/fotboll/osk/forum/4353.aspx/fotboll/osk/forum/4353.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2011-01-10 09:58
Hmmm, tycker Alven att Haddad är vår nya "forwards stjärna" ?
Hur är det med William och alla de andra svartvita anfallsvapnen?
Nej, det där får väl Sixten lista ut vad det lider .....

Turkiet finns med som ett av "toppfemländer" bland magsjuka, se upp med maten eleganter!
Örebro Kaj Spasmér (Signa Chippen)
2011-01-10 09:20
BBB//Den regelboken finns redan. Utgiven av SF ;)

Men regler har alltid undantag! Gud vad trist det skulle vara med ett humorbefriat forum! Att aldrig få sticka utanför vägen Särskilt när det är stiltje off season...

I Övrigt: Alvbåge börjat blogga dagbok från Turkiet med dag 1 inlagd nu.

"Väl där på Arlanda så mötte han upp oss, våran nya forwards stjärna Andreas Haddad. Han hälsade glatt på oss alla och vi fick även där träffa den sköna Dalapöjken Peter Rosendal igen, ett riktigt kärt återseende.
Nu var truppen intakt och avfärden mot Turkiet kunde inledas."
Örebro Blå Bergen Blues
2011-01-10 09:17
von Matterhorn// Bra om du kan komma med en liten regelbok (att spridas på lämpligt sätt) där du anger vad som är ok resp inte ok för dig att "komma in och läsa"! ;-)
AIK Saywee
2011-01-10 07:59
von Matterhorn, du låter inte som en besservisser, snarare något annat.

Anledningen till, att jag tjötade igång detta med, att jag ytterligare ett år är medlem och försökte skoja till det, var att det var så himla dött på forumet, som jag fortfarande inbillar mig, har det ganska högt till taket.

Jag har en känsla av att X1 inte är aktuell, men det är bara en känsla, jag har inte hört eller läst något på senare tid, om honom som kan ge en fingervisning.

Du behöver inte be om ursäkt för ditt inlägg, det kanske är jag som skall göra, men det var, som skrivet, inget illa ment, vill man inte läsa, så kan man scrolla.

Självklart anger jag X1, när och om han är "körd" för ÖSK´s spelartrupp 2011.
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2011-01-10 03:15
kenya //

Spekulationen var väl snarare att det skulle krävas att antingen Nordin eller Bedoya såldes för att ha råd med Saywees bomb. Men han är anfallare och ej mittfältare(iaf enligt fotbolltransfers:)
Örebro kenya
2011-01-10 01:57
Jag fick för mig att bomben var en innermittfältare som skulle komma om Nordin eller Bedoya lämnade?

Kanske jag missuppfatta eller så fanns det ytterligare en bomb...
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-01-10 01:31
Kan nån vara snäll och förklara skillnaden mellan guld/silver och ordinarie medlemskap? Eller länka litt info. Kollade oskshoppen men hittade inte vad det var för erbjudanden denna säsong.
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2011-01-10 01:29
von matterhorn //

Saywees Bomb är helt avskriven efter Haddad signat, sas det från insidan, iofs kunde man ju kanske räkna ut det med rö*** eftersom dom var tilltänkta till samma position.

Namnet är Saywees att avslöja eller inte.
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-01-10 00:55
Erkan Saglik ska spela med SFC i träningsmatchen mot ÖSK den 5'e feb...

BUUUUUUU!!!!!
Örebro NittonHundraÅtta
2011-01-09 23:59
Om det skulle bli en värvning nu när truppen är i Turkiet, kommer han få åka ner till Turkiet eller vänta tills truppen är tillbaks?
Örebro Storm_90
2011-01-09 22:43
Svartvitt forever//
Haha ja ditt namn här har gjort mig väldigt förvirrad ett x antal ggr;)
von matterhorn
2011-01-09 22:16
Ursäkta om jag låter som en besserwisser men jag kommer inte in här för att se att ni har "skrivit på" för sportklubben.

Nog om det. Saywee, klubben verkar alltså lämna X1? Antar att det är en central anfallare då Sjögren gått ut och sagt att det inte är aktuellt med någon mer efter Haddad. Eller är det någon annan anledning? Kommer du och alla andra som har gått ut med att bomberna var på gång, gå ut med namnen på dessa spelare, det skulle vara intressant. Dock kanske man inte vill veta det med tanke på ångesten som kan komma om det verkligen är en drömspelare.

Förövrigt är jag inte jättenöjd med valet av Haddad. Säkert en kompetent spelare och ska jag vara ärlig så har jag ingen större koll på honom. Men hade förväntat mig en mer etablerad spelare som efterträdare till Kim/Paulinho. Hur som helst så dömer jag inte ut honom redan utan han ska absolut få tid. Finns väl en anledning till att Feyenoord var ute efter honom (även om de inte är lika vassa som de har varit.)
Örebro Svartvitt forever
2011-01-09 22:13
Baskern: "Vill bara klargöra att svartvitt forever på det här forumet och svartvittforever på kubanerna.se INTE är samma person, så ingen missuppfattar nåt."

Tack för klarläggandet, Baskern. Jag var inte medveten om att det fanns två med det namnet; i så fall hade jag hittat något annat.
Örebro ÖSK-Karl AVGÅ SS (SJÖGREN/SKÖLDMARK)
2011-01-09 19:39
Saywee//

Tack, den sista gången han log från sin morfina kropp var när jag återigen påminde honom om att vi kom trea. Vila ifred lär han göra först när vi får vårt Guld.
Örebro ÖSK KRILLE (Ge oss en bomb)
2011-01-09 19:21
Kommer ÖSK att spela någon träningsmatch i Turkiet? Eller ska de bara träna i 3 veckor?
Örebro Sekt. E
2011-01-09 18:50
Jag funderade på den där sportbaren som ska till i isladan. Det känns skoj, inte minst om inredningen går i Örebroanda som det skrivits. Men... den är nog anpassad för hockeyn snarare än fotbollen känns det som, och ganska logiskt eftersom den ligger i hockeyhallen. Väldigt nära bortasupportrarnas ingång på vallen vilket kanske kan vålla problem vid fotbollsmatcher? Hur som, äntligen en vallen-nära pub som givetvis kommer att testas inför matcher. Kungen har funkat bra tycker jag och gör det säkert framöver också. Likaså Virus när det begav sig där det var juste drag innan match när jag var där.
Örebro Kaj Spasmér (Rädda hajen)
2011-01-09 18:41
Vi får väl lov att hålla oss från fylleceller också
AIK Saywee
2011-01-09 16:33
ÖSK-Karl, när sådant händer i ens egna närhet, får man sig alltid en "tankeställare".

Varje dag man vaknar, är en gåva att göra något bra, för sig själv eller sina medmänniskor.

Jag kan bara önska, att denne inbitne ÖSK´are, vilar i frid ...
2011-01-09 14:42
Vill passa på att skriva att en inbiten ÖSK:are avled i alldeles för unga år för ca. 1 vecka sedan. Han hade liksom jag och många andra här väntat på att få uppleva ett ÖSK-Guld, tyvärr fick inte han det.

Men åren går och jag vill ha ett guld snarast.
AIK Saywee
2011-01-09 14:40
Kraków, Orlok//
X1 är en etablerad bombvariant, men klubben verkar ha lämnat tankarna på att tända på denna stubin ...
2011-01-09 14:37
Jag är också klar, men tyvärr skadad.
Örebro Orlok
2011-01-09 14:00
Kraków//

Haddad var vad Farside kallade en S1-spelare med fina meriter men absolut ingen bomb eller raket.

X1, bomben osv spelar inte i Superettan.
Örebro Kraków
2011-01-09 13:57
Vilken "bomb" var Haddad?
Saywees eller Farsides SE?
Örebro baskern
2011-01-09 13:31
Vill bara klargöra att svartvitt forever på det här forumet och svartvittforever på kubanerna.se INTE är samma person, så ingen missuppfattar nåt
Örebro Pintorp
2011-01-09 13:28
När går planet till Turkiet idag?
AIK Saywee
2011-01-09 10:50
baskern, jag håller verkligen med dig, men, med den skillnaden att jag "alltid" tycker att det har varit och är intressant, att gå in och läsa på detta forum :)

Skulle det vara något som inte intresserar mig så scrollar jag bara på lite ...

Forza SVARTVITT!
Örebro Mr. Milton
2011-01-09 10:04
Själv har jag ett try-out kontrakt som rivs efter varje förlust men som likt förbaskat är nytecknat inför nästa match. Har aldrig riktigt förstått hur det funkar men så är det.
Örebro Svartvitt forever
2011-01-09 07:35
Undertecknad tecknade också livstidskontrakt för flera år sedan. Utan hemliga klausuler.
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-01-09 02:58
Underbart att komma hemm och läsa om dessa förlängningar!

Heja SvartVitt!

(Alla som inte är ÖSK är medgångare)
Örebro baskern
2011-01-09 01:48
Tack för att ni gör detta forum så intressant plötsligt, en fröjd att gå in och läsa era intressanta tankegångar.
Annons: