/fotboll/osk/forum/3070.aspx/fotboll/osk/forum/3070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AIK Saywee
2012-01-30 14:02
ÖSK-Fans, 12:12,

man kan också vänta lite på ordföljden och tankegången :)

Grahn har knappast råd att gå till GAIS ;)
AIK Saywee
2012-01-30 13:54
Grixx, 13:44,

är det isfritt i växtzon 1 så här års?

Jag har för mig att någon skrev, typ förra veckan på detta forum, att villan som önskades skulle ligga tio minuter från Behrn Arena (seriöst alltså!), vet inte vem det var och kan inte heller komma på om det var något transportslag som angavs?

Helikopter eller Apostlahästar?

Grixx, se upp för hala och tunna isar, vi behöver alla supportrar i all framtid :)

Heja SPORT !!!
Örebro Grixx
2012-01-30 13:44
Villan skulle ligga i barnvänligt område, inte i växtzon 1. Så trädgårdsintresset var nog inte det som föranledde annonsen:-)
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2012-01-30 13:42
chilie, 13:34,

jag tror inte att Nordin/Grahn kommer att fungera socialt/sportsligt som härförare i svartvitt, men det spelar ingen roll, för de kommer troligtvis att spela i olika lag :)

Bamberg, kanske dock spelar i ett "mästerligt" lag 2012 ?

Bara gissar och spekulerar :)

Heja SPORT !!!
AIK Saywee
2012-01-30 13:36
Något som faktiskt glädjer mig mycket denna fantastiska vecka, är förändringen mellan stolparna, under ribban :)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så anser jag inte att Alven är en svikare, när han får mer betalt och går till sina drömmars klubb, det är inte det jag tidigare tjötat om, för jag skulle säkerligen göra likadant själv?

Han gjorde väl några spektakulära räddningar, men mest spektakel blev det kring hans mediaengagemang, som kanske tog lite för mycket fokus, men skitsamma, jag sörjer inte eller bryr mig inte längre, han är en glad blåvit målvakt :)

DET, som jag tycker är positivt, trevligt, säkrare och förhoppningsfullt, i den svartvita framtiden, är att ÖSK har två mycket bra målvakter, som verkar trivas i truppen och vi blir ju dessutom mindre sårbara om något oförutsett, oönskat skulle inträffa under säsongen :)

FORZA TOMER och SANKAN !!!!!!!!!
Örebro chilie
2012-01-30 13:34
kan det inte vara så att grahns vara eller inte vara beror på Nordins eventuella flytt till götet? känns ju inte som örebro skulle vilja ha ett mittfält med berger-nordin-grahn. Om nordin nu stannar skulle det behövas någon med mer löpkapacitet än grahn... kanske är det ösk som drar ut på det
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-01-30 12:23
Grahn sa tidigare att han absolut senast skulle bestämma sig "i slutet på månaden". Det är jäkligt mycket slutet på månaden nu
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 12:17
ÖSK Fans//

Det undrar jag med. De har ju lånat pengar för att kunna har råd med att ha kvar Wanderson.
Örebro ÖSK Fans
2012-01-30 12:12
GAIS kan väl knappast ha råd med Grahn??
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 12:12
Jag tror Grahn Vill(a) gå till ÖSK. Till helgen har han nog bestämt sig ;).
Örebro D´Artagnan
2012-01-30 12:02
Tror inte AIK är intresserade av Mohammed Saied. Dom har ju bjudit en annan Örebroare till sitt träningsläger. Även Mjällby har nyligen värvat mittfältare. MFF har väl redan mittfältare så dom klarar sig
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 12:00
Salt&Peppar//

Ja, man vet ju inte hur fotbollskanalen har vinklat artikeln :).
Örebro Roswall
2012-01-30 11:51
förhoppningsvis får vi besked i veckan
Örebro Salt&Peppar
2012-01-30 11:50
ÖSK KRILLE, 11.10 //

Hehe undra om den passningen var med glimten i ögat eller om det var en ren sågning?
Örebro widemarsh
2012-01-30 11:38
Ser ut som att Alvbåge konserverat den "fina" formen från 2011.

Jag är rätt glad att vi bytt ut målvakterna till årets säsong, Alvbåge spred osäkerhet i försvaret under 2011. Tror Tomer blir förstamålvakt i år, men det är bara en känsla jag har. Har inte sett dom spela.
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-01-30 11:35
Nordin till GAIS!! ;)
Örebro zxcv
2012-01-30 11:32
Det känns helt ok att skläppa Nordin om vi kan få in Grahn, Torlak och Bamberg.
Tre bra spelare alltid bättre än en.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 11:10
"Erton Fejzullahu till attack mot Grahn:
- Han kan inte trixa till tre, säger Fejuzullahu till Kristianstadsbladet. "
Örebro Marta (hane)
2012-01-30 11:07
Positiva veckan lever!!!

Hej Sport!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 11:01
Derbyt stryks helt.
AIK Saywee
2012-01-30 11:00
Apropå Mohammed, som även provtränat med AIK, Mjällby och Malmö.
Han kan ju inte vara alltför dålig om han provtränat med dessa klubbar och efter att jag beskådat gårdagens´s "uppvisning" så blir jag, kanske lite för snabbt benägen att vilja signa honom. Men å andra sidan skriver ju inte jag under papperet å ena sidan, för andra parten.

Jag undrar om inte AIK hinner före ÖSK att signa?

Sjögren, snälla vänta inte för länge, man kan inte sega, men jag tänker inte gnälla, är glad ändå :)

Heja SPORT !!!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 10:38
Går ÖSK in med 100% för att värva Torlak? Om inte Anders Wikström är intressant och Walid Atta verkar hamna i Helsingborg. Vilka mittbackar kan tänkas vara intressanta för ÖSK?
Örebro Einar B
2012-01-30 10:27
Saywee...
Ja, man vet aldrig..?
Dom är ju bra dessutom.
Örebro widemarsh
2012-01-30 10:26
Enligt pappers-NA har Wikström inte haft kontakt alls med ÖSK, och han har ingen agent utan sköter alla förhandlingar själv. Så ÖSK verkar inte vara så intresserade av Anders, vilket är märkligt då han får gå gratis.
IFK Göteborg Kraken
2012-01-30 10:25
Goder morgon. Har ni träning idag? Blir spännande att se om Nordin är med.

Har en känsla av att Tobias Grahn varit stoppklossen som gjort att Nordinaffären stannat upp. Hoppas det blir dominoeffekt den här veckan.
AIK Saywee
2012-01-30 10:21
Einar B, 10:17,

... tänk om han smyger bakom Häcken ;)
Örebro Einar B
2012-01-30 10:17
Jag tror Nordin skriver på för GAIS idag. Han är tydligen i Göteborg.
Örebro Andy King
2012-01-30 10:15
Jag skrev förra veckan att villan var till Grahn. Den är fortfarande till Grahn!
AIK Saywee
2012-01-30 10:14
Jan-Stefan Eriksdotter, detta med trädgårdintresse, hmmmm?

Det kan ju också vara så, att tomten (inte Tomten), består av enbart konstgräs ;)
AIK Saywee
2012-01-30 10:10
Godmorgon alla svartvita :)

Tog lite sovmorgon efter nattens "äventyr" offside.

De första 20 minuterna på Behrn Arena´s gröna fina gräs, under matchen igår, var propagandafotboll :)

KBK hade väl inte ett enda tillslag på västra planhalvan i denna fina inledning :)

Mohammed Saeid, (tror att jag stavat rätt), men NA stavat fel ibland, vilken kille, han har tränat i tre veckor med ÖSK och fick möjlighet att visa upp sig, tog chansen och dominerade, ägde ...

Heja SPORT, GFG !!!
Annons: