/fotboll/osk/forum/4246.aspx/fotboll/osk/forum/4246.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Thomaz76
2011-02-18 13:39
Paulinho Häcken
Årsinkomst 2 296 330

Sen lämnar han Häcken för att han är missnöjd med sin lön läste vi..
Ajdarevic hade han 30 000 i månaden?

Hur ska ÖSK ha det, ha en spelare i topp i löneligan eller slumpa bort de som kräver lite mer?
Örebro Grohl
2011-02-18 13:39
Soft stämning här inne nu faktiskt. Allt bottnar väl egentligen i att Paulinho vore en supervärvning och att ingen vill att den ska gå i stöpet
Örebro 'den oumbärlige
2011-02-18 13:38
Hade faktiskt noll koll på detta rykte för än igår. Att inte spelarens agent svarade på mina mess igår kan ju betyda att det är på gång OCH:
*Att han inte har någon intention av att prata med någon om det, dvs. ÖSK är deras främsta spår?
Örebro ÖSK-Janne
2011-02-18 13:35
Saywee / OK, gott så! Rätt eller fel att släppa ryktet om Paulinho, nu tycker jag vi alla håller tummarna för att det blir av!
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2011-02-18 13:33
oumbärlige // Expressen var före NA.

Uppgifterna om Paulinho var delvis uppe på det stängda forumet innan det kom ut här. Därav flertalet av de larviga namn som postades igår. Dock vidhåller jag att mitt rykte är sant! :)
Örebro Elgordo
2011-02-18 13:31
Värva Paulinho nu och det blir GULD! TRO MIG :)
AIK Saywee
2011-02-18 13:30
ÖSK-Janne, jag kan föräkra dig att det inte är någon efterhandskonstruktion.
Tänkte skriva detta redan igår, men jag trodde att flera förstod mitt Messi-inlägg, men jag förstår att det misstolkades, ber om ursäkt för detta, om någon sårats.

Detta med att min avsikt var att försöka avleda uppmärksamheten kommunicerade jag direkt till flera andra bakom kullisserna, dvs pm och telesamtal.
Örebro 'den oumbärlige
2011-02-18 13:29
Förresten, vilka först ute av media? Expressen eller lokaltidningen?
Örebro Henry Fiat
2011-02-18 13:27
Visst så ska man väl inte svika någon som har lämnat uppgifter i förtroende!!
Men om inget ska komma ut innan något är klart så kunde ju vi lägga ner allt snack om löjliga rykten samt ta bort listan över silly season rykten här på svartvitts sida! Om vissa uppgifter skulle vara så hemliga kan man ju fundera på hur så pass många utanför Ösk:s krets som vet om dessa. Det är ju klart att ledningen inte vill gå ut med något innan det är klart men om de är intresserade av någon brukar ju de svara om det stämmer eller inte om de får frågan. Uppgifter kommer alltid att läcka ut och det är ju lite det som silly season handlar om, eller?

Örebro ÖSK-Janne
2011-02-18 13:21
Vad duktigt av dig Saywee! Nu fick du sagt att du har insideinformation. Det var väl roligt för dig. Men låter det inte lite efterhandskonstruktion ;-)
Örebro Rallyfinnen
2011-02-18 13:19
Saywee//

Jag visste att Paulinho var aktuell men inte till vilken grad , därav mitt inlägg till Manny av precis samma anledning.

Inget bör komma ut innan något är klart tycker jag.
AIK Saywee
2011-02-18 13:09
Jag kände till att Paulinho besökte ÖSK på ett ganska tidigt stadium, den kommunikationen fick jag bakom kulisserna.

När sedan Manny i går förmiddag tydligt skriver namnet här på detta forum förstår jag inte vad han har för syfte med detta? Jag vet att det han skriver är helt riktigt, men anser att det är mycket onödigt.

I ett inlägg strax därefter skriver jag något om Messi, i syfte att försöka minska uppmärksamheten genom att förlöjliga inlägget och få eventuella läsares fokus åt annat håll. Detta är ingen efterkonstruktion, utan det var mitt ärliga syfte.

Så nu vet ni det.
Örebro ÖSK KRILLE (Ge oss en bomb)
2011-02-18 13:06
Nu dog forumet.
Häcken Poysson
2011-02-18 12:46
Lite Paulinho för er som inte har sett...notera dock att videon lades ut 2009 och att han bjöd på en hel del läckerbitar 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=z71uDhMO_-U

Här får ni även se en av hans sjuka frisparkar, skulle nästan våga säga att han slår de bästa i allsvenskan...

http://www.youtube.com/watch?v=qvN72IDyGgY
Malmö FF Chicko (Sikki Sakka)
2011-02-18 12:44
Tja, det har lovats etablerade namn så... :)
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2011-02-18 12:37
Godzilla //

Jag håller delvis med om det du säger, att ett namn som Paulinho antagligen är såpass välkänd att en senasationell nyhet här på SF varken gör från eller till.

MEN!!!

Jag sitter inte i ÖSK's ledning och sysslar med förhandlingar och således är det ganska irrelevant vad jag anser.
Anser ÖSK, som är källan, att detta är något som inte i dagsläget lämpar sig för offentligheten så tycker jag man ska respektera det, speciellt om man får inside info i förtroende.
Örebro Rojas Veritas Palí
2011-02-18 12:18
Fan vad fint om Paulinho kommer till oss ! Och som back up kushtrim kosovo
Örebro Rasberg
2011-02-18 12:10
Paulinho är nog min våta dröm på vänsteryttern. En kille som kan utmana, har ett bra skott och är målfarlig. Allsvenskans bästa(?) frisparksskytt dessutom.

JA TACK!
Örebro Storm_90
2011-02-18 12:08
W// haha jag skiter fullständigt i vad du tycker om mig. Tycker bara du är patetisk när du hävdar att jag stödjer supporterfighter för det har jag inte skrivit en enda gång. Och att jag bara dyker upp när det blir heta diskussioner är en otrolig osanning( även om jag skriver mera då).
Tycker du ska ta och lugna när dig för jag har sett masviss med gånger att du exploderar här på forumet både mot mig och andra som inte delar din åsikt moget...
Örebro Henry Fiat
2011-02-18 12:04
Är inte Paulinho väldigt vass på fasta situationer? Jag har fått för mig det iaf. Det är ju något jag tycker vi saknar lite...visst Nordin och Wowoah är ju hyfsade men att ha många alternativ på fasta är ju ingen nackdel
Örebro ÖSK KRILLE (Ge oss en bomb)
2011-02-18 11:55
Rapport från sjukstugan.
Örebro Robben 82
2011-02-18 11:45
Nu är det tre spelare som det surras om, vem ska man hoppas mest på? är fotfarande väldigt nyfiken på Valdet Rama,är inte Palle väldigt skadebenägen? Och Kushtrim som jag tror är den största chansningen men också den billigaste.

vad tycker ni?
Örebro N:o 6-10
2011-02-18 11:33
Ang. rykten på nätet
Det är väl självklart att skribenter på detta forum får kalla fötter om ett tänkt nyförvärvs namn avslöjas, det kan ju faktiskt vara så att man fått en information i förtroende, ett förtroende som i och med avslöjandet, förmodligen har förbrukat även om man är oskyldig till avslöjandet. Din källa kan ju aldrig lita på dig mer han vet ju inte vem du pratat med
Örebro Henry Fiat
2011-02-18 11:33
Godzilla/

Jo jag håller med att han är en bra spelare. Men Han kan ju ändå haft en tro om att han skulle kunna gå till en mycket större liga än allsvenskan p.g.a att han var bra förra säsongen. När detta inte blev av så kan han ju ha tänkt om och då helt enkelt välja ett lag i allsvenskan som har europaspel på schemat
Örebro Godzilla Hårddisksson
2011-02-18 11:21
henry fiat: fast med tanke på hur bra han var i fjol borde han ju ha rätt höga tankar om sig själv :) Man kan ju iofs hoppas att EL borde locka men jag tror nog att det kan bli rätt tuffa förhandlingar.
Örebro Sekt. E
2011-02-18 11:20
oroT// Håller helt med. Har man fått höra något i förtroende så röjer man inte det. Spekulationer däremot har jag glädje av när jag läser här.
Örebro Godzilla Hårddisksson
2011-02-18 11:19
oroT:visserligen men jag är tämligen övertygad om att det hela inte påverkar förhandlingarna nämnvärt. Det är en välkänd spelare vi snackar om som konkurrenterna förmodligen har koll på. Allt annat vore tjänstefel. Killen har dessutom en agent vars enda uppgift är att spela ut olika klubbar mot varandra så den här "läckan" vi haft här borde man kanske inte fördöma i så kraftiga ordalag som vissa här gjort. Det känns konstant som att olika standarder gäller för olika skribenter vilket är ganska irriterande.
Örebro jocke.
2011-02-18 11:17
oroT//
Vilket rykte är det du syftar på? Självklart måste även NA (om dom nu läser här) vara lite restriktiva med vad de publicerar efter att ha läst här inne att ex. "Messi är på g", men det är ju faktiskt inte upp till dom som skriver här att ge tillförlitliga uppgifter till medierna.
Örebro bison
2011-02-18 11:16
Henry Fiat// Europaspel med ÖSK kan ju locka en spelare som vill ut i Europa.
Är ju ett bättre skyltfönster än att tjonga boll på Hisingen.
Örebro Henry Fiat
2011-02-18 11:13
Jag kan förstå varför vissa inte vill gå ut med uppgifter om eventuella nyförvärv då de kanske inte är kända på den svenska marknaden men om en spelare är det som t.ex Paulinho så tror jag personligen att det gör varken till eller ifrån om det kommer ut uppgifter om Ösk:s intresse. Spelare som alla i Sverige vet om och som till o med kan vara kontraktslösa har nog de svenska lagen koll på och jag tror inte lagen i sverige har ekonomi att värva spelare bara för att sabba för andra lag så de inte kan värva dom.

Angående hur mycket lön Paulinho skule tänkas vilja ha så behöver det inte vara en jättestor summa. Han kan ju ha haft för höga tankar om sig själv o ville komma till någon större klubb i europa men då det verkar ha skitit sig så borde ju då han kunna gå ner i sina lönekrav. Alternativet är ju att inte få någon lön alls...
Annons: