/fotboll/osk/forum/4265.aspx/fotboll/osk/forum/4265.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-02-15 20:29
Ja.. hoppas inte allt tjabbel här gör så att ngt går åt h-te nu...
Ja.. hoppas inte allt tjabbel här gör så att ngt går åt h-te nu...
Örebro widemarsh
Trodde faktiskt NA skulle vakna tidigare.

Rojas Veritas Palí// Det jag tyckte var roligt var att det fick mig att tänka på Carlos Valderrama , se länktips :)
AIK Saywee
2011-02-15 20:25
rirobban 20:11, då är vi iallafall två som "läst liknande" ...
Örebro rirobban
2011-02-15 20:25
Hea//
Den enda som egentligen vet är nog Sjögren? Men inte ens han vet vad "spelaren som inte får nämnas vid namn" beslutar sig för att göra.
Örebro widemarsh
2011-02-15 20:22
Man måste ju ändå säga att det här snacket livat upp forumet rätt rejält. Nu är det bara att vänta och hoppas att förhandlingarna går som dom ska, så får vi ett nyförvärv inom ett par dagar.
Örebro Hea
2011-02-15 20:21
Fortsätt spekulera ni alla, dom som vet vad dom snackar om vet det!
Örebro Karlssson
2011-02-15 20:18
Måste bara mitt i allt Silly-season snack berömma detta forum. Det finns många kloka människor här som gör det väldigt roligt och intressant att läsa och diskutera. Fortsätt så, det gör i alla fall min fritid roligare!
2011-02-15 20:18
Jag gillar arrangerade bäst!
Örebro rirobban
2011-02-15 20:17
engagerade blir det ja :)
Örebro Rojas Veritas Palí
2011-02-15 20:13
Rirobban // Arrangerande eller engagerade ? :)
Örebro Rojas Veritas Palí
2011-02-15 20:12
Vad var det som var så roligt med det namnet ?
Örebro rirobban
2011-02-15 20:11
Jag vet inte någon som lovat nyförvärv idag!
Det enda vi egentligen skrivit är att det kom en spelare till Örebro idag. Att förhandlingar med denna förts under dagen och att det i "bästa fall" och "förhoppningsvis" skulle bli klart idag. Man vet ju aldrig hur fort förhandlingar går. Som alla ser verkar det dock inte bli klart idag, men kanske blir det imorgon, kanske i övermorgon. Det ger oss ju ytterligare ett par spännande dagar med högt antal inlägg i forumet. Kul att folk är arrangerade!
AIK Saywee
2011-02-15 20:10
Förlåt men jag vill att ni håller ett öga uppe till höger för att se om ni har något/några oläst(a)

Scrolla bara förbi inlägg som är tjatiga, tråkiga eller meningslösa ... det brukar jag göra, skit-enkelt ......
Örebro Marta (hane) (Bevara Berra ÖSK:isk)
2011-02-15 20:09
TT/ Ljuva minne! Många meningar i den krönikan som etsat sig fast!
Örebro Karlssson
2011-02-15 20:07
Hur många kvalomgångar måste vi spela för att nå gruppspelet i Europa League?
AIK Saywee
2011-02-15 20:06
Hea, jag tar inte åt mig, jag vill bara vara riktigt tydlig, för jag märker att ett flertal inte läser eller vill förstå det jag skriver ....
Örebro Hea
2011-02-15 20:02
Saywee du behöver inte alltid ta åt dig. Kanske inte ordagrant lovat men istort sett. Jo kul och läsa men blir en jävla massa tjat om pm hit och dit bara.
AIK Saywee
2011-02-15 19:59
Hea, jag vill bara repetera, att jag iallafall inte skrivit något om, att någon skall skriva på idag och jag kan faktiskt inte se att någon annan har gjort det heller, börja läs kring "niosnåret" i morse, för jag kanske har läst alldeles för snabbt och missat vem som lovat en namnteckning idag.

Men om du tycker det är kul läsning här inne så är det väl OK?
Örebro Trivseltorsten
2011-02-15 19:58
Vill gärna se många referat i stil med denna på länken den här säsongen!
Örebro svartvitthjärta
2011-02-15 19:56
Snälla någon!! Ge mig ett PM vem som är på ingång! Annars går jag mot en sömnlös natt..
My lips are sealed!
2011-02-15 19:56
Många här har fått veta ngt i förtroende från annan medlem. Detta är ett förtroende man inte vill missbruka. Ingen har, vad jag vet har läst, skrivit att man VET att ngt ska bli klart idag. Bara att det är en känsla o.s.v. Sedan kommer det in en massa nick som ingen vet ngt om och vill bli PM:ad. Blir ju jättefel mot den som lämnat infon då. Eller?
Örebro Hea
2011-02-15 19:49
Det är så kul och se alla här inne som tror att dom vet en massa om vilka värvningar som ska göras. Det är bara en massa folk som sitter och tror att dom vet en massa. Att det var nån som skulle skriva på idag var det massor av folk som visste imorse men nu så sägs det efter att det inte annonserats om någon presskonferens att vi ska vänta och se. Detta gäller inte alla men en hel del. Kan man inte vara uppriktig och säga det man vet och säga vad man hoppas och tror? Pozniak är nog den med mest vetskap här så lyssna på han!
2011-02-15 19:45
Är maski Hallonen nya Kuurt von traat?
Örebro Maski Hallonen
2011-02-15 19:41
Skönt att ni som vet håller käften och visar lite lojalitet mot klubben. Det kommer fram tids nog vem det är.
AIK Saywee
2011-02-15 19:41
zxcv, det var Matta som visste något vid frukosttid i förmiddags, jag VET i alla fall inget, kan bara gissa, hoppas och tro på en framtid (om det jag hört och läst offside).

Denna gång kan ingen skylla på mig om det inte blev nå´t, för jag vet inte vad som händer i framtiden och troligtvis ingen annan heller?
Örebro zxcv
2011-02-15 19:36
Lägg korten på borden alla ni som vet/hört något.
En aning kan man ju ha efter att läst ledtrådarna, men ändå

Om det fortfarande var kritiskt att ingen info kommer ut, har jag svårt att tro att någon annan än den innersta cirkeln fått reda på något= dessa spekulationer skulle inte ha uppstått.
AIK Saywee
2011-02-15 19:32
Jag har tydligen blivit nic-kapad, har ingen aning om vem som är Saywee2, ärligt och sant, detta kan nog redax reda ut, eller SF´s huvudredax.

Har precis anlänt till WC och bara läst det allra senaste, skall ta mig en funderare och vill försäkra er att jag aldrig under min livslängd kommer att byta nic, gjorde det förra århundradet, (tror jag), eftersom jag inledningsvis hette "Aurum" vilket alla kemister känner till.

Men å andra sidan får man kanske ta vilket nic som helst, men jag vill inte förväxlas med vad den (nya) Saywee2 skriver, för då kan det kanske bli fel.

Detta med registreringsbokstäver på bilar ni vet, där är vissa trebokstavsord "förbjudna" ... jaja, får kolla upp lite kring dessa eventuella nicregler.

Endera är det någon som vill gå i mina fotspår och håller med mig i det mesta, eller så kan det vara någon som inte gillar vad jag skriver, utan vill ironisera och mobba lite.

GOK!
Örebro ÖSK KRILLE (Ge oss en bomb)
2011-02-15 19:29
Det riskerar att bli långdraget alltså?
Örebro Grixx
2011-02-15 19:26
K_s// Däremot gör alla sportredaktioner det :-)...och det kan finnas en jäkla massa anledningar till att klubb/spelare/agent inte vill att begynnande affärer ska skyltas i förtid.
Annons: