd effekt.

Mycket onödigt av den lokala tidningen att försöka sabba för den lokala klubben .....
AIK Saywee
2010-12-15 18:41
MrCrowly 18.34, vilka här har skrivit om censur?

Men media har väl ofta ett syfte med sina rubriker och notiser?

Varför skriver de inte efter varje helg om alla onyktra på våra krogar som beter sig på olika sätt?

De kan ju skriva om 10-100 personer varje måndag, som betett sig på olika sätt, om de nu gjort detta?

Varför just Nordin?

Dessutom verkar ju du redan ha dömt just Nordin, var du också där och såg verkligheten?

Frågor, frågor, frågor ....
Örebro ÖSK-Karl AVGÅ SS (SJÖGREN/SKÖLDMARK)
2010-12-15 18:41
MrCrowly//

Skärp dig, jämför du Nordin med Dylee Johnson?

Detta är ju utagerat, Nordin och vakten är överens, varför tror du Dylee fick sparken av AIK och tror du att Nordin nu får sparken av ÖSK?
Örebro Mickee?
2010-12-15 18:40
Saywee//

Det säljer med dåliga nyheter! ... man kunde väl hoppas att na hade lite solidaritet med ÖSK men det är ändå bara en tidning som vill sälja lösnummer och prenumerationer :)
Örebro Chipset
2010-12-15 18:35
Fjantigt med Nordin. Han var full, blev avvisad, ville ha dialog, uppfattades som uppkäftig och plockades ner. Händer varje timme en lördagskväll på krogen.
AIK Saywee
2010-12-15 18:34
Mickee? 18.23, där jag kan faktiskt hålla med dig och det är just det jag skrivit tidigare, det är ingen större grej, jag förstår helt enkelt inte syftet ur NA´s synvinkel?

Vad vill de sälja, lösnummer, prenumerationer .... ?
Örebro Tvetov Nato
Att NA kryper allt närmare Aftonbladet och Expressen blir tydligare för varje dag. Att hänga ut Nordin på det här sättet för en fyllegrej är pinsamt, dessutom när nordin berättar att han har talat med vakterna. Vad vill NA uppnå? Givetvis vill de sälja lösnummer. Att ha detta som förstanyhet? Jag skäms. Varannan person här inne har säkert spårat ur någon gång på fyllan och mer än så är det inte. Stå på dig Nordin!
Örebro MrCrowly
Så det ska införas censur i svensk media? Det är väl klart att en sån här tavla
som Nordin gjort kommer ut i pressen. Inte många som klaga på allt skriverier
om Dylee Johnson...
Örebro Marquis de Sade
2010-12-15 18:24
Jag skulle vilja anklaga NA för rasism. En man med utländsk bakgrund hängs ut för att han är MISSTÄNKT. Skulle drevet ha gått om han hetat Svensson?
Meddelandet
Landslagsledningen avvaktar om gripandet kan kosta Nordin landslagsplatsen
Örebro Mickee?
2010-12-15 18:23
Saywee//

Jo men jag anser fortfarande inte det vara någon större grej
Örebro Djäflun (Rädda Nordin)
2010-12-15 18:20
Hejja Gerzic!!
AIK Saywee
2010-12-15 18:20
OK, Mickee?, så du ser inget som helst negativt, i dessa rubriker, för någon?
AIK Saywee
2010-12-15 18:17
En händelse av många liknande händelser varje helg i Örebro.

Å här på forum ...

En del "attackerar" Nordin.
En del "attackerar" NA.
En del "attackerar" vakten.

Jag var inte där och såg vad som hände, men jag är närvarande och läser vad NA skrev ...

.... och undrar egentligen varför de överhuvudtaget skrev det de skrev???
2010-12-15 18:12
Så j*vla onödigt av NA, börjar tröttna på den tidningen alltmer. Synd att Örebro Kuriren inte längre finns kvar så man åtminstone kunde byta lokaltidning.

Oerhört onödigt, Jidsjö, Nordin och dessutom Ajdarevic affären. Men att publicera bilder på rondellhundar av visst slag och tigande gällande vissa kännetecken för misstänkta kriminella det går jättebra. Men självklart att när det kommer till ÖSK och dess spelare då kan NA svärta ner bäst de vill.
Örebro Evigt ÖSK
2010-12-15 18:10
ÖSK Krille/

håller verkligen med dig. Saken är ju utaggerad. Varför överhuvudtaget skriva något? Kung Gerzic har löst allt och varför ens ta upp det. Löjeväckande NA.
Örebro ÖSK KRILLE (Signa Per)
2010-12-15 18:08
Men du är anmäld.

– Jo, men jag pratade med vakten i går. Han sa att "när polisen ringer kommer jag säga att allt är löst". Så är det: vi löste det. Men jag förstår inte vad pajasen på NA (Nerikes Allehanda) håller på med. Varför blåsa upp saker som är över?

Örebro Mickee?
2010-12-15 18:06
Saywee//

Lägg ner med din dåliga attityd bara för att jag inte håller med dig. Det finns mer än ett perspektiv och jag har en tendens att se saker olika än många andra gör, bara så jag fungerar
Örebro .-*Mackan*-.
Jag förstår att NA skriver om det här. Tyvärr. :(
Nikki Sixx//

Jo, det gjorde jag, men jag har lärt mig att inte lita på NA och Nordin är väl inte dömd ännu, om han ens blir det? Kanske någon vakt blir dömd istället? Var du där?
AIK Saywee
Artikeln som är skriven av NA är säkert vinklad, eftersom medarbetarna lutar så kraftigt!
AIK Saywee
2010-12-15 18:03
Mickee?, jag tänker inte skriva långa haranger om detta, om du inte vill förstå, men för Nordin och hans familj till att börja med, är det ju inga rubriker man gärna vill läsa.

Detta var bara ett exempel.
2010-12-15 18:01
Här är Uddlings mailadress:

anders.uddling@na.se
Örebro Nikki Sixx
2010-12-15 18:00
//Karl

Du läste inte artikeln?
AIK Saywee
2010-12-15 18:00
Nikki Sixx, hur vet du det? Var du där?
Annons: