/fotboll/osk/forum/3257.aspx/fotboll/osk/forum/3257.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 20:23
bison // Du har så rätt, han kom efter de 3. Precis som du tänkte. Men han var en riktig kvinnotjusare, så jag är nöjd med det namn du gav mej
Örebro bison
2011-12-11 20:22
Oj, kommer alla byta till bibelinspirerade nick nu när jag introducerade begreppet de tre vise männen?

ÖSK blir fyra i år.
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2011-12-11 20:11
Som jag ser det så måste vi få in en spelare som har spelat en längre tid allsvenskan eller på högsta divisionens i någon av ligorna ute i Europa (En hemvändande).

Kort sagt en spelare med mycket rutin och som inte är rädd att smälla på när det behövs. En ledare helt enkelt.

Vore inte fel att få in en Kihlen och Nobbe-typ. De är guld värda att ha i ett lag.
Örebro 'den oumbärlige
2011-12-11 19:41
Blir 2012 ett mellanår? Till vad undrar jag i så fall...
ÖSK har tappat tre av sina fyra bästa från säsongen 2010. Ersatt dom med två killar från superettan och en bänkad målvakt från Norge och målvakt från finska ligan. Även om det sker en supervärvning av en mittfältare och något mer så får ÖSK nog svårt att blanda sig in i topp 4-6 som jag ser det.
Örebro kardinal Richelieus
2011-12-11 18:53
Pintorp // Nej då får du hålla dig till pedofilforumet.
Örebro Grixx
2011-12-11 18:52
Aspen, tyvärr inte.

Athos, Porthos och Aramis är de tre musketörerna.

Sedan kommer D´Ártagnan in på ett bananskal som en follower...men han kan faktiskt ha funnits på riktigt in real life och var en musketör.
Örebro Lady De Winters fanclub
2011-12-11 18:22
Var inte D´Artagnan mer en kille som hängde efter de tre musketörerna?
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 18:18
Lady De Winters fanclub // D´Artagnan är en av de 3 musketörerna!! Jag blev omdöpt av ett annat Nick. Ja, jag är avundsjuk på mycket. Speciellt på Sixten.
Örebro Lady De Winters fanclub
2011-12-11 18:13
D´Artagnan, varför bytte du namn? Är du avundsjuk för att du inte är en av de tre musketörerna?
Örebro Pintorp
2011-12-11 17:48
D'Artagnan: Du måste uppenbarligen förväxlat mig med någon annan, alternativt läst in väldigt mycket fel i vad jag skrev. Jag har aldrig sagt att någon inte får skriva vad han/hon vill, jag brukar tvärtom vara snabb med att påpeka subjektivitetens vara. Dock måste man på precis samma sätt enligt lagen om åsiktsfrihet få ha åsikter om vad/hur andra skriver utan att behöva hänvisas till scrollfunktionen. Jag tror t.ex. inte det skulle vara överdrivet populärt om jag började proklamera för pedofili härinne.
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 17:04
Osiako lämnar Mjällby. Han vill mäta sina krafter i en annan liga. Han har en stark önskan om att få komma iväg, säger Thomas Andersson Borstam som anser att Osiako har en tung säsong bakom sig. Han har fått mycket mindre speltid i år, det har varit Daniel Nilsson och Tobias Grahn som har spelat på mitten.

Örebro D´Artagnan
2011-12-11 15:37
kardinal Richelieus// Vi förstår att det är ett skämt. Sixten är nykterist, möjligt att han äter russin. men tror han är vegatarian också.
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 15:35
Undrar hur det går med sponsorstödet för 2012? Läste att de andra klubbarna är på hugget, se länk.
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 15:33
Pintorp// Att vilja att personer med annan åsikt än en själv inte ska skrivit är inte ok för mej. Det finns ju en scrollfunktion.
Åsiktsfrihet väger tungt. Inte försöker vi tysta Reinfeldt, Juholt m fl även om dom vill stå i centrum.
Trist inställning Du har till andra. Nu är det många fler än jag som uppskattar Saywee inlägg. Han gör forumet omväxlande och mer roligt.
Örebro Pintorp
2011-12-11 15:20
D'Artagnan: Ja, visst är det subjektivt, inget snack om den saken. Men enligt mig mässar personen i fråga jämt och ständigt om hur man inte bör bete sig, för att senare bete sig på exakt samma sätt. Han är ständigt där att påpeka att inlägg inte är konstruktiva samtidigt som han själv klottrar ner sina femårings-ordlekar som inte tillför något. Plus att han uppenbarligen anser sig stå i centrum eftersom han tar det som ett personangrepp så fort någon är av en annan åsikt än han själv och gråter ut och hotar att lämna forumet, som att det skulle upphöra att existera utan hans egen närvaro.
Örebro Fang
2011-12-11 15:11
Det kändes av någon anledning lite lättare och roligare att hålla på detta lag efter bastufilosofens senaste inlägg. Tack Tommy!
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 14:58
Pintorp// Så har jag ALDRIG uppfattat Saywee. Tänk så olika man kan uppfatta inlägg.
För en som inte fattar kan du berätta var man hittar hans hyckleri, översitteri och självgodhet?
Örebro 'den oumbärlige
2011-12-11 14:42
Conjuration// Men vad fan ;)
2011-12-11 13:38
Jag träffade föresten Sixten, Tommy och Lasse i bastun igår kväll och fick receptet på finsk glögg! Jag lovade dem att dela med mig det på SF. Så här kommer det:

Finsk glögg:
1. Häll upp 25 liter ljummen Koskenkorva i en plasttunna med lock.
2. Lägg i ett russin.
3. Rör om försiktigt.
4. Sätt på locket.
Vänta 10min o sen är den klar. Provsmaka gärna efter 5min, tycker du att det är för mycket fruktsmak så plocka bort russinet.

***** För att inte bli anklagad för rasism/diskriminering. OVAN VAR ETT SKÄMT som jag ramlade på idag***
Örebro Pintorp
2011-12-11 13:37
Tur att du förklarade att du var ironisk. Jag höll på att räkna här, men hade gått bet.
2011-12-11 13:34
Jag håller fullständigt med de som antyder att ÖSK i sina analyser bara skyller på faktorer som de inte kunde påverka.

Jag har fortfarande inte sett analysen av de spelare som faktiskt spelade och varför inte de höll måttet (individuellt eller som lag)

Jag har fortfarande inte sett analysen varför ingen tillräcklig beredskap fanns för att ersätta Almebäck och Bedoya

Örebro Pintorp
2011-12-11 13:31
D'Artagnan: Jo, det gör jag definitivt. Men jag gillar inte det Saywee skriver på forumet. Jag har nämligen väldigt svårt för hyckleri, översitteri och självgodhet.
AIK Saywee
2011-12-11 13:26
16
Örebro D´Artagnan
2011-12-11 13:15
Conjuration// Tror att Patriks funderingar hade koppling till hans familjesituation.
Efter som vi alla dissar spelare efter spelare kan vi väl smycka forumet med tränaren som revolutionerat fotbollen i Örebro. Där kan det inte finnas några invändningar.

Pintorp//Du gillar tydligen inte att det skrivs på forumet?
Örebro Conjuration
2011-12-11 13:03
Njae, minns att Antonnen ville lämna och lämnade klubben men det fanns inget (i princip) intresse för han eller något som var attraktivt nog, hade han fått ett erbjudande likt Alvbåges hade han lämnat snabbare än en oljad blixt så nej, Patrik står inte högre.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Pintorp
2011-12-11 13:01
15
AIK Saywee
2011-12-11 12:30
Pintorp, 11:39,

du fick en tumme från mig, bra inlägg, konstruktivt ...

... förlåt, jag glömde bort att jag lovat detta.

Man skall inte ändra på sådant som man bestämt sig för.

Vi kanske "ses" imorgon?

Förlåt
Örebro KCMarten
2011-12-11 12:26
Grixx 12:16 //

Det är kanske är en kvalificerad tankeloop av mig att säga kvalificerat skitsnack men jag blandade och gav friskt av överdrifter och okvalificerad ironi utan att tänka mig för.;-)

Örebro Grixx
2011-12-11 12:18
KCMarten// Håller mer med dig 12:13 :-)
Örebro Grixx
2011-12-11 12:16
KCMarten// Förlåt men jag svarade indirekt på det...kanske går den emot din åsikt och då la du inte ner så mycket tid att läsa den.

För övrigt så måste jag säga att ditt inlägg 11:47 är kvalificerat skitsnack rent av överkvalificerad för titeln. Både det om "kvalificerat skitsnack" och Sixten som sveriges bästa tränare.

Sorry om jag tog i och kröp ner i sandlådan. Ska försöka bättra mig.
Annons: