/fotboll/osk/forum/3649.aspx/fotboll/osk/forum/3649.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Evigt ÖSK
2011-08-01 18:47
Gick precis förbi Gamla Ullevi och stötte på en ÖSK-bekanting, närmare bestämt Arvi Taaler. Vem är han och kollar in i matchen mellan GAIS-HBK?
Örebro bison
2011-08-01 18:26
Stor humor om ÖSK knyter till sig ett gäng mittfältare under silly och ingen back.
Örebro Bona fides
2011-08-01 17:50
Informationen om Fredrik Holster är nu uppdaterad. Han är, som ni uppmärksammat, mittfälltare och inte anfallare.
Örebro Bonaventure Maruti
2011-08-01 17:44
Enligt Sundsvalls officiella är Holster mittfältare. Dom om några borde ju veta! :)
Örebro Bulten i Boo
2011-08-01 17:43
"Dålig kondition och aningen långsam" - låter ju fantastiskt, haha! (fattas bara; "BMI: 30") slå till!
Örebro Bulten i Boo
2011-08-01 17:38
fast jag tycker att 4 mkr också är helt ok, vill ju inte se Bedoya mer i ÖSK eftersom han inte vill spela där. Sköldmark, säg till Rangers; " 750 tusen dollar vid en snabb affär!"!
Örebro bison
2011-08-01 17:37
bulten// de förhandlar nog inte i dollar, men tidningen är amerikansk.
Örebro Bastard on Parade
2011-08-01 17:35
Holster provspelade även som mittfältare under slutet av 2009 om jag inte minns helt fel. Sundsvallsredaktionen har listat honom som spelskicklig innermittfältare.

"Styrkor:
Tekniskt skicklig och bra tillslag.

Svagheter:
Dålig kondition och aningen långsam."
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-08-01 17:33
Enligt Fotbollstransfers.com samt andra sidor är Holster mittfältare och här på svartvitts silly season är han anfallare. Vad stämmer?
Assyriska In Norling we trust!
2011-08-01 17:33
er excoach walker klar för Assyriska. Något att hänga i julgranen??
Örebro Bulten i Boo
2011-08-01 17:31
bison// ajfasen, jag trodde de förhandlade i pund eftersom Rangers är en brittisk klubb.... Ser nu att det var ett dollartecken i artikeln... himla synd ;-)
Örebro Bonaventure Maruti
2011-08-01 17:30
Holster spelade mittfältare mot Assyriska åtminstonde.
2011-08-01 17:30
Bona fides//

Han spelar väl på mittfältet i GIF Sundsvall?
Örebro bison
2011-08-01 17:28
Får vi 4 miljoner utan vidareförsäljning är det bara och krita på vi åker inte ur allsvenskan utan Bedoya och vi kommer inte på europaplats med honom så släpp iväg honom.
Örebro Bulten i Boo
2011-08-01 17:27
Svartvitt forever// Pax! :-)
Vi bör väl dock alla vara lite försiktiga med vilka ord vi lägger i varandras munnar (/tangenter). Att uttala att man blir lite "trött" på att ständigt höra (/läsa) samma "ältande" om- och om- och omigen om hur "fel" S/S är ju inte detsamma som att vilja "förbjuda vissa åsikter här på forumet och förpassa dem till ett annat"... Eller? Om man menar att några nick explicit önskar detta så bör man också kunna peka på vilka dessa är.
Men, visst för sjutton, peace, love and understanding!! :-D
Örebro Hahne
2011-08-01 17:19
Får man 7,5 miljoner o kanske eventuell vidareförsäljnings klausul så är ja supernöjd !

Killen kontrakt går ut om 6 månader!!!!!!!

Örebro bison
2011-08-01 17:18
bulten// Är det siffrorna i artikeln som Krille länkade till så är det väl snarare runt 3,5-4 miljoner som Rangers erbjuder och 6-7 mille som ÖSK kräver.

edit:650000 dollar ger 3,8 mille hos enligt exchanges växelkurs. De där siffrorna är samma som diskuterats hela tiden.
Örebro Bulten i Boo
2011-08-01 17:14
ÖSK-Krille// Rangers villiga att betala ca 6,5 mkr, ÖSK kräver upp mot 10 mkr.. Det lär väl stanna runt 7,5 kanske. Helt ok! Uppgörelse inom en vecka?
Örebro Svartvitt forever
2011-08-01 17:07
B i B//

Käre Bulten, jag har inte skrollat bakåt för att kolla exakt vilka som skrivit vad, och jag brukar aldrig ha några problem med det du skriver. Jag vet bara att det haglat tillmälen om "Sixtenhatare" från en del håll när det förts fram kritiska åsikter om coachningen, och jag är säker på att ingen här hatar Sixten. Man får skilja på sak och person. Bra att vi verkar överens om det viktiga. Peace.
Örebro Bona fides
2011-08-01 17:07
Guldtass//
Holster är anfallare och inte mittfältare
Örebro KCMarten
2011-08-01 17:06
Guldtass //

Jag såg honom faktiskt in action som liten parvel
på 70-talet. Men det var inte mer heller.. :-)
Örebro TommyS
2011-08-01 17:04
Någon som har koll på hur allvarlig Wirtanens skada är? Och hur Anttonen och Atashkadeh kurerar sig?
2011-08-01 17:01
Rangers, Örebro still going back and forth on price for midfielder.
Örebro Bulten i Boo
2011-08-01 16:53
Svatvitt forever// "..[Jag syftar....] inte på dig när jag skriver 'forumpolis', utan på dem som vill förbjuda vissa åsikter här på forumet och förpassa dem till ett annat" -
Nu måste jag få undra, är det då MIG du syftar på?? Jag förslog lite skojsamt "Sixten-motståndarna" att för att slippa de ca 80% som är positiva till Sixten-förlängningen föra den diskussionen i "det alternativa forumet". Givetvis kan inte JAG agera "forumpolis" och "bestämma" vad som är "tillåtet" eller ej att diskutera!
Hursomhelst vill jag också ansluta till Saywees uppmaning om att följa forumreglerna. Själv tycker jag att det är helt ok att kritisera Sixten i hans tränar- och yrkesutövning, men att t ex "attackera" hans etnicitet etc. (alltså vad han ÄR till skillnad mot vad han GÖR) det anser jag inte vara förenligt med forumreglerna..

Eller, vilka är de nick som "vill förbjuda vissa åsikter här på forumet och förpassa dem till ett annat"???
Örebro Guldtass
2011-08-01 16:37
KCMarten/
he he .. nu är jag inte så gammal att jag sett Nordahl live, men känner igen scenariot så väl.
Gubbarna på gamla trä var unika - saknar dom lite smått :)
Örebro Guldtass
2011-08-01 16:27
Apropå Holster. Varför skulle ÖSK värva en mittfältare till när vi har tillräckligt?

Det skulle ev vara om antingen ÖSK får stålar för Bedoja som drar redan nu till G Rangers eller att Gerzic blir såld i sommar ...
Örebro Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)
2011-08-01 16:19
I natt löper låneavtalet för Wandersson ut. Imorgon får inte ens Wandersson träna med GAIS - Såvida inte sportchefen Mats Persson, som flyger dit idag, lyckas lösa något
AIK Saywee
2011-08-01 16:18
Go West :)
AIK Saywee
2011-08-01 16:16
Deviation//

Håller med dig. Det är väl ingen större mening med att klaga på andras åsikter, men att klaga på dålig coachning eller klumpiga laguttagningar, liksom att berömma motsatsen och hur spelare presterar är väl ganska normalt, eller?

Som jag skrivit några gånger tidigare så verkar många haka upp sig på olika nic, oavsett vad som står i inläggen, det tycker jag känns ganska meningslöst, men å andra sidan skiter jag i det.

MEN, när en del vill börja styra över vad som skall skrivas, då blir jag trött, så länge forumreglerna respekteras.
Örebro Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)
2011-08-01 16:15
Sixten var ju tydligen och tittade på Assyriska-Sundsvall häromdagen - Nu vet vi varför
Annons: