/fotboll/osk/forum/3794.aspx/fotboll/osk/forum/3794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Valderinho
2011-07-03 18:27
Bedoya har iallfall "jetlag" att skylla på men vad gör Nordback sprider skotten på 78 parkett och är bara osynlig och medelmåttig...Är det sånna spelare vi ska ha?
Hur dålig måste Berger vara för att inte ens platsa på bänken???
Örebro KCMarten
2011-07-03 18:27
Hur kan man släppa iväg Berra, medveten om att Almebäck skall försvinna efter halva säsongen? Vi har väl aldrig haft ett större behov av honom än nu?

Obegripligt...
Örebro Bulten i Boo
2011-07-03 18:25
Håller med angående Gerzic. Han är riktigt dålig. Många av problemen idag tror jag har sin grund där. Nordin drar ner tempot och rörelsen och dessutom slår han bort en massa passningar.
Nu handlar det rimligtvis om att undvika bottenstriden samt en satsning på cupen.
Örebro Gummianka
2011-07-03 18:24
Någonting är ruttet i Örebro.
Örebro Karlssson
2011-07-03 18:24
Ofattbart dålig match av oss. Passningsspelet och rörelsen var obefintlig, viljan att vinna likaså. Finner inte fler ord just nu.
Örebro MIKare
2011-07-03 18:23
Dom måste nog träna på att möta kontringsspelande lag. Elfsborg gör precis som Gefle m.fl. Det går ju riktigt fint.
IFK Göteborg Royboytoy
2011-07-03 18:22
SÄMST PÅ PLAN

1. Haginge
2. Nordin
3. Wirtanen...

Alvbåge clownar sig i slutet med och går upp till fansen för att "spela helylle". PINSAMT.

Valdet Rama är en spexare, ingen lagspelare, spelar enbart för sig själv och att de ska se snyggt ut. Ett skämt.
Örebro Valderinho
2011-07-03 18:21
SÄMSTA INSATSEN SEN BÖRJAN PÅ NÄR SIXTEN KOM...
IFK Göteborg Royboytoy
2011-07-03 18:20
Gerzic har inget o göra i nån annan klubb, han var SÄMST idag med Haginge o Wirtanen..

Gerzic tappade boll i första och i andra målet, slog bort bollar, och tappade miljoner med bollar. Problemet med Gerzic är att han tror att han är bättre än vad han är. Ingen ödmjuk kille precis, vilket hans citat efter Mjällby matchen visar.
Örebro Stelig
2011-07-03 18:20
Två kassa lag, sämsta matchen ja sett på väldigt länge.
Postat via SvenskaFans-appen
Söderåt, -Avgå Sixten!
2011-07-03 18:17
Har inte sett ett så dåligt ÖSK på mycket länge.. nu är det verkligen dags för Sixten att gå samt att låna ut alla dessa jäkla anfallare i överflöd.

En ny mittback i Almebäcks klass MÅSTE värvas.
Örebro MIKare
Sjukt oimponerande. Den här svackan är den längsta jag har varit med om...
Känns som om dom spelar på 50% hela vägen. Vad har hänt med motivationen?
Örebro Valderinho
Sixten kommer nog spela Nordback och Kihlberg i nästa match för att täta defensiven...Ni kommer också slippa mig härinne på forumet sålänge SIxten tränar laget.

Vad har man en sportchef till när man har utgående kontrakt på Alvbåge,Gerzic,Bedoya och Almebäck samma år...Skämmes ta mig fan Sjögren...
Örebro Valderinho
2011-07-03 18:13
"Vi har haft rejäla träningar och fått bra träningspass"....Ni kanske skulle vila er iform istället...
Örebro Valderinho
2011-07-03 18:12
Gerzic kan ju glömma att spela i något bättre lag...Maken till bortslagna bollar idag...;(
Örebro Valderinho
2011-07-03 18:09
Bollbehandlingen från Haginge,Wirtanen, Wikström är under all kritik och det har spridit oro framåt i planen också...
STEFANO!
2011-07-03 18:09
Slipper ni mig på det här forumet så länge tråkSixten leder det här fantasilösa laget Hejaklacksledare kan bli Alvbåges nya jobb kanske? Han övar redan!
Örebro Valderinho
2011-07-03 18:06
tack och godnatt...
GAIS oeguy
2011-07-03 18:01
ja blir så fruktansvärt jävla förbannad när jag ser ösk spela fotboll den här säsongen. sämsta och tråkigaste laget i serien. spyr
IFK Göteborg Royboytoy
2011-07-03 17:55
Wirtanen springrer runt o fjantar sig, Nordin har inte hjärtat kvar, Valdet Rama spelar enbart för sig själv, Bedoya vill bort...

Samtidigt har vi 9 anfallare i truppen - men ingen ersättare till Almebäck = KOMIK.

Och varför håller de upp händerna vid hörnor och frisparkar? De sprids ju överallt ändå, inte ett dugg proffessionellt, precis som ÖSK just nu.
Örebro Valderinho
2011-07-03 17:46
Nordback jävla alibispelare...
STEFANO!
2011-07-03 17:43
Snälla, bara ett skott på mål skulle göra mig glad och ut med Nordback! Fattar man fan inte det ska man inte leda ett allsvenskt lag!
Örebro Valderinho
2011-07-03 17:36
Inte lätt att spela när Nordback kör "gå" fotboll och spelar hemåtspel varje gång han får den...Byt ut Nordback Sixten!
STEFANO!
2011-07-03 17:30
Herregud, Sixten tycker det ser bra ut i paus! Nu ska dom öka bara!
Örebro Valderinho
2011-07-03 17:26
Det är märkbart att Sixten gör så att spelarna inte får ut max av sitt spel. Han sa i någon match att han skulle sluta att skrämma spelarna i halvtid...
Jag tycker att det är en idiot till tränare som Ösk har...som hela tiden stammar och säger dendäran...och tar ut spelare som inte har tränat direkt framför någon som har tränat...SKIT PÅ DIG SIXTEN ORKAR INTE MED DITT DETDÄRAN MER OCH SE ATT SPELARNA INTE TYCKER FOTBOLL ÄR KUL...DET ÄR JU MÄRKBART ATT DU SKRÄMMER DIN SPELARE...
Örebro Bona fides
2011-07-03 17:25
Bara dumt att försöka förklara värvningen av Haginge som misslyckad. Lite som att placera Paulinho som målvakt och mena att det var en dålig värvning efter några insläppta mål. Haginge har gjort det bra när han har spelat högerback. Mittback är inte hans naturliga position, han ska inte lastas för det. Hela problematiken kring försvaret kan bara riktas mot en person, och det är Lennart Sjögren. Alla visste om att Almebäck skulle lämna. Något som skulle innebära att vi skulle ha 1 ordinarie mittback under hela juli. Trots det valde man att värva 43 anfallare.

Edit:
Vad fan händer med csports? Går inte att ansluta till matchen
Örebro Valderinho
2011-07-03 17:23
Två händer i luften betyder "random".
STEFANO!
2011-07-03 17:22
Det är sant! Sixten måste bort och gärna efter denna match!
Örebro KCMarten
2011-07-03 17:20
Rama springer inte, Gerzic går på 80%, Bedoya var bra i början av matchen men försvann i andra delen av halvleken. Dessutom ett ödets ironi att en skada bereder vägen för Ibrahim att komma in, som brukligt gällande Sixten.

Nä, om man inte ser att ÖSK är ett lag som saknar vilja och engagemanget är man blind.

DIF sparkade ut Hvass och Banda och tog in en riktigt tränare. Se på resultatet.

Jag tror inte att vi har tid att vänta på att Sixten kontrakt löper ut. Vi måste få in en ny engagerande röst i oklädningsrummet omgående, annars väntar bottenstrid..

Det är riktigt illa just nu...
STEFANO!
2011-07-03 17:19
Herregud! Wikström borta! Vilken backlinje man har nu! KAN någon berätta vad två händer i luften vid varjje hörna och frispark betyder? Har undrat över det i två år nu!
Annons: