/fotboll/osk/forum/3312.aspx/fotboll/osk/forum/3312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Rallyfinnen
2011-11-13 22:22
SVT skriver två år.

Vet att jag sett det någon annanstans också.

Örebro Flygarn
2011-11-13 22:19
Rallyfinnen:
Om ditt påstående stämmer kan han gå som bosman redan sommaren 2012.
Örebro Frökire
2011-11-13 22:19
Flygarn//
Tror att han har till slutet av 2012, har för mig att jag läst det någonstans.
Örebro Rallyfinnen
2011-11-13 22:17
Jag har för mig att Paulinho 2 fick ett 2års kontrakt, vilket innebär att han går som Bosman efter säsongen..
Örebro ÖSK Fans
2011-11-13 22:16
OJ TÄNK OM PAULINHO SPELAT KLAR FÖR ÖSK..=)
Örebro Flygarn
2011-11-13 22:14
Är det någon som vet hur det ser ut angående Paulinho 2? Ingen info kring kontraktslängd har kommit ut. Jag har själv varit i kontakt med Sjögren och fick svaret att det hålls internt. Någon som vet?
Örebro Rallyfinnen
2011-11-13 22:06
Jag skulle gärna se Jacob Rinne konkurrera med Simon Nurme om målvaktsplatserna i ÖSK nästa år. Motivation slår ofta klass och de två borde ju kunna ha hjärta för laget båda två.

Då kan vi lägga pengarna på andra positioner istället!
Örebro Frökire
2011-11-13 22:03
ÖSK-Karl//
Vet du vilka spelare som finns kvar i den spelarpott som finns/fanns hos Spelarinvest?
Örebro baskern
2011-11-13 21:59
BK Forward vann idag Mariedal cup för tredje året i rad (Mariedal Cup är känt som ”världens största turnering i inomhusfotboll för juniorer” och spelas i år för 34:e gången).

Rallyfinnen var inne på Jacob Rinne. Han blev utsedd till cupens bäste spelare.
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2011-11-13 21:45
Aspen//

den oumbärlige trodde jag de som hängt länge här visste vem det var, han har aldrig gjort någon hemlighet av att hans rätta namn är Sarp, killen som mer eller mindre under perioder hållit igång och gjort detta forum, jag skulle inte tveka en sekund att rösta på honom istället för Freibran som tydligen är den enda vi kan få utbytt i styrelsen tyvär.
Örebro rirobban
2011-11-13 21:35
Sådana här artiklar vill jag ha ett antal av innan nästa säsong startar!
Örebro Rallyfinnen
2011-11-13 21:05
För er som inte vet:
Jacob Rinne bor i Örebro och går sista året på gymnasiet.
Han har provtränat med Nottingham Forest och har varit med i Norrettans Allstarlag två år i rad. Spelar i BK Forward där han visar stor talang.

Erbjud kontrakt nu ÖSK, på en av Örebros största talanger på länge innan någon annan gör det. T.ex så letar Skansen målvakter, och denne son till gamla ÖSK-Patrik har DIF som favoritlag.. Han skulle nog inte tveka om dom slängde fram ett kontrakt, för dyr är han inte i övergångskostnad.
Men talang, det finns det gott om!

Given 1:a målvakt till vårat U21lag om jag får säga mitt.
Örebro Aspen
2011-11-13 20:24
Så här planerar HeIF när unga spelare rekryteras:
– Vi är Sveriges bästa lag och ska man då som nyförvärv slå sig in där så finns det en del bra spelare att ta sig förbi. Därför är det svårare att hitta spelare, förklarar Jansson. Sebastian är en jäkligt intressant spelare, men han måste passa in och hitta en plats. Många tyckte att det var konstigt när vi inte tog (Mohamed) Bangura från Värnamo, men det blev Alexander Gerndt i stället, säger Jansson.
Örebro Aspen
2011-11-13 20:22
'den oumbärlige // Ärligt svar, tack
Örebro 'den oumbärlige
2011-11-13 20:15
Aspen// Jag har inga speciella meriter tyvärr. Socialt duktig och snart utbildad lärare, dessutom kan jag baka pizza - vilket bör vara uppskattat.
Örebro Franz Flääsklepp (Auri sacra fames)
2011-11-13 20:13
Ser ut som Wanderson kommer att hamna i HeIF till slut. Dom blir inte roliga att tas med nästa år
Örebro ÖSK Fans
2011-11-13 19:58
tveksam till att spelaren/spelarna är klara till helgen. det är inte klubbarnas marknad som man kan tro, när det gäller Bosmanspelare...Spelarna väntar in i det längsta och ser vart dom får bäst avtal...det gynnar ju inte ÖSK som vill sätta sin trupp snabbt!
Örebro Hahne
2011-11-13 19:58
http://www.fotbollskanalen.se/1.2360310/2011/11/13/inzaghi_varnar_milan_kan_lamna_i_januari

målskytt iaf:PP
Örebro ÖSK Fans
2011-11-13 19:55
pozniak

PM!
Örebro Hahne
2011-11-13 19:51
Mellberg?
Örebro rirobban
2011-11-13 19:49
Hahne//

Då heter det inte "nya spelare", för ungdomsspelare ingår redan i klubben/föreningen och behöver knappast presenteras som "nya".
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2011-11-13 19:48
Sed lorem est, bomb!

...Eller inte :p
Örebro Hahne
2011-11-13 19:47
hahaa allt om nya spelare på lördag är bara bullshit är bara ungdomsspelare som flyttas upp till a-laget :p
Örebro rirobban
2011-11-13 19:43
Pozniak is back//

Vet du vilka spelare det är som ska presenteras?
Pozniak is back
2011-11-13 19:42
Osakio är inte en av dem.
Örebro rirobban
2011-11-13 19:41
På programmet står bland annat:

Prisutdelning till årets spelare, årets mål och årets målskytt

Samtal och intervjuer med spelare och ledare

*** Presentation av nya spelare ***

VD Jan Karlsson och Sportchef Lennart Sjögren summerar säsongen och blickar framåt mot 2012

Detta måste väl innebära att minst 2 nya spelare är klara för klubben? Antar då att Osiako är en av dem :)

2011-11-13 19:26
Jag kan bara inte förstå människor som sysslar med grova hot, skruvar av bilmuttrar osv. Det gör mig väldigt upprörd. Det blev ett ordentlig flame igår kväll härinne och stämningen blev allt hätskare när forumet tydligt delades upp i två pajkastande konstelationer. Jag drogs själv med i detta och avfyrade några salvor och känslorna tar allt mer över ;) Sitter man sedan med en whiskey eller två i handen blir det ju inte bättre ;)

Sedan avrundades allt med att spelaren fick så grova hot och drog sig omedelbart undan (vilket jag antar var syftet med hoten). Då gick jag i taket.

Men det känns som om Sixten alltid splittrat detta forum. Det har alltid varit två läger. Jag blev medlem tror jag runt tiden Sixten blev tränare (eller något innan kanske) så jag vet inte om det alltid har varit på detta sättet även med andra tränare

2011-11-13 19:10
Bulten i Boo // Jag avsåg inte dig utan härledde till dem som sysslar med grova hot. Härledningen var kanske inte tydlig nog och har du uppfattat det på annat sätt ber jag om ursäkt. Det var inte min avsikt.
Örebro Penny
2011-11-13 19:09
Tack för klargörandet Johannes.
Nu kör vi vidare!

Medlemsmöte på lördag.
Jag hoppas på Wiktorsson och en joker.
Örebro Sogen
2011-11-13 19:07
Nån som vet hur det gick flr Rama och Kushi på hockeyplan? Antsr att dom inte e så vana med den sporten.
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: