/fotboll/osk/forum/3669.aspx/fotboll/osk/forum/3669.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
IFK Göteborg Royboytoy
2011-07-29 00:24

Bedoya har inget mer att göra i ÖSK, sälj för bövelen!

Han är inte våran längre.
Gamla fina öret
2011-07-28 23:38
Det var ju j*vligt viktigt i vintras att han ville vinna något, vilket lär dröja om han stannar i ÖSK.. tror dock inte att han vill spela i Elfsborg, det är ju ingen jättestor uppgradering.
Elfsborg epiphone + Lasse Nilsson
2011-07-28 23:36
känns som ni knappt skulle sakna honom, vet inte ens om jag vill att han ska presenteras imorgon. Varit ganska kass i år. Kostar säkert multum.

Det är väl dessutom helt otroligt att det skulle vara honom :)
Örebro rirobban
2011-07-28 23:36
Om det nu skulle vara Nordin som lämnar, kan det vara därför man inte velat släppa Bedoya för en liten summa? Man kanske räknat bort Nordin och ansett att Bedoya måste bli kvar, eller att man får tillräckligt mycket för honom för att värva in en ny spelare av samma klass?

Nej jag kan bara inte tro att Sjögren bara släpper Nordin till en allsvensk konkurrent mitt i säsongen.
STEFANO!
2011-07-28 23:33
Klart Gerzic är klar för ÖSK! Inte sviker han och drar till Ellos?
Örebro ÖSK Fans
2011-07-28 23:30
kan ju vara så att han blev klar för ellos idag och inte tänkte innan han skrev det på fejjan...hmmmmmm hoppas jag bara svammlar
Örebro rirobban
2011-07-28 23:26
Förvånar mig inte om Gerzic skrivit på för Elfsborg. Han har sett ganska loj och okoncentrerad ut de senaste matcherna faktiskt. Kanske ligger något och fiskar i bakvassen. Det värsta kanske är att vi inte skulle sakna honom om han bytte, inte denna säsong i alla fall, däremot hade han varit tungt avbräck förra säsongen.

Dock tror jag inte att Nordin är spelaren Elfsborg presenterar imorgon. För jag antar att spelaren i fråga ska kunna spela för Boråsarna under hösten, och att ÖSK skulle ha acceptera något bud kan jag aldrig tänka mig. Nordin är nog klar för 4 nya år med sportklubben!!! Hoppas jag!
Gamla fina öret
2011-07-28 23:26
ÖSK Fans//

Jo det är sant, men om han verkligen har kritat på för oss så undrar man ju varför han tog bort det han skrev? Är det påskrivet spelar det väl ingen roll lixom..
Örebro Karlssson
2011-07-28 23:23
Valderinho//

Ja, det var ett riktigt imponerande skott han hade! Låter som väldigt spännande spelare!
Örebro Fang
2011-07-28 23:22
Ja vad tusan skulle han till Elfsborg att göra? Det måste vara det sista mittfältet i Allsvenskan han kan ta en plats på.

Nu har jag förvisso inte full koll på vad som är på väg ut därifrån men Elfsborg känns inte som en klubb som skulle gå och köpa Gerzic mitt under säsongen.
Örebro ÖSK Fans
2011-07-28 23:22
sjukt om Nordin skulle gå till ellos....skriver man nu är det klart på sin facebook antar jag att det löst sig med Örebro,allt annat vore ett hån mot oss suportrar. Undrar varför han tog bort det så fort?? Tänkte han inte till??
Elfsborg epiphone + Lasse Nilsson
2011-07-28 23:18
Gerzic till oss vore väldigt underligt.
Faktum kvarstår att vi imorgon presenterar nyförvärv.

Hört att Neymar är på glid :)
Örebro Fang
2011-07-28 23:17
Det är inte lite nyfiken man är på vad det är som är klart när det gäller Gerzic!
Örebro rirobban
2011-07-28 23:08
Låter bra att det händer lite. Sigurbjörnsson verkar vara en mycket stabil och bra spelare. Även jag gillar Isländska spelare, och då gärna försvarare. Ofta starka och kämpar hårt för laget. Tror det kan bli en bra lösning som ersättare för Almebäck, men det återstår att se. Man får hoppas att man plockar in Wiktorsson också:)
Örebro go_osk (Spela Per J från start)
2011-07-28 22:52
Islänningen verkar vara en hyfsat tung pjäs på fasta situationer. Se länktips.

Ett helt okej distansskott.
Gamla fina öret
2011-07-28 22:50
Härligt, jag gillar ju Islänningar!
Varför har man hört så lite om att ÖSK vill ha denne Sigurbjörnsson?

Edit: Skrev man 3 år nu igen?
Örebro GT
2011-07-28 22:47
Låter helt suveränt om Sigurbjörnsson "är klar" !!
Undrar om Arnor är med och tipsar ÖSK ?
Hoppas man kan kolla upp honom i verkligheten innan kontrakt ritas. Tänker typ på Halmstads alla video-spanjorer...
Örebro Sogen
2011-07-28 22:45
gerzic till ellos, aaahahaha.gör han det ska jag med glädje skratta åt han å Hans bänlplats
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro go_osk (Spela Per J från start)
2011-07-28 22:43
"Elfsborg har också kallat till presskonferens under fredagen för att presentera en ny spelare. Återstår att se om det är Superettans stjärnskott Victor Claesson som då presenteras på Borås Arena."

Föga troligt, men om Gerzic mot förmodan går till Elfsborg så är det riktigt illa.
Örebro Bastard on Parade
2011-07-28 22:37
GHTFan //

Sound interesting! Do you have more information about Sigurbjörnsson? What's his strengths and weaknesses?
Örebro Valderinho
2011-07-28 22:29
Vilket skott denna Mantom har! Sen ser han ut att vara en ledargestalt.
Ska bli intressant att se hur bra dom är!
Halmstads BK GHTFan
2011-07-28 22:26
IBV accept Örebros third offer for Eidur Aron Sigurbjörnsson. Sigurbjörnsson is regarded as a great young player and has been voted the best defender in the leage, after 11 rounds. He is already better than for example Ragnar Sigurdsson was when he joined IFK Göteborg. Have to congratulatue you on a class signing.
Örebro Valderinho
2011-07-28 22:08
Almebäck är med i startelvan hos Brugge och leder med 4-1 mot Garabagh Agd.
Kul för killen som inte för långt tid sen höll på med däck!
Örebro Pille-Riin Pöllu (Auri sacra fames)
019_Örebro // Som jag föreslog igår - Låna en engelsman ;)

Fast varför testar de en mittfältare? Bedoyas ersättare?
Örebro Karlssson
Engelsmännen låter intressanta, av de lilla man kan läsa om dem. Imponerande att vara med på bänken som 17-åring i Premier League.
Örebro 019_Örebro
2011-07-28 22:05
Engelsmän på provspel.
Örebro Pille-Riin Pöllu (Auri sacra fames)
2011-07-28 21:30
Även Anttonen tveksam till spel resten av denna säsong
Länktips: eyravallen.se/
Örebro TommyS
2011-07-28 21:08
Och Häcken ligger redan under med 2-0.
Söderåt, -Här är det REA!
2011-07-28 21:02
Vi torskar med 2-0 mot Sarajevo som sedan får spö med 5-0 mot Sparta Prag samt att Elfsborg torskar med 4-0 mot Ålesund.
Det visar ju hur otroligt dålig Allsvenskan är.. :(
Det känns som det blir värre för varje år som går..jävligt tråkigt.
Örebro Ösk-groda
2011-07-28 20:52
Sparta Prag krossa Sarajevo.........5-0
Annons: