/fotboll/osk/forum/351.aspx/fotboll/osk/forum/351.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Brandao
2017-02-11 13:15
Björn är Facit Det här med att skratta som en jävla fjolla? Jag tycker AIK ser bra ut och kommer garanterat få in en bra anfallare snart.
Örebro Björn är facit
2017-02-11 13:13
@Brandao:

Då kan du ju inte se AIK som vinnare med den truppen dom har just nu? Haha!!!
Avdic o Markkanen framåt?
Örebro Brandao
2017-02-11 13:05
Tippar Allsvenskan(kan ändra sig om spelare kommer in eller lämnar) AIK Häcken Malmö Djurgården Östersund Norrköping Elfsborg Göteborg Hammarby Kalmar Halmstad Sundsvall Sirus Örebro Jönsköping Södra Eskilstuna Som det ser ut nu tror jag vi får kvala, men med en grym anfallare och en bra mittback kan det bli betydligt roligare!
Örebro Ö.S.K Krille
2017-02-11 12:34
Jag köper säsongskort varje år, vilka spelare ÖSK än har i sin trupp. ÖSK är klubben i mitt hjärta, för spelare kommer och går men klubben består. Desto fler som köper säsongskort och går på matcherna får ÖSK in mer publikintäkter och där med bättre ekonomi och så kan ÖSK värva in så bra spelare som möjligt. Så köp säsongskort! Nu har jag predikat klart. :)
Örebro Brandao
2017-02-11 12:32
Kollar på Hammarby-Norrköping.. båda lagen är riktigt bra!
Örebro # brorzan
2017-02-11 12:27
@Aspen.:

Vi som blev sist valda till lagen på rasten på mellanstadiet håller inte med dig, men du har en poäng såklart. ;)
Örebro Brandao
2017-02-11 12:24
Öörebroo

Belgarna ville ju inte samarbeta med ÖSK ang Kujovic . Med andra lag går det tydligen bra..

Får Djurgården Kujovic blir dom bra!!!

Många lag som rustar ordentligt i år, hoppas vi gör det med.

Och där gjorde Kalle mål igen..
Örebro Aspen.
2017-02-11 12:17
Vi som har varit våghalsiga att redan köpt årskort vill att något händer. Ni andra kan avvakta.

Som sagt på slutet är det inte dom bästa som är kvar och det är lätt att det blir fel.
Örebro öörebrooo
2017-02-11 12:12
Vad jag har hört om Kujovic är att Djurgården kollar läget att få honom på lån.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Brandao
2017-02-11 11:54
Jonas r

Det är väll ingen som sagt att det är så?

Men att dom fjäska för Astrit kan du väll hålla med om?
Örebro Ö.S.K Krille
2017-02-11 11:44
Jag väntar till värvningscirkusen är över. Då recenserar jag vinterns transferfönster.

Man är ju som ett litet barn på julafton. Man vill veta vad som är i paketet innan man har öppnat det. :)
Örebro Jonas r
2017-02-11 11:38
[QUOTE=Benny Böckling]Yes! Tycker man inte som professor Jonas är man paranoid! [/QUOTE] Så är de bara jag som tycker att det är en allvarlig anklagelse? Förtroendet för ösk ungdomsakademi och dess talangutveckling kan ju förstöras ifall de skulle visa sig sant. Så om man tror att ösk är beredd att riskera det fine tro det!
Örebro Karlstruum
2017-02-11 11:30
Brandao: Jo, förståelse kan man kanske ha för dom, men en annan ger inte upp så lätt. Det är i motvind Draken lyfter. Och motvind, det har man fått känna på när vi har de svartvita som våra favoriter. Men som sagt, halva allsvenskan jagar en anfallare fortfarande och flera lag söker en mittback, så många lag som sitter i samma båt. Kollat Östersund - Sirius nu första halvlek, ÖFK kommer bli farliga alltså. Många intressanta spelare och fortsatt intressant system. Spelarna tar även jobbet på fullt allvar och har alltid sju man på rätt sida fort i sitt för dagen 3-4-3 system. Som blir 5-4-1, 5-2-3, i olika defensiva situationer.
Örebro Benny Böckling
2017-02-11 11:26
@Jonas r:

Yes! Tycker man inte som professor Jonas är man paranoid!

Örebro Aspen.
2017-02-11 11:26
Ö.S.K Krille// Nej, Sköldmark har det inte lätt liksom de flesta sportchefer i AS. Men klubben består inte bara av Sköldmark. Vi har Axén som tydligen hjälper till på ett bra sätt. Vi har också en näringsliv dominerad styrelse man kan undra hur dom bidrar. Jag ska fråga på årsmötet. När Göteborgs mittback flyttade till Östersund var tydligen jobb åt flickvännen en bidragande orsak. Bra bostad kan säkert vara ett plus när man ska flytta. Som sagt på slutet är det inte dom bästa som är kvar och det är lätt att det blir fel.
Örebro Empes
2017-02-11 11:11
Brandao och Jonas r: jag tror också att det hade betydelse. Tror inte att de skrivit ett långt kontrakt med en spelare "vem som helst" på samma nivå som Alfred.
Örebro Ö.S.K Krille
2017-02-11 11:11
@Aspen.:

Ja spelare har alltid andra alternativ och det gäller att Sköldmark säljer in ÖSK som det bästa alternativet. Vi har ju inte den största plånboken i allsvenskan heller så det är nog inte helt enklt jobb Sköldmark har.
Örebro Empes
2017-02-11 11:09
@Brunnsborrare Stig-Arne Tjäle:

Tror man kommer att värva en vänsterback i sommarfönstret för att ersätta Logi vars kontrakt löper ut vid årets slut Lite som när man tog in Lorentzon för Daije.

Om det sedan är en vänsterback för startelvan eller en "coming-man" kan nog avgöras av hur Sebastian Ring presterar under våren och om man ser honom som ett framtida första- eller andraval.

Örebro Ö.S.K Krille
2017-02-11 11:07
@Brandao:

Klart de har blivit nobbade. Men jag menar att det kan ta tid med de som förhandlar med nu. Det kanske kan bli klart med någon spelare i veckan som kommer.
Örebro Brandao
2017-02-11 11:05
Jonas r

Du är involverad i ÖSK va?

Allt är frid och fröjd som vanligt...
Örebro Empes
2017-02-11 11:03
@Alltid Örebro:

Okej. Då förstår jag. Håller med dig helt!
Örebro Jonas r
2017-02-11 11:00
Ska inte skratta paranoida konspirationstankar är allvarligt
Örebro Brandao
2017-02-11 10:58
Jonas r

Jag tror det påverkade, absolut !

Så jag får ta min medicin med :)
AIK Saywee
2017-02-11 10:58
Här ordinerar vi inte recept, med ett hånskratt!
Örebro Jonas r
2017-02-11 10:55
[QUOTE=Brandao]Har många vänner som inte valt att förnya årskort. Dom är trötta på Axens ordbajseri om att kunna plocka spelare på övre hyllan mm. Dom blev ännu mer irriterade på att dom skrev ett långtidskontrakt på Alfred för att fjäska med Astrit. Kan på ett sett hålla med dom, vart är dom spelarna? Vart är Simons satsning i spelartruppen? [/QUOTE] Hahaha seriöst tror du ösk skrev ett kontrakt för att fjäska m Astrit, be dina kompisar ta sin medicin i fortsättningen...
Örebro Gentile
2017-02-11 10:52
@Benny Böckling:

får väl drömma vidare då! tack.
Örebro Brandao
2017-02-11 10:51
Aspen

Så är det absolut
Örebro Brandao
2017-02-11 10:50
ÖSK Krille Det där är ju lite bullshit! Du tror inte dom blivit nobbade av många spelare och fått börja om? spelare dom tar kontakt med nu går nog relativt snabbt då båda parter vill ha det klart..
Örebro Aspen.
2017-02-11 10:48
@Ö.S.K Krille:
Har spelaren alternativ tar det längre tid att förhandla, risken är då att alternativet är attraktivare. Och man måste starta om med ny spelare. Det är inte dom bästa som är kvar sent på slutet. Undrar vilken målsättning vi har för cupen i år, ingen på hemsidan i alla fall?
Örebro Brandao
2017-02-11 10:48
Karlstruum

Jag håller med dig, men samtidigt förstår dom lite
Annons: