/fotboll/osk/forum/3163.aspx/fotboll/osk/forum/3163.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Grixx
2012-01-12 21:40
Johannes bra och matig artikel och kul med alla webbtaggar, bra bra.
Örebro _Adde_
2012-01-12 21:26
DaSa 18.15// Av dina "realistiska" drömvärvningar känns ju endast en realistisk... och då beror det på hur hans kontraktssituation ser ut. Vi verkar leva i helt skilda världar, Martin Olsson? Kom igen! Kanske på FM! ;)
Örebro svartvitseger!
2012-01-12 21:06
Stämmer det att bedoya inte får spela nånting ? i såfall om han har tröttnat på bänken VÄRVA
Örebro Harry Cripps
2012-01-12 20:57
Ni som inte läst rena Rama Valdet cirkusen på MFF sidan, gör det nu!
Han är redan kultförklarad där nere utan att ha spelat en match!
Jag blir rent av orolig.
Det startar vid 19.10 igår.
Trevlig läsning om Dalai Rama!
Örebro DaSa
2012-01-12 20:51
Sjögren har inte tid att prata med Paulinho denna vecka.....:)

Antar att det betyder att ngt är på gång just nu eller så är det Sjögren är ansvarig för fredagsfikat imorgon så han är hemma och bakar muffins:)

Örebro DaSa
2012-01-12 20:46
Trivseltorsten/ Om Hammarby är där och hugger så borde väl ÖSK ha en liten chans i alla fall?! Eftersom Petter antagligen inte vill gå till ngn annan sthlmsklubb och kanske inte heller till Göteborg så är det antagligen Norrköping, GAIS som blir de svåraste konkurrenterna då jag antar att HIF och MFF är nöjda med sina mittfält. Men detta är ju ett önsketänkande från mig:)
Örebro Fritjof Olsson
2012-01-12 20:33
Jag hoppas på Osiako.
Örebro lires
2012-01-12 20:03
snälla officiella hemsidan, ändra så det står jonas sandqvist åtminstone. ser lite pinsamt ut när båda målvaktsnamnen är felstavade. eller har vi värvat en u 21 målvakt som heter jonas sandvist. gör om gör rätt våga ta ett sm guld.
Örebro kardinal Richelieus
2012-01-12 19:43
Det om Grahn på twitter kanske är sant. Eller inte. Men det har blivit väldigt populärt att ge falska rykten eller indikationer på twitter för att retas eller enbart för att driva med fansen.

När Nordin var på G till MFF (då rykten gick) kom det twitters då & då med att "Nordin klar", "Nordin är i Malmö och tittar på lägenhet", "Nordin skriver på ikväll" osv osv bara för att väcka ångest hos oss.

Så ta det lugnt med twitter meddelanden. Inget är klart förrän det är klart på officiella. Om ÖSK hade Grahn klar misstänker jag att man snabbt skulle vilja berätta det för balansera upp allt negativt tidigare. Aldrig att ÖSK skulle gå och dra på det. Max 24h efter han skrivit på är det på officiella, men förmodligen innan ens bläcket torkat. Sanna mina ord.

Örebro Marta (hane)
2012-01-12 19:42
Sjögren torde redan vara så tipsad som han kan. Dock låter kontrakt över 2013 lite för dyrt. Men det kanske det inte är?
Örebro Trivseltorsten
2012-01-12 19:40
Känns som Petter Andersson inte är särskilt realistiskt. Men önska kostar ingenting - han är grym. Dock två korsbandsskador i bagaget som stoppat han från att verkligen blomma och bli landslagsaktuell. Torlak var ju grym i EL kvalet skulle ju vara riktigt kul att få hit, lite mer mittbacksfysik än islänningen...Rydström vore ju skönt att få hit tillsammans med Grahn. Oskönt mittfält vi skulle ha då, hehe ...
Örebro ÖSK Fans
2012-01-12 19:29
undra hur det går för ÖSK med Alla förhandlingar.?

Jag har tipsat Lennart om Torlak ett antal gånger.....
Örebro micro_42
2012-01-12 18:27
Norsk fotboll eller nåt, verkar kul.
Örebro Marta (hane)
2012-01-12 18:20
Tror dock Rydström skulle kunna vråla lite ordning på laget även från bänken och har just de ledaregenskaper vi saknar just nu. Men kan Sixten hantera en sådan kille? Ja jag tror han är rätt lojal när det kommer till kritan.
Örebro Marta (hane)
2012-01-12 18:18
Jag ser både Petter och Rasmus som skott som passerar ribban i form av oåtkomliga, men jag kan ha fel. ÖSK har överraskat förr på värvarfronten.
Örebro DaSa
2012-01-12 18:15
marta//Hur kan du kontra min drömvärvning Petter Andessson med Rydström?!?:) Skalle-Per får gärna stanna i kff, sen tror jag att Petter faktiskt är mer realistisk. Mina realistiska drömvärvningar: Anfall - Hrogath (Jönköping) Mittfält - Petter A Mittback - Rasmus Bengtsson Ytterback - Martin Olsson
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Marta (hane)
2012-01-12 18:07
Jag får återupprepa ett trist, men karismatiskt namn som jag tror är precis vad ÖSK skulle behöva. Rydström!!
Örebro Svartvitt-redaktionen
2012-01-12 18:03
Vem är din drömvärvning till ÖSK?
Örebro TommyS
2012-01-12 17:43
Det här är den enda rankingen som betyder något - det är enligt denna som lagen rankas i europaspelet, och där är vi på delad 262:a plats
Örebro R.V.P
2012-01-12 17:40
Det är tjänstefel att inte signa Torlak, fattar inte alls varför det inte gjordes när vi fick det förmodade erbjudandet
Örebro Örebro-SK
2012-01-12 17:36
Signa Torlak NU
Örebro DaSa
2012-01-12 17:34
Jag tycker Torlak känns lite som Wiken, men man kanske borde göra ett värvningsförsök till sommaren eller nästa höst. För Wiken spelar väl sin sista säsong nu?!:)
Örebro DaSa
2012-01-12 17:32
Min drömvärning alla kategorier blev nyss kontraktslös, Petter Andersson skulle passa som handen i handsken på vprat mittfält. Han dominerde totalt när han spelade i hammarby och de mötte oss. Snälla Sjögren, du är förlpten för allt som ror hem den värvningen!!
Örebro Örebro-SK
2012-01-12 17:29
Torlak har kontrakt till sommaren 2013
Örebro Harry Cripps
2012-01-12 17:18
Vad jag minns är att vi blev erbjudna att köpa Torlak innan vi mötte FK Sarajeo. De hade ekonomisk kris och behövde cash. Vi brydde oss inte om att höra av oss. Den gubben dominerade hela planen! Vet någon vad han har för typ av kontrakt?

Min Bosniske kontakt sa i eftermiddags att Nordin är "så" nära att bli klar för "fusk".
-"Du snackar skit", var min kommentar.
-"Du vet ingenting", sa han.

-Vem fan skall man tro på!?
Örebro ÖSK Fans
2012-01-12 17:15
@Frsgrd på twitter!
Örebro ÖSK Fans
2012-01-12 17:11
Forsgård på Twitter skriver ju att Grahn är klar?? Dum att häva ur sig om det inte stämmer....Men varför vänta med att presentera?!?!

någon som kan twittra med Forsgård?
Örebro go_osk (Spela Haginge som högerback)
2012-01-12 17:07
Ambitionen att ha truppen klar till försäsongsträningen drog igång stannade vid just en ambition.
Örebro Örebro-SK
2012-01-12 17:03
/Saywee Precis Såg han spela live i oktober och vart väldigt imponerad igen
AIK Saywee
2012-01-12 16:44
Örebro-SK,

då är vi troligtvis redan minst fyra som inte förstår detta.

... men "vi" är ju faktiskt lika med Sjögren (trots att han inte verkar vara beslutsmässig), med assist från någon scout ....

Kom igen nu, ge oss ett X, senast 17.00 !!!
Annons: