/fotboll/osk/forum/4210.aspx/fotboll/osk/forum/4210.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Berhn Arenaa
2011-02-24 19:53
Av det jag har sett så är Ibrahim inte en spelare för ett Allsvenskt lag,, tkr han har många år kvar. Han har tekniken för 1-1 off,, men det är inte allt fotbollen handlar om... Yasin däremot har fått chansen och visat OSS att han är en duktig spelare och håller klass, och kan konkurera ut astwald... William har inte gjort en full träning enligt rapporterna,, Simon är fortfarande skadad, snabbheeten är det enda han lever på... kalle är lite för ung, men riktigt bra! Robin har fått chansen men aldrig tagit till vara på den! Nya ansikten behövs och då tror jag det kommer bli riktigt bra!
Örebro ÖSK KRILLE (Go for gold)
2011-02-24 19:45
Saywee//

Samma här! :)

"Wir wünschen unserer Nummer 22 alles Gute in Schweden!"

AIK Saywee
2011-02-24 19:38
Krille jag läser nästan alla dina länkar och vill avsluta detta "missförstånd" med ...

"Wir wünschen unserer Nummer 22 alles Gute in Schweden!"

AIK Saywee
2011-02-24 19:34
Senare i kväll hoppas och tror jag på en rapport från Spelarinvests möte ...

OBS vill inte byta "diskussionsämne" utan återgår gärna och förklarar mig, men jag försöker ändå hitta den svartvita tråden i framtiden ...
2011-02-24 19:34
Saywee//

Det gör ingenting :). Det va bara jag som misstolka de bara :). Här kommer en länk från Hannover 96 Officiella Hemsida. Om Valdet Rama till ÖSK ;).
Örebro cellblock
2011-02-24 19:28
Förstår inte varför folk har problem med länkar? Kör ni med Windows 95 eller? Ne men allvarligt, uppgradera era webbläsare vetja ;) Firefox 4 Beta är riktigt bra.
AIK Saywee
2011-02-24 19:23
Snälla KRILLE, fortsätt precis som du alltid har gjort, du är en av få, som verkligen håller en jämn nivå!

Jag beundrar dig för detta och hoppas att du förutom forum 24, även kan förgylla svartvitts forum!

Skall försöka sluta med mina "otydliga skämt" det blir ibland fel och jag måste ägna en massa onödig tid till att försvara dessa.

Måste nog bli lite tydligare och lite mer "rumsren".
Örebro Grohl
2011-02-24 19:21
Folk här inne borde tillbringa mer tid på Flashback ;) <-- OBS!

Har man skrivit på det forumet ett tag så finns det ingenting man tar illa upp över
2011-02-24 19:16
Saywee//

Ok jag missförstog dig :). Sorry. Då fortsätter jag att länka förutsatt att det är intressant för er andra här på forumet förstås :).
AIK Saywee
2011-02-24 19:11
Krille, nu blev det kanske missförstånd, jag tycker helt enkelt att du är en av de bästa och snabbaste på att länka intressanta nyheter. Det gäller även andra som länkar, det är något jag verkligen gillar.

Jag känner att det är fler än mig, som tar illa upp, när någon annan skriver bakom tangenterna, detta missförstånd hade aldrig inträffat IRL.

ÖSK-KRILLE (Go for gold), jag tror mig inte komma på något av dina inlägg som jag har hakat upp mig på.

Försökte bara vara lite rolig, men förlåt om det blev fel, jag gillar dina inlägg och dina länkar!
Örebro Fatcit (feta-citat)
2011-02-24 19:06
ÖSK Krille// fortsätt länka! Love it!!!
2011-02-24 19:03
Om ni tycker det är jobbigt att jag länkar så mycket får ni säga till.

Anledningen till mitt länkande är att jag tycker att det jag länkar kan vara intressent läsning för er andra här på svartvitts forum.
AIK Saywee
2011-02-24 18:58
Länk-KRILLE, ja det var ju just typiskt att det var "länkarnas konung",
men det visar bara, att teknik kan strula till verkligheten för en del människor ...

... och att ingenting är klart ,förrän det är helt klart, 100% alltså.
2011-02-24 18:43
Saywee//
Det var jag som la ut länken med den försenade faxet och den uteblivna övergången :).
AIK Saywee
2011-02-24 18:39
Krontorps, har brasilianarna lika tröga faxar, som försenade en övergång med, var det tre minuter (?), vem skrev om det häromdagen? Det var ett spelarköp som gick om intet, vill jag minnas. Jaja då bör de byta till djungeltrumma;)

Men eftersom det är varmt i Brasilien för tillfället, är det väl ingen idé att stressa för mycket, det blir man bara svettig av :) Dessutom finns det mycket annat som är spännande i Brasilien, förutom fotboll ...

Jag inväntar officiella´s klara och tydliga info, det är det enda jag kan lita på!

COPACABANA
Örebro ÖSK Fans
2011-02-24 18:19
saywee pm
AIK Saywee
2011-02-24 18:16
von matterhorn, du kanske skulle kunna tänka dig att starta en LA Ansiktsgrupp?

Jag har en nära vän som bor där nu.

Vi finns överallt :)
Örebro Salt&Peppar
2011-02-24 18:05
Kolla forumtoppen svartvitt har 260 inlägg mot runt 30-40 inlägg i lag som gbg, helsb, elfsb.....
von matterhorn
2011-02-24 17:54
Vilken fart det har varit på detta forum den senaste tiden. Bor i Los Angeles och får scrolla tillbaka 7-8 sidor varje morron när jag vaknar för att hinna läsa ikapp, aldrig varit med om det förut. Kollar alltid svartvitt innan jag går och lägger mig runt 00.00 här, alltså 09.00 hemma och då är kanske det har ramlat in 3-4 stycken inlägg sen jag kollade sist, när jag sen går upp vid den här tiden, nio timmar senare, så är det bara att titta igenom alla inlägg. Riktigt roligt att intresset är så högt i den vackraste klubben av alla.

Underbart att vakna upp till dessa nyheter om Rama, nu väntar vi bara på Paulinho och att jag ska få komma hem från skolan för att knäppa en öl och fira.

Förövrigt tycker jag lite synd att inte Kushi kommer, en spelare som gjorde ett bra provspel och verkar brinna för att spela för klubben. Dock tror jag Paulinho och Rama är två spelare som kommer hålla en högre högsta nivå än honom.
Örebro S E
2011-02-24 17:47
Jag sticker ut hakan och säger att vi vinner Folksam cup i år! :)
Örebro Krontorps
2011-02-24 17:37
Jag tror Pålle är på ingång , som öreskå-66 och eyravallen-bloggen säger så är det nog bara brasilianskt papperströghet som gör att han inte är presenterad av ÖSK ännu
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Täpp till hörnen på BEHRN ARENA)
2011-02-24 17:33
Min elva ...

Alvbåge - Vovven - Hagge - Almebäck - Anttonen - Gerzic - Berger - Bedoya -

Sedan vet jag inte om de 3 sista... Antingen Pålle - Rama - Astvald
eller.... Rama - Haddad - Astvald
Pålle - Haddad - Rama

Bäst ser nog ut att vara den helt nyinköpta anfallstrion, men jag tycker att det vore synd att bänka en spelare med Astvalds talang...
2011-02-24 17:32
Angående Ibrahim, Yasin VS Rama, Paulinho så tycker jag att det är bra för laget. Konkurrens gynnar de yngre. De får kämpa mer på träningarna och De kommer ta yttligare några steg i sin utveckling. Det gynnar både laget och spelarna själva. Sedan visste nog både Ibrahim och Yasin att ÖSK skulle värva klasspelare på ytterpositionerna. Även Astvald får känna flåset i nacken av konkurrens.
Örebro ÖSK Fans
2011-02-24 17:28
Pozniak tror du dom kan lösa paulinho. Ösk och paulinho är ju trots allt överens
Örebro Ragge-
2011-02-24 17:24
Kul med Rama, men varför ingen Pålle än? Andra klubbar lagt sig i?
Örebro IvanÖSK
2011-02-24 17:23
Steiger// Ser man till anfallarna. Så har vi William Atashkadeh, Simon Leonidsson ,Marcus Astvald, Robin Staaf (skadad) Kalle Holmberg, Andreas Haddad, Valdet Rama och Paulinho/Kushi. Yasin och Ibrahim blir utfyllnadsobjekt trots de har säkerligen en hel del potential i sig.

Men jag är av åsikten av att man bör låta unga talanger spela så mycket. Det är ändå de som blir "dyra" i längden. Speltid+träning kan göra dem till riktigt bra försäljningsobjekt. Svenska cupen och stora ledningsmål kan ge dem speltid. Men jag ser Sixten som en tränare som gärna håller fast samma startelva tills spelarna stupar. Därav mina oroligheter.
AIK Saywee
2011-02-24 17:21
Öreskå-66, om det skiter sig med Pålle2 är jag i nuläget lite tveksam till att Kushi finns i bakgrunden ... av det jag läst här på svartvitt.
AIK Saywee
2011-02-24 17:17
Liten rubrik i dagens pappersGTsportbilaga.

"Jag har aldrig varit med i ett Häcken som varit så bra"
Tom Söderberg

Vet att det är försäsong, men ändå ...

Häcken är för mig, Saywee alltså, ett härligt ,icke myglande göteborgslag (Hisingen?), med en mycket gemytlig arena och härliga fans, god ekonomi och en framtid för många ungdomar i Göteborg.

Tips till alla som inte satsat färdig i årets gissningar, Häcken kan man sällan räkna bort ... lagandan, kamratskapen, en mycket bra tränare mm mm, kan man inte noncha bort ...

Se upp för Häcken!

Örebro S E
2011-02-24 17:16
IvanÖSK// Om ÖSK sticker i väg målmässigt i matcherna så är det nog större möjlighet för avbytarna att få speltid. Vid 1-0 ledningar brukar inte tränarna byta så mycket. - ett sätt att se på det.

Det andra är som du säger: tufft läge för de yngre.

Vi får hoppas att alla matcher i cupen, serien och europa gör så att Sixten måste spela med "Bästa laget" (hehehe).
Kasta_spring
2011-02-24 17:12
Självklart är man glad för värvningen av Rama, Paulinho var kanske för mycket att begära..
Är dock något fundersam över värvningarna av Yasin och Ibrahim..
de lär knappast få någon speltid, är de tänkta att lira i ungdom ett par år eller?
totalt onödiga i mina ögon..
Annons: