/fotboll/osk/forum/4154.aspx/fotboll/osk/forum/4154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK KRILLE (Go for gold)
2011-03-09 19:41
Vill bara pojenktera att jag tycker att all form av hot är oakseptabel!
Benny Böckling
2011-03-09 19:23
Pozniiak// Det behövs knappast fler poliser på matcherna bara för att jag uttrycker min åsikt, och den är att han i mina ögon är en svikare och jag kan ju inte påstå att jag direkt tycker synd om honom därför att han säger att han har blivit hotad.
2011-03-09 19:07
Visst har Astrit skitit i det blå skåpet, men om jag ska vara ärlig så skiter jag fullständigt i Astrit. Varför gråta över spilld mjölk? Jag är helt säker på att ÖSK-spelarna kommer visa vart skåpet ska stå i båda möterna mot Peking :).
Örebro Grohl
2011-03-09 19:00
// Dejmon 18:52

Precis! Detta är ingen klubb för inbördes beundran, har man en åsikt om ngt ÖSK-relaterat kan man väl få yttra den här? Förklara varför dom har fel med argument, inte med påpekanden om hur många inlägg dom har. Det är helt irrelevant.
Örebro Dejmon (PM!!!) (Mdmf)
2011-03-09 19:00
ÖSK-Karl (Tack Anttonen)
Det kan vi ju alltid hoppas på! Å andra sidan var det ju inte första gången ÖSK hamnade i ett "knepigt" förhandlingsläge pga liknande utformningar av kontrakt. Den som lever får se..
Benny Böckling
2011-03-09 18:56
Att hota han är väl inte okej men jag tror inte jag är ensammen om att tycka att han är en slags svikare efter att han "dansat" med oss fans och sen gå till en av de värsta rivalerna... Och tro fan inte att jag hotat Astrit, jag skulle ALDRIG göra något sådant!
Örebro ÖSK-Karl (Tack Anttonen)
2011-03-09 18:38
Tror också att Dejmons analys verkar vettig. Sedan har ju inte skvallerpressen något emot att överdriva saker. Vi får ju heller inte glömma att utformningen av kontraktet var amatörmässigt. Men det har man säkert tagit lärdom av.
Örebro Kraków
2011-03-09 18:19
Allt känns så väldigt svart och vitt här inne nu för tiden (pun intended).
Är väl inget fel i att anse att Astrit ska ha skit för det han gjort? Jag kommer vissla och bua så mycket jag kan.

Att hota någon är däremot inte rätt, men vi vet inte heller om detta har hänt. Jag tror mer på det som Dejmon skrev.
Örebro jacobson
2011-03-09 18:16
Marta/ man måste ju få ha sin åsikt.
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-03-09 18:06
Ruub/ Gå och lägg dig. Och skriv inte här mer igen tack!
Örebro Storm_90
2011-03-09 18:05
Saywee//
Att du har blivit hotad är något som gör mig väldigt upprörd är absolut inte okej på något sett alls!
Angående astrit no comment! ;)
2011-03-09 17:44
Saywee
Jag har ingen aning. Som jag skrev tidigare så skulle jag tippa på att det rör sig om engagerade fans som ringt upp för att höra hur han egentligen tänker. Detta blåses upp till "hotfulla samtal" för att skapa publicitet.

Att det i detta fall skulle röra sig om nått organiserat från aktiva supportrar eller andra grupper runt ÖSK tror jag absolut inte. Varför jag inte orkar kommentera det du skrev ang. "onda krafter". Vi vet inte vilken ev. grupp nån av dessa individer tillhör så jag undviker gärna generaliserade utifrån vad Astrit nu kläcker ur sig.
2011-03-09 17:29
bison
Typiskt jag som inte tänkte skriva mer om detta men blev så undrande nu så jag måste ändå kommentera :).

Tror du alltså att Expressen skulle haft vetskap om dessa samtal innan och inte skrivit om det för det inte ansågs intressant nog förrän nu när det är dåligt med silly rykten eller hur tänker du?

Hur skulle Expressen fått vetskap om detta om inte Astrit själv tagit upp det med dom?

Det skulle iofs kunna vara så att detta tagits upp som ett sidospår till en egentlig intervju om anledningen till att han valde att flytta till peking, men att Expressen skulle finna det intressant att genomföra en intervju med enbart flytten som grund, flera månader senare, tycker inte jag verkar särskilt sannolikt..?
Örebro Ruub
2011-03-09 17:28
Klart ungen ska ha skit för vad han gjorde. Åsna.
Örebro Pozniiak
2011-03-09 17:13
BB// det är såna som du det krävs poliser åt vid matcher. En femåring skulle förstå bättre än dig.
Örebro bison
2011-03-09 17:09
BB// Rätt åt honom att han hotas?
2011-03-09 17:06
En tänkbar premiär 11:a mot IFK Göteborg.

-----------------------Alvbåge---------------------

Anttonen---Almebäck---Wikström---Wowoah

---------------------Kihlberg-----------------------
--------------Gerzic------Bedoya----------------

Astvald-----------Haddad--------------Rama

Bänk:
Rosendal
Haginge
P. Johansson
Nordback
E. Nilsson
Lushtaku
Yasin

Kommentarer på detta.
Benny Böckling
2011-03-09 17:03
Rätt åt Astrit, Judas!!!
Örebro bison
2011-03-09 17:00
Att det dyker upp nu kan väl ha att göra med brist på silly-rykten.
Astrit finns ju även på Expressens lista över heta värvningar. Tror allvarligt talat inte att Astrit själv ringt upp getingen för att gnälla.
Örebro Skadeh
2011-03-09 16:59
Värva Ishak från Assyriska NU! Vi behöver ju en anfallare till så. Sätt till pris och kvalité tycker jag vi ska slå till. Lyft luren Sjögren och värva Ishak.
AIK Saywee
2011-03-09 16:39
Dejmon, det underliga är ,som vi skrivit, att detta kommer upp just nu, om det har hänt tidigare, vilket trots allt verkar vara det troligaste.

Men fokus kvarstår för min del, på vem det är som "roar sig" med att hota hit eller dit, det är det som intresserar mig allra mest, eftersom jag själv varit utsatt, sådan går inte att prata (förlåt skriva) bort.

Dräggen finns mitt ibland oss svartvita goa fans och supportrar, låt dem inte ta över, peka ut de fega kräken, om möjlighet gives!

Vi skall inte blunda för, eller vara handlingsförlamade, inför dessa onda krafter som smyger sig närmare vår fina klubb.

ÖSK :)
2011-03-09 16:27
Bloggen tycker jag är träffsäker i sin analys tycker jag.
2011-03-09 16:16
En sund analys och en, för mig, intressant tillbakablick i vad som sades i höstas från den nu aktuella personen, dock utan kommentar till de eventuella samtalen.

Mycket vis person som driver den bloggen, nästan så jag ångrar att jag själv kommenterade eventuella samtal där jag inte har en aning om vad som sagts men nu är det ändå gjort.
2011-03-09 16:08
Stod visst "hotfulla samtal" och inte "hot" som jag skrev..

Saywee, ingen kan ju veta exakt vad som sagts mer än Astrit själv och de/dem han samtalat med men min känsla säger mig att Astrit saknar rubrikerna i riksmedia.

Som jag får för mig är det han själv som hört av sig till expressen med detta eftersom vare sig anmälan eller andra åtgärder, mer än nytt mobilnr, verkar vara gjorda. Och det stärker min tro. Möjligen fanns det anledning att ta upp detta direkt efter det hänt men att dra upp det flera månader senare är rätt obegripligt för mig (jag tar då för givet att dessa samtal kom i samband med övergången).

Ett rop på uppmärksamhet i mina ögon och jag kommer inte ge han mer nu. Tills han ställs mot ÖSK, då kommer jag givetvis uppmärksamma honom. Inte för att övergången berör mig speciellt mycket längre utan för att den visselorkan han kommer mötas av i båda matcherna förhoppningsvis påverkar hans humör och spel negativt.

Iofs har jag mycket svårt att se honom prestera nått särskilt i duell med Nordin, Bedoya och Kihlen på mitten samt Almebäck och Wikström där nere, det kommer nog smälla rätt bra, men ändå..
Örebro bison
2011-03-09 15:37
"- Jag gjorde mål på mål, men fick knappt spela från start och det tycker jag var jävligt märkligt, säger han."

Gjorde mål på mål låter ju som det är Avdic som uttalat sig.
Hur var det med Astrits målskörd, gjorde han något mål när han spelade från start, de matcherna jag såg honom från start tyckte jag han var ganska svag.
Tyckte det var synd när han gick, men är ganska glad nu han verkar inte vara typen som accepterat en bänkplats. Se av Bedoyas första säsong och lär.

Lycka till i Peking Astrit.
AIK Saywee
2011-03-09 15:36
Dejmon, exakt, som jag "analytiskt" funderat över och skrivit om i något inlägg nedan, varför kommer det fram just nu? Det är mycket märkligt, är det mediatorka, är det påhittat, är det sant, har det hänt tidigare men först nu poppat upp och varför ...

Mycket märkligt!
2011-03-09 15:26
Varför kommer detta fram nu? Vet att jag ibland säkert är väl skeptisk men detta känns enbart som ett desperat utspel från en som saknar att stå i rampljuset.

Frågande samtal från irriterade supportrar, visst. Flertalet rena hot, nja.
Örebro svartvitseger!
2011-03-09 15:02
Mer om Astrit
2011-03-09 14:32
Saywee//

Det var tråkigt att höra/läsa. Hoppas att vi slipper en etablering av en så kallad firma i Örebro. Sedan hoppas jag att kubanerna och polisen har koll på vilka som ställer till problem på gator och torg, samt hotar folk till höger och vänster.
AIK Saywee
2011-03-09 14:20
ÖSK-KRILLE 14:17, jag håller verkligen med dig och Sixten!
Annons: