/fotboll/osk/forum/3243.aspx/fotboll/osk/forum/3243.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2011-12-15 20:48
Bulten i Boo//

Absolut. Men det finns en till Andreas Johansson som kanske skulle kunna vara intressant?
Örebro Bulten i Boo
2011-12-15 20:44
Krille// Andreas Johansson, typ skulle väl kunna va' nåt. Men, jag läste att han har kontrakt med Odense 2012 ut...
Örebro 'den oumbärlige
2011-12-15 20:41
Har inte hört ett snyft om Osiako på väldigt länge, han verkar främst avvakta utlandsbud (läs Israel). Men det kan ju gå fort. Mitt tips är att han har diverse svenska bud från både Mjällby och andra allsvenska klubbar (kanske ÖSK) som han väljer att vänta med in i det sista - senast i slutet på januari i så fall.
Örebro ÖSK Fans
2011-12-15 20:40
jag har fått 20 tummar och bara en som kommenterat? intressant...=)
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2011-12-15 20:37
Jag hoppas och tror att en av mittfältarna som värvas in är en lite äldre rutinerad, en ledartyp.
Örebro ÖSK Fans
2011-12-15 20:31
Munken

kan bara hålla med, men det var spelare jag tror ösk vill värva.

om jag får bestämma..Osiako, Grahn och Torlak..=)
Örebro munken
2011-12-15 20:26
ÖSK Fans// Usch Karl Svensson hoppas jag verkligen inte på. Känns lite samma som med Sandkvist. Var lovande i ung ålder men har verkligen inte blommat ut. Minns hur otroligt dålig han var mot ÖSK i premiären, efter det var han väl mest petad. Har svårt att se han göra succe i ÖSK.

Däremot tror jag Osiako skulle vara väldigt bra att få in. Kanske inte riktigt ledartypen i omkläddningsrummet som ev. behövs däremot skulle hans riv och slit samt fina passningsspel passa ypperligt på mitten.

Ojala har jag dålig koll på men känns som vi redan har tillräckligt med spelare med de kvaliteerna. Likaså raskaj. Vi behöver stark bollvinnare som ligger rätt i positionerna. En 5-år yngre Rydström. Tror Osiako kan vara en sådan spelare (spelmässigt alltså)
Örebro ÖSK Fans
2011-12-15 19:51
ok! tre spelare innan jul? när Lennart säger så är det nästan klart...

Ska vi gissa och se om någan träffar någon spelare?

Kalle Svensson
Ojala
Osiako alt Raskaj.

dessa tror jag på.
Örebro Bulten i Boo
2011-12-15 19:45
När det gäller tumme-tävlingen så är antagligen D'Artagnan fullständigt outstanding under det senaste dygnet. Sammanlagt 60 tummar på 3 inlägg under några timmar om jag räknat rätt. Impressing!!
Örebro Bulten i Boo
2011-12-15 19:38
Profeten har talat:
Å du upplyste, hur ska jag finna ljusets väg?
- Två vägar att finna ut: läs forumet eller självinsikt
AIK Saywee
2011-12-15 19:15
Lady De Winters fanclub,

välkommen till detta forum. vem du än är, även jag tycker att det är underligt och märkligt, trots att det inte är eller var möjligt att göra så.

Jag förstår inte vem det är som sabbar våra verkligheter.

Själv blev jag så totalt sågad och hånad längs fotknölarna att jag inte bryr mig ett dugg om dessa tramsiga tummar, jag ville bara tidigare förklara att det är underligt hur snabbt dessa tummar sticker upp.

Nu har det återigen hänt och jag orkar inte förklara varför det omöjliga händer ..,

Vad jag än gör eller inte gör så är det alltid några som vill ha bort mig.

Krille och Milton har fått 30+ och jag vete tusan om de har haft de bästa inläggen, själv har jag mest shoppat svartvita presenter, nu får du väl ge dig ...

... snälla tumtryckare, sluta, det är inte roligt!
Örebro DaSa
2011-12-15 18:54
Hur vet ni att Wiktorsson håller allsvenskklass? Tror ni att Wiken kommer att bli snabbare denna säsong? Vill ni att Hagge skall få chansen att göra ytterligare ngr självmål som mittback?

Nej, köp in en mittback som går rakt in i startelvan och spela sedan in Wiktorsson under säsongen så att vi kan pensionera Wiken nästa säsong.
Örebro Lady De Winters fanclub
2011-12-15 18:49
Tyckte tum-debatten var tråkig, men man vet att nått är fel på tummarna när Saywee får 20+ tummar. Jag är 100% säker på att han själv ligger bakom dem, på något sätt.
AIK Saywee
2011-12-15 17:02
Nu skall jag testa mina barnbarns drömmar av och om svartvitt ...

... ses i morgon, eller hörs eller vad det heter :)

Heja SPORT, GFG!
Örebro D´Artagnan
2011-12-15 16:55
Bulten i Boo // Två vägar att finna ut: läs forumet eller självinsikt
AIK Saywee
2011-12-15 16:30
Äntligen hemma efter en fantastisk promenad i den vackra staden.

Nu skall jag snart lusläsa några inlägg under dagen och kanske skrålla förbi några oväsentliga, vem vet?

Å jag vill lova att det verkligen finns fantastiskt fina svartvita presenter på krämaren och dessutom trevliga försäljare :)

Heja ÖSK, vi går för guld!

Idag känns det som en glad dag, och jag är mer optimistisk än vanligt som optimist:)

ÖÖÖÖ SSSS KKKK!
Örebro Bulten i Boo
2011-12-15 16:17
D´Artagnan// Nä, dem kommer jag inte ihåg. Är de bra på att förneka problem?
Örebro Sekt. E
2011-12-15 16:10
Hej D´Artagnan. Vilken grupp hos oss skulle vara unikt bra på att förneka problem?
Örebro D´Artagnan
2011-12-15 16:06
pemo // Vi är INTE UNIKA på att ha problem.
MEN vi har grupperingar som ÄR UNIKT bra på att förneka problem.
Kommer Ni ihåg Trött'påt eller ÖSK-Karl ?
Vad kommer att hända med Markus Holgersson, hotad, förnekad eller kommer man att resoneraom hur problemet ska lösas?
Örebro Kajanus
2011-12-15 15:55
Mr. Milton -

Nu blev det rätt intressant här, måste jag säga. Jag har aldrig haft som avsikt att hoppa på någon, men när du replikerar med orden "skulle kunna skriva vad jag tycker om dig" så blir jag ju självfallet nyfiken då jag, liksom du, inte skriver så frekvent här och du omöjligt kan veta vem jag är? Likväl så sitter du på en åsikt om mig. :)
Jag har alltid, skall tilläggas, kämpat för att hålla en bra ton. Här inne på forumet såväl som överallt.
Däremot kan jag väl erkänna att jag har tendenser att retas lite då jag tycker att hat i alla dess former är kontraproduktivt och att folk på ett forum bör undvika ord likt det för att hålla en bra stämning. ^_^
Örebro pemo
2011-12-15 15:25
Vi är tydligen inte unika.
Örebro Svartvitt forever
2011-12-15 13:28
Farside 11:45//

God läsning, verkligen! Undrar hur många lag i Allsvenskan som har samma ranking? Nån som vet?
Örebro kardinal Richelieus
2011-12-15 13:14
Conjuration // Wiktosson kan spela vänsterback också
Örebro kardinal Richelieus
2011-12-15 13:13
Saywee // Ja men det har inte längre glas kvar i sitt sortiment :((
Örebro Godzilla Hårddisksson
2011-12-15 12:22
Farside: mycket nöjsam läsning. Precis allt kanske inte går åt skogen inom ÖSK trots allt...
AIK Saywee
2011-12-15 12:22
Kollade faktiskt in i går på den svartvita krämarshopen, där finns mycket fina grejer ..

Heja SPORT, GFG!
AIK Saywee
2011-12-15 12:09
Åter hemma från en skön vinterpromenad, fast nu blir det shopping på krämarens fina svartvita shop i den underbara stadens city.

Attans vad grönt gräset var på Behrn Arena :)
Örebro Farside
2011-12-15 11:45
Säkert redan vart uppe för diskussion , men detta måste ju vara väldigt bra och betryggande , eller?
Örebro Conjuration
2011-12-15 11:06
Han luktar tång, finns inte ekonomiska resurser för att hålla Örebro fri från doften ;)

TFF vill ha runt miljonen för han samt att killen är 30 och ska ha lön brrr låter dyrt. Gratis är bäst ;)
Örebro 'den oumbärlige
2011-12-15 11:01
Varför är Haynes för dyr?
Annons: