/fotboll/osk/forum/3645.aspx/fotboll/osk/forum/3645.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bulten i Boo
2011-08-02 12:51
Saywee// Jag avsåg nät-frågan. Tror inte att 80% med sitt "ja" (på frågan "var det rätt att förlänga med Sixten?") därmed menade att Sixten är "perfekt".. inget annat.. Peace (som nån annan här skrev förut)! :-)
Örebro Guldtass
2011-08-02 12:48
Appropå de 2 engelsmän som här på provträning.
Läste i dagens NA att de hade svårt att hänga med i tempot i spelövningarna igår.
En sak att dom är ovana vid konstgräs men spelmässigt borde dom vara mer på tårna eftersom de endast har veckan på sig att visa upp sig.
Tippar på att det blir nada kontrakt för de 2 ... tyvärr!
AIK Saywee
2011-08-02 12:48
Har Alven blivit en gnällnärking, som inte vågar stå för sina skriverier ?
AIK Saywee
2011-08-02 12:46
Kattegatt var cooolt, eller snarare hett idag, 22 plusgrader Celsius i havets två översta metrar :)

Halland rockar fett och FFF och V BOIS laddar i solen :)

Jag kommer att scouta vidare, men Christoffer från FFF verkar lovande inför framtiden.
Örebro Bulten i Boo
2011-08-02 12:45
GT// Från bloggen:
"Strömvallens matta liknar vår egna på Behrn väldigt mycket, dvs att man helt klart kan ifrågasätta kvalitén (jag väljer att inte skriva mer om det då det finns risk att min 'konstgräskritik' kan göra vissa personer väldigt upprörda)."
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2011-08-02 12:44
Alven jämför väl mest Gefles matta med Behrns liknande och menar att den är usel om man inte vattnar den?
AIK Saywee
2011-08-02 12:42
BiB, 11:45, jag tycker inte att Sixten är perfekt (ännu), men jag hoppas och tror att han kan förbättra sig där det finns brister, om det blir ett tydligare svar på en fråga som jag inte uppfattat från dig.

Jag hakar inte upp mig på detaljer, så är det bara, sorry, missade din fråga ...
Örebro GT
2011-08-02 12:39
Bulten //
Det är Gefles torra matta han skriver om, inte våran nya !
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2011-08-02 12:32
Ingen är perfekt...

Jag hade lite svårt för Walker av olika anledningar. Dels för att han enligt rykte inte ville prata med spelare som blev bänkade utan vände sig om och gick när han blev konfronterad vid ett tillfälle. Sen verkade han inte gilla "Nordintyper" som gillar att göra det lilla extra och koncentrera sig på offensivt spel. Hans favoritspelare var lite som sonen Robert, som alltid kämpar 110% och hellre tar ett gult kort än att slå en tunnel. (Inget ont om Robert, grym inställning och tuff i närkamper. Men kanske inte en allsvensk toppspelare). Känns lite som att det kanske är rätt melodi för att vinna superettan men kanske inte rätt när man ska försöka vara i toppen av AS.

Sixten är helt klart en bättre coach enligt mig och har en lite "fräschare" fotbollsfilosofi där det ges utrymme för individualister.

-Tycker också ÖSK borde sälja Bedoya om bud över 3 miljoner ges.

Saywee/ Skittråkigt att det verkar finnas folk som lägger energi på att hota dig för vad du tycker. Stå på dig!
Örebro Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)
2011-08-02 12:32
Eller var det semin som gick då? Osäker
2011-08-02 12:31
Benny Böckling //Tror det var i september
Örebro Guldtass
2011-08-02 12:29
Vad är det för fel på Behrn's konstgräs? Den är ju pinfärsk.
Örebro Bulten i Boo
2011-08-02 12:13
Alvbåge kritiserar det nylagda konstgräset på BA!
Benny Böckling
2011-08-02 12:13
När spelar Helsingborg-Elfsborg? (svenska cupen) Man vill ju veta vilka det blir i semi...
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-08-02 11:54
Anttonen missa resten av säsongen.
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-08-02 11:49
Gustaf Crona "Sälj Bedoya nu"
Örebro Bulten i Boo
2011-08-02 11:45
Saywee// Men frågan var inte ställd så; "Tycker du att Sixten är perfekt" ! :-D
Utan "folk" gjorde väl en bedömning att det i den situation det var, var rätt att förlänga med Sixten.... med alla hans förtjänster o brister (som vi alla är en blandning av..).
När vi kritiserar gör vi det inom ramarna för forumreglerna..
AIK Saywee
2011-08-02 11:44
Nej, nu går jag och badar, så kan ni diskutera fotboll, förlåt mina jönsiga inlägg, men det är så, att jag tycker så mycket, om så mycket.

Heja SPORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AIK Saywee
2011-08-02 11:40
BiB, självklart får alla kritisera precis vad som helst, själv skriver jag bara det jag tycker och ibland lite om det jag upplevt, vilket kan vara rätt eller fel för andra ...

... men möjligtvis, är Sixten perfekt, om jag föstår cirka 80% av forumskribenterna rätt, men det kan ju vara felaktigt uppfattat av mig ;)

VERKLIGHETEN?
SANNINGARNA?
VEM VET VAD?
Örebro Bulten i Boo
2011-08-02 11:34
Saywee// På detta forum bör vi väl få kunna kritisera alla ÖSK:s tränare genom åren för deras värv? Ingen människa är perfekt, som tur är! :-D
AIK Saywee
2011-08-02 11:32
BiB, tykna ellet tyckta eller tyckna ;)

Cybervärlden blir alltmer komplicerad, stressad och vetefan, jag älskar naturen och naturens tydliga, men kanske lite långsammare tecken.

Tellus, tell us!

Cheerokee people, Rasta Fari :))))
Örebro Bulten i Boo
2011-08-02 11:25
FF, Saywee// Tyckna saker huggna i sten!? Har dock förstått att de flesta runskrifter gjordes på bark- och träbitar, och de meddelandena blev lika förgängliga som de vi skriver här antagligen kommer att bli... 240 tusen på detta forum snart ser jag...
2011-08-02 11:21
Saywee // Ett forum bestående av runstenar?
Tråd: Erörvringståg i Britania
AIK Saywee
2011-08-02 11:19
BiB, vissa lag är mediala, ända in i omklädningsrummet!

... och inte ens hälften av det som basuneras ut är sant !

Forza MEDIA ;)
AIK Saywee
2011-08-02 11:15
FF, de som ringer har hemliga nr, och har de inte det, så är det ganska enkelt med ett prefix innan samtalet, för att fixa ett dolt nr, Skitenkelt i dagens snabba samhälle.

Jag har för närvarande en smart kontroll, via tips från en gammal vän som jobbar på KUT´en i Uppsala.

Tacka vet jag djungeltrummor och röksignaler (dock ej bengaler).

... eller runstenar, det var budskap det och det tog tid att kommunicera, men naturen hade ju så mycket annat att bjuda på, under den gamla goda tiden :)
2011-08-02 11:15
Bulten i Boo // Maanoja - fallet förra året tyckte jag var hemskt. Tom de egna medspelarna gick ut i media och sågade honom vid fotknölarna. Fy faan.
Allt var hans fel

Öreskå - 66
2011-08-02 11:13
Jag måste bara säga att Häcken har gjort ett riktigt klipp i sitt nyförvärv Oscar Lewicki. Han är en Sveriges största talanger på den defensiva sidan. Som mittback eller defensiv mittfältare. Och har nu varit ungdomsproffs i Bayern München och är upplärd i europeisk spelstil.
Det hade varit något för ÖSK att använda sig av i dessa tider av backbrist.
From idag får inte Wandersson ens träna med GAIS
Örebro Bulten i Boo
Saywee// Det är min absoluta uppfattning att man som tränare inte sågar en spelare på det sättet i TV. Oavsett om det ligger nåt i kritiken eller ej. Inte så konstigt att händelsen satt sig i mitt minne. Det är på samma sätt som med AIK och Maanoja förra året. Kritiken tar man i omklädningsrummet. Utåt håller man samman och stöttar varann! Där begick Walker tjänstefel.
Örebro zxcv
2011-08-02 11:09
Kul för Bedoya om(när) Malmö slår ut Rangers imorgon.
Spelar Rangers lika dåligt som senast kommer MFF krossa dom.
Annons: