/fotboll/osk/forum/3696.aspx/fotboll/osk/forum/3696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Benny Böckling Avgå Sixten!!!
2011-07-21 22:01
Vem fan vill bo i Örebro??
Örebro Purre77
2011-07-21 22:01
Vad är det som är fel med vårat ÖSK? Vet inte vad jag är mest besviken över... Är oerhört frustrerad just nu....

- Vi går kräftgång i ligan!
- Vi har just åkt ur Europa League utan att ha gjort ett mål!
- Vi har en ung nyckelspelare som lämnar som Bosman. Varför i hela fridens namn kan det få ske samma dag som laget som avlönar honom har match i Europa League??
- Vi har ytterligare nyckelspelare i form av Alvbåge och Gerzic som vägrar skriva på nytt kontrakt.
- Vi har i vintras schabblat bort stortalangen Astrit Ajdarevic på ett oerhört klumpigt sätt.
- Vi har signat vasse Valdet Rama. Jättebra, MEN varför bara på två år??

Vet att vi har drabbats av skador på nyckelspelare, men det känns ändå som om något fundamentalt är fel. Mycket fel!
IFK Göteborg Royboytoy
2011-07-21 21:57

BEDOYAS SKA BÄNKAS!!!!

Sixten behandla Bassombeng som skit för att han kom försent till träningarna.

Bedoya har HUGGIT sportklubben i ryggen.

Han ska ABSOLUT INTE under några omständigheter spela en match till o få en äran att ta på sig den vit-svarta tröjan!
Örebro bison
2011-07-21 21:56
Lovar att det blir Elfsborg borta i cupen också. Som grädde på moset en dag som denna.
Örebroar'n
2011-07-21 21:55
6 raka förluster det säger allt. USCH SÅ BEDRÖVLGT!! AVGÅ J*VLA PAJASER I STYRELSEN!
Örebro cellblock
2011-07-21 21:55
Alltså, hur många matcher har Bedoya ens spelat i år? kan inte vara alltför många. Det är förfan sjukt.
Örebro bison
2011-07-21 21:53
Enligt SKöldmark väljer vi kvalitet på planen i stället för miljoner på kontot, må så vara några få miljoner, men hur kan det då komma sig att Judas Bedoya är i Skottland idag, gick han fel på flygplatsen råkade hamna på fel plan - attans jag skulle ju till Sarajevo, hm vad ska man göra när man råkat hamna i Glasgow i stället???
Benny Böckling Avgå Sixten!!!
2011-07-21 21:52
Hoppas på förlust mot Peking så att Finn jäveln kan få sparken, AVGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Örebro Rulle1983
2011-07-21 21:52
Det "nya ösk" som kom fram för ett par år sedan, skulle spela en positivfotboll, satsa på lokalatalanger, fostra bra attraktiva spelare som vi kan sälja vidare och få in en fin ekonomi som när man sålt ett par spelare kunna ersätta med nya hungriga bra spelare som spelar 2-3 år för att sen sälja de vidare...

Det som gick fel var att Sjögren inte lärde sig hur man skriver kontrakt, kontraktslängder....

Hur i hela värden kan man tacka nej till x antal miljoner när man vet att spelare kan skriva på för vilken klubb som helst när som helst...

förra säsongen spelade vi som ett lag, i år spelar nyckelspelarna för sig själva...

Nu hoppas jag De kan komma överense med Rangers så de får han 1 augusti för ett par miljoner ialalfall...

Som sakt ett par nyförvärv, reda ut situationerna för spelarna vars kontrakt går ut...så kan vi börja spela in ett nytt lag till nästa år, utan att behöva oroas oss för att åka ur.. Trelle, Halmstad, Syrianska, Mjällby Nköpong är alla betydligt sämre lag än ösk...
Örebro cellblock
2011-07-21 21:51
@Fatcit
Hahah, den var bra. Kul att man kan skratta lite såhär i misären.
Örebro Fatcit
2011-07-21 21:48
Det finns 2 yrken som man inte behöver ha något rätt, Bison
1. Försäljningsansvarig i ÖSK
2. Metrolog
Örebro cellblock
2011-07-21 21:44
haha förstår verkligen inte hur amatörmässiga man kan vara som sportchef, eller vadfan man nu ska kalla pajaserna. man kan väl åtminstone förklara för sina supporters hur man tänkt när man gjort som man gjort, istället för att tala i gåtor. vilket skämt. idioter avgå
Örebro bison
2011-07-21 21:40
Inför säsongen värvade man för guld.
Nu känns det som att det visat sig att organisationen absolut inte är guld, hur kan vi inte lyckas sälja Bedoya heller. Sköldmarks jobb vill jag ha, gött och lyfta lön utan några som helst krav på att prestera. Luktar för övrigt lite agentmygel även här.
Örebro Fatcit
2011-07-21 21:36
VI VILL HA EN FÖRKLARING FRÅN SJÖGREN OCH SKÖLDMARK!!!!!!!
Örebro Fatcit
2011-07-21 21:36
VI VILL HA EN FÖRKLARING FRÅN SJÖGREN OCH SKÖLDMARK!!!!!!!
Helsingborg PÅ VÄG
2011-07-21 21:35
Lider med er!

Örebro ÖSK Fans
2011-07-21 21:33
diskutera fotboll!!!!
Örebro Fatcit
2011-07-21 21:32
Jag skiter i det jävla tjatet om kustrim, ÖSK visste om det och var ute i god tid men lyckades ändå inte lösa detta. Det hade ändå inte varit plåster på såren om vi gått vidare till nästa omgång.

Örebro ÖSK-nisse - Odi et amo
2011-07-21 21:31
Rojas Veritas Palí //
Jag missade ett "jag" i texten och lade till det i efterhand :)

Tycker frågan börjar bli uttjatad.
Örebro Svartvitt forever
2011-07-21 21:31
Jag är urtrött på alla kommentarer om att "ni hade inte vunnit med Kushtrim heller". Det är ju inte det saken gäller. Inte heller skyller nån på Sarajevo för landets märkliga regler som har sin grund i alla stamkrig på Balkan.

Poängen är att Bosnien överhuvud inte ska ha några lag i Europacuper om de tillåts bestämma vilka lag bortalagen får ha med.
Örebro Eyra
2011-07-21 21:30
Bulten/ Den troliga anledningen är säkert att Bedoya hade räknat med att gå direkt till Rangers, hade han registrerats i EL för ÖSK hade han inte kunnat spela CL med Rangers - Slutsats: Han och klubbledningen "hittar på" att han är skadad (stukad fot).

Det hela blir väldigt genomskinligt nu i efterhand. Istället bli det varken Champions League eller Europa League för våran käre "Alexander".
Örebro Lekiller
2011-07-21 21:29
Nej nu lägger ja ner, orkar fan inte med mer tjafs om EU-länder, kosovo och allt annat skit om visum.

Är ju ett totalt ointressant samtalsämne just nu.

Det är ju som det är nu med Kosovo och Bosnien och absolut inget som vi kan göra ett skit åt!

Godnatt
Örebro Rojas Veritas Palí
2011-07-21 21:29
Nej artikeln sa att de indikerade att de skulle acceptera .Skitsamma
Örebro ÖSK Fans
2011-07-21 21:27
Sjögren vi vill ha klarhet vad som händer i klubben ...Bedoya, Nordin, Alvbåge? Kommer det komma några spelare in???? Hur ser du på det faktum att Bedoya går gratis??? Haddad??

Tala klarspråk vi vill veta!!!!
Örebro bison
2011-07-21 21:25
Det känns som att vi akut måste få in en mittback så Haginge kan gå ut på högern, med Wirtanen där åker vi fan ut.
Örebro bison
2011-07-21 21:24
ÖSK är för dåliga för att stå upp i allsvenskan nu så det kom väl inte som en blixt från en klar himmel.
Örebro Bulten i Boo
2011-07-21 21:23
Bastard on Parade// Håller med dig! Som avlönad av ÖSK som han är så kan man undra varför han befann sig i Glasgow istf platsen och planen där ÖSK hade en mycket viktig match!?
Örebro Lekiller
Ja så är det, Sarajevo gjorde hela 2 mål mer än oss. Så det är ju inte så mycket att snacka om.

ÖSK är för dåliga just nu för att kunna stå upp ute i Europa.
Örebro ÖSK-nisse - Odi et amo
ÖSK Fans //
Jag skyller inte förlusten på regelverk och tror att vi hade blivit utspelade ändå. Jag försöker bara reda ut missuppfattningar.
Örebro widemarsh
2011-07-21 21:22
Bedoya ska fan inte spela en minut till i ÖSK eller Ungdom!
Annons: