/fotboll/osk/forum/3067.aspx/fotboll/osk/forum/3067.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Marta (hane)
2012-01-30 18:49
Har ÖSK råd att köpa loss Bamberg, borde väl Nordin rimligtvis vara förlorad?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 18:41
USAs transferfönster stänger den 15e april. Så det kan ta ett tag innan det blir något klar med den mannen (Grahn).
Örebro 'den Oumbärlige
2012-01-30 18:33
Alla förstår väl att Grahn aldrig var helt klar. Då hade han för guds skull redan presenterats. Med det var ju allmänt känt att Grahn inväntade internationella transferfönstrets sista dag innan han tänkte krita på för en svensk klubb. Sen om han drar till USA eller inte får vi se.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 18:31
Saywee//

Ja, någon med något slags träslag i efternamnet måste det ju vara ;).
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 18:19
Salt&Peppar //

Ja man undrar ju vem som är plan b, om det skiter sig med Grahn.
GAIS F Zappa
2012-01-30 18:14
Se nu till att Gerzic tar med sig förbannelsen till blåvitt.
Då kan ni få en bra säsong : )
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-01-30 18:13
Senast igår skrev väl någon tvärsäkert att villan som ÖSK vill hyra in är för Grahn.
Örebro Marta (hane)
2012-01-30 18:11
...precis som i övriga mediavärlden? Var väl inte så länge samma blaska slängde ur sig att "Nordin är klar"?
2012-01-30 18:10
Kampari //Men du har rätt i att man ska ta info här inne med en fetstor nypa salt -Alltid
Örebro Marta (hane)
2012-01-30 18:06
Hoppas verkligen inte man förlitat sig på en förhandlingsräv som Grahn fullt ut. Riken är väl att plan B kan dra ut på tiden, och/eller även att han håller klass B.

W/ Inte heller egentligen ngt fan av Grahn, men tror ändå det skulle kunna va helt ok utan Nordin. Om man bara får till kommunikationen ledarmässigt (och det ska väl inte va ngt problem?).
Örebro Grixx
2012-01-30 18:04
Det är perfekt läge att sälja Nordin om vi någonsin skulle göra det. Svårt för Nordin att någonsin bli såld om han inte tar chansen nu. Klubben verkar inte ha några problem med att sälja och har förhandlat med IFKG. Om han inte blir såld så kan det bli riktigt bra för båda parter ändå.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Salt&Peppar
2012-01-30 18:02
ÖSK KRILLE//

Ja det undrar jag med. Var Grahn ett huvudspår och han bestämmer sig för USA så undrar man vad plan B är. Känns ju som de lagt en massa tid och kraft på Grahn, går det inte i lås, så undrar man ju då vad det ska bli.
Kampari
2012-01-30 18:00
Här är anledningen till varför man inte ska lita på någon på detta forum.
2012-01-30 17:59
Om Sjögren/Sixten betraktar Bamberg som en central mittfältare så är det alltså färdigvärvat på mitten. Då räknar jag inte in förvärv av "talanger" som Saeid.

Givet att Nordin lämnar (vilket är givet) och att Grahn då uteblir känns det ändå lite tomt. Som om något fattas Centralt. En spelare med attityd (sen anser jag Bamberg bäst utnyttjas som ytter/ytterforward men det är en annan femma vad jag tycker).
Örebro Grixx
2012-01-30 17:56
Svårt att säga exakt hur Grahn skulle funka. En riktigt bra spelare med bad boy rykte. Han mognar och blir bättre och stabilare för vart år och skulle kunna lyckas xtremt bra i ÖSK....men skulle kunna bli trassligt också...kanske.
AIK Saywee
2012-01-30 17:54
ÖSK-Krille, Thall-Inger kanske ;)
Örebro Marta (hane)
2012-01-30 17:52
Knaus/ Jag tror mig ha sett allsvenska lag vinna medalj även utan Nordin. Har jag sett fel? Om jag gjort det så är det klart vi ska behålla honom.

Om du är en dålig supporter har jag svårt att sia om, men jag tycker många är snabba på att dra slutsatser och döma utan att känna till bakomliggande faktorer. Du uttrycker dig som om du vore en av dem, men jag kanske har fel.
Tack för övrigt för komplimangerna... Alltid trevligt att höra att man har "fina" åsikter. Det är något jag eftersträvar.
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-01-30 17:52
Om det inte blir någon Grahn, vem kan det tänkas bli då?
Örebro Ståplats är bäst
2012-01-30 17:50
skitsamma med Grahn,Bamberg tar jag hellre före Grahn alla dar i veckan!
Örebro rirobban
2012-01-30 17:48
Nu om det inte blir någon Grahn, kan det då inte vara läge att behålla Nordin?
Örebro kubajonte
2012-01-30 17:46
suck jag som hade sett fram emot att ha en "Bad boy" grahn på mittfältet.
Örebro Knaus
2012-01-30 17:05
Marta, jaha, vill du ha en medalj då eller? Grattis för att du har så fina och politiskt korrekta åsikter, verkligen! Tänk om alla vore som du!

Skämt åsido...

Jag tycker att Nordin och Alvbåge är svikare, är jag en dålig supporter då med din måttstock?
Örebro Rallyfinnen
2012-01-30 17:05
Ang Grahn. Ekonomiskt är inte MLS speciellt bra om man inte heter Beckham, Henry etc. De har ju något avtal att de kan betala en stjärna en hel del pengar, och dit tillhör ju verkligen inte Grahn. Farnerud t.ex nobbade MLS tack vare detta. Socialt är det ju katastrof för honom. Ett större barn i Köpenhamn och ett litet boende hos honom. Sportsligt är väl inte MLS en av de största ligorna direkt. Men ett fantastiskt äventyr är det ju, men inte ett sätt som man avslutar karriären på. Men heter man Tobias Grahn kan väl vad som helst hända..
Örebro Kraków (bye bye 6-10)
2012-01-30 17:03
Ponera att Nordin hade tankar på att gå till blåvitt (eller någon annanstans) före han signade nytt kontrakt. Detta tror jag är sannolikt.

Han ska hyllas! Inte alla som skriver 5-årskontrakt när man längtar bort.
AIK Saywee
2012-01-30 17:02
Inspektör Smack,

jag ser en tunnel i ett framtida ljus, mot en Bajenlirare :)))
Örebro TommyS
2012-01-30 16:59
Saywee, inga problem - kan jag som ersättning få en kommentar på Kalle H:s framtid som mittfältare i Sixtens 4-3-3? Håller han för det redan i år, i alla fall som inhoppare? Hoppas det men skulle vara kul att höra från någon som såg matchen mot Karlstad.
Örebro Marta (hane)
2012-01-30 16:52
Jag har svårt för detta med svikeri mm för att någon byter lag. Nordin skapar ju iom en eventuekll försäljning möjlighet att fylla tomrummet efter sig. Han kunde valt att gå som Bosman förra året och lagt pengarna i egen ficka.
Hammarby Inspektör Smack
2012-01-30 16:51
Ser ni ljuset i tunneln?
AIK Saywee
2012-01-30 16:48
TommyS, 15:44,

verkligen stort tack, nu har det klarnat betydligt :)
Örebro svartvitseger!
2012-01-30 16:43
TA BORT NORDIN PÅ VÄSTER SIDAN OM HAN LÄMMAR KLUBBEN!
Annons: