/fotboll/osk/forum/3636.aspx/fotboll/osk/forum/3636.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Schella
2011-08-04 14:55
underbart att det har börjat hända saker runt vårt ösk!
välkommen eidur!
Örebro Thlumman
2011-08-04 14:30
Nu ska vi tacka Nordin och Sixten. Hälsa Eidur välkommen.

2 segrar i rad, en tredje på söndag?

ALLA till BA!
Örebro Mattias69
2011-08-04 14:29
Det där sista i nyheten lät ju bra "Vi kommer vidare försöka få honom spelklar till matchen redan på söndag mot Häcken, säger Lennart Sjögren."

Välkommen och lycka till, vi fans behöver det om inte annat!
Örebro Fatcit
2011-08-04 14:23
Välkommen förresten =)
Örebro Fatcit
2011-08-04 14:23
Hoppas man inte spelar med Eidur för snabbt... Viktigt att han hinner komma in i laget/truppen, speciellt med tanke på att han är ung! På sikt är det viktigare än att få en mittback snabbt...
Örebro Valderinho
2011-08-04 14:16
Välkommen till Öreebrrooo Eidur!
Örebro KCMarten
2011-08-04 14:02
Välkommen Eidur!!
Örebro Bastard on Parade
2011-08-04 13:57
Sigurbjörnsson nu officiellt klar för ÖSK. Fint!
Örebro #7
2011-08-04 13:36
Skön snubbe, den där sixten...=) Blandar allvarliga svar med roliga skämt...Han verkar även vaksam på vad som varit problemet med årets ÖSK och vill förändra det till nästa säsong. Dessutom hyllar han Joe Sise i HBK...=)
Örebro Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)
2011-08-04 13:24
Mer info om ÖSK budet på Ari Skúlason
Örebro Dudleys
2011-08-04 13:20
"Stålis... nej jag skojar!!! En frisk Haddad skulle vara perfekt! Den typen letar vi." Sixten svar på dröm anfallaren.. humor har han iaf ;D
Örebro Deviation
2011-08-04 12:24
Bulten i Boo:

Ironiskt att det var just en Västerortspolis som yppade detta...:-)...Tror att de hade full koll på läget men att det inte hade tillräckligt för att bevisa det.
Örebro Bulten i Boo
2011-08-04 12:20
svartvitseger// Värdelös sida, oskfotboll! Text läggs över text, helt oläsbart!
Örebro svartvitseger!
2011-08-04 12:14
ni har väll inte missat att man kan chatta med sixten nu?:)
Örebro Bulten i Boo
2011-08-04 12:11
Deviation// Om du vet något i fallet bör du höra av dig till polisen! Utredningen lades ju ner pga att alla närvarande vägrade vittna...
Örebro ÖSK KRILLE(Go For Gold)
2011-08-04 12:10
Deviation//

Ok bra då vet jag det :).
Örebro Bulten i Boo
2011-08-04 11:54
Gamla fina öret// Är väl ingen skillnad på fotbollsspelar-affärer och handel med t ex begagnade bilar?! ;-D
AIK Saywee
2011-08-04 11:54
Gamla fina öret//
Chansningarna inför framtiden kanske mer liknar Lotto,
än en stadig och stabil satsning, mot det av de flesta efterlängtade guldet?

Jag kan bara hoppas att det blir stolpe in :))))

Heja SPORT!
Örebro Deviation
2011-08-04 11:53
ÖSK Krille:

Jo det var under en sådan rush nedanför Högalid, stämmer. Men inte av huliganerna har jag fått höra av MYCKET initierade källor. Dessutom har jag träffat Tony flertalet gånger.
Örebro Deviation
2011-08-04 11:52
Valderinho:

Skön grej 1:47 in i klippet...:-)
Gamla fina öret
2011-08-04 11:49
ÖSK lägger bud på Sigurbjörnsson som först nobbas, sedan lägger vi ett till skambud på Skulason? Och ledningen klagar på rangers som inte betalar över 5 miljoner för en spelare vars kontrakt går ut om 4 månader :D

ÖSK-ledningen har ju humor iaf :D
Örebro Valderinho
2011-08-04 11:43
Denna Ari Skulason är väldigt bra. Konstigt att inte fler är intresserade. Skulle gärna se honom på vårat mittfält!
Hög passningssäkerhet på svåra bollar är ovanligt att se. Löper frekvent upp och ner och hjälper laget när det behövs sättas press. Sen har han en fin vänsterfot vid frisparkar bland annat. Värva!!!
AIK Saywee
2011-08-04 11:41
Fatcit, håller med dig till viss del, men vad skall våra klubbar göra, de har inte tilräckligt med laglig makt och kanske inte skall ha det heller, inte vet jag, detta är alltför politiskt, och politiker jobbar gäna saktfärdigt och väntar tills de förväntade problemen har uppstått, innan de kommer på, efter några decennier, att det kanske kan vara bråttom.

Det finns nog inte en enda klubb i Sverige som tycker om huliganism, vare sig det, är Blåvitt, Motala, Laxå eller AIK, men vad skall man göra?

Våldet vi läser om varje dag i media, speglar bara vårt samhälle, och hur vi "vuxna" fostrat vår unga framtida "förhoppningar" att föra traditionerna och livet vidare ...

Samhällsproblemen går att finna i tid, om man vill söka dessa och tydligt åtgärda dem, för att vi skall få en dräglig framtid :)

Hoppet kan jag aldrig överge, de flesta är i grunden goda människor:)

Tror alltid på guld och gröna skogar!

Rasta :)
Örebro Bulten i Boo
2011-08-04 11:40
Valderinho// ok, du menade; med en stabil backlinje bredvid sig är han bra...
Örebro Valderinho
2011-08-04 11:22
BiB// Ser det ut som en hönsgård blir det inte lättare kan jag ju lugnt säga. Med en bra backlinje på alla positioner har han nog lättare att komma in. Men som det ser ut nu är det bara Wikström som är riktig back. Skulle gärna se att man värvar fler backar. Gärna Salomonsson till högerbacken och Albornoz till vänsterback för att få lite kokurnans på Wowoah.

Det jag menade med en stabil backlinje bakom sig, behöver du inte ta ordagrant utan mer symboliskt. Stabil backlinje rakt igenom menar jag så att han har bra spelare i backlinjen att spela med. Hoppas du förstod nu!?
Halmstads BK GHTFan
2011-08-04 11:19
Sigurbjörnsson is on his way to Sweden today or tomorrow according to Ras 2 here in Iceland. Also said that Rosenborg in Norway and IFK Göteborg made late enquires for the player.
Örebro Fatcit
2011-08-04 11:07
Det jag saknar är att spelarna och klubbarna officiellt tar avstånd från sina firmor.

Klubbarna säger att det inte kan göra mer och att de behöver hjälp med tuffare lagstiftning som gör det möjligt att identifiera och utestänga våldsverkare.

Jag tycker att, så länge Klubbarna inte officiellt säger att respektive firma inte är välkomna - inte har gjort tillräckligt!
Örebro Bulten i Boo
2011-08-04 11:02
Valderinho// Förstår inte riktigt vad du menar med: "...med en stabil backlinje bakom sig är han bra". En mittback har ju ingen backlinje bakom sig ju, bara en målvakt...
2011-08-04 10:52
Deviation//

Dog han inte efter ett huliganslagsmål vid Högalidsparken i stockholm? Eller har jag fått det om bakfoten?
2011-08-04 10:46
Marta//

Kanske Haddads ersättare är klar?
Annons: