/fotboll/osk/forum/4397.aspx/fotboll/osk/forum/4397.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2010-12-21 08:46
Sent i kväll (natt?), mina svartvita vänner m.fl - så är det vintersolståndet!

Klockan 23.38 börjar jordaxeln vrida sig åter mot sommar, sol, ljus, värme och allsvensk fotboll, i våra polartrakter :)

Det vill jag fira, kanske bränner av en Raket på Öster i Örebro :)))

Heja SPORT!
Örebro Pintorp
2010-12-21 08:15
Dasa: Hur ändrar man till en torrent-fil?
Örebro Marquis de Sade
2010-12-21 08:06
Saywee// Känns som en dåres försvarstal. (Fast inte som Strindberg menade det).
AIK Saywee
2010-12-21 07:59
Uddling är ju tamejtusan otrolig, han fortsätter tydligen, att tjöta och försöka försvara den otroligt dåliga tajmingen och nyheten, när NA ville förstora ett MISSFÖRSTÅND.

Hans " krönika" visar ju troligtvis att han var snett ute, en slags förklaring, en slags ursäkt ....

Vore han en riktigt journalist, tog han i stället tag i vakternas uppförande, deras bakgrund och hur de agerar och vad krgoggäster har för synpunkter.

PS ... jag har inte läst krönikan, men kan ana innehållet ....

Kruxet, som jag upplevde det tidigare, verkade vara att NA ville döma Nordin alltför tidigt, bara trams.

Hoppas att vi alla kan lämna detta MISSFÖRSTÅND bakom oss och ursäkta att även jag tjötar vidare!
Örebro DaSa
2010-12-21 07:30
Hade lite problem med första trackern jag skapade, men nu verkar det fungera för ngr i alla fall. Ni som har fått filen så måste ändra den så att den blir en torrent fil om ni har problem med den, nu verkar den tro att den är en VLC fil. Måste iväg till jobbet, ni som inte fått svar på era PM får det ikväll.
Örebro Chipset
2010-12-21 07:13
I dagens NA står det förresten. Däri finns också en krönika från Uddling där han försvarar nyhetsvärdet i rapporteringen av Nordins bravader.
Örebro Chipset
2010-12-21 07:10
Ibrahim meddelar att han väljer mellan hjärta och hjärna i frågan om klubbyte. Tyvärr tror jag hjärtat är Syrianska och hjärtat väger alltid tyngst.
Örebro svartvitthjärta
2010-12-21 01:16
DaSa// var hittar jag torrenten? Jag seedar hejdlöst också, när jag väl har den! Sprid denna propagandafilm runt i världen..
Örebro rirobban
2010-12-21 00:47
abdel seidou//

Halilovic, Rodevåg och Näfver var också mycket bra superettaspelare:)
Vissa spelare klarar inte av hoppet till allsvenskan.

Tycker ändå Astrit är en bättre värvning för dem, eftersom han ändå visat resultat i allsvenskan. Visst var han inte jättebra spelmässigt (långsam och dålig defensivt), men han gjorde i alla fall mål när läget dök upp.

Men hur som helst behöver Norrköping en anfallare som kan ta hand om Smedbergs passningar. De lär behöva lägga mycket mera pengar för att klara sig kvar.

Syrianska leder värvningsligan utan tvekan. Blir nog nästa års Mjällby. Gefle och Halmstad får det tufft med två nykomlingar som har resurser att klara sig kvar.
Örebro abdel seidou (signa ALLA!)
2010-12-21 00:17
rirobban // Han är en jätteduktig superettanspelare och hans många assist för ljungskile kommer sig av att han spelat på kanten o pumpat in en massa inlägg samt slagit alla hörnor och frisparkar från "sitt håll". Hur han står sig i Allsvenskan återstår att se, men han gjorde ju inte direkt avtryck senaste allsvenska sejouren med Ljungskile.

Intressant att Eurosport.se skriver att han ska användas offensivt på det centrala mittfältet i Norrköping, där han är helt oprövad. Då ska han alltså peta Astrit eller vad då? Synnerligen intressant... Vår käre lille kosovoalban lär ju gå helt bananas efter en sisådär 2-3 omgångar om han inte får vara en tongivande startspelare hos peking. Ska bli skoj att följa det där från sidan av. Luktar lite jumbovärvning det här som kan ställa till mer än spetsa laget :)

Nästan lite skönt i efterhand att inte ha Astrit kvar.
Örebro rirobban
2010-12-20 23:42
Martin Smedberg-Dalence klar för Norrköping.
Vet inte så mycket om honom eftersom jag inte följt superettan så mycket. Ska väl vara en bra passningsspelare?

Men med ett innermittfält bestående av Astrit och Smedberg så känns det inte allt för starkt. Men Smedberg kanske är en stjärna, vad vet jag:)
Örebro Younes
2010-12-20 23:38
Upp med torrenten nu! Jag seedar givetvis. :)
Örebro abdel seidou (signa ALLA!)
2010-12-20 23:24
Smussla inte med HIF-torrenten. Langa hit så "dygnet runt-seedar" jag i två veckor minst. Kom igen nu och spread the message! Predika det svartvita glädjebudskapet om pulverisering av motståndare, förlöjligande av arroganta bortasupportrar och 7 mål mot dåvarande "seriesuveränen"!
IFK Norrköping peking!
2010-12-20 23:14
Någon spelare som sticker ut? Vem vet, ni kanske presenterar bamberg snart ;)
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-20 22:59
peking//
Några spelare på G har vi nog allt.
Örebro cellblock
2010-12-20 22:56
Intressant intervju med Nordback finns att läsa på Örebro Tifos sida.
IFK Norrköping peking!
2010-12-20 22:40
Småbröder, har ni ngn bomb på g ;)?
Örebro cellblock
2010-12-20 22:14
Delete
Örebro Pintorp
2010-12-20 22:02
Nån som får torrenten att funka?
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-12-20 21:43
länken
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-12-20 21:42
Mycket intressant genomgång av centeralternativ i Mittåts blog. Börjar lite längre ned på sidan. Den X1 jag fått höra om är dock ingen av dessa herrar.
Örebro andin
2010-12-20 21:14
den matchen vore ju guld värd att få se!
Örebro svartvitseger!
2010-12-20 21:08
jag med vill så gärna ha den ,
Örebro cellblock
2010-12-20 21:03
DaSa, upp med den så vore jag evigt tacksam!
Örebro Deviation
2010-12-20 20:54
Orättvist!
Örebro svartvitseger!
2010-12-20 20:49
dasa pm. jag vill ha.
Örebro svartvitthjärta
2010-12-20 19:43
Jag vill ha! Det är den enda match jag missat på hela året!! Satt i en bil på väg hem från sthlm och jublade/svor om vartannat! 7-0!! Hur f-n skickar jag PM?!
Örebro widemarsh
2010-12-20 19:30
DaSa// Jag vill ha! Jag vill ha!Jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill ha!
Tror jag skickat ett pm, men man kan ju inte se skickade meddelanden på "nya" SF.
Örebro DaSa
2010-12-20 19:02
Var folk som frågade efter ÖSK-HIF matchen för ett tag sedan, jag har nyss skapat en torrent som ni kan få om ni pm:ar mig.

Kanske den perfekta julklappen till en ÖSKare?!:)

Edit: För att få den så måste ni komma med namnet på ngn av bomberna:)
Örebro Fatcit (feta-citat)
2010-12-20 18:04
Rojas// då har vi antagligen spelat med varandra...
Annons: