/fotboll/osk/forum/4395.aspx/fotboll/osk/forum/4395.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro cellblock
2010-12-21 19:13
aha fick det att funka nu, ska seeda sen :) tack
IFK Norrköping Kan
2010-12-21 19:11
Fatcit (feta-citat) //

Vem har sagt att vi värvat klart?

Det är väl inget o klaga på eran Silly än, dom ni har blivit av med är både rutin och mål som ni tappar, men ni får ju in en talang från Blåvitt, och några spännande talanger från storklubben i Örebro, Forward.
Tycker det ser bra ut för er del.

Lycka till i Georgien!
Örebro Pintorp
2010-12-21 18:56
Tack så mycket DaSa! Har fått hem 50 % nu.
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-21 18:48
Vad tycker ni, ska vi förlänga eller satsa på yngre spelare?
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-21 18:38
abdel seidou //
Jag hoppas du är ironisk...
Örebro cellblock
2010-12-21 18:37
@DaSa
Det som låg i zipfilen är bara en .ts fil, ingen torrent :\
Örebro DaSa
2010-12-21 18:23
Har nu skickat länken till torrenten till alla som bett om den. Så nu är det bara att tanka på!:)

Tack för alla bombtips (eller var det gissningar?!:))!
Örebro Fatcit (feta-citat)
2010-12-21 18:23
Förlåt om jag upptar plats på vårt forum med IFK grejor!

10 miljoner för dessa lirare? Ligger Norrköping så avsides att finanskrisen inte hittat dit än?

Men "vaskning" verkar ha gjort det iaf!! Hahaha
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2010-12-21 17:44
Det fanns bara en Micke roth
Hahahahaha. Ellos har lyckats grisa till sig en (1) vinst mot oss på ba på över tre (3) decennier.. Lirare... Hehehehe...

Örebro - Två färger Ett hjärta
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2010-12-21 17:37
abdel seidou (signa ALLA!)
Ja men vad ska vi ta oss till utan Astrit och POOOROOOKAAARAAA?!?!?!?!?

Sen Paulinho oxå!!!!! (Inget illa ment, kommer sakna dig..)

Det kommer gå åt helvete allt!

*snyft*
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2010-12-21 17:34
Oj, har jag klagat på era nyförvärv? Jag skiter väl i vad andra lag gör för sina pengar. Det enda jag bryr mig om är hur Sportklubben kan påverkas. För min del får ni gärna värva 20 st Kalle Svensson från div.7. Du skulle knappast se mig klaga ens då!
Det enda jag funderade på var boråsarns inlägg där det stod att han skulle vara given i alla AS lag och jag kände mig mycket tveksam.. Jag vet att han är vb tack, kolla min edit.

Örebro ÄR "lirarnas lag".. Örebro IK :)
Örebro abdel seidou (signa ALLA!)
2010-12-21 17:33
NittonHundraÅtta // Nej han har rätt Norrköpingskillen. Vi ligger verkligen illa till sillymässigt, för alla vet ju att silly inte handlar om att ställa det bästa möjliga laget på banan i premiäromgången utan det handlar om att på kortast möjliga tid lyckas slänga så stora pengar som möjligt i sjön. Aj aj aj, vi ligger i lä! Östergötlands andralag leder utan tvekan silly i hela allsvenskan, det måste man ge dom.
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-21 17:29
Det finns bara en Micke roth //
Det är fortfarande lång tid kvar på silly season...
Örebro Simon78
2010-12-21 17:27
Sjögren/Sköldmark:

Värva Aldo Visconti han är den centerforward som ni letar.

http://www.youtube.com/watch?v=yQiV6TneoZw
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2010-12-21 17:26
NittonHundraÅtta
Haha jag kom på det! Trots Wowens lite nonchalanta stil på planen ibland hade jag valt han alla dagar i veckan!

Saywee
Jo jag var visst ute och cyklade! :)
2010-12-21 17:24
Dejmon // Florén är en liten tunn sak. En klen ytterback med offensiva kvaliteter och defensiva brister. Kan då rakt inte spela mittback med bra resultat skulle jag tro. Och nej, han är absolut inte sådär bra som boråsaren säger hos peking. Till och med Wowoah var klart bättre i år enligt mig. Vidare är Ricardinho bättre. Robin Cederberg i Mjällby skulle han inte heller peta. Han hade inte platsat i årets Brommapojkarna heller om inte Albornoz varit borta större delen av året. Jonathan Asp i Trelleborg är också bättre än Floren redan nu och troligtvis klasser bättre om något år. Skulle nog faktiskt hålla Kenneth Gustavsson i GAIS som bättre än Florén också. 07-08 var Florén en riktigt bra Allsvensk back, efter det tog han nog slut.
IFK Norrköping Det fanns bara en Micke roth
2010-12-21 17:24
Men våra nyförvärv räcker gott och väl för att klara oss kvar. Lirarnas lag är väl inget man förknippar med Örebro direkt, Elfsborg är mer lirare än er kan jag tycka! Om du följt allsvenskan överhuvudtaget borde du dessutom veta att Mathias Florèn är vänsterback och inte mittback, vilket han själv sagt till media.Klaga på våra nyförvärv går bra,men eran silly season ser ju verkligen bra ut, Olsen försvann i somras,Paulinhos lånetid slut, Porokara borta, Astrit till oss samt har Anttonen lämnat. Det kallar jag dåligt.
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-21 17:22
Dejmon 17.10 //
Florén är ju ytterback, så han hade nog inte petat nån utav Wiken eller Iron Mike. ;)
AIK Saywee
2010-12-21 17:19
Dejmon 1710 klockrent, stolpe in :)

Du cyklar väl inte i detta vinterväglag?
2010-12-21 17:16
Hihi norrköping kommer ha spenderat först 10 miljoner på Astrit och sen nu snart ytterligare 10 miljoner på några nobodys och knappt ens förbättra sitt lag. Kul grej. Visst att man kan önska mer av ÖSK ibland (rätt ofta) men man kastar iaf inte 20 miljoner i sjön utan att förbättra laget eller organisationen kring det samma.
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2010-12-21 17:10
Det finns inget lag som skrämmer oss. Bara vi och MFF som spelar fotboll i denna serie.

ÖSK/ÖIK - Lirarnas Lag!

........

Floren hade varit given i alla lag i AS utom MFF, skriver en boråsare på pekings forum.. Är han så bra? Vem hade han petat utav Wiken och Almebäck? Möjligen Mike då när han hade en svacka.. Är jag ute och cyklar nu?
edit: hehe han är ju vänsterback! Sammy ftw!
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2010-12-21 17:07
Går rykten om att värmlänningarna är mer rädda för Varg än nånsin..

Vill ha en sammanslagning av ÖSK/ÖIK i julklapp!

Önskar ÖIK bytte ställ till Svartvitt!

Heja Fahlander!
IFK Norrköping Det fanns bara en Micke roth
2010-12-21 17:01
De vore väl fel om trean från senaste säsongen skrämdes av en nykomling,dock så får man ju inte känslan av att ni ska ligga i toppen med den truppen ni innehar för tillfället !
Örebro ÖSK-Karl AVGÅ SS (SJÖGREN/SKÖLDMARK)
2010-12-21 17:00
Glöm inte bort att besöka ÖSK-shoppen på Krämaren och handla!
AIK Saywee
2010-12-21 16:58
Jag riktigt börjar längta efter 2011 års "derby´n", publika brukar de vara, och resan till matchen mot Östergötland´s andra lag, är oftast kul, både dit och hem ;)

Poänggivande matcher :)

23:38 vänder det !
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2010-12-21 16:57
3 årskontrakt med en 34 åring... Rätt vågat må jag säga.
Örebro NittonHundraÅtta
2010-12-21 16:49
Pekings nyförvärv skrämmer mig inte ett dugg!
Örebro svartvitthjärta
2010-12-21 16:31
Florén, Smedberg o Tamm presenterade nyförvärv hos peking nu kl 16. Gäääääääsp...
AIK Saywee
2010-12-21 15:53
Å vad skall Sköldmark pyssla med, finns kanske inget att sälja i januari ;)
AIK Saywee
2010-12-21 15:47
ÖSK-Krille/Kaj Spasmér//
Vad tråkigt ÖSK-Brage ställs in, å jag tänker inte åka till Asien ...

AS igen ?
Annons: