/fotboll/osk/forum/4310.aspx/fotboll/osk/forum/4310.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-02-03 00:47
Haha kan man kalla det nostalgi när det bara är några år sen? Undrar om det var nått erbjudande på Västra Stå på KFF-matchen? Helt proppat.. Får lite kräkreflexer när jag ser PF* i vår dress annars var det mycket trevliga klipp! Larsen, Alvbåge och Haginge á svunnen tid är ju underbara att skåda!
Örebro rirobban
2011-02-03 00:33
Haginge gör fin brytning och gör det snygga solomålet hemma mot Trelleborg 2007. Ca 58 sekunder in på filmen.
Örebro rirobban
2011-02-03 00:30
Haginge gör fint mål mot Kalmar 2004, ca 1.53 in i filmen.
Kasta_spring
2011-02-03 00:12
Hagge är en bra värvning då Wirtanen inte håller tillräckligt hög klass, Haginge är kanske ett litet snäpp sämre än Anttonen men de är ju väldigt olika i sina spelstilar så det är svårt att jämföra.
Om Hagge kommer upp i samma nivå när han spelade hos oss är han faktiskt bättre defensivt enligt mig :)
Örebro Grohl
2011-02-03 00:08
Betalade vi mer än portot till övergångspapperna blir jag dock lite besviken. Hagge ska vi fan ha gratis.
Örebro Grohl
2011-02-03 00:07
Reaktionerna här inne visar ju iaf att vi fans är inte bortskämda iaf :) Men nu är han i sitt rätta element och jag är övertygad om en storstilad comeback
Örebro Dudleys
2011-02-02 23:56
Conjuration: Europa platsen? ;)
Örebro Conjuration
2011-02-02 23:55
JAAAAAAAAAAAAA VAD GLAD JAG BLIR :D :D :D

Jag älskar Hagge, han är underbar! Den här värvningen, åhhhh jag blir varm i hela kroppen!

Välkommen hem Hagge du har varit saknad :)

Äntligen, som jag har längtat :) Minns inte när jag senast var så här glad över något ang. ÖSK haha ;)
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-02-02 23:54
Jag är glad att Hagge är hemma igen men jag hoppas ändå att man även kommer överens med Anttonen.. Med honom och en ny ytter av rang så kanske även spelarna i laget börjar känna lite hopp...
Örebro Dudleys
2011-02-02 23:49
Åh! Detta gillas som fan! Haginge var kung när han spelade i ÖSK, kände en sorts trygghet som jag inte ens kände hemma när han spelade. Hoppas vi får se samma Haginge nu!
Örebro Fang
2011-02-02 23:45
Volyes: Ja det är riktigt trevligt. Jag är helnöjd på alla sätt och vis!

Kul att han kommer tillbaks. Känns som en perfekt värvning om han lyckas hitta gammal god form.
Örebro Kaj Spasmér - Auri sacra fames
2011-02-02 23:39
Där satt den! Haginge hade jag hoppas på hela silly!

Bra ÖSK! Du är förlåten Patrik (för den här gången :) )!
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-02-02 23:38
Volyes
Tack så mycket! Nu tror jag jag vet vad ditt nick står för dessutom, polletten trillade ner ;). Svartvitt är ofta steget före...
Örebro Steiger
2011-02-02 23:35
Välkommen hem, Haginge!

Det är kul att du är tillbaka!
Örebro Volyes
2011-02-02 23:34
Dejmon,
Jag ber om ursäkt. Min intention var att du skulle må bra. Jag hoppas du mår bra nu. Nästa gång lovar jag att skriva A, B och C.

Fang,
Se det vackra i sammanhanget. SvartVitt först ut i Sverige med nyheten :)
Örebro Djäflun
2011-02-02 23:32
Välkommen hem Patrik H Nu väntar vi bara på Patrik A
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-02-02 23:32
Haha smart att jag sitter och f5'ar på officiella och NA när jag VET att SvartVitt alltid ligger steget före!

Välkommen hem Hagge!
Örebro Steiger
2011-02-02 23:30
TIC-TAC//

Jag håller med dig fullständigtom Patrik A. Om någon bidrog till tredjeplatsen så var det han. Fast med tanke på historien så är det väl ingen som vågar räkna bort honom från ÖSK förräns han faktiskt har skrivt på för någon annan klubb ;-)

Nu när Haginge ser ut att ha kritat på så skulle vi faktiskt ha en starkare backlinje nästa år än vad vi hade i år om Patrik A ändrar sig.

Jag håller tummarna..
Örebro Fang
2011-02-02 23:26
Var det Haginge som var den intressanta nyheten eller ska vi vänta på ännu mer? :)
Örebro Dejmon (AVGÅ N*!)
2011-02-02 23:18
edit: löste sig ju rätt snabbt ändå :P
Örebro TIC-TAC
2011-02-02 23:17
Steiger
Håller med ditt inlägg.
De 3 som nämns är inget mot den som jag ser som enda försvagningen i startelvan nämligen Antonen och han nämns ej så snacka om dålig koll hos FD.
Porokara ifjol kan vem som helst ersätta och Astrit ser jag också fler som kan slå igenom. Hadad känns som bra ersättare för Paulinho om man ser på inlägg som kommit.
Örebro Volyes
2011-02-02 23:12
Jag råka skriva ett meddelande igår om att det skulle presenteras en intressant nyhet de närmsta timmarna. Jag hade fel, det händer nu istället. Först i hela Sverige. Håll utkik
Örebro Steiger
2011-02-02 23:06
"tunga spelarförluster som Porokara, Paulinho och Ajdarvic"

Allvarligt.. visst bidrog Paulinho en hel del och var tongivande men Porokara var en skugga av sig forna jag från 2008 och Ajdarevic var en avbytare, talangfull sådan men med fågellungor. Vi låg trea i serien redan innan Astrit kom till ÖSK.

Det börjar faktiskt bli rätt löjligt.

Det finns fler lag som har haft större förluster av tongivande spelare än ÖSK men det nämner inte FD ett ord om. Inte heller att ÖSK är det laget som värvat mest och satsat mest på unga talanger. Det om något borde väl vara en positiv framtidssignal.

Nä, skit i FD och låt Sixten spela ihop laget så kommer det bli succé i år också. Sen kommer det garanterat att fler nyförvärv inom kort.

Forza ÖSK!!

Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2011-02-02 22:36
Jo de skrev om Haddad... och även några andra få utan domedagstema...
2011-02-02 22:33
Eftersom FD av ngn anledning bestämt sig för att profilera Sport som en klubb i upplösningstillstånd (tror knappt de publicerat en artikel som inte haft detta tema, vet inte ens om de skrev ngt om Haddad) så kanske man borde vara väldigt försiktig när man adresseras av dem. Borde man inte lärt sig detta av varandra nu, då ÖSK:are går ut i parti och minut och säger att de blivit felciterade av dem. (I alla fall Nordin och Alme)
Örebro Matta
2011-02-02 22:02
Men oj då, Alvbåge. Vilken gamnacke du blivit. Tycker att du som en av de tongivande spelarna borde sträcka på dig bättre.
2011-02-02 21:37
Fler olyckskorpar... Denna gång är det Alvbåge som faller i en av fotbolldirekts välgillrade fällor
Benny Böckling
2011-02-02 20:27
Hur blir det med Berra??? Vart hamnar han tror ni?
Örebro Aspen (Berra i ÖSK)
2011-02-02 17:57
Windstar//Du har din egna tankebanor, dom är helt främmande för mej.
Noring var på väg till Fulham med 6 mån kvar på kontraktet, varken TFF eller någon annan hade något att invända.
2011-02-02 17:46
Dudleys/ :).. Klart bra val av studietid! En klassisk och mycket funktionell sådan.
Annons: