/fotboll/osk/forum/3102.aspx/fotboll/osk/forum/3102.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Frökire
2012-01-27 20:50
Tycker alla är lika goda kålsupare i såna fall, jag också. I morgon är det i alla fall äntligen match. Kan vi inte dra igång en tipsrunda om hur det går?

Jag säger 2-1 till ÖSK. Målen görs av Lushtaku och Samuelsson.
Örebro Brädan
2012-01-27 20:47
Gregory
Ska du till Turkiet med sponsorerna? Eller på charmkurs?
Örebro Gregory
2012-01-27 20:40
Salt&Peppar 19:57: Då skriver du att Adnin står bakom Öskföraktet, sedan när Admin visar sig så skriver du något obegripligt 20:25 för att blidka Admin. I stort sett med få undantag är det väl bara jag som varit energiskt negativ sista dagara. Nu drar jag på välbehövlig vila och tänker inte röra en dator på ett antal dagar. Så nu kan ni hylla tolfteplatsen ifred ett tag !

Lycka till mot Degen !

Brädan: Kan ju vara så att jag håller i charrmkurser ! Hur går det med byggvaruförsäljningen ?
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 20:25
Admin//

Precis vad jag önskat att någon admin skulle reagera så vanliga äkta supportrar slipper tryckas här för jämnan. Hade önskat det långt tidigare dock. Men bättre sent än aldrig. Tack!
Örebro Gregory
2012-01-27 20:23
Brädan: Ja visst är det fantastiskt, som grädde på moset nådde vi även en tolfteplats, nää, det borde jag hoppat över kanske? Men brädan, nu får du faktiskt ge dina utlovade svar, när kommer storspelarna ? Eller har du gått över till att helt hylla organisationen ? Skall Örebroare vara enbart nöjda med detta för just nu årets nyhet ? Det kan väl inte ha ett dugg med Karlssons provision att göra ?

Salt&Peppar: Så det är Admin det är fel på när det inte bara får komma fram positiva inlägg ? Vänta bara, låt det gå ungefär fem omgångar i allsvenskan, sedan ser vi vad som kommer fram ur garderoben. För att inte tala om bokslutet 2012, men det kan ju räddas av Rama/Haddad. Den som lever får se ? Är det åtta underverk på världskartan numera ? Får gärna bli nio om Ösk vinner allsvenskan eller cupen !
Admin
2012-01-27 20:13
Vi är flera admin på den här sidan. Men jag börjar trötta på den här stämningen. Utan att ange nån vid namn så tror jag ni vet vilka ni är. Lägg ner pajkastningen och den tråkiga stämningen så jag slipper blockera er!
Har ni synpunkter tar jag emot pm till Artwork.

//Kenny
Örebro D. McGrain
2012-01-27 20:04
Äsch, skit i domedagsprofeterna. De kommer aldrig tycka ngt är bra. Vi som kan fotboll och ledarskap kan diskutera vad som behöver utvecklas i ÖSK. Låt de öv. skriva i väntan på nästa hockeymatch. I allsvenskan.... :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 19:57
Grixx//

Nej admins för den här sidan står väl bakom det här supporter och Öskföraktet de här användarna sprider här varje dag. Det har admins stått bakom under lång tid.

Det är vanliga äkta supportrar som du och jag som redigeras och får stå åt sidan.
Örebro Brädan
2012-01-27 19:52
Är så otroligt stolt över att ÖSK är Sveriges bäst välskötta fotbollsklubb. Respekt och heder till våra krigare Sjögren,Karlsson med mera. Ni gör ett kanon jobb! Klubbar utifrån besöker ÖSK för att studera hur klubben jobbar. Bara det säger en hel del. Släpp allt negativt som skrivs för det stämmer inte. Kram till alla riktiga supportrar.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-27 19:45
FC Nordsjälland är på jakt efter Pontus Farnerud.

Kan detta spä på rykterna om Nordin till IFK GBG?
Örebro Gregory
2012-01-27 19:43
Grixx: Är jag inte tillräckligt positiv, eller vad är felet efersom du ropar på Vargen ? Kan du ge ett exempel på när jag gått över forumspärrgränsen ? Men jag har fattat att om man har kritik mot hur Ösk sköts är man pest hos de flesta här, du tillhör den kategorin. Men i långa loppet funkar inte strutsmentaliteten om Ösk ska vinna tittlar. Men du kanske bara tycker det är kul att pröjsa över 200.- för att se 22 man springa efter en boll ? Vad vet jag.. Tycker det är trist att så många bra skribenter med naturlig syn på fotboll slutat skriva. Går mot ett forum där de sista optimiska entusiasterna vräker in inlägg o blundar för sanningen.
Örebro Brädan
2012-01-27 19:38
Otroligt kul att få höra vilka fina killar vi värvat från Degerfors. Att på så kort tid komma in i truppen och sprida glädje och trivsel är fantastiskt! Jag tror stenhårt på dessa killar. Och som jag sagt tidigare Samuelsson kan bli en sensation! Skitkul tycker jag. Jag älskar ÖSK!!

Örebro Grixx
2012-01-27 19:21
Tycker Admin att nivån som Gregory ligger på är ok? Jag har tidigare blivit saxad efter att på sin höjd hävt ur mig 10% av det han gjort. Om det är ok att vi lägger oss på samma nivå så kommer forumet att haverera.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Gregory
2012-01-27 19:16
Brädan: Antagligen är du anställd i ett företag som sponsrar Ösk, det var alltså inte 200 anmälda utan 185 ? Då ska du veta att än så länge är inte anmålningarna bindande. Förra året var de vid samma tid nästan 250. Så vi kan tyvär men realistiskt förvänta oss att sponsringen minskar med minst 20%. eller hur? Stämmer relativt bra med minskningen av årskortsförsälningen som är något sämre. Men återigen Brädan, det skulle ju presenteras storspelare enligt dig, varför har det inte hänt ?
Örebro D´Artagnan
2012-01-27 19:09
Fortsättning på föregående inlägg. Det kan bli en intressant artikelserie

Scrolla om Du inte är intresserad av förbättringar !!!
Örebro D´Artagnan
2012-01-27 19:06
Mycket intressant läsning om scouting och värdering av spelare.

Scrolla om Du vill !!!
Örebro Brädan
2012-01-27 18:43
S&P
Haha bra!!
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 18:39
Brädan//

Har du varit i BAMberg nångång?

Ligger i Tyskland tydligen:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bamberg

;-)
Örebro Brädan
2012-01-27 18:29
ÖSK Fans
Det finns tyvärr inget att berätta ännu. BAMse tråkigt!
Örebro 'D.O.
2012-01-27 18:27
Har sagt det länge nu, det kommer börja rassla vid månadsskiftet. Om jag får tippa blir Grahn (ganska trolig) och Anders Wikström (möjlig) klara 2-3:e februari kl 17.00.
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2012-01-27 18:27
mr Mjällby=Lundamaifaren//

Så du är lte sugen på Grahn, tror inte någon här vill ta honom, så han kan du försöka på själv ;)
Örebro ÖSK Fans
2012-01-27 18:23
Tror inte det blir någon värvning innnan fönstret stänger för utländska klubbar.
Dom spelarna vi vill ha avvaktar nog tills dess?

Brädan

Du släpper ingen info längre...? Hur går det?
Örebro Brädan
2012-01-27 18:22
Gregory
Du är förlåten. Har kollat upp exakt om vi är 185 stycken som åker. Så jag hade lite fel där.
Örebro go_osk (Spela Haginge som högerback)
2012-01-27 18:10
Riktigt svag trupp, men man tager vad man haver..
Örebro Elias_gbg
2012-01-27 17:45
Truppen till imorgon
Örebro Gregory
2012-01-27 17:38
Brädan: Å tusan, ber om ursäkt, så ni storsposorer skall till Berlin ! Akta er för att dricka för mycket tysk öl o hamna i dåligheter. Men ni blir 200?
Örebro D´Artagnan
2012-01-27 17:34
Scrollhjulet utslitet, byte pågår.

Slutgiltigt beslut om matchen kommer att kunna spelas eller inte kommer vid åttatiden på lördagsmorgonen.
Örebro Salt&Peppar
2012-01-27 17:26
Gregory//

Känns skönt att få förakta Ösksupportrar och klubben de älskar va?
Örebro Gregory
2012-01-27 17:23
Skall man hårdra 80-90% av nicken som är kvar på forumet är ni nöjda med en tolfteplats o att Ösk spelar i allsvenskan, annars tror ni på tomten eller högre makter, för vad är bättre just nu än förra året ?

Brädan: Återigen, när kommer storstjärnorna, serien börjar snart.
Örebro Brädan
2012-01-27 17:23
Gregory

Du har så rätt. Det blir svårt att räkna in 200 sponsorer till Turkiet när vi ska åka till Berlin. På tal om att ha koll.... Berlin ligger i Tyskland.
Annons: