/fotboll/osk/forum/3124.aspx/fotboll/osk/forum/3124.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Palermo
2012-01-21 15:03
Cechinski
Anttonen-Wiktorsson-Wikström-Wowoah
Berger
Bamberg-Alimi
Ibrahim-Haddad-Rama

Bänk:
Sankan
Eidur
Hagge
Wirtanen
Saied
Yashin
Samuelsson
Örebro KCMarten
2012-01-21 15:02
Munken //

Byt ut Abdulahi mot Said så tror jag du har helt rätt.
Örebro Brädan
2012-01-21 15:01
Jag tror att Samuelsson kan bli en sensation. Ingen tror på honom men kommer passa perfekt i svartvitt. Kommer bli kul se hur Nordins tränings upplägg blir i IFK? Träna idag? Nja.. Kanske imorgon.
Örebro KCMarten
2012-01-21 15:01
Jag räknar med att unga spelare som Astvald, Lushtaku, William, Ibra Yasin, Berger kommer att ta ytterliggare steg framåt i sin utveckling.

Framförallt Berger tror jag kommer bli ett uttropstecken nästa säsong.
Örebro Magnus "munken" Karlsson
2012-01-21 14:59
Min egna spåkula säger att vi startar med följande lag mot degen

Tomer
Hagge - Wikström - Wiktorsson - Wowwen
Berger - Makedoniern - abdulahi (omdet inte kommer någon bomb) :)
Rama - Samuelsson - Astvald

Vi vinner med 3 - 0 , och som tidigare påpekat gör Berger hattrick :)
Örebro KCMarten
2012-01-21 14:58
Laget just nu. Spelare i parentes inte klara än:

Sankan /Cechinski

Antonnen/Haginge---NY/Eidur----Wikström/C.Wiktor----Wowoah/C.Wiktor

--------------Ny (Grahn)
(Ny)(Bamberg)-------------Alimi/Nordin (NY)

Astvald/Lushatu/Ibra------Haddad/W.Attack/Samuelsson------Rama/Yasin

En bomb på detta och årets trupp kan se riktigt intressant ut.
Örebro ÖSK KRILLE(Ge oss ett dragplåster)
2012-01-21 14:54
KCMarten//

Ja får också hoppas att Peter Samuelsson stänker in minst en eller två baljer :).
Örebro KCMarten
2012-01-21 14:50
ÖSK-KRILLE //

Jag ser också fram emot matchen mot Degen.

Det skall bli kul att börja prata fotboll igen. Min förhoppning är att vi vinner stort och att Berger gör hattrick ;-)
2012-01-21 14:45
Brädan//

Du är välkommen till detta forum där du sprider glädje och förhoppningar :).
2012-01-21 14:43
Nästa lördag krossar vi Degen!

Jag är grymt peppad inför den matchen.

Alla till Degerfors!

Forza ÖSK!
Örebro Brädan
2012-01-21 14:40
Svartvitthjärta

TACK Jag är med till 100%.
Örebro KCMarten
2012-01-21 14:38
Personligen har jag både sett och hört mycket positivt den senaste tiden som mildrat en del av min tidigare kritik.

Ekonomin är suverän för en fotbollsklubb i Sverige. Mycket bättre än många av de större klubbarna. Det jag hört, även om mycket är obekräftat, så har vi bra spelare på ingång och stämningen i truppen verkar vara på väg upp.

Jag hetsar inte upp mig så mycket för att förändringen från talangtrupp till U21 tar tid, eftersom jag vet att all omorganisation tar tid. Förstärkningen av ledarorganisationen är positiv och en trupp måste utvecklas, så det är inget konstigt med att Nordin går vidare.

Även om det förmodligen återstår en hel del frågetecken så är det uppenbart att man jobbar på olika lösningar inom organisationen vilket också är positivt.

Jan Karlsson har gjort en bra jobb med ekonomin. Slår förutsägningarna gällande spelarvärvningarna in så skall man nog inte klaga så mycket Sjögren & Co heller just nu.

Sixten & Mosander har en del att bevisa, så får vi se vad som händer.

Men, som jag sagt tidigare. Jag har aldrig varit orolig för mellansäsongen. Klubben har tidigre säsonger visat att man kan hantera den bra och ställa ett hyfsat lag på benen när säsongen drar igång. Däremot måste man bli bättre gällande sommaruppehållet. Den har väl egentligen bara funkat under 2008.

Så solen är på väg upp över Berhn Arena för att mota bort mörkret.

Forza ÖSK!
Örebro Brädan
2012-01-21 14:28
Munken

Bra! Nej inte Lennart! Han jobbar!
Örebro svartvitthjärta
2012-01-21 14:27
// Brädan

Du är SÅ välkommen på forumet! Du har, om du önskar, en given plats i falangen Optimistas Ultras! Vi som ser framtiden an med tillförsikt.

Heja Sport!
2012-01-21 14:24
Brädan........är det du lennart? :)

Skoja bara, kul att du finns och sprider glädje!

Känner mig optimistisk och skall förnya abbonemanget i veckan!
Örebro Grixx
2012-01-21 14:23
D'Artagnan// Inte har jag angripet dig. Diskuterat.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Brädan
2012-01-21 14:21
ÖSK Fans

Under veckan. För att förtydliga mig lite. Jag är starkt involverad i ÖSK och varit det i många år. Har följt forumet tidigare men inte skrivit. Tycker att det var dags nu då det är allt för mycket negativt om klubben. Våran kära tidning lyfter fram allt negativt dom kan hela tiden. Dom vill veta så mycket men har faktiskt noll koll på vad som händer. Det är rätt att man ska granska och kritisera när det är berättigat men så är inte fallet nu. NA rullar bara med i snöbollen och letar fel hela tiden. Att det inte kommer en artikel om att klubben faktiskt är den mest välskötta föreningen i allsvenskan? Ekonomin har aldrig varit bättre än nu och vi KOMMER få ett riktigt bra lag i år. I år kommer vi få ett LAG på plan. Och jag lovar att jag kommer aldrig snacka skit. Sedan att min bedrövliga humor tyvärr kommer dyka upp ibland det får ni stå ut med. Puzzz svart/vita vänner.

Örebro Salt&Peppar
2012-01-21 14:07
hehe det är lugnt
Örebro D´Artagnan
2012-01-21 14:04
Salt&Peppar // Åven jaqg kan klanta till det, inte bara Junholt !!
Örebro ÖSK Fans
2012-01-21 13:58
Brädan

OK! vad kul! Blir det klart i början av veckan eller? Har dom kommit långt med mittbacken?
Örebro Salt&Peppar
2012-01-21 13:56
D´Artagnan//

Fast du adresserade ju mig i två inlägg.
2012-01-21 13:54
Jag längtar tills den 28 januari kl 22.22 !!
Örebro D´Artagnan
2012-01-21 13:52
Salt&Peppar //Har scrollat de senaste dagarna. Men i dag blev jag angripen av Grixx med rena felaktigheter.
Jag har använt "jävla" en gång, stäng av mej för det om du vill.
Örebro Brädan
2012-01-21 13:48
ÖSK Fans
Tack för förtroendet. 2 spelare klara nästa vecka.
Örebro Salt&Peppar
2012-01-21 13:47
D´Artagnan//

Ok om du inte gillar det jag skriver så kan du "scrolla". Finns till höger.

Ska du svära och vara dum kommer jag rapportera dig. Då kommer du bli spärrad härifrån. Läs reglerna.

Ditt inlägg 13.38 har jag aldrig skrivit.

Örebro svartvitthjärta
2012-01-21 13:44
Ansvarig för pyrotekniska avdelningen inom falangen Optimistas Ultras meddelar att nyförvärvkeriet flyttas en vecka framåt! Den 28 januari, efter kaotiskt positiv vecka, avrundad med degmangling, skjuter vi salut kl 22:22!

Heja Sport!
Örebro ÖSK Fans
2012-01-21 13:40
Brädan

Du ger oss verkligen förhoppningar, hoppas du inte snackar skit bara! hur många kan tänkas bli klara nästa vecka?
Örebro D´Artagnan
2012-01-21 13:38
Salt&Peppar // Du skriver : "För övrigt så förlitar jag mig på att det arbetas på en hel del inom ÖSK. Jag behöver inte veta exakt vad som händer varje minut eller dag."
Varför sitter Du här och gnäller om värvningar dagarna i enda. Litar du inte på att kansliet gör sitt jobb? Det gör jag !! Frågan är bara hur bra, det vet vi fram åt sommaren.
Örebro D´Artagnan
2012-01-21 13:33
Salt&Peppar // Det som de senaste dagarna har varit ensidigt och onyanserat är alla spekulationer om spelare som ska värvas och presskonferanser som aldrig blir av.
Vilka nick har de senaste dagarna skrivit on SSSS? Jo du och nu jag.

Vem fan behöver vet allt som ser i varje sekund? Jävla korkat argument.
Örebro Brädan
2012-01-21 13:32
Saywee

Du får tända på måndag kväll. Fyrverkerierna alltså inget annat! Har du köpt många raketer? Det kommer behövas.
Annons: