/fotboll/osk/forum/2955.aspx/fotboll/osk/forum/2955.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro TommyS
2012-03-15 15:27
Vore intressant att höra Armend Alimis syn på detta. NA, Svartvitt, någon?
AIK Saywee
2012-03-15 14:52
@kubajonte:

Nuvarande trupp har vi inte kvar flera år. I dagens snabba värld händer det mycket och snabbt. Nästa säson kanske 10 st har lämnat klubben, de bästa går vidare och de som inte håller ryker, någon kanske lägger av eller gud förbjude blir långtisskadad. Nästa år har vi en annan trupp, det där med kontinuitet, tror jag man skall försöka glömma lite grann nu för tiden ...

Nej, det är bara att gå för medalj i år, inget annat duger!

Jag blir mycket besviken om ÖSK siktar neråt när visionen siktar uppåt ....
Örebro kubajonte
2012-03-15 14:30
Inga roliga inlägg från Saywee idag vafalls. slut på jamaicanska varorna : ( ? nä skämt och sidå. Lauls tips i år känns väldigt rätt. Känns som oavsett man vill få ut med nuvarande trupp lär det inte bli detta år iaf
AIK Saywee
2012-03-15 14:22
ÖSK Fans, 13:22,

ajaj, visst kan man vara orolig, men jag väljer att tro på en bra position :)

MEN, tänk om ÖSK Karl får rätt ändå, han brukar tippa rätt skapligt ?

Nu är det många som börjar tvivla och redan nu leta lämpliga bortförklaringar, usch och fy !
Örebro Marta (hane)
2012-03-15 14:19
framför/bakom
Örebro Marta (hane)
2012-03-15 14:18
Jan-Stefan/ Hur fasiken kan du somna framför den... Blir ju bara mer spännande och aktuellt för varje sekund som går!
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-03-15 13:32
Faan vad är klockan? Somnade bakom nedräknaren - Satan bakis och chips överallt.
Örebro ÖSK Fans
2012-03-15 13:22
saywee

hade absolut inte den känslan för någon månad sen, men nu vette tusan! jag tror inte vi blir bättre än 10a..så mycket som inte känns klart! ingen haddad, vi är inte ihop spelade och vi vet inte hur bra våra nya egentligen är!

Jag är nervös! väldigt nervös.....
AIK Saywee
2012-03-15 13:00
@Heffaklumpn:

Dålig tippning, inte är vi väl ett dåligt mittengäng som riskerar att hamna så nära kvalplatserna?

Fel fel fel
Örebro Marta (hane)
2012-03-15 12:29
Har nu stirrat på nedräknaren i snart 14 timmar vilket lett till att jag nu programmerat om min hjärna så att den har fått en inre nedräkningsklocka.

Nu behöver jag en nyhet (positiv)! Att Cicinski blivit sjuk och Sankans status är oklar räknas inte hit.
Örebro N:o 6-10
2012-03-15 11:17
Läste i gårdagens NA att Haginge fått sin identitet kapad!
Var det den äkta eller den falske som spelade förra säsongen?
Var det den falske börjar saker falla på plats, den äkte (som vi sålde till DIF) var bättre tycker jag. Fick vi tillbaka en falsk Haginge tycker jag vi ska kräva DIF på pengar (om dom har några)!
Örebro Heffaklumpn
2012-03-15 10:38
fel
Örebro Heffaklumpn
2012-03-15 10:34
@TommyS:

Mycket bra tippning, jag tror på hans tips om Malmö byter plats med IFK.
Örebro TommyS
2012-03-15 10:02
Laul tippar ÖSK som 10:a.
AIK Saywee
2012-03-15 09:00
Äntligen närmar det sig en "riktig" träningsmatch på BA, dessutom mot motstånd som kanske kan bedömas, även av oss vanliga okunniga. Matchen mot "Karlskoga" gav mig inte mycket .....

Jag ser fram emot lördagen och hoppas att vädret kan bli lite bättre än prognosen, men det blir plusgrader iallafall, ingen risk för inställning :)

Funderar lite över sjuk- och skadeläget, för det har jag inte koll på, förutom att det blir Sankan som jobbari det svartvita målet.

I övrigt är jag osäker på vilka som är fit for fight, sedan kan ju tyvärr fortfarande influensakäppar sätta stopp för ytterligare spelare, eftersom detta elände härjar runt i vårt gäng.

Hoppas på en riktigt bra match där giganterna dominerar och visar vad de kan :)

Jag hoppas på 3-0, för vi är väl inte sämre än ÅFF?

Heja SPORT !!!
Örebro Lekiller
2012-03-15 05:46
Bulten Boo/ Det har du så rätt i.
Postat via SvenskaFans-appen
AIK Saywee
2012-03-14 23:43
svartvitt forever, 20:53,

håller faktiskt med dig, skall spelarna, Sixten, fans och publik ha något "självförtroende", så bör vi vinna de återstående träningsmatcherna, för snart är det allvar. Äntligen möter vi dessutom motstånd, som vi kanske kan bedöma, eller?

Vi måste ha en bra start i årets Allsvenska, så är det bara!

Jag kan bara tro och hoppas, vad mer kan jag göra?

Heja SPORT, GFG !!!
AIK Saywee
2012-03-14 23:31
Hämtat (kopierat) från den officiella hemsidan ...

JANUARI
Sön 29 Träningsmatch A/U21 Karlskoga BK H 13.00 1-0 Rapport
FEBRUARI
Tor 9 Träningsmatch HJK Helsingfors B 20.00 LMT 2-1 Rapport
Fre 10 Träningsmatch SJK Seinäjoki B 17.00 LMT 0-2 Rapport
Sön 12 Träningsmatch Soumi XI B 19.15 LMT 1-4 Rapport
Tis 21 Träningsmatch FC Chornomorets Odesa B 17.00 LMT 3-0 Rapport
Lör 25 Träningsmatch Zakarpattia B 14.00 LMT 2-2 Rapport
MARS
Sön 11 Träningsmatch Randers (DEN) B 14.30 4-1 Rapport
Lör 17 Träningsmatch Syrianska FC H 16.00
Lör 24 Träningsmatch IF Elfsborg B 14.00

... proffsigt ÖSK?

Skärpning, hemsidan håller ingen kvalitet, försäsongsplaneringen (träningmatcherna) är förunderlig och resultaten är dessutom inte heller speciellt roliga !

Det är jobbigt att vara optimist, men svårt att ändra sig, kan bara inte ge upp, det är hellt enkelt inte roligt, även om det kan tänkas vara realistiskt ......

Kom igen nu alla, skärpning, nu går vi för medalj !!!
Örebro Bulten i Boo
2012-03-14 21:08
Lekiller// Bättre att få ingenting i brevlådan än skit i densamma!
Örebro Svartvitt forever
2012-03-14 20:53
Det är inte utan en viss bävan man blickar fram emot de här två sista ynka träningsmatcherna, de enda mot allsvenskt motstånd. Presterar laget bra här, så kan man glömma plattmatcherna mot okända lag. Skulle vi däremot förlora mot Syrianska och bli utrullade av Elfsborg, så är det klart att spelarna inte kommer till premiärmatchen med självförtroendet på topp.

Visst är det så att en dålig försäsong inte lovar en dålig säsong, men jag är ganska säker på att det var den mycket starka försäsongen ifjol som gjorde att man åkte ner till Göteborg och inte bad om ursäkt utan spelade med högburet huvud och hämtade hem tre poäng.
Örebro kubajonte
2012-03-14 20:15
Ovanligt seg ösk dag inga nyheter : ( har tröstkollat på timern blev lite segt efter en stund. Ska ta några kalla och kolla på Champions League istället. Får drömma om att ösk lyckas ta sig dit någon dag = D
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-03-14 19:52
@Marta (hane):

Precis - Ladda med några lådor öl och chips och bara sitta och stirra! Ropa på kärringen att komma med påfyllning 04:56. ;0)
AIK Saywee
2012-03-14 19:30
Marta (hane) 19:12,

.... även jag byter kvällsunderhållning, vad är slutspelshockey jämfört med detta ?

Hur laddar egentligen ÖSK, inför den kommande säsongen, jag menar, med trivselgänget, förhoppningarna, fantastiska nyförvärv, målsättning och framtidstro?

Hur kommunicerar man egentligen, att snart är det dags för fest på Behrn Arena, ni får ursäkta men jag tycker det verkar lite lojt och förvirrat, detta gyllene år. Jag vill se och uppleva en uppladdning inför 2012 år Allsvenska !

Folke rockar fett i media och på årsmöten, Sixten har sin bästa försäsong, men i övrigt vete tusan vad som är på G ?

Kom igen nu SPORT, ladda för medalj !!!
Örebro Marta (hane)
2012-03-14 19:12
@MrCrowly:

Galet fint... Hade tänkt se på film... men det där får bli min kvällsunderhållning :)
Örebro MrCrowly
2012-03-14 19:04
@Marta (hane):

inte här på sidan, men på länk...
Örebro Grixx
2012-03-14 18:22
Fixar inte att länka på telefonen men i vart fall så är det smått upplyftande att läsa om pekings träningsmatchande på FD's sida.
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Marta (hane)
2012-03-14 18:11
Går det att få till en nedräkningsfunktion på sidan för att få upp pulsen lite...? 3 veckor kvar!!!
Örebro Lekiller
2012-03-14 17:57
Har sittplats korten börjat skickas ut eller?

Har inte hört ett ljud och drar ju snart ihop sig ju.
Örebro ÖSK Fans
2012-03-14 17:39
Känns som det är dåligt drag på fotbollen i örebro? Många klubbar visar rekord på antal sålda sittplats abonnemang, örebro hör vi inte ett skit av?

Varför läggs nästan alla träningsmatcher på bortaplan??
AIK Saywee
2012-03-14 16:50
Vad dött det varit här i eftermiddag, Minatankar hade ju en hel del uppslag som borde diskuteras på ett diskussionsforum och det närmar sig allsvensk premiär ...

... aha, jag förstår, det är hockeytider !
Annons: