/fotboll/osk/forum/3036.aspx/fotboll/osk/forum/3036.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro SHP Örebro
2012-02-08 14:57
Nu är matcherna beställda. SMUTT!!
Örebro Svartvitt forever
2012-02-08 14:41
Rallyfinnen, du har PM. Nya språkfrågor.
Örebro ernot
2012-02-08 14:29
Kan inte nån "jag sitter i kanslit/en väldigt pålitlig källa" människa komma in o sprida rykten? jag saknar silly season! :D
AIK Saywee
2012-02-08 14:22
GRAHN ÄR NU HELT KLAR !!!
Örebro Fatcit (feta-citat)
2012-02-08 11:29
Jan-Stefan Eriksdotter//

Jag stod där tillsammans med dig för 2-3 år sedan. Tyvärr blev det som det blev. Jag anser fortfarande att ÖSK slarvade bort mycket just p.g.a. sin oerfarna ledning, som nu förhoppningsvis lärt sig en läxa.

Idag finns det större möjligheter för längre kontraktsskrivningar. Jag anser ändå att vi hade vunnit mer på framgången som kom 2010, om vi hade haft en starkare ledning, istället för nepotismen med Sköldmark som inte har någon utbildning eller erfarenhet. Att vara en medioker spelare i Skottland skapar heller inte något större kontaktnät. #Whoissköldmark?
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-02-08 10:57
Fatcit// Jo jag håller med dig, Framförhållningen inför flyktade Bedoya & Almebäck är under all kritik.

För 1-2 säsonger sedan var flera av oss (inkl mig) väldigt kritiska till att man skrev så korta kontrakt (6 månader till tre år) och jag fick iaf ständigt höra härinne att det berodde på spelaren (vilket i efterhand i flera fall visat sig fel) och att det krävs två för en tango etc.

Nu tycker jag mig märka en attitydförändring med ÖSK och de verkar sträva efter längre kontrakt. Undantaget Grahn då.
Örebro P-51
2012-02-08 10:25
Haddad tycker det är kul att skjuta.
2012-02-08 08:43
Saywee//

Det var en handuppräckning live jag var ute efter... Det går ju inte att be alla ge ett finger!

Nu får vi ju hoppas att Sjögren förstår allvaret. Förbannat dåligt av ÖSK att inte få in en godkänd mittback sedan Almebäck försvann. Om man därtill lägger på den tid som ledningen kände till att Almebäck inte skulle förlänga och därav försvinna, är det rent utsagt pinsamt!

Men vi är ju bra på att värva ytteranfallare så vi kanske kan omskola en sådan? :)
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-08 08:19
Att Grahn inte spelat på tre månader tror jag inte har någon betydelse. Han har hållit igång och tränat på egen han innan han skrev på för ÖSK.

Personligen så tror jag Sixten vill se honom spela och att han kommer in i ÖSKs spel så fort som möjligt. Så jag tror han spelar så länge han inte känner av någon skada.
AIK Saywee
2012-02-08 08:01
Fatcit, 22:57,

hoppas att inköpschef Sjögren läser här och förstår vad han bör göra :)

För i nuläget är vi placerade i helvetet :(

Nej, spika truppen snabbt och träna ihop laget, tiden är mycket kort, snudd på alltför kort, för att få ihop rätt startelva mot ÅFF.

Du fick faktiskt en handuppräckning av mig live, men också en liten tumme, för Sjögren "att suga på"

Heja SPORT, GFG !!!
AIK Saywee
2012-02-08 04:37
Första frukost avklarad, en Alvedon brus :(

Dettafår mig att tänka lite på Alven om ni ursäktar, men även på Grahn, fast allra mest på Norrporten och BA´s gräs.

Det blir väl en sådan där surdeg som bara rinner ut i sanden, viket innebär att jag allt mindre kommer, att fortsättningsvis tjata, om de begravda hundarna.

Grahn har inga som helst problem med BA´s konstgräs, medan Alven hade detta, hur kan det vara så och framföralt vad var det för problem Alven bloggade om?

Vi får nog aldrig svaret ...

Heja SPORT, GFG !!!
Örebro kubajonte
2012-02-08 01:01
Artwork // Känns ju knappt som ens hälften av truppen har lirat fotboll senaste månaderna med uppehåll och inställda matcher
Örebro Artwork
2012-02-08 00:11
Det var 14 spelare på eftermiddagsträningen, resten var på ÖKK inkl Grahn. Jag tror inte Grahn spelar i Finland eftersom han inte spelat fotboll på tre månader...
2012-02-07 22:57
Jag anser att skillnaden mellan himmel och helvete i årets allsvenska helt ligger i en ny mittback! Håller någon med?, räck upp en hand!
Örebro kubajonte
2012-02-07 22:35
Rallyfinnen // gissar på att det var Kung starköl och gamla sketna smällare nån hade med sig i typiskt Degefors manör
Örebro Rallyfinnen
2012-02-07 20:52
Degerfors hade lättöl och tomtebloss med sig på matchen.

Fylla och pyroteknik!
Örebro fantasi
2012-02-07 20:39
Lekiller//

Jag loggade in, valde att inte översätta alls och då var det inga problem...
Något halvskum sida det där, får hoppas att inget strular när det väl blir matchdags!

Tack för hjälpen!
Örebro KCMarten
2012-02-07 20:33
Äntligen tillbaka från en resa och loggar in och ser att Grahn är klar

Välkommen Tobias!. ÖSK siktar uppåt. :-)

Men, vad är det egentligen med Målvakter och kameror?
Ska Tomer plocka upp Alvens Mediavanor? ;-)
Örebro Bastard on Parade
2012-02-07 20:27
Chencinski verkar vara en skön lirare och har, såvitt jag hört, kommit in väldigt bra i truppen.
Örebro Palermo
2012-02-07 20:26
Detta vore en riktigt bra värvning!!!!

Andreas Johansson!
Han skulle tillföra väldigt mycket!
Örebro kubajonte
2012-02-07 20:08
Tomer Chencinsk måste ju få intervjuva mer folk han verkar ju störtskön.
Får hoppas denna "nya" trupp kan bli en glad trupp som har skoj tillsammans och att det visar sig på planen.
Örebro D´Artagnan
2012-02-07 19:42
Royboytoy// Samma bedömningar som förra försäsongen:

Tidernas bäst trupp - guldchans igen.

Mitt förslag läs dom som begriper fotboll t ex i dagens NA. Annars blir det samma besvikelser som 2011 igen. Det tjänar ingen på. Läser man detta forum år efter år så märker man att det finns många glad (optimistiska) amatörer här. Tror INTE på dom.
Örebro Roswall
2012-02-07 18:49
Kom på mig att tänka på den här gamla legendaren här om dagen.
Örebro 'den Oumbärlige
2012-02-07 18:32
"Visa hjärta" "Vara lojal"= Spela så länge klubben vill att du ska lira där, tills den dagen du väljer att sluta helt.
Örebro ernot
2012-02-07 18:18
intervju av Bamberg!
IFK Göteborg Royboytoy
2012-02-07 17:51

Kan bli SM-guld nu, Bamberg och Grahn är två kvalitéspelare.

Nordin Stjärtis missar SM-guld, om han hade trott på ÖSK och visat hjärta hade han stannat.

Ser bra ut för ÖSK!
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-07 17:08
KämpaÖSK //

Jag tror inte det är någon fara med Grahns ljumskar. Han är nog med och spelar träningsturneringen i Seinäjoki.
Örebro KämpaÖSK
2012-02-07 16:39
ÖSK KRILLE

Man skulle vilja veta hur det är med hans ljumskar? någon som kan höra med någon inom ÖSK?
Örebro ÖSK KRILLE (GFG)
2012-02-07 16:33
Att Grahn inte var med kan vara att han antingen körde inomhus båda träningarna idag eller så var det en försiktighetsåtgärd för hans ljumskar?
Örebro Lekiller
2012-02-07 16:19
fantasi//

Jag hade samma problem.

Klicka i att jag ville ha det på engelska uppe i hörnet och sedan så helt plötsligt
så gick det.

Vet inte om riktigt hur men funka efter ett tag.
Annons: