/fotboll/osk/forum/2954.aspx/fotboll/osk/forum/2954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
Allsvenskan - Svartvitt
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Örebro Bastard on Parade
2012-03-16 13:14
Trist för Berger. Någon som tror ÖSK plockar in en till mittfältare? Vad är planen om Grahn skadas? Ned med Alimi ett hack och in med Moe? Hagge som defensiv innermitt och Tommy som högerback?
Örebro D´Artagnan
2012-03-16 12:44
gatutsio // Jämförelse med förra årets sålda abonnemang
Örebro #7
2012-03-16 11:39
ÖSK-Syrianska Live!

Det enda ni behöver göra är att registrera ett konto på sidan (se länk)
Gött för oss som inte kommer loss =)
AIK Saywee
2012-03-16 09:47
Ursäkta att det redan blivit ett hatt-trick av mig, men jag menar inget illa, bara hoppas och tror och laddar för en underbar svartvit säsong, vilket jag gjort under så lång tid och inte kan sluta med ...

... var inte rädda för att kommentera, för jag märker ju att så fort nic´et Saywee tjötat vidare, så blir det ibland si eller så, jag vill inte döda forumet, tvärtom, jag vill se och läsa, helst om lite optimism, det lever man längre på och det är ganska trevligt.

Så här kan ni fundera - läs igenom mina tre tidigare morgoninlägg, tänk er (även om det är svårt), att ni inte ser vem som skickat dessa, eller att det är er bästa forumkompis, som skrivit texten, hur skulle ni reagera då?

Tänk efter ordentligt, det viktigaste är väl oftast det som står i inläggen, inte vem som skrivit, eller drömmer jag bara vidare?
AIK Saywee
2012-03-16 08:45
Är Grahn Frisk? Dvs är det någon som har koll på om han kan tänkas spela i morgon eftermiddag?

Har för mig om att Mittåt hade någon slags sjuk/skade länk i bloggen, men hittar den inte.

Det jag är intresserad av är kanske lite omvänt - vilka spelare i vår eleganta trupp kan inte medverka i spel mot Syrianska i morgon eftermiddag på BA?

Det är så svårt att hålla koll på läget, det har ju hänt så mycket elände .....

Tippar (ändå) ÖSK-Syrianska 3-0
AIK Saywee
2012-03-16 08:33
Denna reklam och framförallt den där nederst (3), som sabbar är irriterande. Ibland när man skriver svartnar allting och man undrar vad som hände, vet inte om detta hör ihop med 3´s reklam men det blippar och bloppar, så att man ibland riskerar att få ett anfall ...

Förstår att SF får in en hel del slantar på reklam, men någonstans går gränsen där reklamen får motsatt effekt, precis så som svartvitt forever skrev och blir det för mycket rörig reklam som tar överhanden på SF, så är det inte roligt heller.

Någonstans går som skrivet, gränsen, i balans, mellan reklam och de "sportsliga budskapen"?

Kommer ihåg att jag för några veckor skrev om detta här på forum, men kommer inte håg om jag vidarebefordrade detta till SF, för där vill de säkert veta vad vi tycker.
AIK Saywee
2012-03-16 08:18
ÖSK Fans, 08:06,

vilken jädra bra idé :)

Tänk vad många hörn- och frisparksmål vi skulle kunna få njuta av !!!
Örebro ÖSK Fans
2012-03-16 08:06
öppnar detta för mr barsom fram till sommaren?
Örebro gatutsio
2012-03-16 08:05
antal sålda abonnemang (någon som vet hur många vi sålde förra året)
Örebro D´Artagnan
2012-03-16 07:59
Realistiskt är Berger borta tills efter EM
Örebro kubajonte
2012-03-16 01:49
Heh Berger borta. mer goda nyheter hitåt, får se hur många vi har på sjuklistan till premiären om det fortsätter på det här "positiva" Spåret
Örebro kenya
2012-03-16 01:30
Berger borta 4 veckor.

Tur att vi fick in Mo i truppen. Annars hade det sett tunt (tunnare) ut.
Örebro 'den Oumbärlige
2012-03-15 22:55
loopy// Såg han i Örebro i helgen, har kanske inte åkt ännu till Norwaay.
Örebro loopy
2012-03-15 22:48
//Marta

angående länktips att ringa Rosendal som målvakstbackup så skrev han kontrakt med Mjølner i norska div 2 før ett par veckor sedan
Örebro "ÖSK-Karl (2 år till åt skogen)
2012-03-15 22:13
Jan-Stefan Eriksdotter//

Ja, man börjar verkligen undra.

Förövrigt håller jag med er som klagar över reklamen från 3.
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-03-15 22:01
Lider hela den här stans manliga lagsporter av samma förbannelse? Att prestera sämst när det gäller att prestera som bäst?
Örebro Valderinho
2012-03-15 20:19
Nu har jag löst ståplatsabonnemang(1år) och medlemskort kubanerna (livstid) både för mig och min kompis. ;)

Forza ÖSK! 2012.
Örebro MrCrowly
2012-03-15 18:00
@Svartvitt forever:

Finns motmedel för firefox & chrome iallafall.
Adblock Plus bästa försvar mot reklam :)
Örebro Marta (hane)
2012-03-15 17:36
Mackan/ Wikström, wowwen, Grahn, Kushtrim, Haddad ska vi inte tala om... Men samtidigt är det en avgörande faktor i år att mittfältet, där samspelet är oerhört viktigt för vårt spelsystem, är nytt på kanske varje position. Så behöver det inte bli 2015.
Örebro Marta (hane)
2012-03-15 17:33
Jan-Stafan/ hahaha..
Oddevold *Mackan*
2012-03-15 17:24
@Saywee:

Håller helt med. Kommer vara ett helt nytt gäng om 3 år. Rama, Berger, Berisha och Alimi har förmodligen tagit sig vidare till andra klubbar. Haginge och Anttonen är dock förmodligen kvar. :) Vår stjärna, och som avgör den direkt avgörande guldmachen mot AIK i slutet av oktober 2015. Lukman Mourad! :)
Örebro Jan-Stefan Eriksdotter
2012-03-15 17:13
@Marta (hane):

Drack för mycket sprit pga den olidliga spänningen. Stod inte ut och fick titta på TV;s testbild ett par timmar för att chilla ned
Örebro Bonaventure Maruti
2012-03-15 17:13
Det är något med musiken och gemenskapen. Det är vackert på nått vis. Titta och bli sugna på premiär mot Åtvidaberg.

Fan vad jag älskar ÖSK, ge mig premiär, ge mig tre poäng. FORZA SVARTVITT!
Örebro Marta (hane)
2012-03-15 16:59
Sf säljer ut lite av sin själ med sådanadäringa bannrar. Man borde tänka lite mer barca och lite mindre time square.
Örebro Grixx
2012-03-15 16:52
Svartvitt forever// Instämmer till 1000 %
Postat via SvenskaFans-appen
Örebro Svartvitt forever
2012-03-15 16:18
Nån mer än jag som blir vansinnigt irriterad på den här reklamen som ligger och skymmer texten i nedkanten. När man försöker trycka bort den så kommer det istället upp en helt ny sida med reklam. Tror 3 att de lockar nya kunder? Man blir istället så f---d att man undviker dem.
AIK Saywee
2012-03-15 16:09
Jag vill ta ett inlägg till om det här med kontinuitet kontra snabba förändringar innan jag ger mig ett tag.

Jag tror faktiskt att vi har en helt annan trupp, det oficiella guldåret 2015, undrar vilken/vilka av dagens spelare som är kvar i truppen "då"?

Nej, för fan, gå för guld i år :)

Heja SPORT, GFG !!!
AIK Saywee
2012-03-15 16:05
Alla till BA,
Grahn är nog på plats (men inte på plast) om jag förstår hans intresse rätt :)
2012-03-15 15:36
2012-03-15 15:35
Saywee 14:22//

Jo, men att vi skulle åka ur direkt eller i bästa fall nå kvalplats går ju att undvika om styrelsen visar handlingskraft när det börjar barka, byter ut tränarna och ser till att förstärka i sommar.

Just nu vet jag inte vad som är svagaste länken i ÖSK, styrelsen, sportcheferna eller tränarna? Helt klart finns det för stora svagheter i alla tre länkar. Men nu börjar laddningen inför kvällen och den förbjudna sporten ;)
Annons: