/fotboll/osk/forum/4061.aspx/fotboll/osk/forum/4061.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
STEFANO!
2011-04-08 11:42
Marioado/// Efter matchen ikväll kommer du veta mer om ÖSK!

Blir inte förvånad om Haddad gör 3 mål! Vilken målgörare vi har där och som man saknat så länge! 11547 blir publiksiffran! ALLA TILL BEHRN ikväll!
Örebro rirobban
2011-04-08 11:41
Kanske redan varit uppe, men 5020 årskort är sålda, vilket är riktigt bra för ÖSK. Hoppas på ett riktigt publikår!!!
SFCs Chöpci
2011-04-08 11:41
ÖSK KRILLE(Go For Gold) //

Arneng är given.
Besim Kunic, Zatara och Massi var start spelare om de inte är skadade, men nu vet jag inte hur vår Özcan skulle starta med ett helt friskt lag dock. Men alla dessa 4a betyder jävligt mycket för SFC.
Startspelare och som inhoppare..
Hela vårt mittfält är förstört tills dagens match. De ska vara jävligt mycket för att ni inte ska kunna ta hem detta.

Om ni inte lyckas, så är de väl bara jag som har överskattat er och ni som överskattar er själva antar jag.
ALL PRESS PÅ ER, KOM IGEN NU SURYOYE ;)
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-04-08 11:33
Till Lushtakus försvar så hade han magvärk innan IFK Göteborg matchen, men Sixten ville chansa med honom ändå.
Örebro #7
2011-04-08 11:24
Lukas.Rp//
Truppen kommer nog att se ut som den gjorde i första matchen mot IFK....kan bli någon ändring på bänken, men startelvan är nog densamma då Sixten inte brukar ändra på ett vinnande lag. Om det skulle ändras nåt så är det att Astvald kliver in ist för Lushtaku då Lush hade en mindre bra dag på jobbet sist...men det är högst osäkert att det blir någon ändring som sagt.
2011-04-08 11:20
Syrianska har sex spelare skadade och alla är mittfältare. Hur många av dem som är start spelare vet inte jag?
Örebro Örebro-SK
2011-04-08 11:18
tror med att det kan bli upp emot 12 000 ikväll så jag säger väl 11 666
Örebro #7
2011-04-08 11:14
Salt och peppar//

Du gör skäl för ditt nick iaf...:p
Djurgården Lukas.RP
2011-04-08 11:07
Hej ÖSK:are, vet ni vart man kan hitta er och Syrianskas trupper till i kväll? Hittar varken på officiella hemsidan, na.se eller här på SF.

Tack på förhand.
Örebro Salt&Peppar
2011-04-08 10:59
Gissar upp mot 12-13 tusen idag på Behrn!
Örebro Tomten (GULD 2011)
2011-04-08 10:55
kubajonte 08:34 // Alvbåge sitter med fru och barn i ett precis nybyggt hus i Örebro, känns väl som att han blir kvar om han inte får ett monstererbjudande från utlandet och det tror jag faktiskt inte han får om jag ska vara ärlig...
2011-04-08 10:53
Ödmjukhet är en dygd. Jag kommer inte bli allt för kaxig. För det slår bara tillbaka på en själv. Jag tror inte det här blir en lätt match utan jag tror vi får kämpa för att vinna ikväll. Dock tror jag att ÖSK kommer dra det längsta strået och vinna med 3-1.

1-0 Haddad (17)
2-0 Rama (35)
2-1 Ijeh (63)
3-1 Gerzic (86)

Publiksiffra: 10 137.
Örebro Tvetov Nato
2011-04-08 10:51
Matchdag. Älskar att alla är övertaggade. Ikväll tar vi 3 pinnar!

MOT SM-GULD!
Örebro Brian Jonestown
2011-04-08 10:50
Marta du kan tagga ner. Varför ska man göra skillnad på supportrar? Hade någon från Peking eller Gefle sagt att dem skulle ta tre lätta mot oss hade det blivit mothugg, men nu gäller inte det eller? Häng på Syrianskas forum istället om det passar dig bättre.
Örebro kubajonte
2011-04-08 10:42
Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)

det tror jag inte nån dömer alla syrianer däremot dömer vi nog denna syrian,
eller främst dömer vi ut hans s.k.logik ;)
Match dag vet du då stiger blodet
Syrianska FC Gudo.Dsuryoye
2011-04-08 10:41
Någon som vet hur det går med biljettförsäljningen?

Vi blir aldrig 3000 pers som en del tror. Jag skulle gissa på 1500-2000 pers. Kommer även sitta en hel del syrianer på de andra sektionerna också.

Lycka till idag! Må bästa lag vinna. Ni är klara favoriter, därför är jag nöjd om vi tar 1 poäng!

Suryoye!!!
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-04-08 10:38
Känns lite som att vissa här dömer alla Syrian:are efter det som en eller två skriver här. Tycker de flesta som varit här haft en trevlig och sund inställning till matchen. Tagga ner lite nu kollegor!
Örebro zxcv
2011-04-08 10:31
Marioado// För att vara med i toppen måste ni slå Gefle på hemmaplan.
Redan där föll det.

FAN VAD SEGT ATT MISSA MATCHEN!!
2011-04-08 10:28
marioado//

Låt mig bara säga....HA! Men det är bra att du har dina ologiska teorier :).
Örebro Brian Jonestown
2011-04-08 10:22
När vi gick upp från superettan var det med samma trupp som slutat 6.a i allsvenskan. (VI blev tvångsnedflyttade, som du förmodligen missat) När vi gick upp i allsvenskan efter två säsonger i superettan slutade vi 12.a.. Alltså med den trupp som slutat 6.a i allsvenskan två år tidigare. Det är stor skilnad på allsvenskan och superettan och det kommer du få se ikväll. Förstår inte hur man kan vara kaxig efter 1 -1 hemma mot Gefle, men så blir det när man, som du erkänner, inte vet någonting om Örebro SK. Tyvärr verkar er megalomani helt obotlig, men hoppas att den lindras efter kvällens match.
2011-04-08 10:20
Alla till Behrn Arena! Krossa Syrianska!!!
Örebro Brian Jonestown
2011-04-08 10:17
Ok, tack Marioado, då vet vi! Fan då åker vi ut iår alltså, vad ser du mer i din spåkula?
Örebro kubajonte
2011-04-08 10:17
marioado
Förbannat bra logik du har NOT, kan ju undra vad du grundar den på ?
om vi tar snabbt varför experterna tippar er i bottenstriden är ju svaret ganska enkelt, Ni spelar er FÖRSTA säsong någonsin i allsvenskan och har absolut ingen rutin hur det är att spela här , Samt att ni har ett lag som består av bra spelare men många som har sett toppen av sin karriär och är på väg nedåt ,

Med det sagt så kan eran säsong bli båda fågel eller pannkaka det vet ingen, Dock vore det bara tjänstefel att inte tippa er i toppstriden t.e.x

om vi tar Våran kära sportklubb så ser det annorlunda ut , sedan vi kom tillbaka i Allsvenskan har klubben bara avancerat framåt både spelare och tränare har tagit flera kliv framåt vilket gjorde att vi hamna på den fina tredjeplats vi hamna på förra året, Så ÖSK förutsättningar 2011 är dom bästa sen 1994 , vi har en riktigt bra trupp , ett spelsystem som är väl ingjutet hos alla , samt fått behålla våra stjärnor (hur länge till är en annan sak)
och det vore tjänstefel där att tippa ÖSK i bottenstriden , Vill gärna höra din logik där varför du tror som du gör ?
Örebro Andy King
2011-04-08 10:12
Kl 20.50 leder vi serien :))))) Forza Sport! Kör över Syrianerna!!!
Örebro Örebro-SK
2011-04-08 10:11
Biljettförsäljningen har nu tagir fart :)
Örebro Örebro-SK
2011-04-08 10:11
alla till BA idag :)
alla som inte köpt biljett, köp förköp eller va där 2,5 innan och köp biljett om Ni inte vill missa inledning, kommer bli enorm tryck ikväll
Örebro kubajonte
2011-04-08 10:05
det som ger en huvudvärk är också ÖSK oförmåga att sälja spelare , När ska vi kunna sälja en spelare och få in lite välbehövliga pengar i klubben.

Man blir Grön av avund på alla miljoner Elfsborg , Och även mjällby nu senast lyckas få in på sina försäljningar
Syrianska FC marioado
2011-04-08 10:05
jag vet ingenting om ÖSK men jag tror inte ni är ett bättre lag iår än förra året. och tyvär brukar experterna ha fel de har tippat er i toppen o ska hamna i botten istället samma gäller för oss om den riktiga sanningen skall fram,,, det experterna tror är aldrig rätt
Örebro Salt&Peppar
2011-04-08 10:02
Jag tror Sixten stannar och skriver på nytt kontrakt. Kolla hur det ser ut i många andra allsvenska klubbar exempelvis, det är ju ständiga kriser på olika sätt, pengar, skulder och havererade styrelser avlöser varandra. Ösk är nog en väldigt bra klubb att vara just nu och framtiden ser mycket lovande ut. Att alla drar åt samma håll, att ledningen har levererat på riktigt. Nej Sixten vill nog stanna ett tag till i familjen Ösk tror jag.
Örebro ÖSK-Karl (Tack Anttonen)
2011-04-08 09:59
jocke//

Du som är en fena på att hitta saker, peppar, peppar, men när ledde ÖSK AS sist. Räcker ju med oavgjort ikväll för att få en sådan tabell ;)
Annons: