/fotboll/osk/forum/3780.aspx/fotboll/osk/forum/3780.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Rudolf Blodstrupmoen
2011-07-06 15:15
Haddad om benbiten: "Det känns tungt"
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-07-06 15:09
Marta//

Tyvärr så har jag inte tid just nu att maila NA, men om någon annan här inne skulle kunna göra det, så jag bli väldigt tacksam :).
Örebro "ÖSK-Karl (Axén kom hem)
2011-07-06 15:07
ÖSK KRILLE//

Mycket bra startelva! Finns väl inte en chans att Sixten spelar 4-4-2 så din köper jag rakt av, värre är nog att sälja in den till Sixten. Undrar hur Sjögren tänkt göra med Pers kontrakt som snart går ut, samma sak med Eriks?
Örebro Marta (hane) (PM:a mig allt du vet, om allt!!!)
2011-07-06 15:05
K/För att få med fler folk så tror jag, precis som någon skrev, att ett mail till NA skulle kunna generera en artikel på hemsidan rätt fort. Vill inte du göra det så kan jag.) Dessutom skriva på olika ÖSK-relaterade facebooksidor. Kan själv tyvärr ej göra det från jobb...

Och givetvis ska du bolla dina idéer med kubanerna. Det värsta som kan hända är ju att du får ett nej. Det bästa att...? (endast fantasin sätter gränser :)
2011-07-06 14:50
Annars tycker jag att ÖSK ska försöka locka till sig Daniel Sobralense som också står med utgående kontrakt. Speciellet nu om Bedoya drar och kanske drar Gerzic också.
Örebro Kajanus
2011-07-06 14:39
Daniel Mendes kontrakt med Kalmar går ut efter säsongen. Hugg!
2011-07-06 14:23
Skulle vara kul om svartvitts redaktion kunde göra en liten notis om tränings-peppandet :).

Trelle//

Synd, men jag hoppas på att det dyker upp några i alla fall. Skulle ju bli lite som ett antiklimax om det bara blir jag som kommer, men då har alla fall jag visat vart jag står... Jag står bakom laget när det blåser snålt :).
Örebro Telle
2011-07-06 14:09
Kan tyvärr inte komma ifrån själv så dags, men jag ska tipsa de av kompisarna som har semester den här veckan.

Berger, Per J och de andra borde nästan kunna ansluta också. De verkar ju inte få spela ändå... (*bitter*) ;)
2011-07-06 14:06
Svartvitt forever//

Visst ska de ha kritik, men som sagt så ska den vara konstruktiv. Sedan tror jag att spelarna i laget är fullt medvetna om att deras prestationer har varit allt annat än bra.

Sixten har gjort några märkligta lagutagningar/byten den här säsongen, men man ska komma ihåg att det finns en tanke bakom varje laguttagning och byten. Sedan har de inte alltid gått hem. Jag håller med om att det inte alltid är de spelarna man vill ska starta eller bytas in.

Som suppoter tycker jag att man ska stötta laget även när det inte går så bra. Det är inte lätt, men som ÖSK-suppoter får man nog vara beredd på att laget åker på trörnar ibland :).
Örebro Svartvitt forever
2011-07-06 13:55
Bra jobbat, ÖSK-Krille!

Det är nu laget behöver allt stöd. Om jag bodde tillräckligt nära skulle jag vara där också.

Man måste kunna vara kritisk mot laguttagningar och taktik men ändå stötta laget helhjärtat.
2011-07-06 13:50
Telle//

Jo det ger ett gott rycket till Kubanerna med om NA skriver några rader om det.

Rubrik:
"Kubanerna invadera västra stå på träningen - för att peppa laget till framgångar för den fortsatta säsongen" :).

Skämt och sido så är jag glad så länge jag slipper stå själv på västra stå imorgon förmiddag :).
2011-07-06 13:44
Saywee//

Tack :). Jag tror på en positiv läktarkultur. Sedan tror jag att peppa laget ger mer positiv energi till laget, än om man bra ska hacka och klaga på spelarna. Det ger inget positivt alls till laget överhuvudtaget enligt mig.

Visst ska de ha kritik ibland, men då ska den vara konstruktiv.

Jag ser det som så att de spelare som väljer ÖSK som sin klubb att spela för ska behandlas med respekt.

Det är inte vad ÖSK kan göra för dig, utan vad du kan göra för ÖSK!
Örebro Telle
2011-07-06 13:41
ÖSK-Krille / Varför inte tipsa NA-sporten också? Det skulle bli en positiv och kul artikel att läsa i tidningen dagen efter, och en viktig signal till alla läsare.

AIK Saywee
2011-07-06 13:33
Krille, vilken kille!

Riktigt bra jobbat, du har ett stort och varmt ÖSK-hjärta, som slår i bra takt :)

(Hade jag varit i närheten av Närke, hade jag verkligen pallrat mig iväg till BA)
Örebro bison
2011-07-06 13:30
Salt&peppar// Planen såg inte direkt jämn och fin ut. Han såg som du säger stabil ut, fast det var ju inte några väldiga säkerhetsmarginaler han spelade med. Undrar vad 6-10 säger om det...
2011-07-06 13:03
Marta//

Idén väcktes av när Alvbåge ställde sig i klacken i söndags. Sedan blev den idén stakare på måndagen.

När man hör hur det fungerar i många andra lag som går dåligt, där man konfronterar sina egna spelare med hot och annat skit. De metoderna är ju bara sorgliga. Det ger bara mer press på spelarna att om de inte lyckas så blir det bara värre.

Att gå på en träning och peppa laget kan vara den gnistan som laget behöver. Sedan kanske en viss press kan släppa och de kan spela lite mer avslappnat.
Örebro Salt&Peppar
2011-07-06 12:58
Gillar vad jag ser, Agorbia ser faktisk stabil ut på filmen. Men nivån på spelet är väl typ motsvarande korpen eller nått.
2011-07-06 12:51
Marta//

Tänk va ett litet PM på facebook från lilla mig kan göra :). Jag har andra idéer också som jag kanske kunde vädra med kubanerna? Jag sitter med många idéer som bara vill ut :).
Örebro Örebroare i STHLM
2011-07-06 12:47
Film om Alex Agorbia
2011-07-06 12:45
Måste återigen säga det Krille! Stor cred att du tog tag i att fixa stöd på träningen. ÖSK skulle behöva fler fans som dig! (Egentligen alla lag)

Vore väl även en fin gest om någon ur redax kan lägga in en blänkare om detta. Viktig signal till omvärld tycker jag.
Örebro Örebroare i STHLM
2011-07-06 12:43
Film om Rennell Adjetey
2011-07-06 12:16
När vi har Rama och Paulinho på kanterna så blir vi mer svårlästa pga att båda två kan vika in från sina kanter och ta skott, samtidigt som de också kan slå riktigt bra inlägg. Det blir mer varierande anfall på så sätt.
Örebro go_osk (Spela Per J från start)
2011-07-06 12:11
ÖSK KRILLE(Go For Gold)//

Håller med. Paulinho har gjort sitt som central anfallare. Frågan är bara om Boström har insett det än..
2011-07-06 12:03
Sedan tror jag Paulinho skulle göra mer nytta ute på kanten än i mitten. Paulinho vill och ska ha mycket boll och det får han på kanten om anfallsspelet fungerar som det ska det vill säga.
2011-07-06 12:01
Marta//

Tack :). Synd att du inte hade semester. Aja du får haka på nästa gång :).
Örebro go_osk
2011-07-06 11:51
ÖSK KRILLE(Go For Gold)//

Riktigt bra startelva. Men som sagt föga trolig.

Hoppas att Per J får en ordentlig chans inom kort!
Benny Böckling Avgå Sixten!!!
2011-07-06 11:50
Absolut!
2011-07-06 11:49
Krille 10:56/ Grymt krille! Jag jobbar tyvärr. Men shit vad kul att det blev av. Sjukt bra jobbat!
2011-07-06 11:47
Benny Böckling//

Skulle vara kul med lite nytt blod i den defensiva mittfältsrollen. Jag tror Per Johansson skulle göra ett bra jobb där.
Benny Böckling Avgå Sixten!!!
2011-07-06 11:42
ÖSK Krille// Gillar din elva, det känns dock inte så troligt att Sixten skulle starta med Per. Blir säkert Nordback eller Kihlberg, suck!
Annons: