/fotboll/osk/forum/4370.aspx/fotboll/osk/forum/4370.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro TIC-TAC
2011-01-05 15:45
Haddad känns OK men inte mer, jämfört med ifjol ser jag det som ett steg sämre än Paulinho. Hans ålder har väl också passerat uvecklingsfasen även om viss utveckling kan ske ihop med hur man passar i laget osv.
Jag hoppas dock att de som skriver att det är det bästa nyförvärv man kan göra har mer rätt.
Marcus Jonsson som högerback vore något riktigt bra.
Örebro jocke.
2011-01-05 15:42
Välkommen till svartvitt Haddad! (kunde inte låta bli att göra en liten ändring på wikipedia på en gång)
Örebro Sekt. E
2011-01-05 15:40
Varmt välkommen till Sportklubben Haddad!
Örebro Banzai
2011-01-05 15:39
Haddad verkar vara en bra center. Hans spelstil kommer nog passa bra i ÖSKs system.
En vänsterytter och en högerback så är saken biff...
Örebro kenya
2011-01-05 15:39
Ståplats och Evigt /// Vem hade ni velat sett som center???

Det har ju diskuterats på forumet kring Anselmo, Sigurdsson, Dioh och Alvaro Santos. Tror ni någon av dessa herrar skulle presterat bättre än vad Haddad kommer att göra. Vad bygger ni i sådana fall dessa åsikter på?
Örebro NittonHundraÅtta
2011-01-05 15:38
Ståplats är bäst:
Vem hade du hellre sett på den platsen då?

Jag tycker Haddad är en mycket bra värvning. Stor, stark, han jobbar hårt, gör mål... Dessutom lär han ju göra mer mål i vårt lag en i AFF.
Örebro Palermo
2011-01-05 15:35
Haddad blir säkert ok, speciellt med tanke på att han är med från start, med försäsong inkl...

Men ni som skriver att han är gratis, var får ni det ifrån.
Skillnaden att köpa av någon annan klubb och värva klubblöst är väl att spelaren får en betydligt högre sign on-bonus och eller högre lön när han är klubblös, eller har jag fel!?

Jag skulle dock hellre sett Fabio Liverani, Javier Pastore, Fabrizio Miccoli, eller Massimo Maccarone!!!!! ;-)

Men de kostar nog också en slant
Örebro Ståplats är bäst
2011-01-05 15:33
Håller med Evigt,tycker inte Haddad är något att satsa på...om det är den påstådda "bomben" så är det skrattretande.Hoppas nästa nyförvärv blir ett klassförvärv!
Örebro Steiger
2011-01-05 15:31
Välkommen Haddad!

Jag har sett honom in action ett par gånger under hösten och han är verkligen en bra striker.

Det är bra värvat utifrån våra förutsättningar och jag uppskattar att klubbledningen gått på att få in en bra spelare under kontrakt, istället för att göra en "Paulinho" och låna in någon som någon annan sen tjänar pengar på.

Jag tror att Haddad kan passa väl in i ÖSK:s spelsystem.
Örebro Skadeh
2011-01-05 15:29
Evigt ÖSK// Besviken??? Vad vill du se en 100 kg tung forward som är 2.10 lång eller...
Örebro Evigt ÖSK
2011-01-05 15:26
Jag är faktiskt besviken på att vi inte har högre målsättning på värvningsfronten än Andreas Haddad. Jag tror inte att Haddad är den spelare som vi egentligen behöver för att kunna ta oss ut i Europa. Han har inte den tyngd och erfarenhet som krävs som vår nr 9. Jag är besviken på Sjögren för att han inte lyckas ta hit större spelare. Nu lär väl knappast Nordin skriva på ett "flerårigt" avtal med oss.
Örebro NittonHundraÅtta
2011-01-05 15:24
Han var väl kontraktslös? Var det Haddad eller AFF som inte ville förlänga?
Assyriska 4-Life
2011-01-05 15:14
Haddad är ett av dom bästa nyförvärven man kan göra.

1. Han är gratis
2. Han gör mål
3. Är en lag spelare
4. Sin bästa ålder vill framåt

Ända nackdelen är han han har vart skadad en del

Kan lova att han gör mer än 5 mål som tyvärr ÖSKs senaste anfallare har gjort senaste tiden
Örebro NittonHundraÅtta
2011-01-05 15:13
Välkommen Andreas Haddad!
Benny Böckling
2011-01-05 15:08
Härligt! Nu behövs bara en till forward+ eventuellt en högerback.
Örebro ÖSK KRILLE (Ge oss en bomb)
2011-01-05 15:07
Andreas Haddad är klar!
Örebro 36310099B
2011-01-05 15:04
Andreas Haddad klar för ÖSK!

Välkommen!
Örebro pemo
2011-01-05 14:51
Jebus// Det var inte bara "tuben" som jag använde som referat. Jag har sett AFF på TV också i några matcher. Bl.a när Haddad avgjorde mot Syrianska med ett viljemål, fast han knappt kunde gå. Så nog duger hans kunnande. Frågan är väl om tempot håller. Men skit samma. Jag är glad när "kända" spelare vill till ÖSK
Örebro Grohl
2011-01-05 14:34
Han är ju gratis så visst, det kan väl vara bra. Dock som många säger knappast en superspelare som får Nordin att plita på för 3 nya år. Jag hade hellre sett Runström, men visst. Han kostar ju.

Förutsatt att Haddad kommer så återstår det då mirakelvärvningar på högerbacken och vänsteranfallet. Hoppas att det inte blir Wirtanen och Runnemo bara :)
Örebro rirobban
2011-01-05 14:13
En sak som är säker är nog att han skulle vara betydligt bättre en den senaste spelaren som ville ha nummer 99 på tröjan i ÖSK!
Örebro rirobban
2011-01-05 14:13
En sak som är säker är nog att han skulle vara betydligt bättre en den senaste spelaren som ville ha nummer 99 på tröjan i ÖSK!
Örebro rirobban
2011-01-05 14:08
Jag tror att Haddad blir en perfekt spelare i centerrollen. Känns som en spelare med betydligt bättre teknik än både Olsen och Paulinho. Dessutom bättre bollmottagare och med bättre avslut. Paulinho kanske är större måltjuv, men Haddad verkar ha betydligt bättre avslut med saker som cykelsparkar, långskott och mål med huvudet.

Tror han kan bli ett fynd för ÖSK.
Örebro kenya
2011-01-05 14:07
Bara Haddad's utspel inte får andra klubbar att vakna och få upp intresset.
De flesta förstod att de stod emellan Haddad och Sigurdsson när Farside hintade om sin bomb. Så det här kommer väl inte direkt som en överraskning, förutom för Jebus då...

Jag tycker nog att Haddad är att föredra framför Sigurdsson rent spelmässigt. Sen lär han bli en betydligt billigare affär än exempelvis Dioh och Anselmo.

Haddad är en fysisk stark center, duktig på huvudet, grym target och kan sjunka djupt ner i banan och vara delaktig i spelet. PLUS att han är betydligt säkrare med fötterna än vad Olsen var. Är inte det här precis det vi ville ha?
Jag tror det blir bra!
Benny Böckling
2011-01-05 13:37
Köp!
Örebro Rudolf Blodstrupmoen (Värva alla)
2011-01-05 13:29
Hoppas verkligen att det blir klart med Haddad! Trodde faktiskt det skulle bli lite huggsexa kring honom. Men knyter Sjögren&co ihop säcken så ska dom ha en eloge för det.
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-01-05 13:15
Spännande med Haddad om det nu blir så. Assyrierna verkar ju tämligen säkra på att han kommer leverera. Minns även när han kom tillbaka till AFF förra gången hur han hyllades av deras supportrar. En spelare på tröskeln till större ligor känns bra.
Örebro Kaj Spasmér (Rädda hajen)
2011-01-05 13:11
Min känsla är iaf att han producerar mer än 5 mål på en säsong. Men det är som sagt bara en känsla baserat på lite rykten om honom m.m
Örebro Kaj Spasmér (Rädda hajen)
2011-01-05 13:07
Vissa saker tycker jag man ändå kan se i några klipp. Lite detaljer, Som t ex hans spänst och tajming när han går mellan backarna och knoppar in målet. Men det är klart att man inte kan värva på det. Och jag är övertygad om att ÖSK har bättre referenser än ett youtube klipp.
Assyriska ZelgeFanz
2011-01-05 12:49
Jag kan lova er att ni inte blir missnöjda med Haddad. En klasspelare som håller i allsvenskan utan tvekan. Han är inte bara en duktig targetspelare utan en spelare som får igång andra. Är riktigt stark i kroppen och bör i ett spelande lag som Ösk göra minst 10 mål. Jag kommer följa Haddads utveckling och det kommer bli intressant med tanke på er 4-3-3 formation där Haddad är en perfekt spets i anfallet!
Synd att han är förlorad för våran del men önskar Haddad all lycka hos er!
Assyriska 4-Life
2011-01-05 12:39
Säger bara grattis till Andreas Haddad

Bor själv i Örebro och har följt Haddad under en längre tid både i Assyriska och hans vistelse utomlands.
Har sagt att Haddad hade vart en drömvärvning då jag vet att ösk vill ha en stark target som även gör mål. det har man i Andreas han kommer vara otroligt bra i Ösk sanna mina ord.

Önska han hade vart kvar i Assyriska men nu får ja se honom på bhern arena istället
Annons: