/fotboll/osk/forum/3195.aspx/fotboll/osk/forum/3195.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2012-01-05 21:07
Engångsgrill//

Har försökt att läsa så mycket jag hinner. Men VD Jan Karlsson kör ju enbart med sitt vanliga ordbajseri. Så detta med att bli stabilt topplag från 2012 gäller inte? Kanske heller inte att sälja våra bästa spelare till konkurenter i AS? Att ett närstående guld blev till sand har väl de flesta fattat. Men Jan höll ju faktiskt löftet vad gäller Alvbåge, han såldes inte, han gick gratis.

För mig är det ofattbart att inte vissa ser hur illa det är, tror inte ens det skulle hlälpa med spelarstrejk. Förut har jag inte trott på detta att "kansliet" är här inne o skriver, men jag börjar fatta vad ni menar. Men tror snarare att Jan, Sjögren, Sköldmark samt styrelsen sitter på ett antal nick.

KcMarten/
Tror det var Grixx du svarade när han påstod att Örebro var för litet, du svarade riktigt med bl.a Borås, vill bara lägga till Kalmar.

Förövrigt är det intressant att se hur osams ni kan bli, trots att jag sällan skriver här. Bomb på G enligt någon, skall bli kul att följa, tyvärr räcker det inte med bara en bomb för att slippa nedflyttningsstrid.
Örebro Bastard on Parade
2012-01-05 21:00
Prospect//

Tack för din hjälp. Om du läst igenom länken som du skickade så hade även du sett att det är schemat för November 2011.
Örebro D´Artagnan
2012-01-05 20:57
Prospect// Inte konstigt att Bastard on Parade frågar efter träningsschema. Det som ligget ute på officiella är från förra året.
Örebro D´Artagnan
2012-01-05 20:55
gatutsio// Din goda bevakning av officiella på en helgdagsafton är berömvärd.
Prospect
2012-01-05 20:51
Bastard on Parade.

http://oskfotboll.se/truppen/traningsschema.html

Lär dig googla eller kolla på deras hemsida.
Örebro Dr. Cox
2012-01-05 20:45
Att VDn går ut och ursäktar kommande säsong med att man inte vågar satsa, och att man inte tar ekonomiska positioner om man inte har täckning för det.

Hade man agerat annorlunda i ett x-antal olika försäljningar och kontraktskrivningar hade detta nog sett annorlunda ut..
Örebro D´Artagnan
2012-01-05 20:44
Noterade att jan K inte nämde 2015 och SM-Guld. Det var klokt!!!
Tror det vore klokt att Jan K tonar ned 2015, det är kanske det han menar med skynda långsamt.
Spendera inte pengar som inte finns men skaffa gärna sponsorer som spenderar sina pengar
Örebro Engångsgrill
2012-01-05 20:17
Bra skrivet av Jan Karlsson! Vi ska ju faktiskt komma ihåg att vi nyss var på ruinens brant och blev nedflyttade. "Skynda långsamt" är en bra klyscha :)
Örebro D´Artagnan
2012-01-05 20:15
Man blir klok av att läsa detta forum !!!
Idag har jag lärt mej att ärthjärna är ett fulare ord än f*tta.
Bra att veta
Örebro Bastard on Parade
2012-01-05 20:09
Någon som vet om ÖSK tränar i morgon och vilken tid i sådana fall?
Örebro Rallyfinnen
2012-01-05 19:59
Det var nog en av de längsta och tråkigaste bortförklaringarna jag någonsin har läst.
Örebro #7
2012-01-05 19:47
Personligen måste jag säga att det har funnits andra på detta forum som klankat ner på styrelsen, Sixten, Sköldmark och C.o och uttryckt sig betydligt värre än vad Behrnsson gjort. Den enda skillnaden var väl kanske att han kallade honom ärthjärna...Om man läser mellan raderna vad vissa andra tycker om dem så kan man nog utläsa lite värre saker än så. Med detta sagt (skrivet) så vill jag klargöra att man inte ska kalla någon vare sig ärthjärna eller något annat dumt. Men ärthjärna känns tillräckligt harmlöst, även i detta forum som ibland spårar ur..=) Behrnsson känner nog en frustration, precis som många andra här inne...han är nog bara en av få som vågar och vill ventilera sig lite..Vi kan ju inte fortsätta med våra hyllningssånger när det uppenbart går fel både en, två och tre ggr med nyförvärv och försäljningar. Jag stöttar den styrelse som styr ÖSK fotboll, men det är dags för dem att visa oss vilket håll Örebro SK ska gå i framtiden. Anledningen till denna frustration är ju för att de har gett oss, och infriat, förhoppningar om en satsning. Men de senaste åren har ju de mesta gått i baklås...Det kan ingen blunda för, även om jag tror och hoppas att Sjögren och C.o jobbar febrilt för att räta ut alla frågetecken. I slutändan är vi trots allt svartvita bröder och systrar som vill vårt lags bästa, även om vi är oeniga om vissa frågar. För även om vi är det så förbrödras vi av det vackraste av alla klubbmärken och jublar samstämmigt när de svartvita giganterna öser in mål på vallen...=)
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-05 19:45
ÖSK kanske vill sälja Nordin givet att de får bra betalt? Vad vet vi?
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-05 19:45
Dubbelpost
Örebro Farsen fortsätter (igen)
2012-01-05 19:42
Nordin var väl knappast vår överlägset bästa förra året?

Men säljs han till Göteborg blir vi inte bara av med en bra spelare, utan det ger ju konstiga signaler till truppen. Konstigt. SM-guld inom 3 år?
Örebro Behrnsson
2012-01-05 19:42
Örebro gatutsio
2012-01-05 19:39
kolla denna länk
Örebro Grixx
2012-01-05 19:38
Behrnsson// Är det ok att kalla dig ärthjärna?

Ok om du tycker det så, men varför skriver du en massa skit som jag inte tycker????????

Är det så FÖRBANNAT SVÅRT ATT FÖRSTÅ att jag inte vill bli påhoppad för saker jag inte sagt!!!!!!!!
Örebro Behrnsson
2012-01-05 19:27
Örebro Sekt. E
2012-01-05 19:22
Behrnsson// Jag är helt med dig om att vi inte ska sälja Nordin för kaffepengar till en konkurrerande Allsvensk klubb. Men har vi gjort det? Jag håller med om att Sjögrens uttalande i frågan var olyckligt, men gör det honom till en ärthjärna eller till en person som gjort ett olyckligt uttalande? Att Sjögren dessutom verkar hyfsat bakbunden av både styrelse och spelarinvest när det kommer till rekryteringar och sannolikt även försäljningar är mer och mer uppenbart. När det gäller försäljningar så ska ju också Sköldmark in någonstans i processen. Jag tog inte heller glädjeskutt när jag fick nyheten. Men å andra sidan så har ju inte ryktet om en försäljning realiserats än, så jag väljer att ta det lite lugnt tills fakta finns.
Örebro Behrnsson
2012-01-05 19:11
Örebro Sekt. E
2012-01-05 18:58
Varför kalla vår sportchef för ärthjärna?
Örebro Grixx
2012-01-05 18:45
Hittade en kul regel i forumsreglerna och det var: Upprepande inlägg kommer att raderas och vid fortsatta överträdelser spärras användaren. Tänk på att visa tålamod när du ställer en fråga i forumet. Ingen tycker det är kul att läsa samma sak flera gånger. :-))))))

Örebro Grixx
2012-01-05 18:42
Berhnsson// Vad vinner du på att kalla någon i ÖSK för ärthjärna?
Örebro Behrnsson
2012-01-05 18:06
Örebro Bulten i Boo
2012-01-05 18:03
Du håller, som sagt en otroligt låg nivå i din kommentar om Sjögren och när man stillsamt påpekar det för dig så fortsätter du på samma låga nivå om "mammas hand" eller vad det nu var. Vågar knappt tänka tanken på hur du skulle reagera om man kallade dig liknande saker som de du kallar andra. Tack för idag.
Örebro Behrnsson
2012-01-05 17:59
Örebro gatutsio
2012-01-05 17:54
Behrnsson//
lägg ner ditt språkbruk här och väx upp
Örebro Bulten i Boo
2012-01-05 17:53
Du verkar ju inte ha någon respekt för några medmänniskor alls. Föreslår att du lämnar detta forum för gott.
Örebro Behrnsson
2012-01-05 17:52
Annons: