/fotboll/osk/forum/3069.aspx/fotboll/osk/forum/3069.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Svartvitt forever
2012-02-01 14:37
Trivseltorsten//
Du har så rätt! Pålles frisparkar och hörnor var livsfarliga varenda gång. Men när Nordin spelade så tog han dem alltid, och de var oftast helt ofarliga. Nu verkar Bamberg ha en fin högerfot, så det känns faktiskt bättre än ifjol på den punkten.

Och Mullis1, tala för dig själv. MÅNGA vill ha Saywee här.
Örebro Mullis1*
2012-02-01 14:36
Rätt länge sen man var här. Iallefall blir 2012 det året då Ösk vinner med slutpoängen 58 ( Hyffsat låg siffra) men det kommer bli tajt mellan 5-3 och 2 kommer bli normal.

Ser att Saywee har stannat trots att ingen vill ha han här

Iallefall jag tror på minst top 2 i år
Örebro oroT (Berra - Le lion Indomptable)
2012-02-01 14:35
Såja nu har vi braa med slantar i kistan.. :)
AIK Saywee
2012-02-01 14:32
Varför skulle jag önska Nordin lycka till i en klubb som konkurrerar med ÖSK om Guldet eller toppplaceringarna?

Varför skulle jag önska Nordin lycka till, när han troligtvis garvar åt oss tillsammans med Alven?

Varför skulle jag önska Nordin lycka till, trots att han verkligen inte är en svikare, han vet ju bara att det är pengarna som talar?

Varför skulle jag önska Nordin lycka till, när jag misstänker att han är på nedåtgående? Fast det borde jag ju egentligen ;)

Varför överhuvudtaget skall jag önska honom lycka till?

Heja SPORT, nu går vi för ett Guld !!!
Örebro Trivseltorsten
2012-02-01 14:32
Vissa IFK are verkar tro att Nordin är bra på fasta...mja, en frispark mot AIK odlade nog det ryktet. De flesta av oss bet oss nog i läppen när inte P2 fick ta hand om fasta...
Örebro Lekiller
2012-02-01 14:29
Som Dr. Cox säger så är det ju bara Bamberg som kan jämställas men Nordin.
Något bättre måste tillkomma.

Hoppas bara det inte blir Grahn. Den vill ja inte se i ÖSK. Men risken är väll att så blir fallet.
ostbåge
2012-02-01 14:29
Har fått en nytänddning av fotboll! Nu ska "vi" stoppa grabbarna Alve och Gerzic att vinna sina titlar! Finns inget bättre tillfälle att skrälla till guld framför näsan på gerzic! Nu blir det årskort för familjen igen! GO ÖSK!
Örebro Dr. Cox
2012-02-01 14:25
Det känns inte alls "Jääävligt" bra.
Av de som värvats är det ju bara Bamberg som har hyfsad matchning för o lira allsvenskan. Resterande är rätt oprövade kort.
Örebro Lekiller
2012-02-01 14:25
Deviation /

Inte så troligt, det fattar väll jag också.

Men hade ändå varit kul.

Man kan ju hoppas de inte vinner något i alla fall på 4 år och att Alvbåge får spendera den mesta tiden på bänken med Nordin vid sin sida.
Örebro ernot
2012-02-01 14:22
Svider att se Nordin i den tröjan av alla! Men men lycka till Nordin!
Örebro Deviation
2012-02-01 14:19
- Bamberg
- Wiktorsson
- Samuelsson
- Alimi
- Sandqvist
- Chensinski

Känns Jääävligt bra att vara ÖSKare idag.
AIK Saywee
2012-02-01 14:17
Nordin trivdes nog inte när hans kompis Alven berättade vad som var på gång i höstas. Det märktes att något inte stämde längre ...

Bänkbröderna, med sina blåvita hjärtan och stinna plånböcker, kan garva åt töntiga svartvita supportrar, och får sitta och titta på när ÖSK kör över blåvitt totalt :)

Längtar så mycket efter matcherna mot blåvitt ...

Heja SPORT, GFG !!!
Örebro Deviation
2012-02-01 14:16
Lekiller:...eller hur
Örebro Lekiller
2012-02-01 14:14
Fan vad gött om ÖSK nu helt plötsligt skulle ta fler titlar än IFK.

haha

Då kan Nordin och Alvbåge äta frukost på kamratgården hur mycket de vill.
Örebro Ståplats är bäst
2012-02-01 14:14
precis jocke,Nordin ville göra rätt för sig och se till att ÖSK fick betalt precis som Iron-Mike...inte alls som sopan Porokara...
Örebro 36310099B
2012-02-01 14:13
Lycka till i Blåvitt Nordin.

Även om det känns som att det varit på gång länge och att man haft lika lång tid att vänja sig vid tanken så känns det ändå inte särskilt kul att se honom i helt fel matchtröja.

På kort sikt tror jag att Nordins övergång kommer att skänka honom framgång, men samtidigt ger detta inkomster till ÖSK som ger oss själva möjligheter att utöka vår trupp och fullfölja den där satsningen som Nordin efterfrågade. Det blir så att säga Nordin som finansierar ÖSKs vidare truppsammansättning.

Det känns inte alls kul just nu, men kanske att det känns lite bättre imorgon trots allt...
Örebro rirobban
2012-02-01 14:11
jefvul//

Tycker att 4 timmar låter rätt så mycket, men tror Göteborg la det han ville ha ganska så snabbt. Antar att man visste vad Nordin ville ha, och behövde inte göra någon större affär av det hela. Nordin ville testa något nytt, med det sagt så innebär det inte att han ogillade ÖSK. Att han ogillar IFK Göteborg har han ju själv sagt tidigare. Men ni får in en legoknekt som nog framförallt är hos er för pengarna.

Men det är bara att gratulera till ett bra (när han är på spelhumör) nyförvärv. Tror han kommer göra stor nytta hos er, och för ÖSK blir transferperngarna till stor nytta för framtida nyförvärv. Alla vinnare? Verkar så denna gång...
Örebro ÖSK Fans
2012-02-01 14:10
Nu tar det väl 4 veckor för ÖSK att leta upp något att ersätta med, för någon framförhållning finns ju inte i denna klubb!
Örebro Marta (hane)
2012-02-01 14:09
Fint skrivet av ÖSK ändå... Må Nordin hedras även när han besöker oss i framtiden!
Örebro jocke.
2012-02-01 14:09
Nordin säger att Göteborg var intresserade redan i somras men att han valde att skriva på nytt kontrakt för att han inte visste vem IFK skulle ha som tränare samt att han inte ville gå som bosman från ÖSK - så svikare kan vi nog sluta kalla honom nu!
Örebro Knaus
2012-02-01 14:07
Grattis till alla er som ivrigt påhejat och hoppats av hela hjärtat att Nordin ska bli klar. Än en gång, stort grattis! Nu fick ni äntligen som ni ville.

Jag tycker att ni som anser att Nordin INTE är en svikare är dåliga supportrar. Detta är dåligt för klubben och ni bryr er inte, därför är ni ohängivna suppotrar.
Jag kan f ö r s t å att han går, det betyder inte att jag g i l l a r att han går, inse det.

Och för övrigt kommer Farnerud aldrig att skriva på för ÖSK. Så, nu skippar vi den diskussionen.
IFK Göteborg jefvul
2012-02-01 14:05
4 timmars förhandlingar om det personliga kontraktet... Man kan nästan tro att Nordin ville bort ;)
jonisPersson
2012-02-01 14:04
nordin har dragit på sig den blå vita tröjan !!!
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro ÖSK-SUPPORTERN (Ge oss Osiako Grahn Wiktorsson)
2012-02-01 14:03
Kolla på videon :)
Örebro Elias_gbg
Pressmedelande från ÖSK
Örebro rirobban
Vilken överraskning :)
Örebro jocke.
2012-02-01 14:00
Nordin klar...
Örebro Lekiller
2012-02-01 13:55
ostbåge/

Ja förmodligen. Men låter ju lite konstigt ändå.

Vill minnas att kvalitén ifrån förra årets sändningar var sisådär så man kan ju hoppas de har förbättrat den delen till i år om folk skall betala för det.
Örebro jocke.
2012-02-01 13:55
Live sändning från presskonferensen...
ostbåge
2012-02-01 13:53
Lekiller// måste ju ha ett system hur många som betalat och har det nått 2500 går inte betalningen igenom!

Hörde att gerzic skulle ha presskonferans på kamratgården med en tallrik pytt och en pokal framför sig! Kul, för det är nog det närmsta känslan han får att vinna en tiltel ;)
Annons: