/fotboll/osk/forum/4213.aspx/fotboll/osk/forum/4213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro M.O.S
2011-02-23 20:46
Länge sedan jag skrev här..brukar däremot läsa dagligen.
Måste säga att jag tycker det är så tröttsamt när folk skickar elakheter mot varann för "osanna" rykten osv. Alla har väl ÖSKs bästa för ögonen, annars är man ingen supporter och hänger väl inte här??
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2011-02-23 20:44
Det läcker ju iofs både från ÖSK och från Spelarinvest.

Men men, löjlig diskussion här nu.
Örebro ÖSK Fans
2011-02-23 20:43
pozniak pm
Örebro Dudleys
2011-02-23 20:42
Jag måste hålla med Pozniak lite här, Saywee har många gånger droppat bomber om herr X hit och dit. Som sedan inte inträffats, om någon beskrivning av 30+ blond sagt kan nog ingen kolla upp nu. MEN det säger inte att det inte fördes diskussioner med spelaren Saywee syfta på? Det kanske gick åt helvete?

Synd att Pozniak/Saywee blir så ifrågasatta när dom bara försöker elda på lite här i forumet med information dom vet, även om det inte stämmer. Så kanske det är just det dom vet.

Och hur stort tror ni ÖSK är? Det sitter inte 100 personer på kanslit. inte ens 30. Självklart vet dom vem Pozniak är. Han hade inte jobbat kvar där om det vore ett problem.

Jag tycker det är synd att så många fallit bort från forumet, pga av att dom blivit ifrågasatta. Både av dom som ifrågasatt samt dom som lämnar. Självklart kommer man bli ifrågasatt om man droppar info på ett forum utan att tillkänna ge vem man är eller vart man fått informationen ifrån.

Jag hade tänkt droppa lite mindre rolig information om stämningen i truppen och hur ledarnas relationer till spelarna ser ut. Men blir det så här varje gång har man ju inte ens lust att läsa här.

Örebro Pozniak
2011-02-23 20:37
Örebro Tvetov Nato
2011-02-23 20:36
Kul med en artikel med Midas. Minns också bortamatchen mot KFF när han gjorde mål. Stolpe-Stolpe-In, rusar över hela planen till oss Örebroare på borta stå, cirka femtio stycken. Just där och då kändes det som SM-guld. Han är saknad!

Jag tror däremot att han stavade sitt efternamn med ett S. Vilket i och för sig är oviktigt i sammanhanget, men ändå :)

Örebro Tvetov Nato
2011-02-23 20:30
Seriöst, det är fler intriger här än i sunset beach, melrose place och nya tider tillsammans. Vem fan bryr sig om fotboll när man kan hänga här och kasta skit på varandra liksom...

ÖSK MOT SM-GULD 2011
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-02-23 20:29
Eftersom Saywee är enkille där info som lämnas stannar, så vet han nog mer än många andra. Men detta är väl ingen "vem-som-vet-mest-tävling? Eller? Vi vill väl bara lagets bästa utan förbehåll och det intressanta är väl hur vi kan leverea just detta... lagets bästa?

Varför var du f.ö. tvungen att skriva ner Saywee? Kändes otroligt onödigt.
AIK Saywee
2011-02-23 20:26
Jag gillar inte smutskastning eller lögner, loggar ur ett tag ......
Örebro widemarsh
2011-02-23 20:24
Pozniak// Har du betalt av ÖSK för att sitta på det här forumet och berätta om vilka spelare som klubben försöker värva? Soft jobb. Jag tycker det har varit roligt med dina inlägg som satt ordentlig fart på forumet senaste tiden.

Sen tror jag att Saywee visst vet en del.
AIK Saywee
2011-02-23 20:23
Pozniak, jag trodde vi var överens via våra PM, men nu sjunker mitt förtroende för dig faktiskt, i ärlighetens namn, i ditt första stycke.

Jag har väl inte skrivit att jag vet något i detta senaste ärende, jag bara tror och hoppas, som så många andra och väntar på att officiella skall tillkännage vad som kan tänkas vara sant..

Du får nog kolla upp ditt minne, eller försöka hitta var jag skrev "spelaren var blond 30+ osv" --- för det har jag faktiskt aldrig skrivit!
Örebro Marquis de Sade
2011-02-23 20:17
Har du läst inlägget, Grohl? Aspen tar ju Saywee som exempel på att man kan veta saker, men ändå hålla käft om det. Det är ju en hyllning.

Ibland tar det sig former som skulle få en syjunta gröna av avund, på detta forum.
Örebro Pozniak
2011-02-23 20:16
Örebro Grohl
2011-02-23 19:58
// Aspen och Marquis de Sade

Jag skulle i princip säga tvärt om, alla är väl medvetna om att ÖSK har full koll på detta forum. Hade "läckan" som du valt att kalla honom varit ett problem för laget så hade information slutat läcka ut. punkt. ÖSK är ingen gigantisk förening och det kan omöjligt vara ett problem för folk på kansliet att lista ut vem Pozniak är.

Jag skulle säga att mängden information han ger ut är mycket väl genomtänkt och skadar inte laget. Han avslöjar ju egentligen ingenting, oftast varken bekräftar eller förnekar han inte heller. Det han gör är ju att få fart på diskussionerna. Visa gärna ett inlägg där han uppenbart förstör för ÖSK?

Eller också är det bara för att hans nick är en gammal favorit ;)
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-02-23 19:51
Och jag tycker det vore bra om det gjordes en intervju med ÖSK kring vad de tycker istället för att vi ska sitta och gissa. Vore jätteintressant att höra vilken typ av info som man tycker skadar och vad som faktiskt kan vara ok att skvallra om. Det roliga med silly är väl ändå skvallret... eller hur. Sedan vill man ju inte att något ska förstöras. Men om allt går som det verkar, så har ju trots allt inget förstörts... Fast vad vet jag, någon siffra här och där kanske har påverkats

Sammataget!
Jag ställer mig bakom Saywees förslag om att detta vore ett intressant inslag att göra...

EDIT: Tagit bort en herrans massa extrabokstäver som hamnade mitt i diverse ord p.g.a. feta fingrar.
Örebro Marquis de Sade
2011-02-23 19:47
Aspen 18.59: Instämmer i varje ord. Mycket bra formulerat.
Örebro Steiger
2011-02-23 19:43
ÖSK-Karl//

Välkommen tillbaka! :-)

Det var länge sedan man såg dina inlägg. Jag har saknat dem.

Nu när det var ett par timmar sedan den värsta euforin lade sig så börjar man fundera. Är Rama egentligen bättre än Kushi? Kushi har vi sett prestera men inte Rama..Fler här inne har ju varit inne på samma linje, så frågan är befogad,,

Jag undrar också varifrån pengarna kommer ifrån..?

Jag hoppas att alla frågetecken rättas ut av officiella hemsidan snart..
Örebro ÖSK-Karl (Aldrig guld med SS)
2011-02-23 19:35
Saywee//

Håller med, det är bara att avvakta och hoppas. Men fortfarande kan jag inte fatta var alla pengar kommer ifrån. ÖSK har ju ingen Fahlander direkt. Iofs många täta fantaster, men ändå?
Örebro ÖSK KRILLE (Go for gold)
2011-02-23 19:06
Krontorps//

Det har du rätt i :). Det tänkte jag inte på.
Örebro Krontorps
2011-02-23 19:04
/ÖSK KRILLE
hehe det var ju exakt likadant som Kushtrims mål i Finland :)
AIK Saywee
2011-02-23 19:03
Det är väldigt rörigt just nu om vad som är si eller så ...

Jag avvaktar officiella, där blir det klara besked!
Örebro ÖSK KRILLE (Go for gold)
2011-02-23 19:01
Måste säga att Valdet Rama gör rätt snygga mål :).
Örebro .-*Mackan*-.
2011-02-23 19:01
Kanske gammal skåpmat men Lauls preliminiära allsvenska tips:
4. IF Elfsborg.
3. Malmö FF.
2. Örebro SK.
1. Helsingborgs IF.
Örebro Aspen - välkommen Anttonen
2011-02-23 18:59
Jag beundrar Saywee och hans sätt att skriva om bomber.
Det som pågått ett par dagar, där någon ”inom ÖSK” ringer och snackar med en skribent här på s/v som direkt kastar sig på tangentbordet eller mobilen, tycker jag är illojalt. Mot ÖSK, Sjögren, intressenter som skjuter till kapital för att förverkliga högklassig fotboll i Örebro och andra medlemmar.
Läckan tycker jag bör avlägsnas från sin position, skribenten bör fundera vad han håller på med, varför och skämmas.
Sedan kan man tycka att ÖSK är dåliga media mässigt och skicka ut information på sin webbsida. Men i detta fall har jag förståelse att man vill ligga lågt till allt är klart.
AIK Saywee
2011-02-23 18:59
Tvetov Nato, jag uppfatattade oxå att det rörde sig om Kusthrim, men ..

... vi VET ingenting idag ... etc etc

Fast jag tror och hoppas!
Örebro ÖSK Fans
2011-02-23 18:56
kolla längre ner där han skriver att valdets agent gjort sig omöjlig
Örebro Tvetov Nato
2011-02-23 18:47
ÖSK Fans, håller det på att skita sig med Valdet Rama? Pozniaks utdrag var väl från Kushtrims Facebook eller missförstod jag något nu?
AIK Saywee
2011-02-23 18:02
Det är detta jag menar med att gå ut med info för tidigt, det händer så oerhört mycket i dagens snabba kommunikationssamhälle, de sista sekunderna ...

Jag avvaktar och väntar på officiella!

Men hoppas, å vad jag hoppas, men vet inte något i nuläget .....
Örebro TommyS
2011-02-23 18:00
Pozniak, gotcha, tack. Likväl visade det sig ju vara fel (förhoppningsvis) att glömma båda. Hursomhelst, vi hoppas alla på samma sak, vi håller tummarna, tar inte ut något i förskott och litar på att Sjögren & co ror detta i land.
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2011-02-23 17:54
BBB // Jag skapade en!

ÖSKare i Sthlm joina gruppen på Facebook, kan va kul att ordna pubkvällar när Sportklubben spelar etc etc.

På facebook sök: " ÖSKare i Stockholm "
Annons: