/fotboll/osk/forum/4207.aspx/fotboll/osk/forum/4207.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Rallyfinnen
2011-02-24 15:51
Videojugge?
Örebro M.O.S
2011-02-24 15:51
Ericson// Numera 68 stolta medlemmar
Örebro Ståplats är bäst
2011-02-24 15:49
får se vem som bära tröjnummret 22,Rama som hade nr 22 i Hannover lär få fajtas med Skoglund om den tröjan...
AIK Saywee
2011-02-24 15:49
Ericson 15:41, fantastiskt, där ligger stockholmarna i lä, eller?

Jag får väl starta en Feja "ute på halvöarna" vet ialllafall att det finns två till förutom mig.

Vi "finns" överallt :)
Örebro M.O.S
2011-02-24 15:48
Ericson// Aha, ska kolla upp det direkt o ansluta mig! Kul
Örebro Banzai
2011-02-24 15:43
Kanon att VR är klar! Paulinho eller Kushtrim också så ser detta riktigt bra ut!
Hoppas detta håller för budgeten också, en sund klubbekonomi är viktigt för långsiktigheten. Det har dock Sjögren & Co säkert under kontroll(ta i trä).
AIK Saywee
2011-02-24 15:42
hemvändarn, instämmer!

Uttalas detta Hall eluja eller Hall é lu ja?
Örebro Ericson
2011-02-24 15:41
M.O.S// Det finns en redan...

Sök på "Svartvita göteborgare"

67 stolta medlemmar just nu.
Örebro Ericson
2011-02-24 15:41
EDIT: Dubbelpost
Örebro Karlssson
2011-02-24 15:40
Vad ska man göra nu då? Det lär ju inte bli någon mer värvning idag.
Örebro astby
2011-02-24 15:39
Vi låtsas att Rama går in i startelvan till seriepremiären, och att vi även har värvat Paulinho. Vi låtsas också att alla spelare i alla allsvenska lag är i sin bästa form. Även om jag är otroooligt färgad så måste jag då säga att vi tillsammans med MFF har allsvenskans bästa startelva.

Nu är ju tyvärr inte fotboll så enkelt. Det handlar om gruppdynamik, ledarstil hos tränaren, beslut hos tränaren, form, skador, motivation och tusen andra saker.

Men det ser onekligen bra ut!!!
AIK Saywee
2011-02-24 15:39
Salt&peppar, troligtvis är det fler än du och #7 som hoppas, men om man kollar Svartvitts omröstning så hoppas betydligt fler på Paulinho ...

... vi tänker nog på guldchansen, vi som fortfarande hoppas på Pålle2 :)
Örebro Guldtass
2011-02-24 15:35
good news, snacka om konkurrens om anfallsplatserna om även paulinho skulle dyka upp :)))

enda orosmomentet är att man inte studerat Valdet Rama närmare utan förlitat sig på goda omdömen och lite spelbilder. Men jag litar på Sjögren & co i det här fallet - Bra jobbat.
Örebro hemvändarn
2011-02-24 15:35
HALLELUJA!!
Örebro M.O.S
2011-02-24 15:32
Saywee// Japp, jag jobbar inne i Gbg. Mkt blävitt omkring mig på dagarna..
AIK Saywee
2011-02-24 15:30
M.O.S.//
Ja, du befinner dig väl ofta i närheten av silla´stan?
Örebro ÖSK-nisse - Odi et amo
2011-02-24 15:29
Helt underbart att det blivit officiellt med Rama! Med Paulinho så kan det här laget bära långt!
AIK Saywee
2011-02-24 15:28
Undrar vilken tidpunkt Valdet blev "helt klar" för ÖSK, med tanke på veckans jidder? ... och om han blev dyrare än man hade trott från början?

M.O.S.//
Rama-skri kommer vi nog att få höra om inte tidigare, så när han målar på hemmaplan :)

Pozniiak//
Strunta i din källa, vi firar ändå inte förrän officiella skriver något "helt klart".
Örebro #7
2011-02-24 15:28
Salt&peppar/

Jag hoppas också på det..
Örebro M.O.S
2011-02-24 15:25
Saywee..här finns ju en som direkt skulle gå med i en ÖSK-Gbgs-grupp på Fejan! Det märks väl om inte annat på den otroligt (gbgs)humoristiska kommentaren av mig nu avseende Rama! :)
Örebro Salt&Peppar
2011-02-24 15:24
Någon mer än jag som hoppas på Kushtrim före Paulinho?
Örebro #7
2011-02-24 15:24
Om det skulle skita sig med Pålle så är väl tanken att Lushtaku ska agera back-up...frågan är om han är så värst sugen på detta efter alla om och men...

MEN..med tanke på att alla gått ut med att Pålle är så gott som klar så tror jag inte att vi behöver oroa oss. Däremot så kommer nyheten om att Rama är klar som en liten skräll. Jag tror nog inte att någon här inne trodde på att detta skulle ske innan Pålles påskrift...Nåväl, jag tror att vi kan lugna ned oss en aning och låta Sjögren ro hem detta =)
Örebro ÖSK KRILLE (Go for gold)
2011-02-24 15:21
Gött M.O.S :)
Örebro svartvitseger!
2011-02-24 15:19
UNDERBART½
Örebro M.O.S
2011-02-24 15:17
Hoppas han är så bra som ryktet säger, den gode Rama! Annars blir det väl rama-skri bland supportrarna! Höhö..
Örebro Pozniiak
2011-02-24 15:16
Sekt E// jag vet att jag kommer få skit för det här, men näsa vecka blir han nog klar (har inte fått tag på min källa) så lovar inget den här
Gången.
Örebro Karlssson
2011-02-24 15:16
Jag trodde Paulinho skulle presenteras först. Men det kanske har skitit sig. Hoppas verkligen på honom, men det skulle vara kul att få reda på alternativen. Vilka fler är det Sjögren tittar på?
Örebro Tvetov Nato
2011-02-24 15:14
rirobban, du låter så gott som säker på att paulinho blir vår spelare? Jag vågar knappt tro detta. Känns helt otroligt fint. Detta kunde man inte tro när man någon gång i början av april 2005-2006 stod på gamla trä och såg ÖSK möta boden i en kylslagen, slarvig match och såg helvetet torna upp sig framför oss. Nu slutade vi trea förra året och till och med vi Örebroare börjar hoppas på absolut topplacering i Allsvenskan detta år. Drömmer jag? Väck mig inte.
Örebro Robert sektion E
Härligt att läsa. Nu väntar vi på nästa spelare och att någon av de rutinerade skriver på för något år till så att vi får stabilitet. Kanske har de dock prioriterat senaste tiden att få till de nya och att de därmed inte förhandlat så hårt om kontraktsförlängningar.
Örebro ÖSK-Karl (Aldrig guld med SS)
Ser att nyheten är ute, men klistrar ändå in mailet jag som sponsor precis fick från ÖSK!

Valdet Rama klar för ÖSK Fotboll

ÖSK Fotboll och bundesligaspelaren Valdet Rama är överrens och spelaren är nu klar för ÖSK och spel i Allsvenskan 2011.

Den kosovofödde anfallaren Valdet Rama kommer närmast från spel i den tyska Bundesliga klubben Hannover 96.

– Vi får med Valdet den offensiva kraft som vi under en tid sökt. De kvalitéer han har passar utmärkt i vårt sätt att spela. Han kan spela på samtliga våra tre forwardspositioner vilket ger vår tränare större valmöjligheter. En klasspelare som kommer tillföra mycket i vårt offensiva spel, säger Lennart Sjögren. Valdet kommer ansluta till spelartruppen någon gång i början av nästa vecka.

ÖSK Fotboll kommer att hålla en presskonferens i början av nästa vecka för en närmre presentation av nyförvärvet Valdet Rama. Information om när och var presskonferensen hålls kommer senare.

Fakta:

Position: Anfallare. Född: 20 november 1987 i Kosovska Mitrovica, Jugoslavien
Längd: 182 cm. Vikt: 77 kg. Moderklubb: SSV Hagen
Tidigare klubbar: Hasper SV, SF Oestrich Iserlohn, Rot-Weiss Essen, VfL Wolfsburg, FC Ingolstadt, Hannover 96
Annons: