/fotboll/osk/forum/365.aspx/fotboll/osk/forum/365.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Loppan i Axens skägg
2017-02-06 09:09
@Vinnartradition:

Riktig tomte som sitter jämte Fredriksson.
Örebro KalleTeodor - Admin
2017-02-06 07:14
@Björn är facit:

I vår artikel om provspelet skriver vi om vad som hände i Sogndal.
Örebro Brandao
2017-02-06 06:56
Verkar snurrigt.. Har provspelaren blivit sjuk?
Örebro Björn är facit
2017-02-06 03:24
Skadehistoriken skall ha varit en orsak till att det inte blev något kontrakt i Sogndal.
Örebro Björn är facit
2017-02-06 03:19
Vorsah tränade med norska Sogndal i slutet av januari. Antar att han inte fick något kontrakt där, då han nu ska träna med oss nu? Detta är inget spm har nämnt eller har jag missat detta helt?

Någon som vet något om det?
Örebro Asbjörn#10 - Admin
2017-02-05 23:15
Provspelande Vorsah verkar inte ha tränat med laget än om man ska utgå ifrån vad Nordin säger till fotbollskanalen. Sjukdom lyfts där fram som orsak.

Verkar snurrigt just nu kring när vår match mot AGF går av stapeln. Låter som om det kan landa i allt från måndag till onsdag.
Örebro Vinter
2017-02-05 23:00
@Jingblad :):

Vi var många på ÖSK:s forum som i somras beklagade att han inte fått sitt riktiga genombrott i ÖSK, vi förstod hans potential samtidigt som vi insåg att möjligheten att den skulle blomma fullt ut låg i att han prövade en annan miljö. Vi önskade honom ett stort lycka till i klubbytet! Glädjande förstås att höra att Kalle gjort mål! Vi önskar honom allt gott framöver undantaget i matcherna mot oss då förstås då vi vill att han är allmänt usel och gör minst ett par självmål.
Örebro Vinnartradition
2017-02-05 21:29
Bra intervju med Nordin Gerzic.
Örebro Brandao
2017-02-05 17:37
Har han varit med någon träning än? Vore kul om NA eller wärlegård kunde filma lite så man får se han in action!

Att världens sämsta tidning gör det är väll för mycket begärt kanske...
IFK Norrköping Jingblad :)
2017-02-05 16:45
@T8:

Då var det tur att även David Moberg Karlsson satte två i krysset så Kalle har någon att dela bördan med. :)
Örebro T8
2017-02-05 16:30
Jingblad Kalle är försäsongskung sen länge. Han borde spela nånstans där det är full säsong nu.
Postat via SvenskaFans-appen
IFK Norrköping Jingblad :)
2017-02-05 16:11
Kalle Holmberg tvåmålsskytt för Peking !
Örebro T8
2017-02-05 16:02
Loppan Kanske för att Forward inte hade råd och det är närmre till Örebro från Stockholm. Kanske...
AIK Saywee
2017-02-05 15:46
Mycket intressant läsning, intervjun gjord med Axel Kjäll här på SF. Blir det han som leder ÖSK till medaljer?
Loppan i Axens skägg
2017-02-05 15:19
@Brandao:

Döm spelaren efter han fått en chans. Inte innan
Loppan i Axens skägg
2017-02-05 15:18
Enligt Göteborg valde han att gå till Bajen för "sociala skäl"
Varför inte då gå till Örebro ?
Örebro Empes
2017-02-05 14:44
D.McGrain: Inte två års uppehåll utan nästan 4 år (med undantag för några minuter under 2015/2016)... Skadad i maj 2013.
Örebro D. McGrain
2017-02-05 14:25
Klart värt att provspela Vorsah, fem säs. Bundesliga gör att även med två års uppehåll minst håller Allsvensk klass. OM han håller kan det vara ett riktigt fynd, självklart risken att han är på rehab hälften av säsongen Men förmodligen har ÖSK bättre läkarkontroll än ÖHK...
Örebro jp (fd jpsvartvitt)
2017-02-05 14:14
Ruggigt bra värvning av Bajen!
Örebro Empes
2017-02-05 13:52
Bra intervju redaktionen! Roligt att komma lite djupare, lära sig lite mer. (På samma sätt som det har varit intressant att höra Axéns genomgångar med spelarna på videologgen.)
Örebro # brorzan
2017-02-05 13:49
Hamad klar för Bajen.
Örebro Empes
2017-02-05 12:13
Nicknamn i ribban,

Tänker att ÖSK tänker som du – varför inte testa hon om när chansen finns. Som sagt – kan ju vara ett fynd.

Aspen,

Håller med. ÖSK har definitivt mer i bakfickan när det gäller mittbackar. Sköldmark sa ju också något sådant när han kommenterade Vorsahs provspel: ”Parallellt jobbar vi med flera spår.”

Tror kanske att ÖSK till och med kan tänka sig att ta in Vorsah OCH en stabil, färdig, erfaren mittback.
Örebro Jonas r
2017-02-05 12:13
[QUOTE=Empes]Brandao, Nej, jag tror inte ett dugg på att ÖSK tar in den här provspelaren för att man har mindre panik. Kanske är det snarare du som har det:-). Men jag förstår hur du tänker. Klart det vore lugnare med ett säkrare kort. Som jag sagt tidigare – jag tror ÖSK ser en ”fyndchans. Typ: ”Tänk om han verkligen är hel igen…”. För i så fall kan det här vara en kanonvärvning. I grunden en riktigt bra spelare alltså. Överkvalificerad för Allsvenskan. [/QUOTE] Instämmer. Sköldis har koll på läget som han haft hela tiden finns ingen anledning att tvivla
Örebro Empes
2017-02-05 12:07
Brandao,

Nej, jag tror inte ett dugg på att ÖSK tar in den här provspelaren för att man har mindre panik. Kanske är det snarare du som har det:-).

Men jag förstår hur du tänker. Klart det vore lugnare med ett säkrare kort.

Som jag sagt tidigare – jag tror ÖSK ser en ”fyndchans. Typ: ”Tänk om han verkligen är hel igen…”. För i så fall kan det här vara en kanonvärvning. I grunden en riktigt bra spelare alltså. Överkvalificerad för Allsvenskan.
AIK Saywee
2017-02-05 11:58
Fast vore det inte lämpligt att testa hans knän på konstgräs oxå? (Det kanske de har i närheten iofs) Alltså, jättekul att något äntligen börjar hända, men det är så många frågor ... ... jag är tudelad.
Örebro Nicknamn i ribban
2017-02-05 11:23
Att inte plocka in en så välmeriterad spelare som Vorsah på provspel när man väl får chansen är ju dumt. Det skadar liksom inte att se vad hans knän går för.
Örebro DaSa
2017-02-05 09:23
Fördelen med en skadebenägen mittback är att Brorsson får mer speltid:)
Örebro Brandao
2017-02-05 08:47
Snö

Klart det är bra att som börjar agera! Dock skulle det vara lugnare med ett lite "säkrare" alternativ om du förstår hur jag menar.
Örebro Ståhl
2017-02-04 23:35
Vorsah är längre än Magnus Wikström!
Örebro Snö
2017-02-04 23:25
Vilket forum dett är, ena sekunden är folk galna på att inget händer, och när det händer något då är det mest negativt och diss, man undrar ju om det är 5pers härinne men med olika "nick":) en provspelare som visar upp sig, inget lovat kontrakt bara prov. så hålligen med all skit o se vad som händer, lyft blicken,,,, andas,,,, så blir allt bättre
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Annons: